Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 635 470 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  502 ne 19.1. 5:4919.1. 20:31 8272
 2  501 so 18.1. 6:2918.1. 21:01 8272
 2  512 pá 17.1. 14:4517.1. 21:12 8272
21 506 pá 17.1. 6:1317.1. 9:41 8272
13 501 čt 16.1. 8:0016.1. 19:45 8272*Z
 3  411 st 15.1. 12:0015.1. 16:25 8272+8376*Z1
26 501 pá 10.1. 14:1710.1. 20:19 8272+8376
22 520 st 1.1. 10:102.1. 0:08 8272+8376
Rok 2019
 6  504 po 30.12. 6:0230.12. 20:26 8272+8376
22 503 so 28.12. 7:5329.12. 0:42 8272+8376
22 503 pá 27.12. 4:3428.12. 0:09 8272+8376
22 508 čt 26.12. 4:3427.12. 1:09 8272+8376
22 506 st 25.12. 16:1526.12. 0:49 8272+8376*Z2
13+97 562 út 24.12. 7:4125.12. 7:49 8272
13 509 po 23.12. 13:3623.12. 20:57 8272
13 509 po 23.12. 6:2523.12. 10:13 8272
13 505 ne 22.12. 7:2222.12. 21:00 8272
13 402 pá 20.12. 6:3420.12. 19:49 8272
13 402 čt 19.12. 6:3419.12. 19:56 8272
13 402 st 18.12. 6:3418.12. 19:56 8272
13 402 út 17.12. 6:3417.12. 19:56 8272
13 403 po 16.12. 6:4316.12. 20:24 8272
13 401 pá 13.12. 6:1813.12. 21:22 8272
13 403 čt 12.12. 6:4312.12. 20:24 8272
 2  410 st 11.12. 5:0911.12. 19:15 8272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8421+8300
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.