Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 662 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  505 út 19.1. 5:2019.1. 22:33 8272+8568
26 505 po 18.1. 4:5818.1. 21:50 8272+8568
22 506 pá 15.1. 6:2615.1. 21:16 8272+8568
14 513 čt 14.1. 6:0414.1. 20:04 8272+8568
24 508 st 13.1. 6:2713.1. 19:22 8272+8568
22 503 út 12.1. 6:0212.1. 20:51 8272+8568
22 503 po 11.1. 17:3011.1. 20:51 8272+8568*Z
2+92 572 ne 10.1. 6:1111.1. 5:29 8272
 2  501 so 9.1. 6:299.1. 22:17 8272
2+91 571 čt 7.1. 5:388.1. 1:15 8272*MU
2+91 571 po 4.1. 5:385.1. 4:30 8272
13 503 ne 3.1. 9:573.1. 20:43 8272
2+91 571 pá 1.1. 6:332.1. 4:30 8272
Rok 2020
 2  512 čt 31.12. 5:3831.12. 23:31 8272
13 502 st 30.12. 7:0230.12. 20:28 8272
2+91 571 út 29.12. 5:3830.12. 4:30 8272
2+91 571 ne 27.12. 7:2328.12. 4:30 8272
2+91 571 so 26.12. 7:2326.12. 18:10 8272*MU
13 503 pá 25.12. 9:5725.12. 20:43 8272
 2  507 čt 24.12. 6:5024.12. 17:17 8272
26 506 st 23.12. 6:0523.12. 22:58 8272+8400
24 510 út 22.12. 6:4722.12. 19:42 8272+8400
 2  512 pá 18.12. 5:3818.12. 23:26 8272+8400
22 516 čt 17.12. 4:2517.12. 21:59 8272+8400
26 506 st 16.12. 6:0516.12. 22:58 8272+8400
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.