Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 506 čt 11.2. 6:0511.2. 14:00 8272+8568*MU*1
 8  505 st 10.2. 5:2010.2. 22:33 8272+8568
14 513 út 9.2. 6:049.2. 20:04 8272+8568
22 505 po 8.2. 6:158.2. 21:06 8272+8568
14 509 ne 7.2. 4:597.2. 21:25 8272+8568
22 510 so 6.2. 4:406.2. 22:29 8272+8568
22 503 pá 5.2. 5:555.2. 21:48 8272+8568
22 506 st 3.2. 6:193.2. 22:08 8272+8568
22 520 út 2.2. 5:242.2. 22:45 8272+8568
22 514 po 1.2. 5:521.2. 22:14 8272+8568
22 512 ne 31.1. 4:3031.1. 22:44 8272+8568
26 507 pá 29.1. 5:0829.1. 19:49 8272+8568
24 508 čt 28.1. 6:2728.1. 19:22 8272+8568
6+26 532 st 27.1. 5:0127.1. 21:29 8272+8568
14 513 út 26.1. 6:0426.1. 20:04 8272+8568
25 510 ne 24.1. 10:0824.1. 21:01 8272+8568
 6  510 pá 22.1. 4:4122.1. 19:57 8272+8568
 8  511 čt 21.1. 4:2921.1. 21:38 8272+8568
26 505 st 20.1. 4:5820.1. 21:50 8272+8568
 8  505 út 19.1. 5:2019.1. 22:33 8272+8568
26 505 po 18.1. 4:5818.1. 21:50 8272+8568
22 506 pá 15.1. 6:2615.1. 21:16 8272+8568
14 513 čt 14.1. 6:0414.1. 20:04 8272+8568
24 508 st 13.1. 6:2713.1. 19:22 8272+8568
22 503 út 12.1. 6:0212.1. 20:51 8272+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8272+8568 do 9408 v podjezdu U Bulhara od Hlavního nádraží ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.