Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 526 099 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 st 25.4. 4:2425.4. 23:24 8272+8572
 5  503 út 24.4. 5:0324.4. 21:43 8272+8572
 5  503 po 23.4. 5:0323.4. 21:43 8272+8572
26 509 ne 22.4. 4:3922.4. 22:09 8272+8572
 7  503 so 21.4. 5:1422.4. 1:18 8272+8572
26 513 pá 20.4. 14:3020.4. 19:36 8272+8572*Z
 7  111 čt 19.4. 17:0019.4. 20:07 8272+8572*Z1
3+6 516 čt 19.4. 7:5519.4. 9:00 8272+8572*Z2
22 505 st 18.4. 4:5918.4. 22:18 8272+8572
22 523 út 17.4. 5:2218.4. 1:20 8272+8572
3+6 527 po 16.4. 15:3916.4. 19:25 8272+8572
3+6 527 po 16.4. 5:1816.4. 8:53 8272+8572
26 510 so 14.4. 4:5914.4. 22:09 8272+8572
26 513 pá 13.4. 6:1213.4. 19:36 8272+8572
22 533 čt 12.4. 6:2713.4. 0:30 8272+8572
 7  507 st 11.4. 15:1911.4. 21:48 8272+8572
21 501 st 11.4. 5:2711.4. 9:26 8272
21 501 út 10.4. 15:0010.4. 18:58 8272
21 501 út 10.4. 5:2710.4. 9:26 8272
13 503 po 9.4. 6:379.4. 21:42 8272
 2  506 ne 8.4. 10:299.4. 0:14 8272
 2  503 so 7.4. 6:137.4. 22:32 8272
13 505 pá 6.4. 14:566.4. 21:00 8272
13 505 pá 6.4. 6:456.4. 10:25 8272
13 511 čt 5.4. 6:135.4. 20:17 8272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8063
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.