Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 613 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 po 12.8. 4:5712.8. 20:27 8272
 2  506 ne 11.8. 5:2912.8. 0:09 8272
13 504 so 10.8. 7:4310.8. 22:30 8272
 2  501 pá 9.8. 14:439.8. 19:47 8272
 2  501 pá 9.8. 6:269.8. 9:07 8272
13 503 čt 8.8. 6:068.8. 20:30 8272
 2  509 st 7.8. 4:577.8. 20:27 8272
 2  508 út 6.8. 4:436.8. 21:01 8272
 2  502 po 5.8. 5:375.8. 21:12 8272
 2  506 ne 4.8. 5:295.8. 0:09 8272
13 505 so 3.8. 9:263.8. 21:15 8272
13 505 pá 2.8. 6:352.8. 20:12 8272
13 508 čt 1.8. 14:111.8. 20:12 8272
13 508 čt 1.8. 6:471.8. 10:03 8272
13 502 st 31.7. 6:2531.7. 20:42 8272
13 502 út 30.7. 6:2530.7. 20:42 8272
 2  509 pá 26.7. 4:5926.7. 20:27 8272
 2  502 čt 25.7. 5:3825.7. 21:12 8272
 2  508 st 24.7. 4:4324.7. 21:01 8272
 2  502 út 23.7. 5:3723.7. 21:12 8272
 2  508 po 22.7. 4:4322.7. 21:01 8272
 2  502 ne 21.7. 5:4921.7. 20:31 8272
13 506 so 20.7. 9:2620.7. 22:12 8272
13 504 pá 19.7. 6:0619.7. 20:30 8272
 2  501 čt 18.7. 14:4318.7. 19:47 8272


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.