Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 688 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  507 st 8.12. 5:548.12. 20:25 8272
13 508 út 7.12. 6:477.12. 20:07 8272
 2  507 po 6.12. 5:546.12. 20:25 8272
13 502 ne 5.12. 9:385.12. 20:52 8272
13 502 so 4.12. 8:234.12. 20:52 8272
13 508 pá 3.12. 6:473.12. 20:07 8272
 2  509 čt 2.12. 5:042.12. 21:41 8272
26 513 út 30.11. 5:381.12. 0:27 8272+8514
22 502 po 29.11. 4:2929.11. 20:55 8272+8514
22 507 ne 28.11. 16:0028.11. 23:55 8272+8514*Z1
 8  510 pá 26.11. 4:4626.11. 19:42 8272+8514
22 524 čt 25.11. 15:3725.11. 18:00 8272+8514*MU
 6  509 čt 25.11. 6:4325.11. 8:50 8272+8514
15 503 st 24.11. 5:2125.11. 0:03 8272+8514
26 504 út 23.11. 4:2223.11. 20:17 8272+8514
15 502 po 22.11. 5:0722.11. 19:55 8272+8514
26 501 so 20.11. 4:4221.11. 0:27 8272+8514
15 506 pá 19.11. 14:5720.11. 0:23 8272+8514
26 502 čt 18.11. 14:0518.11. 23:10 8272+8514
22 524 čt 18.11. 6:5818.11. 9:34 8272+8514
 8  507 st 17.11. 4:3218.11. 0:38 8272+8514
 2  501 út 16.11. 7:0716.11. 20:24 8272
 2  504 pá 12.11. 5:1912.11. 18:51 8272
 2  501 čt 11.11. 7:0711.11. 20:24 8272
 2  504 st 10.11. 5:1910.11. 18:51 8272
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8571
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.