Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 504 739 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6 517 pá 19.1. 5:4019.1. 22:09 8272+8572
22 523 čt 18.1. 5:2219.1. 1:20 8272+8572
26 507 st 17.1. 15:2617.1. 21:33 8272+8572
4 505 st 17.1. 6:3617.1. 10:13 8272+8572
22 504 út 16.1. 4:4417.1. 0:23 8272+8572
6 515 po 15.1. 5:2016.1. 0:41 8272+8572
6 508 ne 14.1. 14:0715.1. 0:41 8272+8572
22 520 pá 12.1. 5:5112.1. 19:46 8272+8572
7 512 čt 11.1. 4:1511.1. 22:15 8272+8572
7 505 út 9.1. 4:559.1. 21:15 8272+8572
7 512 po 8.1. 4:158.1. 22:15 8272+8572
6 504 ne 7.1. 5:017.1. 23:41 8272+8572
7 502 so 6.1. 4:356.1. 22:33 8272+8572
26 505 pá 5.1. 5:495.1. 21:55 8272+8572
22 522 čt 4.1. 5:594.1. 20:36 8272+8572
26 514 st 3.1. 4:543.1. 20:48 8272+8572
6 507 út 2.1. 4:413.1. 0:26 8272+8572
7 502 po 1.1. 6:351.1. 22:33 8272+8572
Rok 2017
5 506 pá 29.12. 5:4130.12. 1:10 8272+8572
6 511 st 27.12. 5:2127.12. 20:27 8272+8572
22 726 pá 22.12. 17:5022.12. 21:30 8272+8572*Z
22 508 čt 21.12. 6:4321.12. 19:40 8272+8572*MU
22 525 st 20.12. 15:3020.12. 20:20 8272+8572*Z1
7 512 út 19.12. 4:3519.12. 22:15 8272+8572
22 519 po 18.12. 6:4919.12. 0:09 8272+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8564

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.