Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.10.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 899 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 dnes 4:5523.10. 0:16 8272+8573
19 109 po 21.10. 6:1621.10. 20:42 8272+8573
16 102 ne 20.10. 7:5520.10. 19:15 8272+8573*MU
16 104 so 19.10. 5:1519.10. 23:36 8272+8573
16 109 čt 17.10. 5:3117.10. 23:36 8272+8573
16 116 st 16.10. 4:5517.10. 0:16 8272+8573
19 109 út 15.10. 6:1615.10. 20:42 8272+8573
22 514 po 14.10. 6:3614.10. 9:33 8272+8573
26 502 so 12.10. 6:2612.10. 18:20 8272+8573*MU
4+12 531 pá 11.10. 5:1311.10. 20:59 8272+8573
 4  503 čt 10.10. 6:2610.10. 20:49 8272+8573
 4  503 st 9.10. 6:269.10. 20:49 8272+8573
4+12 531 út 8.10. 5:138.10. 20:59 8272+8573
 8  510 po 7.10. 5:268.10. 0:36 8272+8573
15 507 ne 6.10. 9:416.10. 21:35 8272+8573
19 505 so 5.10. 5:245.10. 20:19 8272+8573
26 504 pá 4.10. 4:264.10. 21:03 8272+8573
22 523 čt 3.10. 5:074.10. 0:52 8272+8573
22 523 st 2.10. 5:073.10. 0:52 8272+8573
 4  501 út 1.10. 14:451.10. 20:18 8272+8573
26 506 po 30.9. 4:461.10. 0:26 8272+8573
22 534 pá 27.9. 6:5627.9. 18:19 8272+8573
26 504 čt 26.9. 4:2626.9. 21:03 8272+8573
26 508 st 25.9. 5:0325.9. 22:02 8272+8573
22 513 út 24.9. 6:4724.9. 23:54 8272+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.