Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 626 500 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 út 19.11. 15:4019.11. 19:35 8272+8397
 4  502 út 19.11. 5:5719.11. 9:31 8272+8397
 6  509 po 18.11. 13:1518.11. 22:08 8272+8397*Z
 6  509 po 18.11. 4:4118.11. 10:30 8272+8397*MU
13 503 ne 17.11. 7:2317.11. 22:15 8272
 2  502 so 16.11. 5:1216.11. 20:29 8272
 2  512 pá 15.11. 14:4515.11. 21:12 8272
 2  512 pá 15.11. 5:2115.11. 9:43 8272
 2  507 čt 14.11. 4:3315.11. 1:07 8272
 4  512 st 13.11. 15:1513.11. 18:52 8272+8579
 4  501 st 13.11. 6:0913.11. 9:47 8272+8579
14 513 út 12.11. 5:4112.11. 22:57 8272+8579
22 524 po 11.11. 5:3811.11. 22:28 8272+8579
Zvl 508 ne 10.11. 7:0010.11. 9:00 8272+8579*1
 6  507 pá 8.11. 6:379.11. 0:01 8272+8579
22 503 čt 7.11. 6:118.11. 0:08 8272+8579
21 506 st 6.11. 15:406.11. 19:35 8272+8579
21 506 st 6.11. 6:136.11. 9:41 8272+8579
26 501 út 5.11. 14:175.11. 20:19 8272+8579
 4  510 út 5.11. 5:475.11. 9:23 8272+8579
22 513 po 4.11. 6:394.11. 20:29 8272+8579
 6  506 ne 3.11. 7:064.11. 0:21 8272+8579
22 519 so 2.11. 6:312.11. 21:58 8272+8579
22 532 pá 1.11. 6:212.11. 0:32 8272+8579
22 513 čt 31.10. 6:3931.10. 20:29 8272+8579
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = pokrytí provozu linky 8 při výpadku napájení v Karlíně

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.