Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8272

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 25. 9. 2009

Výrobní číslo: 087/2009

Původní evidenční číslo: 7264

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 543 349 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 so 21.7. 6:3121.7. 21:58 8272+8410
17 517 pá 20.7. 5:0820.7. 20:00 8272+8410
22 520 čt 19.7. 5:5119.7. 22:58 8272+8410
 7  509 st 18.7. 4:1519.7. 0:55 8272+8410
36 515 út 17.7. 15:2118.7. 1:17 8272+8410
36 516 út 17.7. 5:5417.7. 9:02 8272+8410
17 519 po 16.7. 5:2716.7. 20:13 8272+8410
26 502 ne 15.7. 4:3916.7. 1:00 8272+8410
 7  503 so 14.7. 4:4715.7. 1:18 8272+8410
3+6 521 pá 13.7. 12:4013.7. 20:00 8272+8410*Z
36 516 čt 12.7. 15:4312.7. 20:09 8272+8410
3+6 507 st 4.7. 4:024.7. 13:10 8272+8410*MU
22 502 út 3.7. 6:213.7. 23:49 8272+8410
36 506 ne 1.7. 4:232.7. 1:17 8272
 2  504 so 30.6. 6:1030.6. 22:30 8272
 2  510 pá 29.6. 5:3629.6. 20:42 8272
21 501 čt 28.6. 15:0028.6. 18:58 8272
13 505 čt 28.6. 6:4528.6. 10:25 8272
21 504 st 27.6. 15:2427.6. 19:23 8272
 2  515 st 27.6. 4:3727.6. 9:35 8272
 2  515 út 26.6. 14:4726.6. 21:12 8272
21 506 út 26.6. 6:1426.6. 9:41 8272
13 501 po 25.6. 6:2325.6. 19:45 8272
 2  506 ne 24.6. 10:2925.6. 0:10 8272
 2  506 pá 22.6. 6:2022.6. 20:47 8272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.