Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 678 137 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 506 pá 27.11. 5:4027.11. 22:41 8281+8573
 6  501 st 25.11. 5:3125.11. 20:34 8281+8573
24 508 út 24.11. 6:2724.11. 19:22 8281+8573
22 524 pá 20.11. 6:0320.11. 20:00 8281+8573
24 508 čt 19.11. 6:2719.11. 19:22 8281+8573
22 522 st 18.11. 5:5218.11. 19:45 8281+8573
14 509 út 17.11. 4:5217.11. 22:27 8281+8573
22 526 po 16.11. 6:1516.11. 23:09 8281+8573
11 507 ne 15.11. 4:0315.11. 21:49 8281+8573
22 511 so 14.11. 5:2014.11. 22:48 8281+8573
22 525 pá 13.11. 6:1013.11. 22:48 8281+8573
 6  505 čt 12.11. 6:1212.11. 18:25 8281+8573*MU*1
26 512 st 11.11. 4:2111.11. 20:53 8281+8573
22 516 út 10.11. 4:2510.11. 21:59 8281+8573
22 525 po 9.11. 6:109.11. 22:48 8281+8573
 8  502 ne 8.11. 5:298.11. 22:18 8281+8573
22 511 so 7.11. 5:207.11. 22:48 8281+8573
24 508 čt 5.11. 6:275.11. 19:22 8281+8573
26 512 st 4.11. 4:214.11. 20:53 8281+8573
24 508 út 3.11. 6:273.11. 19:22 8281+8573
22 503 ne 1.11. 9:092.11. 0:20 8255+8573
 6  501 so 31.10. 5:211.11. 0:13 8255+8573
17 525 pá 30.10. 5:0230.10. 10:09 8533+8573
26 516 čt 29.10. 4:5429.10. 21:38 8533+8573
6+16 537 st 28.10. 5:0828.10. 20:38 8533+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Václavském náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.