Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 592 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 st 7.6. 5:597.6. 20:05 8273+8573
14 502 út 6.6. 5:016.6. 23:51 8273+8573
22 533 po 5.6. 15:255.6. 21:08 8273+8573
26 503 ne 4.6. 4:405.6. 0:06 8273+8573
 7  503 so 3.6. 4:323.6. 19:52 8273+8573
11 509 pá 2.6. 4:543.6. 0:15 8273+8573
22 523 čt 1.6. 4:462.6. 0:35 8273+8573
 7  309 st 31.5. 14:1031.5. 15:20 8273+8573*Z1
22 505 út 30.5. 6:0630.5. 23:55 8273+8573
22 512 po 29.5. 4:2830.5. 0:34 8273+8573
22 516 ne 28.5. 4:3929.5. 0:34 8273+8573
22 509 pá 26.5. 4:3926.5. 21:21 8273+8573
26 503 čt 25.5. 4:2025.5. 22:32 8273+8573
22 525 st 24.5. 5:0025.5. 0:54 8273+8573
14 501 út 23.5. 6:4723.5. 22:57 8273+8573
22 523 po 22.5. 4:4623.5. 0:35 8273+8573
26 502 ne 21.5. 5:0221.5. 21:17 8273+8573
22 533 st 17.5. 6:2117.5. 8:55 8377+8573
26 514 út 16.5. 5:5517.5. 0:27 8377+8573
22 533 po 15.5. 15:1315.5. 23:21 8377+8573
22 535 po 15.5. 6:5115.5. 9:27 8377+8573
26 505 ne 14.5. 10:3814.5. 22:00 8377+8573*MU
26 507 út 9.5. 6:139.5. 8:50 8283+8573*MU
 6  505 po 8.5. 4:299.5. 0:19 8283+8573
9+22 536 ne 7.5. 4:498.5. 0:14 8283+8573
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.