Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 706 202 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 572 so 12.6. 8:4413.6. 5:18 8273+8573
22 515 pá 11.6. 6:2411.6. 18:58 8273+8573
36 506 st 9.6. 4:229.6. 21:50 8273+8573
22 509 út 8.6. 5:398.6. 23:28 8273+8573
 8  501 so 5.6. 5:085.6. 18:45 8273+8573*MU
 8  512 pá 4.6. 4:484.6. 19:49 8273+8573
14 513 čt 3.6. 6:043.6. 20:05 8273+8573
 4  508 st 2.6. 6:292.6. 10:02 8273+8573
11 507 út 1.6. 4:231.6. 23:00 8273+8573
11 507 po 31.5. 4:2331.5. 23:00 8273+8573
 8  501 ne 30.5. 5:5530.5. 22:02 8273+8573*Z1
22 531 pá 28.5. 5:5428.5. 22:48 8273+8573
 8  512 čt 27.5. 4:4827.5. 19:49 8273+8573
 8  505 st 26.5. 5:1926.5. 22:38 8273+8573
22 511 út 25.5. 5:4726.5. 0:08 8273+8573
 8  512 po 24.5. 4:4824.5. 19:49 8273+8573
25 510 ne 23.5. 7:2923.5. 21:01 8273+8573
36 507 so 22.5. 4:4222.5. 21:00 8273+8573
22 501 pá 21.5. 6:2621.5. 22:08 8273+8573
24 508 čt 29.4. 6:2729.4. 19:22 8277+8573
24 508 st 28.4. 6:2728.4. 19:22 8277+8573
26 512 út 27.4. 4:2127.4. 20:53 8277+8573
15 506 po 26.4. 5:2226.4. 21:55 8277+8573
25 510 ne 25.4. 10:0825.4. 21:02 8277+8573
26 508 so 24.4. 5:4124.4. 22:39 8277+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8549

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.