Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 665 672 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 ne 20.9. 10:0120.9. 21:22 8533+8573
 7  504 pá 18.9. 4:1718.9. 21:41 8533+8573
24 505 čt 17.9. 5:5117.9. 19:33 8533+8573
16 513 st 16.9. 4:5516.9. 20:24 8533+8573
 8  511 út 15.9. 6:5015.9. 21:27 8533+8573*Z
26 516 po 14.9. 10:1514.9. 21:38 8533+8573*Z1
15 507 pá 11.9. 5:3711.9. 22:15 8533+8573
22 532 čt 10.9. 7:0511.9. 0:20 8533+8573
16 513 st 9.9. 4:559.9. 20:24 8533+8573
22 524 út 8.9. 6:168.9. 20:19 8533+8573
22 522 po 7.9. 6:077.9. 20:00 8533+8573
 6  506 ne 6.9. 5:077.9. 0:14 8533+8573
26 504 so 5.9. 4:396.9. 0:39 8533+8573
24 510 pá 4.9. 6:434.9. 19:42 8533+8573
26 503 čt 3.9. 5:244.9. 0:59 8533+8573
26 514 st 2.9. 4:412.9. 21:22 8533+8573
22 519 út 1.9. 5:391.9. 19:30 8533+8573
 6  505 po 31.8. 5:5031.8. 22:01 8533+8573
22 521 ne 30.8. 8:1031.8. 1:07 8533+8573
26 504 so 29.8. 4:3930.8. 0:39 8533+8573
 3  511 pá 26.6. 4:3726.6. 20:17 8533+8573
17 514 čt 25.6. 5:3925.6. 23:30 8533+8573
17 504 st 24.6. 5:4224.6. 22:10 8533+8573
17 504 út 23.6. 5:4223.6. 22:10 8533+8573
17 514 po 22.6. 5:3922.6. 23:30 8533+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.