Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 172 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 st 10.1. 6:0511.1. 0:26 8283+8573
14 508 út 9.1. 5:579.1. 20:28 8283+8573
26 513 po 8.1. 6:149.1. 0:46 8283+8573
22 503 ne 7.1. 10:378.1. 0:34 8283+8573
14 502 so 6.1. 5:046.1. 23:29 8283+8573
22 512 pá 5.1. 5:305.1. 19:33 8283+8573
26 518 čt 4.1. 7:004.1. 19:32 8283+8573
26 511 út 2.1. 5:453.1. 0:06 8283+8573
26 506 po 1.1. 8:262.1. 0:06 8283+8573
Rok 2023
26 511 ne 31.12. 6:4631.12. 22:22 8283+8573
26 502 so 30.12. 4:2630.12. 23:06 8283+8573
26 513 pá 29.12. 5:5530.12. 0:26 8283+8573
26 509 čt 28.12. 5:1528.12. 23:46 8283+8573
26 516 st 27.12. 6:3327.12. 22:02 8283+8573
 8  502 po 25.12. 6:5425.12. 11:50 8283+8573*MU
26 505 ne 24.12. 5:0624.12. 17:54 8283+8573
26 509 so 23.12. 6:0624.12. 0:46 8283+8573
22 514 pá 22.12. 15:4022.12. 18:39 8283+8573
 4  501 pá 22.12. 7:2622.12. 9:20 8283+8573
26 517 st 20.12. 6:1420.12. 20:18 8283+8573
22 512 út 19.12. 15:2419.12. 23:34 8283+8573
 4  501 po 18.12. 16:3018.12. 20:19 8283+8573*Z1
ZkJ 551 po 18.12. 9:0018.12. 11:00 8283+8573
 6  506 ne 17.12. 4:5617.12. 15:00 8283+8573*MU
26 506 so 16.12. 5:2617.12. 0:05 8283+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.