Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8573

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 12. 2008

Výrobní číslo: 164629

Původní evidenční číslo: 8012 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 646 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 po 2.9. 4:443.9. 0:22 8258+8573
22 503 út 27.8. 4:3428.8. 0:09 8259+8573
22 519 po 26.8. 5:2527.8. 1:19 8259+8573
22 507 ne 25.8. 9:1626.8. 0:43 8259+8573
22 516 so 24.8. 7:5324.8. 23:30 8259+8573
22 519 pá 23.8. 5:5823.8. 22:10 8259+8573
 6  505 čt 22.8. 4:4623.8. 0:55 8259+8573
 6  505 st 21.8. 4:4622.8. 0:55 8259+8573
22 521 út 20.8. 4:3521.8. 0:49 8259+8573
6+15 514 ne 18.8. 5:0619.8. 0:37 8259+8573
22 513 so 17.8. 4:5817.8. 22:35 8259+8573
 7  509 pá 16.8. 4:1817.8. 0:54 8259+8573
22 503 čt 15.8. 14:4016.8. 0:34 8259+8573*Z
 6  506 út 13.8. 5:0614.8. 0:01 8259+8573
22 503 po 12.8. 5:4413.8. 0:34 8259+8573
22 507 ne 11.8. 9:1612.8. 0:43 8259+8573
 6  506 so 10.8. 5:0610.8. 23:35 8259+8573
 6  504 pá 9.8. 6:029.8. 20:26 8259+8573
22 519 čt 8.8. 5:588.8. 22:10 8259+8573
 6  503 st 7.8. 4:267.8. 21:08 8259+8573
22 503 út 6.8. 5:447.8. 0:34 8259+8573
22 505 po 5.8. 5:266.8. 0:53 8259+8573
16 506 ne 4.8. 4:395.8. 0:23 8259+8573
 6  502 so 3.8. 4:264.8. 0:35 8259+8573
 6  503 pá 2.8. 4:262.8. 21:08 8259+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.