Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 508 pá 18.10. 5:4018.10. 22:53 8271+8569
12 517 čt 17.10. 4:1417.10. 23:55 8271+8569
22 504 st 16.10. 4:4417.10. 0:24 8271+8569
22 533 út 15.10. 6:2715.10. 18:50 8271+8569*MU
22 519 po 14.10. 4:2414.10. 21:08 8271+8569
26 502 ne 13.10. 4:4014.10. 1:00 8271+8569
22 520 so 12.10. 6:3513.10. 0:49 8271+8569
 8  507 pá 11.10. 6:1911.10. 20:37 8271+8569
 4  501 čt 5.9. 5:395.9. 9:39 8271+8567
25 501 st 4.9. 5:444.9. 22:34 8271+8567
25 501 út 3.9. 5:443.9. 22:34 8271+8567
22 513 po 2.9. 6:392.9. 20:29 8271+8567
22 504 ne 1.9. 9:092.9. 0:29 8271+8567
 6  501 so 31.8. 5:2131.8. 15:45 8271+8567*MU
22 519 pá 30.8. 5:2531.8. 1:19 8271+8567
22 503 čt 29.8. 20:3030.8. 0:09 8271+8567*Z
 6  501 st 28.8. 6:2028.8. 23:01 8271+8567
 6  505 út 27.8. 4:4628.8. 0:55 8271+8567
 6  505 po 26.8. 4:4627.8. 0:55 8271+8567
 6  502 ne 25.8. 5:2126.8. 0:15 8271+8567
22 503 so 24.8. 6:2525.8. 0:34 8271+8567
 6  505 pá 23.8. 4:4624.8. 0:55 8271+8567
 6  503 čt 22.8. 4:2623.8. 0:35 8271+8567
 6  503 st 21.8. 4:2622.8. 0:35 8271+8567
 6  503 út 20.8. 4:2621.8. 0:35 8271+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8389

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.