Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 625 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 po 19.8. 5:2120.8. 0:13 8271+8567
22 507 ne 18.8. 9:1619.8. 0:43 8271+8567
22 505 so 17.8. 6:4318.8. 0:23 8271+8567
22 516 pá 16.8. 5:2117.8. 0:13 8271+8567
 7  509 čt 15.8. 4:1816.8. 0:54 8271+8567
22 503 st 14.8. 5:4415.8. 0:34 8271+8567
 6  503 út 13.8. 10:1514.8. 0:35 8271+8567*Z
22 523 st 7.8. 6:397.8. 20:23 8271+8567
22 504 út 6.8. 4:586.8. 10:08 8271+8567
22 521 po 5.8. 4:356.8. 1:04 8271+8567
 6  508 ne 4.8. 4:415.8. 0:41 8271+8567
22 504 so 3.8. 6:233.8. 16:50 8271+8567*MU
22 521 pá 2.8. 4:353.8. 1:04 8271+8567
22 516 čt 1.8. 5:212.8. 0:13 8271+8567
22 521 st 31.7. 4:351.8. 1:04 8271+8567
 6  507 út 30.7. 6:4231.7. 0:19 8271+8567
 6  504 po 29.7. 6:0529.7. 20:26 8271+8567
22 510 ne 28.7. 4:4029.7. 0:44 8271+8567
 6  502 so 27.7. 4:2628.7. 0:35 8271+8567
 6  503 pá 26.7. 4:4626.7. 22:24 8271+8567
22 712 čt 25.7. 20:5025.7. 22:00 8271+8567*Z1
 6  506 út 23.7. 5:0624.7. 0:01 8271+8567
 6  504 po 22.7. 6:0222.7. 20:26 8271+8567
22 506 ne 21.7. 9:3922.7. 0:49 8271+8567
 6  507 so 20.7. 4:4121.7. 0:41 8271+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8579
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.