Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 534 962 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 513 st 25.4. 6:1225.4. 19:36 8271+8571
22 535 út 24.4. 14:2625.4. 0:49 8271+8571
 4  505 út 24.4. 6:3624.4. 10:13 8271+8571
 7  502 po 23.4. 6:4724.4. 1:08 8271+8571
 5  502 ne 22.4. 6:0123.4. 0:40 8271+8571
 7  512 pá 20.4. 4:1520.4. 22:14 8271+8571
 7  512 čt 19.4. 4:1519.4. 22:14 8271+8571
22 533 st 18.4. 6:2719.4. 0:30 8271+8571
26 507 út 17.4. 15:2617.4. 21:24 8271+8571
3+6 527 út 17.4. 5:1817.4. 8:53 8271+8571
26 513 po 16.4. 6:1216.4. 19:36 8271+8571
22 502 ne 15.4. 5:0415.4. 22:08 8271+8571
3+6 510 so 14.4. 4:3415.4. 1:06 8271+8571
 7  503 pá 13.4. 4:3514.4. 1:18 8271+8571
 5  515 čt 12.4. 15:5112.4. 18:39 8271+8571
3+6 512 čt 12.4. 5:5912.4. 9:41 8271+8571
 5  514 st 11.4. 4:2511.4. 18:30 8271+8571
22 512 út 10.4. 14:4610.4. 20:21 8271+8571
 5  503 po 9.4. 5:039.4. 21:43 8271+8571
22 523 ne 8.4. 4:448.4. 22:58 8271+8571
22 523 pá 6.4. 5:227.4. 1:20 8271+8571
 7  507 čt 5.4. 15:195.4. 21:48 8271+8571
3+6 527 čt 5.4. 5:185.4. 8:53 8271+8571
 7  512 st 4.4. 4:154.4. 22:14 8271+8571
3+6 516 út 3.4. 14:114.4. 0:48 8271+8571


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.