Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 947 507 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  515 út 21.1. 4:3621.1. 20:53 8271+8571
 7  515 po 20.1. 4:3620.1. 20:53 8271+8571
22 503 so 18.1. 5:1419.1. 0:53 8271+8571
22 508 pá 17.1. 4:5418.1. 0:13 8271+8571
12 509 čt 16.1. 5:0816.1. 21:21 8271+8571
 4  508 st 15.1. 5:5415.1. 20:09 8271+8571
12 509 út 14.1. 5:0814.1. 21:21 8271+8571
6+14 509 po 13.1. 4:5213.1. 19:09 8271+8571
15 507 ne 12.1. 9:4112.1. 21:36 8271+8571
 7  505 pá 10.1. 4:3511.1. 0:08 8271+8571
 4  510 čt 9.1. 6:169.1. 20:29 8271+8571
22 508 st 8.1. 4:549.1. 0:13 8271+8571
6+14 508 út 7.1. 4:327.1. 22:22 8271+8571
6+14 508 po 6.1. 4:326.1. 22:22 8271+8571
26 508 ne 5.1. 9:356.1. 0:24 8271+8571
12 501 so 4.1. 7:294.1. 23:51 8271+8571
26 503 pá 3.1. 4:263.1. 19:51 8271+8571
22 507 čt 2.1. 4:343.1. 0:13 8271+8571
12 502 st 1.1. 7:422.1. 0:11 8271+8571
Rok 2024
22 506 út 31.12. 15:4631.12. 21:19 8271+8571
22 501 čt 26.12. 10:3027.12. 0:14 8271+8571*Z1
12 506 st 25.12. 6:3825.12. 14:55 8271+8571*MU
 8  501 út 24.12. 4:5324.12. 18:40 8271+8571
 7  508 po 23.12. 4:3623.12. 21:34 8271+8571
6+14 501 ne 22.12. 7:3223.12. 0:17 8271+8571
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8765+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.