Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 512 417 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 519 út 23.1. 7:0424.1. 0:14 8271+8571
22 519 po 22.1. 6:1822.1. 9:09 8271+8571
6 515 pá 19.1. 5:2020.1. 0:41 8271+8571
6 515 čt 18.1. 5:2019.1. 0:41 8271+8571
26 518 st 17.1. 4:2017.1. 23:38 8271+8571
22 503 út 16.1. 6:1217.1. 0:08 8271+8571
26 507 po 15.1. 15:2615.1. 21:33 8271+8571
21 506 po 15.1. 6:1415.1. 10:09 8271
13 401 pá 12.1. 18:4012.1. 20:04 8271*Z
26 511 pá 12.1. 4:1912.1. 12:25 8271+8571*MU
22 503 čt 11.1. 4:0512.1. 0:09 8271+8571
22 526 st 10.1. 14:1711.1. 0:30 8271+8571
4 509 st 10.1. 6:4310.1. 10:23 8271+8571
26 511 út 9.1. 4:199.1. 20:18 8271+8571
22 520 po 8.1. 5:518.1. 22:58 8271+8571
6 507 ne 7.1. 6:018.1. 0:21 8271+8571
22 519 so 6.1. 6:316.1. 21:58 8271+8571
22 526 pá 5.1. 5:445.1. 10:07 8271+8571
22 529 čt 4.1. 5:235.1. 0:43 8271+8571
7 512 st 3.1. 4:153.1. 22:15 8271+8571
22 503 út 2.1. 4:053.1. 0:09 8271+8571
22 518 po 1.1. 6:042.1. 0:30 8271+8571
Rok 2017
22 509 ne 31.12. 5:0431.12. 22:38 8271+8571
22 511 so 30.12. 7:3331.12. 0:08 8271+8571
22 503 pá 29.12. 4:0530.12. 0:09 8271+8571
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8416
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.