Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 357 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 172 út 29.4. 5:2130.4. 4:39 8271
31+98 178 ne 27.4. 4:3328.4. 5:46 8271
13+98 178 pá 25.4. 6:1426.4. 5:46 8271
13+94 174 st 23.4. 6:5224.4. 4:57 8271
13+94 174 po 21.4. 7:4222.4. 4:57 8271
13+94 174 so 19.4. 7:3620.4. 4:57 8271
2+92 172 čt 17.4. 5:1418.4. 4:39 8271
13+98 178 út 15.4. 6:1416.4. 5:46 8271
31+98 178 ne 13.4. 4:3314.4. 5:46 8271
31 101 so 12.4. 4:5312.4. 21:12 8271
2+92 172 čt 10.4. 5:2111.4. 4:43 8271
13+98 178 út 8.4. 21:159.4. 5:46 8271*Z1
13+98 178 po 7.4. 6:148.4. 5:46 8271
13 101 ne 6.4. 9:216.4. 19:39 8271
13+94 174 pá 4.4. 6:525.4. 4:57 8271
2+92 172 st 2.4. 6:043.4. 4:39 8271
13+98 178 po 31.3. 6:141.4. 5:46 8271
2+92 172 so 29.3. 19:5030.3. 5:39 8271
13+98 178 pá 28.3. 6:1429.3. 5:46 8271
13+98 178 st 26.3. 6:1427.3. 5:46 8271
13+94 174 po 24.3. 6:5225.3. 4:57 8271
2+92 172 so 22.3. 7:2223.3. 4:39 8271
 4  508 pá 21.3. 5:1221.3. 20:28 8271+8387
 4  508 čt 20.3. 5:1220.3. 20:00 8271+8387
22 523 st 19.3. 5:0820.3. 0:53 8271+8387
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.