Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 780 114 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 534 dnes 7:3126.6. 0:15 8271+8158
15 511 pá 24.6. 4:4724.6. 21:20 8271+8158
7+22 535 čt 23.6. 15:2924.6. 0:15 8271+8158
7+26 532 čt 23.6. 5:5423.6. 9:28 8271+8158
7+22 537 st 22.6. 14:4122.6. 20:42 8271+8158
7+22 538 st 22.6. 6:5222.6. 9:55 8271+8158
16 101 so 18.6. 14:0018.6. 18:00 8271+8158*Z1
 2  506 pá 17.6. 5:4817.6. 20:22 8271
13 502 čt 16.6. 6:4716.6. 20:24 8271
13 505 st 15.6. 7:1115.6. 19:36 8271
 2  506 po 13.6. 5:4813.6. 20:22 8271
 2  501 so 11.6. 6:4911.6. 21:39 8271
13 501 pá 10.6. 6:3810.6. 21:54 8271
13 505 čt 9.6. 7:119.6. 19:36 8271
 2  506 út 7.6. 5:487.6. 10:06 8271*MU*1
13 508 po 6.6. 6:086.6. 21:42 8271
11 506 so 4.6. 7:464.6. 21:27 8271+8555
13 510 pá 3.6. 6:283.6. 20:09 8271
 2  504 čt 2.6. 5:132.6. 18:59 8271
13 505 st 1.6. 7:111.6. 19:36 8271
 2  504 ne 29.5. 9:5229.5. 23:01 8271
 3  502 so 21.5. 4:3621.5. 22:51 8271+8555
15 505 pá 20.5. 14:4921.5. 0:25 8271+8555
15 505 pá 20.5. 5:5120.5. 9:30 8271+8555
15 505 čt 19.5. 14:4920.5. 0:25 8271+8555
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Vojenská nemocnice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.