Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 913 247 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 503 dnes 19:3020.7. 22:08 8271+8571*Z1
26 513 út 2.7. 5:553.7. 0:26 8271+8571
 7  508 po 1.7. 4:361.7. 21:35 8271+8571
15 507 ne 30.6. 9:4130.6. 21:35 8271+8571
26 506 pá 28.6. 4:4629.6. 0:26 8271+8571
6+14 507 čt 27.6. 6:2128.6. 0:16 8271+8571
26 504 st 26.6. 4:2626.6. 21:03 8271+8571
26 504 út 25.6. 4:2625.6. 21:03 8271+8571
22 511 po 24.6. 7:2124.6. 20:10 8271+8571
22 503 so 22.6. 5:3322.6. 22:20 8271+8571
33 506 pá 21.6. 5:1721.6. 18:49 8271+8571
 7  503 čt 20.6. 4:5621.6. 0:07 8271+8571
 7  503 st 19.6. 4:5620.6. 0:07 8271+8571
22 532 út 18.6. 4:4418.6. 19:02 8271+8571
24 502 po 17.6. 6:3617.6. 18:43 8271+8571
22 538 pá 14.6. 5:0814.6. 14:00 8271+8571*MU
6+14 512 čt 13.6. 5:1413.6. 21:00 8271+8571
6+14 509 st 12.6. 6:4013.6. 0:32 8271+8571
3+26 516 út 11.6. 5:0211.6. 21:53 8271+8571
22 514 po 10.6. 5:5010.6. 19:35 8271+8571
 7  511 so 8.6. 7:149.6. 0:34 8271+8571
3+26 507 pá 7.6. 14:447.6. 20:34 8271+8571
6+14 509 čt 6.6. 6:407.6. 0:32 8271+8571
22 526 st 5.6. 15:215.6. 21:11 8271+8571
 4  501 st 5.6. 7:265.6. 9:20 8271+8571
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8294+8383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.