Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 857 027 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 501 dnes 5:4029.11. 18:53 8271+8159
22 539 út 28.11. 7:1329.11. 0:13 8271+8159
 6  504 po 27.11. 4:5927.11. 22:01 8271+8159
22 515 ne 26.11. 7:2727.11. 0:13 8271+8159
 6  505 so 25.11. 5:1925.11. 23:51 8271+8159
26 503 pá 24.11. 7:0024.11. 23:54 8271+8159
 6  510 čt 23.11. 14:5123.11. 20:30 8271+8159
 6  514 čt 23.11. 5:4323.11. 9:56 8271+8159
 6  504 st 22.11. 4:5922.11. 22:01 8271+8159
26 519 út 21.11. 6:3221.11. 20:33 8271+8159
22 539 po 20.11. 7:1321.11. 0:13 8271+8159
15 507 ne 19.11. 9:4119.11. 21:34 8271+8159
22 516 so 18.11. 7:5419.11. 0:33 8271+8159
26 508 pá 17.11. 12:2018.11. 0:25 8271+8159*Z1
15 501 čt 16.11. 5:4016.11. 18:53 8271+8159
26 505 st 15.11. 7:1816.11. 0:05 8271+8159
26 510 út 14.11. 5:4614.11. 19:35 8271+8159
26 510 po 13.11. 5:4613.11. 19:35 8271+8159
15 507 ne 12.11. 9:4112.11. 21:34 8271+8159
15 505 so 11.11. 5:0911.11. 21:19 8271+8159
22 519 pá 10.11. 16:2010.11. 22:04 8271+8159
22 519 čt 9.11. 16:209.11. 18:20 8271+8159*MU*1
15 501 st 8.11. 5:408.11. 18:53 8271+8159
22 516 út 7.11. 15:568.11. 0:16 8271+8159
 4  504 út 7.11. 6:177.11. 10:00 8271+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Štěpánská ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.