Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8271

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 8. 2009

Výrobní číslo: 086/2009

Původní evidenční číslo: 6827

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 852 474 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+22 520 so 1.4. 5:531.4. 22:55 8271+8159
22 526 pá 31.3. 4:461.4. 0:35 8271+8159
26 509 čt 30.3. 4:2230.3. 20:28 8271+8159
2+91 571 út 28.3. 4:5128.3. 19:45 8271*MU
 2  507 po 27.3. 6:4527.3. 21:52 8271
13+97 577 ne 26.3. 10:4627.3. 4:18 8271
13 506 so 25.3. 9:0125.3. 21:10 8271
13 505 pá 24.3. 5:4724.3. 18:48 8271
13+94 574 st 22.3. 5:5823.3. 5:23 8271
13+97 577 po 20.3. 6:2821.3. 4:21 8271
22 509 ne 19.3. 10:2219.3. 23:55 8271+8570
22 513 so 18.3. 8:2219.3. 0:36 8271+8570
22 508 pá 17.3. 6:1217.3. 8:32 8271+8570
26 502 čt 16.3. 16:3017.3. 0:48 8271+8570*Z1
26 506 so 11.3. 14:0011.3. 22:50 8271+8570*Z2
22 513 pá 10.3. 15:2110.3. 19:51 8271+8570
 4  302 čt 9.3. 8:009.3. 9:31 8271+8570*Z3
22 514 st 8.3. 6:368.3. 8:56 8271+8570
22 529 út 7.3. 4:447.3. 19:59 8271+8570
 6  505 po 6.3. 4:296.3. 22:59 8271+8570
14 504 ne 5.3. 4:535.3. 21:22 8271+8570
22 509 so 4.3. 5:354.3. 23:55 8271+8570
 6  505 pá 3.3. 4:293.3. 22:59 8271+8570
25 515 čt 2.3. 5:512.3. 22:55 8271+8570
14 501 st 1.3. 6:471.3. 22:57 8271+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8567
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8184
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.