Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8571

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 10. 2008

Výrobní číslo: 173143

Původní evidenční číslo: 7059

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 722 088 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 506 st 21.4. 5:2221.4. 21:55 8280+8571
14 513 út 20.4. 6:0420.4. 20:05 8280+8571
24 508 po 19.4. 6:2719.4. 19:22 8280+8571
22 511 ne 18.4. 8:2818.4. 22:48 8280+8571
26 505 so 17.4. 4:5917.4. 21:52 8280+8571
15 506 pá 16.4. 5:2216.4. 21:55 8280+8571
24 508 čt 15.4. 6:2715.4. 19:22 8280+8571
11 507 st 14.4. 4:2414.4. 20:12 8280+8571
 8  505 út 13.4. 5:2013.4. 22:33 8280+8571
22 506 po 12.4. 6:2812.4. 21:17 8280+8571
22 520 ne 11.4. 4:4511.4. 22:15 8280+8571
14 509 so 10.4. 8:0010.4. 21:26 8280+8571
24 508 pá 9.4. 6:279.4. 19:22 8280+8571
22 508 čt 8.4. 15:158.4. 21:31 8280+8571*Z
22 503 út 6.4. 6:026.4. 20:51 8280+8571
22 504 po 5.4. 4:345.4. 22:08 8280+8571
22 511 ne 4.4. 8:284.4. 22:48 8280+8571
22 512 st 31.3. 4:4531.3. 15:50 8280+8571*MU
22 501 út 30.3. 5:4130.3. 23:08 8280+8571
26 506 po 29.3. 6:0529.3. 22:58 8280+8571
22 511 ne 28.3. 8:2828.3. 22:48 8280+8571
22 502 so 27.3. 6:0527.3. 21:22 8280+8571
22 511 pá 26.3. 4:2526.3. 22:15 8280+8571
22 512 čt 25.3. 4:4525.3. 22:30 8280+8571
22 511 st 24.3. 15:3524.3. 22:15 8280+8571*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8532

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.