Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8571

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 10. 2008

Výrobní číslo: 173143

Původní evidenční číslo: 7059

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 st 29.1. 6:2130.1. 0:32 8259+8571
22 528 út 28.1. 6:0528.1. 18:16 8259+8571
25 507 po 27.1. 13:4527.1. 20:58 8259+8571*Z
26 708 ne 26.1. 12:0526.1. 13:20 8259+8571*Z1
22 511 so 25.1. 7:3325.1. 10:30 8259+8571*MU
16 515 pá 24.1. 5:3225.1. 1:38 8259+8571
 8  503 čt 23.1. 5:3723.1. 19:01 8259+8571
22 518 st 22.1. 4:3422.1. 18:30 8259+8571
16 515 út 21.1. 5:3222.1. 1:38 8259+8571
 8  503 po 20.1. 4:0821.1. 0:13 8259+8571
22 513 ne 19.1. 8:3720.1. 1:19 8259+8571
26 502 so 18.1. 4:2019.1. 1:00 8259+8571
14 513 pá 17.1. 5:4117.1. 22:57 8259+8571
22 504 čt 16.1. 4:4417.1. 0:22 8259+8571
 8  513 st 15.1. 5:2916.1. 1:13 8259+8571
22 536 út 14.1. 6:4914.1. 19:27 8259+8571
26 501 po 13.1. 14:1713.1. 20:19 8259+8571
 4  501 po 13.1. 6:0913.1. 9:47 8259+8571
22 510 ne 12.1. 4:2413.1. 0:22 8259+8571
22 521 so 11.1. 4:3412.1. 1:19 8259+8571
22 505 pá 10.1. 4:5911.1. 1:19 8259+8571
26 509 čt 9.1. 15:2610.1. 1:00 8259+8571
 4  509 čt 9.1. 5:399.1. 9:15 8259+8571
22 532 st 8.1. 6:219.1. 0:32 8259+8571
 4  501 út 7.1. 13:397.1. 19:02 8259+8571
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8578
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.