Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8571

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 10. 2008

Výrobní číslo: 173143

Původní evidenční číslo: 7059

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 813 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 533 út 14.6. 6:3214.6. 10:06 8270+8571
6+7 539 po 13.6. 15:1613.6. 22:19 8270+8571
7+26 532 so 11.6. 4:4112.6. 0:45 8270+8571
15 502 pá 10.6. 5:0710.6. 19:57 8270+8571
7+26 531 čt 9.6. 4:229.6. 20:33 8270+8571
15 501 st 8.6. 6:578.6. 21:35 8270+8571
7+22 537 út 7.6. 4:297.6. 19:18 8270+8571
14 501 po 6.6. 6:496.6. 22:57 8270+8571
7+26 543 ne 5.6. 9:025.6. 23:29 8270+8571
7+22 539 so 4.6. 7:495.6. 0:31 8270+8571
14 504 pá 3.6. 4:493.6. 20:37 8270+8571
11 510 čt 2.6. 15:202.6. 21:27 8270+8571
11 510 čt 2.6. 7:442.6. 10:03 8270+8571
7+26 536 st 1.6. 5:381.6. 18:10 8270+8571*MU
14 507 po 30.5. 13:3030.5. 21:02 8269+8571*Z1
7+26 532 ne 29.5. 4:4130.5. 0:45 8269+8571
15 503 so 28.5. 4:4729.5. 0:25 8269+8571
14 501 pá 27.5. 6:4927.5. 22:57 8269+8571
11 510 čt 26.5. 7:4426.5. 9:13 8269+8571
7+22 534 st 25.5. 4:3925.5. 18:51 8269+8571
7+22 534 út 24.5. 4:3924.5. 18:51 8269+8571
14 507 po 23.5. 5:5523.5. 21:02 8269+8571
7+26 531 ne 22.5. 4:2123.5. 0:24 8269+8571
15 502 so 21.5. 18:2522.5. 0:05 8269+8571*Z2
7+26 542 so 21.5. 5:1721.5. 15:15 8269+8571*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8554
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8461+8442

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.