Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8571

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 10. 2008

Výrobní číslo: 173143

Původní evidenční číslo: 7059

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 704 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 út 19.1. 5:0819.1. 19:49 8259+8571
 6  510 po 18.1. 4:4118.1. 19:57 8259+8571
16 502 ne 17.1. 4:2217.1. 22:25 8259+8571
26 502 so 16.1. 5:1616.1. 22:41 8259+8571
22 508 pá 15.1. 4:3415.1. 21:31 8259+8571
24 508 čt 14.1. 6:2714.1. 19:22 8259+8571
26 512 st 13.1. 4:2113.1. 20:53 8259+8571
22 515 út 12.1. 5:3912.1. 22:48 8259+8571
22 515 po 11.1. 5:3911.1. 22:48 8259+8571
26 508 ne 10.1. 4:5910.1. 22:39 8259+8571
22 513 so 9.1. 6:449.1. 23:08 8259+8571
26 512 čt 7.1. 4:217.1. 20:53 8259+8571
22 512 st 6.1. 4:456.1. 22:29 8259+8571
22 511 út 5.1. 4:255.1. 22:14 8259+8571
22 512 po 4.1. 4:454.1. 22:29 8259+8571
22 508 ne 3.1. 19:003.1. 23:19 8259+8571*Z
22 717 so 2.1. 12:352.1. 14:30 8259+8571*Z1
Rok 2020
24 508 út 29.12. 6:2729.12. 19:22 8259+8571
15 501 so 26.12. 5:0226.12. 20:41 8259+8571
15 501 pá 25.12. 6:4225.12. 20:41 8259+8571
22 505 čt 24.12. 7:3224.12. 17:21 8259+8571
 2  507 st 23.12. 5:2923.12. 19:46 8259+8571
26 508 út 22.12. 6:2322.12. 20:25 8259+8571
 2  512 čt 17.12. 5:3817.12. 23:26 8259+8571
 2  504 st 16.12. 5:0516.12. 22:42 8259+8571
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8565
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.