Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8571

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 10. 2008

Výrobní číslo: 173143

Původní evidenční číslo: 7059

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 228 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 508 st 8.12. 5:568.12. 22:14 8280+8571
25 512 út 7.12. 4:287.12. 22:15 8280+8571
15 510 po 6.12. 6:306.12. 22:45 8280+8571
14 502 ne 5.12. 4:365.12. 22:14 8280+8571
7+22 537 so 4.12. 5:155.12. 0:33 8280+8571*Z1
 8  510 pá 3.12. 4:463.12. 19:44 8280+8571
15 501 čt 2.12. 6:572.12. 21:35 8280+8571
26 502 st 1.12. 5:561.12. 9:08 8280+8571
15 506 út 30.11. 14:571.12. 0:23 8280+8571
15 506 út 30.11. 5:5130.11. 9:47 8280+8571
15 502 po 29.11. 5:0729.11. 19:55 8280+8571
22 507 ne 28.11. 4:4928.11. 16:00 8280+8571*MU
14 503 so 27.11. 5:0328.11. 0:31 8280+8571
22 518 pá 26.11. 4:3926.11. 20:11 8280+8571
22 524 čt 25.11. 18:0025.11. 23:55 8280+8571*Z2
 4  509 čt 25.11. 6:1325.11. 9:43 8280+8571
15 502 st 24.11. 5:0724.11. 19:55 8280+8571
22 522 út 23.11. 15:2123.11. 20:23 8280+8571
 4  509 út 23.11. 6:1323.11. 9:43 8280+8571
22 518 po 22.11. 4:3922.11. 20:20 8280+8571
22 518 ne 21.11. 7:0922.11. 0:36 8280+8571
22 509 so 20.11. 7:5621.11. 0:35 8280+8571
 4  511 pá 19.11. 15:0819.11. 18:45 8280+8571
 4  509 pá 19.11. 6:1319.11. 9:43 8280+8571
22 518 čt 18.11. 4:3918.11. 20:20 8280+8571
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8514

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.