Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 612 623 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  513 st 13.11. 5:2914.11. 1:13 8267+8577
 4  502 út 12.11. 13:4912.11. 19:12 8267+8577
 4  502 út 12.11. 5:5712.11. 9:31 8267+8577
16 515 po 11.11. 5:3212.11. 1:38 8267+8577
22 511 ne 10.11. 5:0410.11. 22:08 8267+8577
22 521 so 9.11. 4:3410.11. 1:19 8267+8577
22 504 pá 8.11. 4:449.11. 0:22 8267+8577
22 523 čt 7.11. 5:207.11. 19:33 8267+8577
22 535 st 6.11. 14:267.11. 0:49 8267+8577
22 505 út 5.11. 4:596.11. 1:19 8267+8577
14 514 po 4.11. 4:514.11. 21:05 8267+8577
22 502 ne 3.11. 8:504.11. 0:09 8267+8577
26 502 so 2.11. 4:203.11. 1:00 8267+8577
14 510 pá 1.11. 6:251.11. 23:59 8267+8577
 4  505 čt 31.10. 14:5931.10. 18:59 8267+8577
16 515 st 30.10. 5:3231.10. 1:38 8267+8577
14 512 út 29.10. 4:3129.10. 20:46 8267+8577
22 520 po 28.10. 10:1029.10. 0:08 8267+8577
14 513 pá 25.10. 5:4125.10. 22:57 8267+8577
14 513 čt 24.10. 5:4124.10. 22:57 8267+8577
 8  507 st 23.10. 6:1923.10. 20:37 8267+8577
 4  505 út 22.10. 14:5922.10. 18:59 8267+8577
 4  505 út 22.10. 6:0922.10. 8:59 8267+8577
22 513 po 21.10. 6:3921.10. 20:29 8267+8577
 8  502 ne 20.10. 4:2921.10. 1:12 8267+8577


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.