Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 795 353 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 dnes 4:461.12. 22:54 8267+8570
 6  502 st 30.11. 4:521.12. 0:00 8267+8570
 6  503 út 29.11. 5:0730.11. 0:20 8267+8570
 6  518 po 28.11. 4:3328.11. 23:20 8267+8570
11 509 ne 27.11. 7:4828.11. 0:50 8267+8570
22 535 pá 25.11. 6:1125.11. 8:39 8267+8570
26 512 čt 24.11. 15:3124.11. 21:17 8267+8570
22 537 út 22.11. 15:1322.11. 23:21 8267+8570
 6  519 út 22.11. 6:3522.11. 9:17 8267+8570
26 512 po 21.11. 15:3121.11. 23:50 8267+8570
22 537 po 21.11. 6:2121.11. 8:55 8267+8570
26 507 ne 20.11. 9:0220.11. 12:15 8267+8570*MU
26 511 pá 18.11. 6:4418.11. 21:17 8267+8570
 6  502 čt 17.11. 5:3317.11. 22:08 8267+8570
 6  502 st 16.11. 4:5217.11. 0:00 8267+8570
22 528 út 15.11. 5:0016.11. 1:03 8267+8570
22 535 po 14.11. 14:5714.11. 20:21 8267+8570
26 512 po 14.11. 6:3214.11. 9:48 8267+8570
22 514 ne 13.11. 9:2313.11. 23:54 8267+8570
 6  509 so 12.11. 4:3312.11. 23:40 8267+8570
22 539 pá 11.11. 15:2911.11. 20:51 8267+8570
22 541 st 9.11. 15:4510.11. 0:13 8267+8570
26 512 út 8.11. 15:318.11. 21:17 8267+8570
22 535 út 8.11. 6:118.11. 8:39 8267+8570
 6  503 po 7.11. 5:077.11. 17:30 8267+8570*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.