Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 651 713 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 503 so 27.2. 7:4127.2. 20:41 8267
13+94 571 pá 26.2. 6:3527.2. 5:19 8267
13 504 čt 25.2. 6:5225.2. 20:13 8267
13 501 st 24.2. 6:5524.2. 19:46 8267
13+94 571 út 23.2. 6:3524.2. 5:19 8267
30 502 po 22.2. 7:0422.2. 20:41 8267
32+91 572 ne 21.2. 5:0722.2. 5:19 8267
35 502 so 20.2. 4:3620.2. 19:31 8267
13 501 pá 19.2. 6:5519.2. 19:46 8267
21 502 čt 18.2. 5:0518.2. 19:36 8267
13 504 st 17.2. 6:5217.2. 20:13 8267
13+94 571 út 16.2. 6:3517.2. 5:19 8267
13 501 po 15.2. 6:5515.2. 19:46 8267
13+94 571 ne 14.2. 9:0215.2. 5:19 8267
13+94 571 pá 12.2. 6:3513.2. 5:19 8267
21 502 čt 11.2. 5:0511.2. 19:36 8267
13 501 st 10.2. 6:5510.2. 19:46 8267
 6  502 út 26.1. 5:4226.1. 20:44 8267+8523
26 505 po 25.1. 4:5825.1. 21:50 8267+8523
 6  507 ne 24.1. 4:4124.1. 22:20 8267+8523
26 502 so 23.1. 5:1623.1. 22:41 8267+8523
 6  501 pá 22.1. 5:3122.1. 20:34 8267+8523
26 509 st 20.1. 5:2820.1. 17:30 8267+8523*MU
14 513 út 19.1. 6:0419.1. 20:04 8267+8523
6+26 532 po 18.1. 5:0118.1. 21:29 8267+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.