Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 897 926 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 pá 11.10. 5:3611.10. 8:29 8267+8174
26 504 čt 10.10. 4:2610.10. 21:03 8267+8174
22 514 st 9.10. 6:369.10. 9:33 8267+8174
26 511 po 7.10. 5:227.10. 19:27 8267+8174
22 309 ne 6.10. 12:306.10. 14:00 8267+8174*Z1
 4  503 pá 4.10. 6:264.10. 20:49 8267+8174
22 517 čt 3.10. 16:003.10. 19:00 8267+8174*Z2
26 506 čt 3.10. 4:463.10. 12:45 8267+8174*MU
 4  503 st 2.10. 6:262.10. 20:49 8267+8174
12 504 út 1.10. 4:551.10. 22:44 8267+8174
22 517 po 30.9. 7:3130.9. 19:00 8267+8174
15 507 ne 29.9. 9:4129.9. 21:35 8267+8174
26 506 so 28.9. 5:2629.9. 0:06 8267+8174
26 507 pá 27.9. 15:2828.9. 0:46 8267+8174
 6  505 pá 27.9. 6:1127.9. 9:13 8267+8174
 7  503 čt 26.9. 4:5627.9. 0:08 8267+8174
26 506 st 25.9. 4:4626.9. 0:26 8267+8174
26 506 út 24.9. 4:4625.9. 0:26 8267+8174
26 506 po 23.9. 13:0024.9. 0:26 8267+8174*Z3
22 519 pá 20.9. 16:2021.9. 0:13 8267+8174
22 504 pá 20.9. 5:4020.9. 8:29 8267+8174
22 534 čt 19.9. 6:5619.9. 18:19 8267+8174
22 516 st 18.9. 15:5619.9. 0:12 8267+8174
22 512 st 18.9. 6:1718.9. 9:09 8267+8174
22 512 út 17.9. 15:2417.9. 23:14 8267+8174
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9364
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8292+8151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.