Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 566 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 535 st 12.12. 20:5013.12. 0:49 8267+8567*Z
 4  504 po 10.12. 14:0910.12. 19:32 8267+8567
 4  505 po 10.12. 6:3610.12. 10:13 8267+8567
26 502 ne 9.12. 4:3910.12. 1:00 8267+8567
13 501 pá 7.12. 6:237.12. 19:46 8267
13 511 čt 6.12. 6:156.12. 22:15 8267
13 511 st 5.12. 6:155.12. 22:15 8267
 2  509 út 4.12. 5:364.12. 23:49 8267
13 505 po 3.12. 14:563.12. 22:12 8267
13 505 po 3.12. 6:453.12. 10:26 8267
13 502 ne 2.12. 7:232.12. 22:15 8267
 2  503 so 1.12. 5:341.12. 21:46 8267
13 511 pá 30.11. 6:1530.11. 22:15 8267
 2  505 čt 29.11. 6:0929.11. 20:32 8267
37 505 st 28.11. 5:0628.11. 22:07 8267
 2  509 út 27.11. 5:3627.11. 23:49 8267
13 511 po 26.11. 6:1526.11. 22:15 8267
21 506 pá 23.11. 15:4023.11. 19:35 8267+8567
 6  511 pá 23.11. 6:5323.11. 9:25 8267+8567
 5  503 čt 22.11. 5:0323.11. 0:40 8267+8567
39 501 st 21.11. 5:5622.11. 0:44 8267+8567
 5  503 po 19.11. 5:0319.11. 17:00 8267+8567*MU
39 520 ne 18.11. 5:0319.11. 0:29 8267+8567
39 507 so 17.11. 6:3118.11. 1:20 8267+8567
26 515 pá 16.11. 6:1216.11. 19:36 8267+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.