Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 763 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 dnes 6:104.7. 20:05 8267+8555
7+22 535 ne 3.7. 9:434.7. 0:31 8267+8555
 7  503 so 2.7. 7:552.7. 22:14 8267+8555
7+26 531 pá 1.7. 4:222.7. 0:24 8267+8555
14 501 čt 30.6. 6:4930.6. 22:57 8267+8555
6+7 539 st 29.6. 15:1629.6. 22:19 8267+8555
6+7 539 st 29.6. 6:4329.6. 9:19 8267+8555
15 501 út 28.6. 6:5728.6. 21:35 8267+8555
7+26 531 po 27.6. 4:2227.6. 20:40 8267+8555
7+26 542 ne 26.6. 5:1726.6. 22:34 8267+8555
7+26 532 so 25.6. 4:4126.6. 0:45 8267+8555
 7  511 pá 24.6. 14:5024.6. 21:01 8267+8555
7+22 538 pá 24.6. 6:5224.6. 9:55 8267+8555
7+22 534 čt 23.6. 4:2923.6. 19:16 8267+8555
14 501 st 22.6. 6:4922.6. 22:57 8267+8555
15 501 út 21.6. 6:5721.6. 21:35 8267+8555
Zvl 551 po 20.6. 22:1920.6. 23:59 8267+8555
6+7 539 po 20.6. 15:1620.6. 22:19 8267+8555
7+26 532 po 20.6. 5:5420.6. 9:28 8267+8555
7+26 543 ne 19.6. 9:0219.6. 23:29 8267+8555
7+26 532 so 18.6. 4:4119.6. 0:45 8267+8555
14 504 pá 17.6. 4:4917.6. 20:37 8267+8555
15 505 čt 16.6. 14:4917.6. 0:25 8267+8555
6+7 539 čt 16.6. 6:4316.6. 9:19 8267+8555
14 501 st 15.6. 6:4915.6. 22:57 8267+8555


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.