Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 493 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 pá 19.1. 5:2719.1. 9:26 8267
2 509 čt 18.1. 5:3718.1. 23:21 8267
2 505 st 17.1. 6:1918.1. 1:08 8267
13 506 út 16.1. 7:0916.1. 18:06 8267
7 502 so 13.1. 4:3513.1. 22:33 8267+8567
6 512 pá 12.1. 15:2012.1. 20:09 8267+8567
26 508 pá 12.1. 4:3912.1. 10:25 8267+8567
6 506 čt 11.1. 14:2012.1. 0:21 8267+8567
4 507 čt 11.1. 6:2411.1. 10:02 8267+8567
6 510 st 10.1. 5:3210.1. 22:09 8267+8567
26 505 út 9.1. 5:499.1. 21:55 8267+8567
7 505 po 8.1. 4:558.1. 21:15 8267+8567
6 508 ne 7.1. 14:078.1. 0:41 8267+8567
22 503 pá 5.1. 4:056.1. 0:09 8267+8410
22 503 čt 4.1. 4:055.1. 0:09 8267+8410
6 504 st 3.1. 9:204.1. 0:01 8267+8410*Z
26 508 út 2.1. 13:592.1. 22:29 8267+8410
26 508 út 2.1. 4:392.1. 10:25 8267+8410
5 507 po 1.1. 6:442.1. 0:40 8267
Rok 2017
2 506 ne 31.12. 6:4831.12. 22:02 8267
2 506 so 30.12. 6:4830.12. 23:38 8267
26 511 pá 29.12. 4:1929.12. 20:18 8267+8410
22 520 čt 28.12. 5:5128.12. 22:58 8267+8410
5 506 st 27.12. 5:4128.12. 1:10 8267+8410
26+91 552 ne 24.12. 5:0024.12. 20:00 8267+8410
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.