Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2009
Dodání: 2009
V provozu od: 31. 3. 2009
Výrobní číslo: 075/2008
Původní evidenční číslo: 7026
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 897 926 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 504 | pá 11.10. 5:36 | 11.10. 8:29 | 8267+8174 | ||
26 | 504 | čt 10.10. 4:26 | 10.10. 21:03 | 8267+8174 | ||
22 | 514 | st 9.10. 6:36 | 9.10. 9:33 | 8267+8174 | ||
26 | 511 | po 7.10. 5:22 | 7.10. 19:27 | 8267+8174 | ||
22 | 309 | ne 6.10. 12:30 | 6.10. 14:00 | 8267+8174*Z1 | ||
4 | 503 | pá 4.10. 6:26 | 4.10. 20:49 | 8267+8174 | ||
22 | 517 | čt 3.10. 16:00 | 3.10. 19:00 | 8267+8174*Z2 | ||
26 | 506 | čt 3.10. 4:46 | 3.10. 12:45 | 8267+8174*MU | ||
4 | 503 | st 2.10. 6:26 | 2.10. 20:49 | 8267+8174 | ||
12 | 504 | út 1.10. 4:55 | 1.10. 22:44 | 8267+8174 | ||
22 | 517 | po 30.9. 7:31 | 30.9. 19:00 | 8267+8174 | ||
15 | 507 | ne 29.9. 9:41 | 29.9. 21:35 | 8267+8174 | ||
26 | 506 | so 28.9. 5:26 | 29.9. 0:06 | 8267+8174 | ||
26 | 507 | pá 27.9. 15:28 | 28.9. 0:46 | 8267+8174 | ||
6 | 505 | pá 27.9. 6:11 | 27.9. 9:13 | 8267+8174 | ||
7 | 503 | čt 26.9. 4:56 | 27.9. 0:08 | 8267+8174 | ||
26 | 506 | st 25.9. 4:46 | 26.9. 0:26 | 8267+8174 | ||
26 | 506 | út 24.9. 4:46 | 25.9. 0:26 | 8267+8174 | ||
26 | 506 | po 23.9. 13:00 | 24.9. 0:26 | 8267+8174*Z3 | ||
22 | 519 | pá 20.9. 16:20 | 21.9. 0:13 | 8267+8174 | ||
22 | 504 | pá 20.9. 5:40 | 20.9. 8:29 | 8267+8174 | ||
22 | 534 | čt 19.9. 6:56 | 19.9. 18:19 | 8267+8174 | ||
22 | 516 | st 18.9. 15:56 | 19.9. 0:12 | 8267+8174 | ||
22 | 512 | st 18.9. 6:17 | 18.9. 9:09 | 8267+8174 | ||
22 | 512 | út 17.9. 15:24 | 17.9. 23:14 | 8267+8174 |