Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 526 pá 27.11. 6:1527.11. 14:50 8267+8387*MU*1
22 522 čt 26.11. 5:5226.11. 19:45 8267+8387
24 508 st 25.11. 6:2725.11. 19:22 8267+8387
26 512 út 24.11. 11:2024.11. 20:53 8267+8387*Z
26 506 po 23.11. 6:0523.11. 22:58 8267+8387
22 520 ne 22.11. 8:1022.11. 22:14 8267+8387
24 508 pá 20.11. 6:2720.11. 16:20 8267+8387*MU*2
21 506 út 18.2. 15:4018.2. 19:35 8267
21 506 út 18.2. 6:1318.2. 9:41 8267
 2  514 po 17.2. 5:2117.2. 9:43 8267
22 536 pá 14.2. 6:4914.2. 19:27 8267+8577
 4  501 čt 13.2. 13:3913.2. 19:02 8267+8577
 4  501 čt 13.2. 6:0913.2. 9:47 8267+8577
 4  501 st 12.2. 13:3912.2. 19:02 8267+8577
 4  501 st 12.2. 6:0912.2. 9:47 8267+8577
14 513 út 11.2. 5:4111.2. 22:57 8267+8577
22 524 po 10.2. 5:3810.2. 22:28 8267+8577
22 511 so 8.2. 7:339.2. 0:08 8267+8577
 8  503 pá 7.2. 5:377.2. 19:01 8267+8577
16 515 čt 6.2. 5:327.2. 1:38 8267+8577
22 518 st 5.2. 4:345.2. 18:30 8267+8577
22 532 út 4.2. 6:215.2. 0:32 8267+8577
22 537 po 3.2. 6:533.2. 19:30 8267+8577
22 508 ne 2.2. 5:043.2. 1:09 8267+8577
 6  501 so 1.2. 5:212.2. 0:15 8267+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda u zast. Na Hroudě ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338
*2 = Technická závada na Karlínském náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.