Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 862 601 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+94 574 po 26.2. 5:0927.2. 5:25 8267
2+92 572 so 24.2. 7:4825.2. 5:33 8267
13 506 pá 23.2. 6:4923.2. 18:43 8267
 6  510 st 21.2. 6:5121.2. 8:58 8267+8408
 8  501 út 20.2. 4:3820.2. 18:59 8267+8408
 7  503 po 19.2. 4:5419.2. 20:50 8267+8408
26 505 ne 18.2. 5:0618.2. 23:46 8267+8408
26 506 so 17.2. 5:2618.2. 0:06 8267+8408
22 512 pá 16.2. 5:3016.2. 19:33 8267+8408
22 508 čt 15.2. 4:5416.2. 0:13 8267+8408
26 508 st 14.2. 5:1514.2. 20:48 8267+8408
26 512 út 13.2. 6:0514.2. 0:26 8267+8408
26 518 po 12.2. 7:0012.2. 19:32 8267+8408
26 505 ne 11.2. 5:0611.2. 23:46 8267+8408
22 522 pá 9.2. 6:3810.2. 0:16 8267+8408
22 512 čt 8.2. 5:308.2. 19:33 8267+8408
26 505 st 7.2. 4:467.2. 20:20 8267+8408
14 507 út 6.2. 5:316.2. 20:58 8267+8408
1+6 501 po 5.2. 4:395.2. 19:27 8267+8408
 7  506 ne 4.2. 4:354.2. 20:52 8267+8408
 7  507 so 3.2. 4:353.2. 20:53 8267+8408
16 509 pá 2.2. 6:202.2. 20:03 8267+8408
22 508 čt 1.2. 4:542.2. 0:13 8267+8408
14 507 st 31.1. 5:4131.1. 21:03 8267+8408
 7  501 út 30.1. 4:5830.1. 21:20 8267+8408


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.