Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 537 dnes 7:098.6. 0:33 8267+8152
22 533 út 6.6. 6:216.6. 9:10 8267+8152
14 508 po 5.6. 6:425.6. 20:29 8267+8152
22 521 ne 4.6. 5:064.6. 22:07 8267+8152
22 514 so 3.6. 6:253.6. 23:54 8267+8152
 6  516 pá 2.6. 14:582.6. 18:59 8267+8152
22 537 pá 2.6. 6:562.6. 9:35 8267+8152
26 507 čt 1.6. 14:541.6. 20:28 8267+8152
26 507 čt 1.6. 6:241.6. 9:38 8267+8152
11 507 st 31.5. 15:2031.5. 21:08 8267+8152
 6  516 st 31.5. 6:5031.5. 9:10 8267+8152
15 502 út 30.5. 4:4830.5. 19:56 8267+8152
 6  506 po 29.5. 4:2929.5. 19:50 8267+8152
22 508 ne 28.5. 8:3129.5. 0:13 8267+8152
13+94 574 čt 25.5. 5:5826.5. 5:23 8267
 2  507 út 23.5. 6:4524.5. 0:12 8267
2+92 572 po 22.5. 5:3023.5. 5:31 8267
13+94 574 so 20.5. 8:0121.5. 5:23 8267
13+94 574 čt 18.5. 5:5819.5. 5:23 8267
 2  509 st 17.5. 6:2517.5. 20:02 8267
2+92 572 út 16.5. 5:3017.5. 5:31 8267
 2  507 po 15.5. 6:4516.5. 0:12 8267
2+91 571 ne 14.5. 6:1415.5. 4:49 8267
 2  501 so 13.5. 6:3714.5. 0:07 8267
 2  509 pá 12.5. 6:1712.5. 20:07 8267


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.