Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8267

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 075/2008

Původní evidenční číslo: 7026

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 463 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 út 11.5. 6:2611.5. 23:39 8267+8158
24 508 po 10.5. 6:2710.5. 19:22 8267+8158
14 509 ne 9.5. 4:599.5. 21:26 8267+8158
 6  501 so 8.5. 5:218.5. 22:14 8267+8158
24 508 pá 7.5. 6:277.5. 19:22 8267+8158
22 515 st 5.5. 5:395.5. 22:48 8267+8158
26 506 út 4.5. 6:054.5. 22:58 8267+8158
14 513 po 3.5. 6:043.5. 20:05 8267+8158
22 506 ne 2.5. 5:042.5. 22:41 8267+8158
22 511 so 1.5. 5:221.5. 22:48 8267+8158
22 512 pá 30.4. 4:4530.4. 22:30 8267+8158
15 506 čt 29.4. 5:2229.4. 21:55 8267+8158
22 503 st 28.4. 6:0228.4. 20:51 8267+8158
11 507 út 27.4. 4:2427.4. 20:12 8267+8158
22 511 po 26.4. 4:2526.4. 22:15 8267+8158
 6  507 ne 25.4. 4:4125.4. 22:20 8267+8158
 8  501 so 24.4. 5:0824.4. 22:02 8267+8158
22 515 pá 23.4. 5:3923.4. 22:48 8267+8158
 8  505 čt 22.4. 5:2022.4. 22:33 8267+8158
14 513 st 21.4. 6:0421.4. 20:05 8267+8158
22 506 po 19.4. 6:2819.4. 21:17 8267+8158
 6  505 ne 18.4. 5:0718.4. 21:41 8267+8158
26 508 so 17.4. 5:4117.4. 22:39 8267+8158
26 506 pá 16.4. 6:0516.4. 22:58 8267+8158
22 506 čt 15.4. 6:2815.4. 21:17 8267+8158


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.