Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8174

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 2. 2006

Výrobní číslo: 043/2005

Původní evidenční číslo: 6730

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 791 866 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 505 pá 11.6. 4:5611.6. 21:05 8174+8175
 6  505 čt 10.6. 6:1410.6. 22:20 8174+8175
 6  505 st 9.6. 6:149.6. 22:20 8174+8175
 7  506 út 8.6. 4:588.6. 21:48 8174+8175
 6  509 po 7.6. 4:417.6. 23:19 8174+8175
 6  508 ne 6.6. 16:006.6. 18:15 8174+8175*Z1
1+96 563 so 5.6. 20:376.6. 5:13 8174+8175
24 505 pá 4.6. 5:494.6. 18:52 8174+8175
 2  504 čt 3.6. 5:183.6. 21:31 8174
21 502 st 2.6. 15:142.6. 18:16 8174
21 503 st 2.6. 5:482.6. 9:36 8174
13 504 út 1.6. 6:251.6. 21:13 8174
21 502 po 31.5. 15:1431.5. 18:16 8174
21 504 po 31.5. 5:5831.5. 9:46 8174
13+91 555 so 29.5. 22:0330.5. 5:16 8174
7+99 566 pá 28.5. 21:5629.5. 5:03 8174
7+99 566 čt 27.5. 21:5628.5. 5:03 8174
7+99 566 st 26.5. 21:5627.5. 5:03 8174
7+99 566 út 25.5. 21:5626.5. 5:03 8174
7+99 566 po 24.5. 21:5625.5. 5:03 8174
21 503 po 24.5. 15:2424.5. 18:26 8174
21 503 po 24.5. 5:4824.5. 9:36 8174
21 504 pá 21.5. 15:3421.5. 18:36 8174
21 502 pá 21.5. 5:3721.5. 9:26 8174
 2  506 čt 20.5. 5:3820.5. 20:01 8174
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8162+8161

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.