Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8174

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 2. 2006

Výrobní číslo: 043/2005

Původní evidenční číslo: 6730

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 776 536 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 507 po 8.3. 5:368.3. 22:14 8173+8174
 6  503 ne 7.3. 6:487.3. 22:53 8173+8174
26 508 pá 5.3. 6:235.3. 20:25 8173+8174
24 511 út 2.3. 6:572.3. 19:52 8173+8174
24 506 po 1.3. 6:061.3. 19:02 8173+8174
24 507 st 24.2. 6:1724.2. 19:12 8173+8174
26 514 po 22.2. 4:4122.2. 21:22 8173+8174
16 513 pá 19.2. 5:0319.2. 20:30 8173+8174
 8  512 čt 18.2. 6:2018.2. 19:49 8173+8174*Z
 8  511 st 17.2. 4:2917.2. 21:38 8173+8174
24 509 út 16.2. 6:3716.2. 19:32 8173+8174
24 510 po 15.2. 6:4715.2. 19:42 8173+8174
24 509 pá 12.2. 6:3712.2. 19:32 8173+8174
15 509 čt 11.2. 5:5911.2. 18:44 8173+8174
24 505 st 10.2. 5:4910.2. 18:52 8173+8174
24 505 út 9.2. 5:499.2. 18:52 8173+8174
26 516 po 8.2. 4:548.2. 21:38 8173+8174
 8  511 pá 5.2. 4:295.2. 21:38 8173+8174
15 507 čt 4.2. 5:374.2. 22:14 8173+8174
 8  511 st 3.2. 4:293.2. 21:38 8173+8174
26 505 út 2.2. 5:542.2. 22:39 8173+8174
22 502 po 1.2. 5:561.2. 20:13 8173+8174
Rok 2020
15 502 po 31.8. 6:3631.8. 21:26 8157+8174
 6  503 ne 30.8. 6:4730.8. 8:00 8174+8574*MU
 6  515 pá 26.6. 4:5726.6. 10:51 8174+8574
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8411+8410
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.