Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 560 579 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  514 út 24.4. 4:2524.4. 18:30 8266+8566
26 503 po 23.4. 4:5523.4. 20:48 8266+8566
 5  504 ne 22.4. 4:2522.4. 22:13 8266+8566
26 510 so 21.4. 4:5921.4. 22:09 8266+8566
26 501 pá 20.4. 14:3720.4. 20:27 8266+8566
 4  505 pá 20.4. 6:3620.4. 10:13 8266+8566
26 518 čt 19.4. 4:2019.4. 23:20 8266+8566
26 518 st 18.4. 4:2018.4. 23:20 8266+8566
22 533 út 17.4. 6:2718.4. 0:30 8266+8566
 4  504 po 16.4. 6:2816.4. 10:03 8266+8566
 7  503 ne 15.4. 4:5516.4. 1:18 8266+8566
5+14 517 so 14.4. 5:0514.4. 21:13 8266+8566
3+6 523 pá 13.4. 4:5314.4. 0:42 8266+8566
22 523 čt 12.4. 5:2213.4. 1:20 8266+8566
 5  509 st 11.4. 15:0112.4. 1:10 8266+8566
22 520 út 10.4. 21:0010.4. 23:24 8266+8566*Z
22 520 st 4.4. 4:244.4. 23:24 8266+8566
22 523 út 3.4. 5:224.4. 1:20 8266+8566
22 503 po 2.4. 8:363.4. 0:43 8266+8566
22 503 ne 1.4. 8:362.4. 0:43 8266+8566
22 503 so 31.3. 7:531.4. 0:43 8266+8566
26 509 pá 30.3. 4:3930.3. 12:25 8266+8566*MU
22 525 čt 29.3. 5:5229.3. 20:20 8266+8566
3+6 516 út 27.3. 5:4427.3. 10:13 8266+8566
3+6 517 po 26.3. 6:1926.3. 20:21 8266+8566
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.