Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 779 954 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 dnes 7:2929.11. 0:36 8266+8561
22 502 so 27.11. 9:0427.11. 20:20 8266+8561
15 503 čt 25.11. 5:2125.11. 15:30 8266+8561*MU*1
22 522 st 24.11. 15:2124.11. 20:23 8266+8561
 4  511 st 24.11. 6:3224.11. 10:01 8266+8561
15 502 út 23.11. 5:0723.11. 19:55 8266+8561
 8  505 ne 21.11. 4:3221.11. 22:26 8266+8561
22 520 so 20.11. 5:0921.11. 0:55 8266+8561
15 503 pá 19.11. 5:2120.11. 0:03 8266+8561
15 503 čt 18.11. 5:2119.11. 0:03 8266+8561
22 517 st 17.11. 16:1018.11. 0:16 8266+8561*Z1
11 809 út 16.11. 22:3517.11. 0:16 8266+8561*Z2
22 504 ne 14.11. 8:1114.11. 23:35 8266+8561
3+26 511 so 13.11. 4:2413.11. 23:52 8266+8561
26 504 pá 12.11. 4:2212.11. 20:42 8266+8561
 6  515 čt 11.11. 15:2312.11. 0:00 8266+8561
26 502 čt 11.11. 5:5311.11. 9:08 8266+8561
26 504 st 10.11. 4:2210.11. 20:42 8266+8561
15 503 út 9.11. 5:2110.11. 0:03 8266+8561
 6  515 po 8.11. 7:238.11. 9:30 8266+8561
 8  505 ne 7.11. 4:327.11. 22:26 8266+8561
26 511 so 6.11. 4:227.11. 0:07 8266+8561
26 513 pá 5.11. 5:386.11. 0:27 8266+8561
22 524 čt 4.11. 15:374.11. 23:55 8266+8561
15 506 čt 4.11. 5:514.11. 9:27 8266+8561
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Olšanských hřbitovech DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8577
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.