Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 646 484 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 501 so 25.1. 7:4526.1. 0:22 8266+8568
 8  508 pá 24.1. 5:5624.1. 19:35 8266+8568
 4  512 út 21.1. 6:0321.1. 9:39 8266+8568
 8  513 po 20.1. 5:2921.1. 1:13 8266+8568
22 520 ne 19.1. 10:1020.1. 0:08 8266+8568
22 523 pá 17.1. 5:2017.1. 19:33 8266+8568
22 505 čt 16.1. 4:5917.1. 1:19 8266+8568
22 532 st 15.1. 6:2116.1. 0:32 8266+8568
22 532 út 14.1. 6:2115.1. 0:32 8266+8568
22 505 po 13.1. 4:5914.1. 1:19 8266+8568
 6  504 ne 12.1. 4:4613.1. 0:55 8266+8568
 6  505 so 11.1. 4:4612.1. 0:21 8266+8568
22 536 pá 10.1. 6:4910.1. 19:27 8266+8568
 4  501 čt 9.1. 13:399.1. 19:02 8266+8568
22 523 čt 9.1. 5:209.1. 10:10 8266+8568*MU
 8  513 st 8.1. 5:299.1. 1:13 8266+8568
22 532 út 7.1. 6:218.1. 0:32 8266+8568
22 513 po 6.1. 6:396.1. 20:29 8266+8568
22 504 ne 5.1. 9:096.1. 0:29 8266+8568
26 502 so 4.1. 4:205.1. 1:00 8266+8568
25 513 pá 3.1. 5:263.1. 22:29 8266+8568
 6  503 čt 2.1. 4:262.1. 21:08 8266+8568
22 502 st 1.1. 6:342.1. 0:09 8266+8568
Rok 2019
25 509 út 31.12. 4:5131.12. 23:32 8266+8568
 6  501 po 30.12. 6:2030.12. 22:09 8266+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.