Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 638 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 504 čt 13.6. 5:5313.6. 9:17 8266
21 501 út 11.6. 5:2711.6. 8:53 8266
 2  503 po 10.6. 5:3010.6. 20:18 8266
 6  509 so 8.6. 11:458.6. 22:42 8266+8575*Z
22 535 pá 7.6. 5:047.6. 9:26 8266+8575
 6  508 čt 6.6. 15:177.6. 0:21 8266+8575
22 512 čt 6.6. 5:436.6. 10:06 8266+8575
 8  508 st 5.6. 4:475.6. 22:48 8266+8575
 8  508 út 4.6. 4:474.6. 22:48 8266+8575
22 508 po 3.6. 9:204.6. 1:09 8266+8575*Z1
22 520 pá 31.5. 4:2431.5. 23:24 8266+8575
22 520 čt 30.5. 4:2430.5. 23:24 8266+8575
 5  506 st 29.5. 5:3129.5. 22:01 8266+8575
 4  510 út 28.5. 6:0228.5. 17:53 8266+8575
 4  510 po 27.5. 6:0227.5. 17:53 8266+8575
22 506 ne 26.5. 9:3927.5. 0:49 8266+8575
22 522 so 25.5. 6:4726.5. 1:09 8266+8575
22 528 pá 24.5. 6:0624.5. 18:16 8266+8575
26 513 čt 23.5. 6:0324.5. 1:00 8266+8575
22 537 st 22.5. 6:5023.5. 0:43 8266+8575
21 501 po 20.5. 5:2220.5. 9:33 8266
 2  507 ne 19.5. 9:4319.5. 22:23 8266
 2  507 pá 17.5. 4:2717.5. 20:59 8266
 2  507 čt 16.5. 4:2717.5. 1:13 8266
 2  514 st 15.5. 14:4915.5. 21:12 8266
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.