Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 619 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  511 so 23.2. 4:3723.2. 20:28 8266+8566
 5  509 pá 22.2. 6:2622.2. 9:11 8266+8566
 4  511 čt 21.2. 13:2921.2. 18:43 8266+8566
26 503 čt 21.2. 4:3921.2. 10:24 8266+8566
15 508 st 20.2. 7:1520.2. 22:13 8266+8566
 5  515 út 19.2. 15:5119.2. 18:39 8266+8566
 6  507 út 19.2. 7:3319.2. 10:05 8266+8566
26 513 po 18.2. 6:0418.2. 11:45 8266+8566*MU
 7  501 ne 17.2. 4:1818.2. 0:48 8266+8566
26 502 so 16.2. 4:2017.2. 1:00 8266+8566
 5  506 pá 15.2. 5:3115.2. 22:01 8266+8566
 6  507 čt 14.2. 15:1714.2. 20:09 8266+8566
 6  507 čt 14.2. 7:3314.2. 10:05 8266+8566
26 513 st 13.2. 6:0414.2. 1:00 8266+8566
26 513 út 12.2. 6:0413.2. 1:00 8266+8566
22 508 po 11.2. 6:4312.2. 1:09 8266+8566
 5  503 ne 10.2. 5:0510.2. 20:28 8266+8566
22 519 so 9.2. 6:319.2. 21:58 8266+8566
22 523 pá 8.2. 5:219.2. 1:20 8266+8566
15 508 čt 7.2. 7:157.2. 22:13 8266+8566
 5  514 st 6.2. 4:256.2. 18:30 8266+8566
26 515 út 5.2. 6:125.2. 19:36 8266+8566
 7  514 po 4.2. 15:194.2. 21:48 8266+8566
 7  514 po 4.2. 5:514.2. 10:05 8266+8566
22 508 ne 3.2. 4:054.2. 1:09 8266+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.