Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 630 569 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 st 24.4. 5:2724.4. 9:26 8266
 2  507 út 23.4. 4:3324.4. 1:07 8266
22 502 po 22.4. 8:5023.4. 0:09 8266+8390
22 510 ne 21.4. 4:2422.4. 0:23 8266+8390
22 511 so 20.4. 7:3321.4. 0:08 8266+8390
 5  501 pá 19.4. 4:2519.4. 22:28 8266+8390
 5  506 čt 18.4. 5:3118.4. 22:01 8266+8390
 5  506 st 17.4. 5:3117.4. 22:01 8266+8390
26 505 út 16.4. 4:4016.4. 18:34 8266+8390
22 533 po 15.4. 6:2716.4. 0:30 8266+8390
22 504 ne 14.4. 9:0915.4. 0:30 8266+8390
22 522 so 13.4. 4:2414.4. 1:09 8266+8390
 4  505 pá 12.4. 14:1912.4. 19:42 8266+8390
22 523 čt 11.4. 5:2112.4. 1:20 8266+8390
26 513 st 10.4. 6:0411.4. 1:00 8266+8390
15 508 út 9.4. 7:159.4. 22:13 8266+8390
 7  508 po 8.4. 4:188.4. 20:49 8266+8390
 6  508 ne 7.4. 9:218.4. 0:41 8266+8390
 7  502 so 6.4. 4:387.4. 1:08 8266+8390
 6  512 st 3.4. 5:403.4. 10:03 8266+8578
22 528 út 2.4. 6:062.4. 18:16 8266+8578
22 533 po 1.4. 6:272.4. 0:30 8266+8578
 7  505 ne 31.3. 5:1731.3. 21:33 8266+8578
26 501 so 30.3. 6:4031.3. 0:40 8266+8578
22 533 pá 29.3. 6:2730.3. 0:30 8266+8578


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.