Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8266

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 071/2008

Původní evidenční číslo: 6828

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 678 794 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 507 čt 9.7. 14:059.7. 22:17 8266
32 501 st 8.7. 4:398.7. 19:32 8266
32 501 po 6.7. 6:316.7. 22:30 8266
32 551 pá 3.7. 14:494.7. 4:53 8266
32 504 čt 2.7. 4:542.7. 20:13 8266
32 506 st 1.7. 5:581.7. 18:23 8266
32 509 út 30.6. 16:141.7. 0:33 8266
32 511 út 30.6. 6:0430.6. 9:28 8266
32 552 po 29.6. 14:5530.6. 4:43 8266
32 509 po 29.6. 5:5429.6. 8:52 8266
32 503 so 27.6. 5:0127.6. 21:56 8266
32 501 pá 26.6. 4:3927.6. 0:23 8266
32 507 čt 25.6. 4:5425.6. 10:31 8266
32 501 st 24.6. 4:3925.6. 0:23 8266
32 511 út 23.6. 15:5523.6. 20:13 8266
32 510 út 23.6. 5:5223.6. 9:16 8266
32 502 po 22.6. 5:3723.6. 0:33 8266
32 551 so 20.6. 20:3421.6. 4:53 8266
32 507 pá 19.6. 14:1719.6. 18:57 8266
32 511 pá 19.6. 5:5619.6. 8:12 8266
32 552 čt 18.6. 17:1119.6. 4:43 8266
32 507 čt 18.6. 4:5418.6. 10:31 8266
32 504 st 17.6. 6:0217.6. 22:17 8266
32 506 út 16.6. 6:3316.6. 22:37 8266
32 505 ne 14.6. 5:0014.6. 17:30 8266*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.