Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 769 876 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  833 st 25.4. 7:1726.4. 0:12 8242+8313
 5  807 út 24.4. 5:2824.4. 22:20 8242+8313
3+6 801 po 23.4. 5:1623.4. 23:09 8242+8313
 7  804 so 21.4. 4:0421.4. 23:31 8242+8313
 9  811 pá 20.4. 5:4821.4. 0:46 8242+8313
 9  817 st 18.4. 6:1218.4. 20:12 8242+8313
11 812 út 17.4. 6:1617.4. 20:02 8242+8313
3+6 824 po 16.4. 4:5516.4. 19:11 8242+8313
 1  806 pá 13.4. 6:2813.4. 21:22 8242+8313
 5  811 čt 12.4. 5:5912.4. 20:44 8242+8313
 5  811 st 11.4. 5:5911.4. 20:44 8242+8313
 1  802 út 10.4. 6:0210.4. 21:07 8242+8313
 9  813 po 9.4. 15:339.4. 19:54 8242+8313
15 811 po 9.4. 5:439.4. 9:37 8242+8313
15 808 so 7.4. 6:247.4. 21:37 8242+8313
26 809 pá 6.4. 5:346.4. 22:03 8242+8313
 1  812 čt 5.4. 5:495.4. 20:11 8242+8313
 1  802 st 4.4. 6:024.4. 9:40 8242+8313*MU
 9  813 út 3.4. 15:333.4. 19:54 8242+8313
 9  806 út 3.4. 6:273.4. 8:59 8242+8313
11 807 čt 29.3. 5:4329.3. 22:43 8242+8313
 5  811 st 28.3. 5:5928.3. 20:44 8242+8313
11 809 út 27.3. 4:1027.3. 19:44 8242+8313
11 803 po 26.3. 5:0327.3. 0:51 8242+8313
 6  805 ne 25.3. 4:4326.3. 0:49 8242+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.