Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 092 941 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  812 pá 19.7. 15:3219.7. 19:17 8240+8242
 7  812 pá 19.7. 6:3319.7. 10:18 8240+8242
29 808 st 17.7. 6:1917.7. 22:05 8240+8242*MU
12 816 út 16.7. 6:1416.7. 21:10 8240+8242*MU
29 807 po 15.7. 6:1215.7. 19:41 8240+8242
 7  812 čt 11.7. 6:3311.7. 10:18 8240+8242
12 817 út 9.7. 5:549.7. 19:31 8240+8242
29 811 čt 4.7. 5:444.7. 20:20 8240+8242
 8  803 st 3.7. 5:104.7. 0:49 8240+8242
11 803 út 2.7. 6:063.7. 0:17 8240+8242
29 808 po 1.7. 6:192.7. 0:26 8240+8242
11 803 pá 28.6. 6:2728.6. 19:29 8240+8242
 9  820 čt 27.6. 5:1527.6. 19:33 8240+8242
 9  818 st 26.6. 5:0026.6. 20:32 8240+8242
11 808 út 25.6. 7:0926.6. 0:17 8240+8242
 7  816 po 24.6. 5:4524.6. 19:35 8240+8242
 8  810 pá 21.6. 5:3322.6. 0:29 8240+8242
 9  815 čt 20.6. 15:5320.6. 20:18 8240+8242
12 815 čt 20.6. 6:2820.6. 10:16 8240+8242
 9  820 út 18.6. 5:1518.6. 18:33 8240+8242
 5  803 po 17.6. 6:1217.6. 19:52 8240+8242
11 802 pá 14.6. 4:3214.6. 21:15 8240+8242
 7  807 čt 13.6. 14:4513.6. 21:04 8240+8242
 9  815 čt 13.6. 7:2313.6. 9:44 8240+8242
13+99 865 st 12.6. 19:1913.6. 5:29 8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.