Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 026 986 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 865 so 18.3. 8:2319.3. 5:43 8242
 9  813 pá 17.3. 6:0217.3. 8:35 8242+8243*MU
10 807 čt 16.3. 4:5716.3. 20:39 8242+8243
 8  810 st 15.3. 6:1115.3. 23:54 8242+8243
10 815 út 14.3. 6:0014.3. 19:11 8242+8243
25 809 po 13.3. 4:5613.3. 21:56 8242+8243
25 801 ne 12.3. 10:4912.3. 22:06 8242+8243
25 809 pá 10.3. 5:0110.3. 21:51 8242+8243
10 804 čt 9.3. 15:0910.3. 0:26 8242+8243
 9  805 čt 9.3. 6:399.3. 9:00 8242+8243
 4  808 út 7.3. 14:327.3. 18:30 8242+8243
 4  811 út 7.3. 6:037.3. 9:52 8242+8243
 4  809 po 6.3. 14:406.3. 18:38 8242+8243
 4  808 po 6.3. 6:306.3. 10:20 8242+8243
10 814 pá 3.3. 4:573.3. 19:11 8242+8243
 9  816 čt 2.3. 6:582.3. 20:20 8242+8243
10 809 st 1.3. 6:321.3. 18:28 8242+8243
 9  823 út 28.2. 5:2128.2. 18:41 8242+8243
25 805 po 27.2. 4:3627.2. 19:08 8242+8243
11 805 so 25.2. 4:5026.2. 0:15 8242+8243
 9  811 pá 24.2. 6:4125.2. 0:21 8242+8243
15+20 808 čt 23.2. 4:4423.2. 19:06 8242+8243
25 804 st 22.2. 4:2122.2. 23:25 8242+8243
25 802 út 21.2. 6:0621.2. 23:06 8242+8243
15+20 801 po 20.2. 6:5420.2. 19:46 8242+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.