Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 956 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  816 st 20.11. 5:2420.11. 18:22 8242+8241
16 803 út 19.11. 14:2919.11. 23:56 8242+8241
15 809 út 19.11. 4:5819.11. 9:02 8242+8241
 1  812 po 18.11. 5:4919.11. 0:50 8242+8241
11 804 so 16.11. 6:2316.11. 20:51 8242+8241
 6  815 pá 15.11. 4:3215.11. 21:59 8242+8241
 9  822 čt 14.11. 4:3114.11. 18:35 8242+8241
 5  813 st 13.11. 5:5913.11. 20:36 8242+8241
 6  813 út 12.11. 5:4612.11. 20:09 8242+8241
 1  810 po 11.11. 5:3111.11. 18:28 8242+8241
24 809 pá 8.11. 5:308.11. 20:14 8242+8241
11 801 čt 7.11. 14:457.11. 20:30 8242+8241*Z
15 812 čt 7.11. 5:517.11. 9:42 8242+8241
15+98 852 st 6.11. 21:187.11. 5:00 8242
 9  820 st 6.11. 6:216.11. 20:21 8242+8211
24 809 út 5.11. 5:305.11. 20:14 8242+8211
24 810 po 4.11. 5:404.11. 20:25 8242+8211
27+92 855 so 2.11. 22:013.11. 4:53 8242
15+92 858 pá 1.11. 22:182.11. 4:23 8242
 1  812 pá 1.11. 5:491.11. 20:42 8241+8242
 9  811 st 30.10. 5:4831.10. 0:46 8241+8242
 1  810 út 29.10. 5:3129.10. 18:28 8241+8242
 9  811 ne 27.10. 8:0327.10. 22:58 8241+8242
 8  804 so 26.10. 5:3427.10. 1:23 8241+8242
 6  815 pá 25.10. 4:3225.10. 21:59 8241+8242
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8227+8226

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.