Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 751 966 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 809 so 20.1. 5:3021.1. 0:56 8242+8243
1+10 814 pá 19.1. 4:4020.1. 0:54 8242+8243
11 801 čt 18.1. 14:5818.1. 20:36 8242+8243
9 813 čt 18.1. 6:4918.1. 9:19 8242+8243
26 813 st 17.1. 5:4917.1. 20:12 8242+8243
1+10 814 út 16.1. 4:4016.1. 17:40 8242+8243*MU
11 809 po 15.1. 4:1615.1. 21:51 8242+8243
24 810 čt 11.1. 13:5811.1. 20:23 8242+8243*Z
Rok 2017
26+99 861 ne 31.12. 5:291.1. 7:40 8242+8243
9 805 so 30.12. 5:1331.12. 0:26 8242+8243
24 805 pá 29.12. 5:5629.12. 20:38 8242+8243
11 809 čt 28.12. 6:4228.12. 20:14 8242+8243
9 808 st 27.12. 7:0727.12. 9:35 8242+8243
24 801 pá 22.12. 14:2222.12. 19:16 8242+8243
24 801 pá 22.12. 5:4722.12. 10:36 8242+8243
24 808 čt 21.12. 6:3821.12. 20:05 8242+8243
24 809 st 20.12. 5:3020.12. 20:15 8242+8243
9 831 út 19.12. 5:0119.12. 23:59 8242+8243
1 809 po 18.12. 6:3918.12. 20:11 8242+8243
7 802 ne 17.12. 12:3617.12. 20:53 8242+8243
15 808 so 16.12. 5:1916.12. 23:31 8242+8243
24 805 pá 15.12. 6:1515.12. 19:45 8242+8243
9 809 čt 14.12. 5:3715.12. 0:36 8242+8243
6 806 st 13.12. 5:2013.12. 22:54 8242+8243
9 823 út 12.12. 6:3512.12. 20:34 8242+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8305

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.