Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 28. 11. 2001
Výrobní číslo: 157251
Původní evidenční číslo: 6700
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 050 026 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 812 | dnes 5:58 | 26.9. 0:37 | 8227+8242 | ||
9 | 803 | pá 22.9. 6:16 | 22.9. 21:51 | 8227+8242 | ||
9 | 829 | čt 21.9. 5:53 | 21.9. 23:51 | 8227+8242 | ||
1 | 804 | st 20.9. 6:32 | 20.9. 19:51 | 8227+8242 | ||
2+92 | 854 | út 19.9. 19:28 | 20.9. 4:57 | 8242 | ||
8 | 809 | út 19.9. 4:36 | 19.9. 15:15 | 8242+8241*MU | ||
11 | 807 | po 18.9. 5:07 | 19.9. 0:17 | 8242+8241 | ||
7 | 815 | pá 15.9. 4:48 | 15.9. 19:00 | 8242+8241 | ||
11 | 807 | čt 14.9. 5:07 | 15.9. 0:17 | 8242+8241 | ||
14 | 803 | st 13.9. 14:20 | 13.9. 19:22 | 8242+8241 | ||
7 | 809 | st 13.9. 6:28 | 13.9. 10:18 | 8242+8241 | ||
25 | 805 | út 12.9. 4:54 | 12.9. 18:50 | 8242+8241 | ||
7 | 809 | po 11.9. 14:31 | 11.9. 20:42 | 8242+8241 | ||
7 | 809 | po 11.9. 6:28 | 11.9. 10:18 | 8242+8241 | ||
9 | 829 | pá 8.9. 5:53 | 8.9. 14:35 | 8241+8242*MU | ||
8 | 811 | čt 7.9. 14:36 | 7.9. 19:38 | 8241+8242 | ||
8 | 811 | čt 7.9. 5:05 | 7.9. 9:59 | 8241+8242 | ||
9 | 808 | st 6.9. 4:30 | 6.9. 17:35 | 8241+8242*MU | ||
11 | 812 | út 5.9. 5:58 | 6.9. 0:37 | 8241+8242 | ||
1 | 807 | po 4.9. 5:08 | 4.9. 18:23 | 8241+8242 | ||
7 | 807 | pá 1.9. 4:32 | 1.9. 20:20 | 8241+8242 | ||
7 | 818 | čt 31.8. 15:02 | 31.8. 21:58 | 8241+8242 | ||
9 | 816 | čt 31.8. 6:19 | 31.8. 8:38 | 8241+8242 | ||
7 | 818 | st 30.8. 15:02 | 30.8. 21:58 | 8241+8242 | ||
7 | 810 | st 30.8. 6:38 | 30.8. 10:26 | 8241+8242 |