Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 787 916 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
16 804 pá 6.12. 4:086.12. 21:07 8238+8242
11 803 čt 5.12. 5:086.12. 0:51 8238+8242
16 816 st 4.12. 13:384.12. 20:04 8238+8242
 6  802 st 4.12. 6:164.12. 9:50 8238+8242
15+98 852 út 3.12. 21:184.12. 5:00 8242
 9  804 út 3.12. 5:263.12. 19:32 8238+8242
16 816 po 2.12. 13:382.12. 20:04 8238+8242
16 816 po 2.12. 6:452.12. 10:39 8238+8242
14+94 863 ne 1.12. 21:082.12. 4:50 8242
2+99 869 so 30.11. 20:171.12. 5:42 8242
2+92 856 pá 29.11. 22:2330.11. 5:18 8242
 1  809 pá 29.11. 6:3929.11. 20:11 8242+8213
2+92 856 čt 28.11. 20:1629.11. 5:18 8242
15 809 čt 28.11. 14:3928.11. 18:31 8310+8242
 9  806 čt 28.11. 6:2728.11. 8:59 8310+8242
X 831 st 27.11. 22:0028.11. 6:00 8242
 6  815 st 27.11. 4:3227.11. 21:59 8242+8241
 4  406 út 26.11. 14:2226.11. 19:38 8242+8241
14 416 út 26.11. 5:3526.11. 10:58 8242+8241
 6  813 po 25.11. 5:4625.11. 20:09 8242+8241
16 816 pá 22.11. 13:3822.11. 20:04 8242+8241
24 801 pá 22.11. 5:4422.11. 10:36 8242+8241
 6  806 čt 21.11. 5:1221.11. 20:24 8242+8241
 6  816 st 20.11. 5:2420.11. 18:22 8242+8241
16 803 út 19.11. 14:2919.11. 23:56 8242+8241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.