Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 798 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 103 pá 22.2. 6:0822.2. 19:40 8304+8242
 7  104 čt 21.2. 6:1321.2. 20:07 8304+8242
24 841 st 20.2. 5:3020.2. 20:18 8304+8242
 6  810 út 19.2. 5:0220.2. 0:43 8304+8242
 1  812 po 18.2. 14:3419.2. 0:52 8304+8242
 9  806 po 18.2. 6:2718.2. 8:59 8304+8242
11 804 ne 17.2. 4:0917.2. 20:36 8304+8242
 9  809 so 16.2. 5:2917.2. 0:56 8304+8242
 6  810 pá 15.2. 5:0216.2. 0:43 8304+8242
 9  806 čt 14.2. 15:0615.2. 0:26 8304+8242
 9  806 čt 14.2. 6:2714.2. 8:59 8242+8304
15 142 st 13.2. 6:2513.2. 21:56 8242+8304
26 111 út 12.2. 5:3512.2. 22:07 8242+8304
15 101 po 11.2. 5:5811.2. 21:37 8304+8242
 5  107 pá 8.2. 5:558.2. 22:02 8304+8242
26 116 čt 7.2. 6:077.2. 20:01 8304+8242
 7  104 st 6.2. 6:136.2. 20:07 8304+8242
24 106 út 5.2. 6:245.2. 19:59 8304+8242
 5  841 po 4.2. 5:594.2. 20:17 8304+8242
 1  805 ne 3.2. 9:223.2. 15:15 8304+8242*MU
 1  804 so 2.2. 4:282.2. 20:56 8304+8242
11 806 pá 1.2. 4:091.2. 22:35 8304+8242
 9  811 čt 31.1. 5:481.2. 0:46 8304+8242
 1  809 st 30.1. 6:3930.1. 20:11 8304+8242
sjZI 801 st 30.1. 3:3430.1. 5:54 8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.