Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 28. 11. 2001
Vyřazení: 6. 2. 2025
Výrobní číslo: 157251
Původní evidenční číslo: 6700
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 787 916 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
2+92 | 854 | st 5.2. 20:27 | 6.2. 4:59 | 8242 | ||
7 | 813 | st 5.2. 6:04 | 5.2. 18:39 | 8242+8243 | ||
5 | 804 | út 4.2. 4:57 | 4.2. 20:02 | 8242+8243 | ||
8 | 809 | po 3.2. 5:51 | 3.2. 19:40 | 8242+8243 | ||
5 | 804 | pá 31.1. 4:57 | 31.1. 20:02 | 8242+8243 | ||
5 | 804 | čt 30.1. 15:40 | 30.1. 20:02 | 8242+8243*Z1 | ||
11 | 812 | čt 30.1. 6:25 | 30.1. 10:25 | 8242+8243*MU | ||
9 | 821 | út 28.1. 6:17 | 28.1. 22:13 | 8242+8243 | ||
8 | 809 | po 27.1. 7:55 | 27.1. 19:40 | 8242+8243*Z2 | ||
8 | 809 | po 27.1. 5:51 | 27.1. 7:20 | 8242+8243*MU | ||
11 | 804 | pá 24.1. 5:06 | 24.1. 19:29 | 8242+8243 | ||
7 | 813 | čt 23.1. 6:04 | 23.1. 11:45 | 8242+8243*MU | ||
5+94 | 867 | út 21.1. 21:37 | 22.1. 5:59 | 8242 | ||
2+91 | 852 | po 20.1. 19:24 | 21.1. 4:56 | 8242 | ||
13+99 | 865 | ne 19.1. 20:36 | 20.1. 5:28 | 8242 | ||
15+98 | 854 | so 18.1. 23:26 | 19.1. 5:33 | 8242 | ||
25+97 | 857 | pá 17.1. 23:42 | 18.1. 5:26 | 8242 | ||
7 | 813 | pá 17.1. 6:04 | 17.1. 18:39 | 8235+8242 | ||
8 | 809 | čt 16.1. 5:51 | 16.1. 19:40 | 8235+8242 | ||
12 | 818 | st 15.1. 6:37 | 15.1. 22:33 | 8235+8242 | ||
9 | 813 | út 14.1. 5:42 | 14.1. 23:53 | 8235+8242 | ||
7 | 804 | po 13.1. 4:22 | 13.1. 20:03 | 8235+8242 | ||
9 | 821 | pá 10.1. 6:17 | 10.1. 22:13 | 8235+8242 | ||
11 | 802 | čt 9.1. 4:52 | 9.1. 21:00 | 8235+8242 | ||
9 | 823 | st 8.1. 4:29 | 8.1. 19:55 | 8235+8242 |