Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 825 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 po 24.6. 7:0624.6. 20:41 8305+8242
15+99 865 ne 23.6. 20:5824.6. 5:40 8242
1+98 854 so 22.6. 21:0823.6. 5:00 8242
2+99 868 pá 21.6. 18:3722.6. 4:48 8242
 1  814 pá 21.6. 5:4121.6. 9:48 8242+8224
 9  817 čt 20.6. 4:5120.6. 20:12 8242+8224
11 803 st 19.6. 5:0820.6. 0:51 8242+8224
 9  809 út 18.6. 4:3119.6. 0:36 8242+8224
 6  809 po 17.6. 6:3217.6. 22:16 8242+8224
15+98 853 ne 16.6. 21:3817.6. 5:31 8242
25+92 851 so 15.6. 21:4516.6. 5:48 8242
2+92 856 pá 14.6. 22:2715.6. 5:18 8242
 9  804 pá 14.6. 5:2614.6. 19:32 8242+8243
11 803 čt 13.6. 5:0814.6. 0:51 8242+8243
 9  809 st 12.6. 5:3713.6. 0:36 8242+8243
 9  817 út 11.6. 6:1211.6. 20:12 8242+8243
 9  820 po 10.6. 6:2110.6. 20:21 8242+8243
2+91 853 ne 9.6. 21:4710.6. 5:00 8242
2+99 868 pá 7.6. 18:378.6. 4:48 8242
 1  814 pá 7.6. 5:417.6. 9:48 8241+8242
15 141 čt 6.6. 5:126.6. 22:51 8241+8242
 5  107 st 5.6. 5:555.6. 22:02 8241+8242
 7  112 út 4.6. 5:174.6. 21:29 8241+8242
24 841 po 3.6. 5:303.6. 20:18 8241+8242
11 803 ne 2.6. 20:002.6. 22:35 8241+8242*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.