Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 050 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 dnes 5:5826.9. 0:37 8227+8242
 9  803 pá 22.9. 6:1622.9. 21:51 8227+8242
 9  829 čt 21.9. 5:5321.9. 23:51 8227+8242
 1  804 st 20.9. 6:3220.9. 19:51 8227+8242
2+92 854 út 19.9. 19:2820.9. 4:57 8242
 8  809 út 19.9. 4:3619.9. 15:15 8242+8241*MU
11 807 po 18.9. 5:0719.9. 0:17 8242+8241
 7  815 pá 15.9. 4:4815.9. 19:00 8242+8241
11 807 čt 14.9. 5:0715.9. 0:17 8242+8241
14 803 st 13.9. 14:2013.9. 19:22 8242+8241
 7  809 st 13.9. 6:2813.9. 10:18 8242+8241
25 805 út 12.9. 4:5412.9. 18:50 8242+8241
 7  809 po 11.9. 14:3111.9. 20:42 8242+8241
 7  809 po 11.9. 6:2811.9. 10:18 8242+8241
 9  829 pá 8.9. 5:538.9. 14:35 8241+8242*MU
 8  811 čt 7.9. 14:367.9. 19:38 8241+8242
 8  811 čt 7.9. 5:057.9. 9:59 8241+8242
 9  808 st 6.9. 4:306.9. 17:35 8241+8242*MU
11 812 út 5.9. 5:586.9. 0:37 8241+8242
 1  807 po 4.9. 5:084.9. 18:23 8241+8242
 7  807 pá 1.9. 4:321.9. 20:20 8241+8242
 7  818 čt 31.8. 15:0231.8. 21:58 8241+8242
 9  816 čt 31.8. 6:1931.8. 8:38 8241+8242
 7  818 st 30.8. 15:0230.8. 21:58 8241+8242
 7  810 st 30.8. 6:3830.8. 10:26 8241+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.