Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8242

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157251

Původní evidenční číslo: 6700

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 109 786 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 857 po 21.10. 21:2422.10. 5:26 8242
 9  823 po 21.10. 5:2521.10. 18:43 8245+8242
 5  808 ne 20.10. 10:0721.10. 0:17 8245+8242
11 808 so 19.10. 8:0220.10. 0:37 8245+8242
 7  806 pá 18.10. 4:4218.10. 20:51 8245+8242
 9  831 čt 17.10. 6:0017.10. 23:53 8245+8242
 5  801 st 16.10. 6:0216.10. 23:57 8245+8242
 9  817 út 15.10. 7:0215.10. 20:31 8245+8242
15+98 854 po 14.10. 23:2615.10. 5:33 8242
 9  815 po 14.10. 15:5314.10. 20:18 8245+8242
 9  804 po 14.10. 6:5214.10. 9:08 8245+8242
25+97 857 ne 13.10. 21:2414.10. 5:26 8242
1+96 862 so 12.10. 20:5713.10. 4:58 8242
5+94 867 pá 11.10. 21:3712.10. 5:59 8242
31 808 pá 11.10. 15:2411.10. 19:57 8242
31 808 pá 11.10. 7:1611.10. 9:27 8242
1+96 862 čt 10.10. 20:5711.10. 4:58 8242
31 806 čt 10.10. 15:0610.10. 18:12 8242
31 806 čt 10.10. 6:2410.10. 9:37 8242
31 807 st 9.10. 6:469.10. 19:30 8242
15+98 854 út 8.10. 23:269.10. 5:33 8242
 9  809 út 8.10. 15:298.10. 19:58 8224+8242
 5  814 út 8.10. 7:478.10. 9:39 8224+8242
15+98 853 po 7.10. 23:068.10. 5:03 8242
31 806 po 7.10. 15:067.10. 18:12 8242


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.