Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 917 277 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  830 po 24.6. 14:4024.6. 23:58 8319+8318*Z
15 805 ne 23.6. 5:3823.6. 21:56 8319+8318
11 802 so 22.6. 4:0922.6. 22:21 8319+8318
14 812 pá 21.6. 4:3721.6. 20:36 8319+8318
 1  812 čt 20.6. 5:4921.6. 0:50 8319+8318
 6  803 st 19.6. 15:2920.6. 0:25 8319+8318
 9  814 st 19.6. 6:4819.6. 9:29 8319+8318
11 801 út 18.6. 4:2918.6. 20:30 8319+8318
 1  802 po 17.6. 6:0218.6. 1:10 8319+8318
7+99 866 so 15.6. 22:5516.6. 5:40 8319
2+99 863 pá 14.6. 20:1715.6. 4:15 8319
24 801 pá 14.6. 14:2214.6. 19:16 8319+8214
24 801 pá 14.6. 5:4414.6. 10:36 8319+8214
15 804 čt 13.6. 6:2313.6. 21:43 8319+8214
 9  817 st 12.6. 6:1212.6. 15:50 8319+8214*MU
2+91 852 út 11.6. 20:3112.6. 5:26 8319
24 801 út 11.6. 14:2211.6. 19:16 8320+8319
15 806 po 10.6. 6:4710.6. 19:57 8320+8319
15+99 865 ne 9.6. 20:5810.6. 0:20 8319*MU
7+97 868 so 8.6. 22:319.6. 4:32 8320+8319
 9  822 pá 7.6. 4:317.6. 18:35 8320+8319
11 803 st 5.6. 5:086.6. 0:51 8320+8319
 9  802 út 4.6. 5:235.6. 0:16 8320+8319
 9  811 po 3.6. 5:484.6. 0:46 8320+8319
25+92 851 čt 23.5. 21:3224.5. 5:48 8319
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.