Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 926 967 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  802 pá 23.8. 14:1423.8. 20:39 8319+8212
16 809 pá 23.8. 6:2723.8. 10:03 8319+8212
 1  802 čt 22.8. 4:4222.8. 19:35 8319+8212
25 804 st 21.8. 4:3022.8. 1:24 8319+8212
25 804 út 20.8. 4:3021.8. 1:24 8319+8212
16 807 po 19.8. 4:0619.8. 22:30 8319+8212
 8  809 ne 18.8. 11:5419.8. 1:23 8319+8212
 8  807 so 17.8. 4:1417.8. 19:55 8319+8212
 8  810 pá 16.8. 4:3417.8. 0:23 8319+8212
25+97 861 st 14.8. 22:1515.8. 4:42 8319
7+99 866 út 13.8. 22:4014.8. 5:22 8319
2+92 856 po 12.8. 20:1513.8. 5:18 8319
25+92 851 ne 11.8. 21:4612.8. 5:48 8319
2+91 853 so 10.8. 22:2311.8. 5:00 8319
2+91 852 pá 9.8. 20:1810.8. 5:26 8319
2+91 852 čt 8.8. 20:309.8. 5:26 8319
2+92 856 st 7.8. 20:158.8. 5:18 8319
25+92 851 út 6.8. 20:597.8. 5:48 8319
25+97 861 po 5.8. 22:156.8. 4:42 8319
2+92 856 ne 4.8. 21:265.8. 5:18 8319
15+98 853 so 3.8. 22:584.8. 5:29 8319
1+98 858 pá 2.8. 20:093.8. 4:14 8319
2+92 855 čt 1.8. 4:362.8. 4:53 8319
5+94 266 st 31.7. 2:3031.7. 5:56 8319*Z
5+94 265 út 30.7. 23:3030.7. 23:55 8319*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8531
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8481

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.