Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 397 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  112 út 23.4. 5:1723.4. 21:29 8314+8319
 7  101 čt 18.4. 5:4118.4. 19:37 8314+8319
 5  841 st 17.4. 5:5917.4. 20:17 8314+8319
 9  820 út 16.4. 6:2116.4. 20:21 8316+8319
2+91 852 po 15.4. 20:2916.4. 5:26 8319
24 801 po 15.4. 14:2215.4. 19:16 8311+8319
24 801 po 15.4. 5:4415.4. 10:36 8311+8319
 1  808 ne 14.4. 11:5515.4. 0:52 8311+8319*Z
 1  805 so 13.4. 4:4813.4. 21:11 8316+8319
 9  811 pá 12.4. 5:4813.4. 0:46 8316+8319
7+97 868 čt 11.4. 22:0612.4. 4:25 8319
11 812 čt 11.4. 6:1811.4. 20:02 8319+8218
15+99 865 st 10.4. 20:5811.4. 5:40 8319
24 801 st 10.4. 14:2210.4. 19:16 8319+8310
24 801 st 10.4. 5:4410.4. 10:36 8319+8310
11 812 út 9.4. 6:189.4. 20:02 8319+8310
 9  813 po 8.4. 15:348.4. 19:54 8310+8319
 1  814 po 8.4. 5:418.4. 9:48 8310+8319
 9  808 ne 7.4. 5:328.4. 0:46 8310+8319
9+22 811 so 6.4. 5:526.4. 22:58 8310+8319
11 807 pá 5.4. 5:435.4. 21:21 8310+8319
 9  820 čt 4.4. 6:214.4. 20:21 8310+8319
15+98 853 st 3.4. 21:384.4. 5:31 8319
 9  804 st 3.4. 5:263.4. 19:32 8310+8319
 9  802 út 2.4. 5:233.4. 0:16 8310+8319
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.