Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 727 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 851 po 18.11. 3:0018.11. 5:48 8319*Z
2+91 853 st 13.11. 20:4714.11. 5:00 8319
sjHL 801 st 13.11. 0:3213.11. 5:11 8319
 9  813 po 11.11. 15:3411.11. 19:54 8213+8319
15 812 po 11.11. 5:5111.11. 9:42 8213+8319
7+91 857 so 9.11. 21:4810.11. 4:40 8319
sjHL 801 so 9.11. 0:329.11. 5:11 8319
 9  813 pá 8.11. 15:348.11. 19:54 8319+8238
 6  803 pá 8.11. 6:168.11. 9:50 8319+8238
2+92 856 čt 7.11. 20:168.11. 5:18 8319
15 809 čt 7.11. 14:397.11. 18:31 8312+8319
 6  803 čt 7.11. 6:167.11. 9:50 8312+8319
27+92 855 st 6.11. 20:487.11. 4:53 8319
15 809 st 6.11. 14:396.11. 18:31 8228+8319
15+99 865 po 4.11. 20:585.11. 5:42 8319
15 809 po 4.11. 14:394.11. 18:31 8319+8229
 9  813 po 4.11. 6:494.11. 9:19 8319+8229
25+92 851 ne 3.11. 20:444.11. 5:48 8319
27+92 856 so 2.11. 22:183.11. 5:18 8319
13+97 866 pá 1.11. 22:492.11. 4:21 8319
 1  806 pá 1.11. 6:281.11. 19:41 8319+8232
sjHL 801 pá 1.11. 0:321.11. 5:11 8319
27+92 856 st 30.10. 21:0331.10. 5:18 8319
 1  810 st 30.10. 5:3130.10. 18:28 8319+8317
14 807 út 29.10. 4:1729.10. 22:08 8319+8317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.