Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 134 357 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 dnes 4:502.10. 19:45 8317+8319
 6  801 so 30.9. 7:5230.9. 21:32 8317+8319
11 805 pá 29.9. 4:4929.9. 23:57 8317+8319
11 802 st 27.9. 4:2927.9. 19:27 8317+8319
11 807 út 26.9. 5:0427.9. 0:17 8317+8319
 7  815 po 25.9. 4:4825.9. 19:02 8317+8319
Zvl 888 ne 24.9. 18:3024.9. 21:30 8317+8319*1
25+97 857 pá 22.9. 20:1122.9. 23:30 8319*MU
 9  819 pá 22.9. 5:0622.9. 18:34 8312+8319
25 805 čt 21.9. 4:5421.9. 18:50 8312+8319
 7  809 st 20.9. 14:3220.9. 20:42 8312+8319
 8  811 st 20.9. 5:0520.9. 9:59 8312+8319
 7  809 út 19.9. 14:3219.9. 20:42 8312+8319
 1  814 út 19.9. 6:4819.9. 8:44 8312+8319
2+92 854 po 18.9. 19:2819.9. 4:57 8319
 8  801 po 18.9. 5:2018.9. 13:50 8319+8312*MU
 7  817 pá 15.9. 5:0315.9. 21:31 8319+8312
 8  815 čt 14.9. 15:0614.9. 17:50 8319+8312*MU
 1  814 čt 14.9. 6:4814.9. 8:44 8319+8312
25+97 857 st 13.9. 23:2114.9. 5:20 8319
 9  815 st 13.9. 6:5913.9. 20:24 8312+8319
2+91 852 út 12.9. 22:5213.9. 4:54 8319
 7  801 út 12.9. 5:2712.9. 19:41 8312+8319
 9  822 po 11.9. 5:2411.9. 18:43 8312+8319
25 801 pá 8.9. 4:218.9. 20:28 8312+8319
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.