Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 009 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
93 801 čt 14.1. 21:5115.1. 4:40 8319
1+98 856 st 13.1. 20:1514.1. 4:58 8319
99 801 út 12.1. 22:3013.1. 5:41 8319
13+97 864 po 11.1. 6:2811.1. 23:50 8319*MU
25+97 863 so 9.1. 21:3510.1. 4:26 8319
1+98 856 pá 8.1. 20:159.1. 4:58 8319
Rok 2020
97 803 čt 24.12. 22:4525.12. 6:26 8320+8319
25 803 út 22.12. 4:3722.12. 20:17 8320+8319
16 819 po 21.12. 14:2021.12. 21:16 8320+8319
16 819 po 21.12. 6:3821.12. 10:48 8320+8319
 9  806 čt 17.12. 5:0117.12. 19:54 8320+8319
16 814 st 16.12. 5:1816.12. 20:31 8320+8319
11 801 po 14.12. 4:2914.12. 22:50 8320+8319
16 801 ne 13.12. 4:0813.12. 22:00 8320+8319
11 804 so 12.12. 4:2912.12. 22:50 8320+8319
16 816 pá 11.12. 5:3611.12. 23:27 8320+8319
 9  806 čt 10.12. 5:0110.12. 19:54 8320+8319
25 808 st 9.12. 5:169.12. 21:07 8320+8319
 9  822 út 8.12. 6:358.12. 20:56 8320+8319
25 803 po 7.12. 4:377.12. 20:17 8320+8319
99 801 so 5.12. 22:306.12. 5:41 8320+8319
25+97 863 pá 4.12. 21:345.12. 4:26 8320+8319
 9  818 čt 26.11. 6:1526.11. 15:50 8319+8320*MU
11 811 po 23.11. 4:0923.11. 20:29 8319+8320
 6  803 ne 22.11. 6:5322.11. 22:44 8319+8320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.