Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 997 482 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  807 pá 25.9. 6:0225.9. 20:26 8319+8219
15 814 čt 24.9. 6:0524.9. 9:39 8319+8219
 1  803 st 23.9. 5:3523.9. 19:42 8319+8219
11 808 út 22.9. 5:3722.9. 21:05 8319+8219
 9  816 po 21.9. 6:0921.9. 23:18 8319+8219
11 804 pá 18.9. 6:4118.9. 12:00 8319+8219*MU
 9  833 čt 17.9. 6:4217.9. 8:51 8319+8219
 1  809 st 16.9. 6:1816.9. 22:35 8319+8219
11 809 út 15.9. 4:0915.9. 12:50 8319+8219*MU
11 803 po 14.9. 4:2915.9. 0:51 8319+8219
 9  835 pá 11.9. 6:5411.9. 9:35 8319+8219
2+92 855 čt 10.9. 20:0211.9. 4:53 8319
15 814 čt 10.9. 6:0510.9. 9:39 8212+8319
2+91 852 st 9.9. 19:329.9. 20:35 8319*MU*1
2+92 855 út 8.9. 20:029.9. 4:53 8319
 9  809 po 7.9. 5:228.9. 0:46 8218+8319
11 804 ne 6.9. 4:296.9. 20:51 8218+8319
14 805 so 5.9. 4:595.9. 21:24 8218+8319
16 817 pá 4.9. 14:074.9. 23:27 8218+8319
11 812 pá 4.9. 6:174.9. 10:14 8218+8319
25 803 čt 3.9. 4:373.9. 20:33 8218+8319
25 817 st 2.9. 4:302.9. 10:00 8218+8319
 1  809 út 1.9. 6:181.9. 22:38 8218+8319
15 812 po 31.8. 4:5831.8. 8:51 8319+8219
16 802 pá 28.8. 4:3728.8. 20:45 8319+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Olšanském nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.