Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8319

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 3. 2002

Výrobní číslo: 156161

Původní evidenční číslo: 6517

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 951 627 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 867 st 15.1. 7:1015.1. 17:30 8319*MU
Rok 2019
 1  814 čt 19.12. 5:4119.12. 7:50 8319+8226*MU*1
11 801 st 18.12. 4:2918.12. 20:30 8319+8226
11 807 út 17.12. 5:4517.12. 21:21 8319+8226
11 809 po 16.12. 4:0916.12. 19:44 8319+8226
 6  803 ne 15.12. 4:3216.12. 0:25 8319+8226
 8  804 so 14.12. 5:3415.12. 1:23 8319+8226
16 804 pá 13.12. 12:3013.12. 21:07 8319+8226*Z
15+99 865 čt 12.12. 20:5813.12. 5:42 8319
16 816 čt 12.12. 13:3812.12. 20:04 8322+8319
16 816 čt 12.12. 6:4512.12. 10:39 8322+8319
15+99 865 st 11.12. 20:5812.12. 5:42 8319
24 801 st 11.12. 14:2211.12. 19:16 8318+8319
 6  802 st 11.12. 6:1611.12. 9:50 8318+8319
24 810 út 10.12. 5:4010.12. 20:25 8318+8319
24 809 po 9.12. 5:309.12. 20:14 8318+8319
 6  807 ne 8.12. 5:128.12. 23:25 8318+8319
 8  802 so 7.12. 4:548.12. 1:03 8318+8319
24 810 pá 6.12. 5:406.12. 20:25 8318+8319
16 804 čt 5.12. 4:085.12. 21:07 8318+8319
11 803 st 4.12. 5:085.12. 0:51 8318+8319
 5  813 út 3.12. 5:593.12. 20:36 8318+8319
11 807 po 2.12. 5:452.12. 21:21 8318+8319
X 831 pá 29.11. 22:0030.11. 6:00 8319
2+92 855 pá 29.11. 4:3629.11. 12:00 8319*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8319+8226 do 9276 ve smyčce Spojovací
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8451

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.