Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 804 út 23.1. 5:2323.1. 19:32 8236+8305
11 802 po 22.1. 6:4122.1. 20:41 8236+8305
11 804 pá 19.1. 5:0919.1. 21:06 8236+8305
6 808 čt 18.1. 14:4818.1. 22:26 8236+8305
6 808 čt 18.1. 4:2018.1. 9:09 8236+8305
9 814 st 17.1. 5:5718.1. 0:56 8236+8305
6 805 út 16.1. 5:1217.1. 0:58 8236+8305
6 818 po 15.1. 16:0716.1. 0:00 8236+8305
9 802 po 15.1. 5:1815.1. 10:00 8236+8305*MU
6 803 so 13.1. 8:2713.1. 22:26 8236+8305
24 810 čt 11.1. 5:5311.1. 13:58 8236+8305*MU
5 810 st 10.1. 5:5910.1. 21:06 8236+8305
5 810 út 9.1. 5:599.1. 21:06 8236+8305
7 804 so 6.1. 5:046.1. 21:26 8236+8305
11 804 pá 5.1. 5:305.1. 22:06 8236+8305
24 810 st 3.1. 5:533.1. 20:23 8236+8305
24 807 út 2.1. 6:152.1. 19:45 8236+8305
Rok 2017
91 801 ne 31.12. 21:131.1. 6:46 8236+8305
7+99 862 so 30.12. 20:3331.12. 5:08 8236
7+99 867 pá 29.12. 21:4530.12. 4:12 8236
26+97 867 čt 28.12. 21:2229.12. 4:54 8236
26+91 853 st 27.12. 20:3728.12. 5:00 8236
7+99 867 út 26.12. 21:4527.12. 4:42 8236
7+98 855 po 25.12. 20:4826.12. 5:00 8236
13+91 855 ne 24.12. 10:0125.12. 7:26 8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.