Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 997 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 815 út 22.9. 4:0822.9. 8:30 8236+8234*MU
11 803 po 21.9. 4:2922.9. 0:51 8236+8234
14 801 ne 20.9. 4:4020.9. 15:52 8236+8234*MU*1
 6  813 pá 18.9. 6:1518.9. 9:59 8236+8234
 8  810 čt 17.9. 6:1317.9. 23:28 8236+8234
 1  811 st 16.9. 4:4716.9. 21:08 8236+8234
11 808 út 15.9. 5:3815.9. 21:05 8236+8234
 1  809 po 14.9. 6:1814.9. 22:35 8236+8234
 1  803 pá 11.9. 5:3511.9. 19:42 8236+8234
 9  806 čt 10.9. 5:0110.9. 19:54 8236+8234
 1  811 st 9.9. 4:479.9. 21:08 8236+8234
 9  816 út 8.9. 6:098.9. 23:18 8236+8234
14 801 po 7.9. 5:558.9. 0:19 8236+8234
14 802 ne 6.9. 4:397.9. 0:19 8236+8234
16 803 so 5.9. 4:076.9. 0:47 8236+8234
 8  810 pá 4.9. 6:134.9. 23:28 8236+8234
 1  811 čt 3.9. 4:473.9. 21:08 8236+8234
 9  816 st 2.9. 10:452.9. 23:18 8236+8234*Z
 9  835 st 2.9. 6:542.9. 9:35 8236+8234
2+91 853 út 1.9. 21:062.9. 5:00 8236
2+91 853 po 31.8. 21:061.9. 5:00 8236
15+99 865 ne 30.8. 21:1831.8. 5:41 8236
5+94 864 so 29.8. 20:5230.8. 4:50 8236
sjHL 801 so 29.8. 0:4229.8. 5:11 8236
5+94 864 čt 27.8. 20:3028.8. 4:50 8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada dveří
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.