Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 140 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 dnes 5:5326.9. 23:51 8237+8236
 9  808 po 25.9. 4:3026.9. 0:12 8237+8236
 6  803 ne 24.9. 5:1524.9. 21:48 8237+8236
 5  809 so 23.9. 8:3924.9. 0:01 8237+8236
 9  808 pá 22.9. 4:3023.9. 0:12 8237+8236
 9  811 čt 21.9. 4:4622.9. 0:32 8237+8236
 8  815 st 20.9. 15:0621.9. 0:49 8237+8236
 8  815 st 20.9. 6:2520.9. 9:06 8237+8236
25 810 út 19.9. 5:3619.9. 21:47 8237+8236
 8  809 po 18.9. 4:3618.9. 19:25 8237+8236
 7  806 pá 15.9. 6:1015.9. 20:24 8237+8236
14 803 čt 14.9. 14:2014.9. 19:22 8237+8236
 7  809 čt 14.9. 6:2814.9. 10:18 8237+8236
11 802 st 13.9. 4:2913.9. 19:27 8237+8236
 1  804 út 12.9. 10:3012.9. 19:51 8237+8236*Z1
 9  805 út 12.9. 6:3912.9. 9:00 8237+8236
 8  801 po 11.9. 5:2111.9. 18:36 8237+8236
 9  803 pá 8.9. 6:168.9. 21:51 8237+8236
 9  826 čt 7.9. 5:427.9. 18:58 8237+8236
 7  815 st 6.9. 4:486.9. 19:00 8237+8236
 9  829 út 5.9. 5:535.9. 23:51 8237+8236
 1  809 po 4.9. 14:304.9. 20:20 8237+8236
14 803 po 4.9. 6:404.9. 10:20 8237+8236
 7  811 pá 1.9. 5:041.9. 19:50 8237+8236
11 804 čt 31.8. 5:541.9. 0:17 8237+8236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.