Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 955 594 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 st 20.11. 6:1820.11. 20:02 8236+8238
11 809 út 19.11. 4:0919.11. 19:44 8236+8238
 6  811 po 18.11. 17:0018.11. 23:45 8236+8238*Z
 6  816 po 18.11. 5:2418.11. 12:55 8236+8238*MU
36 809 so 16.11. 15:5916.11. 19:16 8236+8238
36 809 so 16.11. 11:1416.11. 14:31 8236+8238
 1  807 pá 15.11. 4:4815.11. 21:41 8236+8238
16 816 čt 14.11. 13:3814.11. 20:04 8236+8238
 6  803 čt 14.11. 6:1614.11. 9:50 8236+8238
2+92 856 st 13.11. 20:1614.11. 5:18 8236
2+91 852 út 12.11. 20:3113.11. 5:27 8236
2+91 852 po 11.11. 20:3112.11. 5:27 8236
 6  816 po 11.11. 5:2411.11. 18:22 8233+8236
13+97 866 so 9.11. 19:2910.11. 4:21 8236
25+92 851 pá 8.11. 20:299.11. 5:48 8236
 6  816 pá 8.11. 5:248.11. 18:22 8229+8236
11 812 čt 7.11. 6:187.11. 20:02 8229+8236
5+94 864 čt 7.11. 1:207.11. 4:50 8236*Z1
 1  809 st 6.11. 6:396.11. 20:11 8229+8236
27+92 856 út 5.11. 21:036.11. 5:18 8236
24 801 út 5.11. 14:225.11. 19:16 8309+8236
 1  814 út 5.11. 5:415.11. 9:48 8309+8236
24 809 po 4.11. 5:304.11. 20:14 8309+8236
 6  803 ne 3.11. 4:324.11. 0:25 8309+8236
24 801 pá 1.11. 14:221.11. 19:16 8309+8236
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.