Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 926 914 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 po 24.6. 6:4124.6. 19:54 8236+8309
 1  805 ne 23.6. 9:2223.6. 21:41 8236+8309
24 801 pá 7.6. 14:227.6. 15:25 8236+8310*MU
 9  820 čt 6.6. 6:216.6. 18:30 8236+8310*MU*1
2+99 863 st 5.6. 22:256.6. 4:42 8236
 9  817 st 5.6. 6:125.6. 20:12 8236+8233
 9  809 út 4.6. 5:375.6. 0:36 8236+8233
 1  814 po 3.6. 14:493.6. 22:38 8236+8233
24 801 po 3.6. 5:443.6. 10:36 8236+8233
 1  803 ne 2.6. 4:472.6. 21:11 8236+8233
 9  809 so 1.6. 5:302.6. 0:56 8236+8233
11 802 pá 31.5. 6:4231.5. 20:41 8236+8233
11+97 867 čt 30.5. 23:2131.5. 4:54 8236
 6  804 čt 30.5. 15:2030.5. 21:56 8236+8234
 9  806 čt 30.5. 6:2730.5. 8:59 8236+8234
 1  806 st 29.5. 6:2829.5. 19:41 8236+8234
11 809 út 28.5. 4:0928.5. 19:44 8236+8234
 1  806 po 27.5. 15:4027.5. 19:41 8236+8234*Z
 9  804 po 27.5. 5:2627.5. 10:20 8236+8234*MU
15 104 st 22.5. 6:1722.5. 21:52 8236+8234
26 106 čt 16.5. 4:5616.5. 21:08 8236+8234
 5  105 st 15.5. 5:3015.5. 19:58 8236+8234
 5  107 út 14.5. 12:2014.5. 22:02 8236+8234*Z1
 9  817 po 13.5. 6:1213.5. 20:12 8236+8234
2+99 863 ne 12.5. 20:1613.5. 4:42 8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8687+8748
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.