Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 050 844 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 855 čt 2.12. 21:333.12. 5:42 8236
 5  809 čt 2.12. 5:242.12. 18:22 8236+8301
14 807 st 1.12. 14:581.12. 20:08 8236+8301
 6  815 st 1.12. 6:441.12. 9:04 8236+8301
 5  806 út 30.11. 6:4830.11. 20:01 8236+8301
 1  813 po 29.11. 5:4829.11. 19:02 8236+8301
 1  814 pá 26.11. 15:0026.11. 21:05 8236+8301
11 813 pá 26.11. 6:5526.11. 9:05 8236+8301
 5  809 čt 25.11. 5:2425.11. 18:21 8236+8301
 9  805 st 24.11. 15:1125.11. 0:12 8236+8301
 6  804 st 24.11. 7:0024.11. 9:12 8236+8301
25+97 855 út 23.11. 22:2024.11. 5:26 8236
14 811 út 23.11. 5:5323.11. 18:32 8236+8245
11 813 po 22.11. 15:1422.11. 20:58 8236+8245
 8  814 po 22.11. 6:1922.11. 9:06 8236+8245
 5  802 so 20.11. 6:2720.11. 23:41 8236+8245
 9  812 pá 19.11. 4:4620.11. 0:31 8236+8245
 9  811 čt 18.11. 6:4219.11. 0:21 8236+8245
 5  806 út 16.11. 6:4816.11. 20:31 8236+8245
 1  813 po 15.11. 5:4815.11. 19:02 8236+8245
 6  804 pá 12.11. 14:5212.11. 23:33 8236+8245
14 803 pá 12.11. 6:1812.11. 9:12 8236+8245
 9  812 čt 11.11. 4:4612.11. 0:31 8236+8245
14 803 st 10.11. 14:2810.11. 21:50 8236+8245
 1  810 st 10.11. 4:5310.11. 8:53 8236+8245


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.