Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 089 514 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  810 čt 9.6. 14:489.6. 18:46 8242+8236
 4  812 čt 9.6. 6:109.6. 10:00 8242+8236
 8  804 st 8.6. 6:548.6. 18:53 8242+8236
 4  810 út 7.6. 14:487.6. 18:46 8242+8236
 4  812 út 7.6. 6:107.6. 10:00 8242+8236
 4  812 po 6.6. 15:056.6. 19:02 8242+8236
 4  813 po 6.6. 6:206.6. 10:10 8242+8236
 8  804 pá 3.6. 6:543.6. 18:53 8242+8236
14+96 866 čt 2.6. 20:323.6. 5:18 8236
 8  804 čt 2.6. 6:542.6. 18:53 8236+8241
1+96 862 st 1.6. 20:452.6. 4:55 8236
 8  804 st 1.6. 6:541.6. 18:53 8214+8236
25+97 855 út 31.5. 22:031.6. 5:26 8236
 4  813 út 31.5. 15:1231.5. 19:10 8231+8236
 9  805 út 31.5. 6:3931.5. 9:00 8231+8236
13+97 851 po 30.5. 22:3431.5. 5:28 8236
 9  816 po 30.5. 6:5930.5. 20:25 8231+8236
13+99 865 ne 29.5. 7:5430.5. 5:43 8236
7+95 852 pá 27.5. 21:4528.5. 4:23 8236
 8  804 pá 27.5. 6:5427.5. 18:53 8212+8236
13+97 851 čt 26.5. 22:3427.5. 5:28 8236
 8  804 čt 26.5. 6:5426.5. 18:53 8212+8236
14+96 866 st 25.5. 20:3226.5. 5:18 8236
 9  823 st 25.5. 5:2225.5. 12:20 8227+8236*MU
 8  812 út 24.5. 6:2525.5. 0:09 8227+8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.