Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8236

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 157245

Původní evidenční číslo: 6694

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 824 st 25.4. 4:5525.4. 19:11 8231+8236
26 809 út 24.4. 5:3424.4. 22:03 8231+8236
 1  802 po 23.4. 6:0223.4. 21:07 8231+8236
 1  806 so 21.4. 7:4121.4. 22:07 8236+8224
 1  812 pá 20.4. 5:4920.4. 20:11 8236+8224
 9  809 čt 19.4. 5:3720.4. 0:36 8236+8224
 9  827 st 18.4. 4:5318.4. 18:52 8236+8224
 5  807 út 17.4. 5:2817.4. 22:20 8236+8224
3+6 801 po 16.4. 5:1616.4. 23:09 8236+8224
6+9 818 ne 15.4. 6:2016.4. 0:56 8236+8224
 9  806 so 14.4. 7:5315.4. 0:36 8236+8224
3+6 824 pá 13.4. 4:5513.4. 19:11 8236+8224
 9  820 čt 12.4. 6:2112.4. 20:20 8236+8224
3+6 802 st 11.4. 5:2511.4. 19:50 8236+8224
3+6 803 út 10.4. 5:3211.4. 0:35 8236+8224
 9  814 po 9.4. 5:5710.4. 0:56 8236+8224
15 806 ne 8.4. 5:448.4. 20:52 8236+8224
 1  802 so 7.4. 13:207.4. 21:07 8236+8224*Z
 9  827 pá 6.4. 4:536.4. 18:52 8236+8224
 5  806 čt 5.4. 5:206.4. 0:47 8236+8224
24 804 st 4.4. 6:004.4. 20:25 8236+8224
 9  805 út 3.4. 5:293.4. 22:09 8236+8224
 9  804 po 2.4. 5:293.4. 0:56 8236+8224
 9  802 ne 1.4. 7:282.4. 0:36 8236+8224
15 802 so 31.3. 20:351.4. 0:26 8236+8224*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.