Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Vyřazení: 13. 12. 2023

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
 8  807 st 13.12. 5:0013.12. 9:32 8234+8240
 8  802 út 12.12. 6:2812.12. 22:48 8234+8240
25 802 po 11.12. 4:5911.12. 18:49 8234+8240
 5  801 ne 10.12. 4:3610.12. 23:16 8234+8240
11 808 so 9.12. 8:0310.12. 0:36 8234+8240
 8  812 pá 8.12. 4:219.12. 0:29 8234+8240
11 813 čt 7.12. 15:088.12. 0:36 8234+8240
11 813 čt 7.12. 5:067.12. 9:09 8234+8240
 8  807 st 6.12. 14:596.12. 19:39 8234+8240
 1  813 st 6.12. 6:016.12. 9:58 8234+8240
 1  811 út 5.12. 5:415.12. 20:48 8234+8240
 9  805 po 4.12. 6:165.12. 0:14 8234+8240
25 802 pá 1.12. 4:591.12. 18:49 8234+8240
 6  812 čt 30.11. 5:361.12. 0:42 8234+8240
 5  810 st 29.11. 5:1629.11. 23:15 8234+8240
 9  812 út 28.11. 4:4528.11. 22:32 8234+8240
 9  831 po 27.11. 6:0027.11. 23:52 8234+8240
 8  802 pá 24.11. 6:2924.11. 22:48 8234+8240
 6  805 čt 23.11. 14:4923.11. 19:38 8234+8240
 6  805 čt 23.11. 5:2623.11. 9:54 8234+8240
 5  810 st 22.11. 5:1622.11. 23:15 8234+8240
 5  810 út 21.11. 5:1621.11. 23:15 8234+8240
 9  801 po 20.11. 6:0320.11. 23:54 8234+8240
 5  808 čt 16.11. 4:5616.11. 20:23 8234+8240
 9  828 st 15.11. 5:4315.11. 19:02 8234+8240


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.