Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 807 ne 25.8. 4:3626.8. 1:20 8240+8234
 8  810 pá 23.8. 4:3424.8. 0:23 8240+8234
16 810 čt 22.8. 4:2823.8. 1:28 8240+8234
25 813 út 20.8. 5:3120.8. 9:50 8240+8234*MU
11 803 po 19.8. 6:0319.8. 21:06 8240+8234
14+94 860 so 17.8. 21:2918.8. 3:05 8234
5+94 864 pá 16.8. 20:3317.8. 4:50 8234
2+91 853 čt 15.8. 20:4716.8. 5:00 8234
2+91 853 st 14.8. 20:4715.8. 5:00 8234
2+92 856 út 13.8. 20:1514.8. 5:18 8234
sjHL 801 po 12.8. 0:3212.8. 5:11 8234
15+98 851 so 10.8. 19:4011.8. 3:59 8234
15+98 852 pá 9.8. 20:2510.8. 4:19 8234
25+97 861 čt 8.8. 22:159.8. 4:42 8234
2+91 853 st 7.8. 20:478.8. 5:00 8234
16+99 866 út 6.8. 20:497.8. 5:22 8234
2+92 855 po 5.8. 4:366.8. 4:53 8234
2+92 855 so 3.8. 20:014.8. 4:53 8234
2+91 853 pá 2.8. 22:233.8. 5:00 8234
25+97 861 čt 1.8. 22:152.8. 4:42 8234
 9  823 čt 1.8. 5:011.8. 19:08 8232+8234
16 809 st 31.7. 14:1531.7. 20:16 8232+8234
 9  804 st 31.7. 5:2931.7. 10:00 8232+8234
24 814 út 30.7. 4:3830.7. 21:54 8232+8234
11 807 po 29.7. 4:2929.7. 21:24 8232+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.