Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 st 12.12. 5:2612.12. 15:00 8234+8239*MU
 9  831 út 11.12. 5:0112.12. 0:08 8234+8239
11 807 po 10.12. 6:0311.12. 0:51 8234+8239
15 803 so 8.12. 5:388.12. 21:26 8234+8239
 9  806 pá 7.12. 15:068.12. 0:26 8234+8239
 6  803 pá 7.12. 5:247.12. 9:50 8234+8239
 9  811 čt 6.12. 5:487.12. 0:46 8234+8239
15 142 st 5.12. 6:255.12. 21:56 8234+8239
 5  107 út 4.12. 5:554.12. 22:02 8234+8239
26 116 po 3.12. 13:503.12. 20:01 8234+8239*Z
 5  105 pá 30.11. 5:3030.11. 19:28 8234+8243
 6  113 čt 29.11. 5:0529.11. 21:19 8234+8243
26 111 st 28.11. 5:3528.11. 22:07 8234+8243
24 105 út 27.11. 6:1627.11. 19:49 8234+8243
 6  113 po 26.11. 5:0526.11. 21:19 8234+8243
11 104 pá 23.11. 4:0923.11. 21:11 8234+8243
 5  105 čt 22.11. 5:3022.11. 19:28 8234+8243
26 111 st 21.11. 8:3021.11. 22:07 8234+8243*Z1
sjHL 801 st 21.11. 2:5821.11. 5:00 8234
 9  811 út 20.11. 6:2521.11. 0:56 8234+8243
24 810 po 19.11. 5:4019.11. 20:25 8234+8243
11 804 ne 18.11. 4:0918.11. 20:36 8234+8243
15 803 so 17.11. 5:3817.11. 21:26 8234+8243
 1  802 pá 16.11. 6:0216.11. 21:11 8234+8243
24 801 čt 15.11. 14:2215.11. 19:16 8234+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.