Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 883 489 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  814 po 24.6. 14:4924.6. 22:38 8232+8234
24 801 po 24.6. 5:4424.6. 10:36 8232+8234
15 802 ne 23.6. 4:5823.6. 21:11 8232+8234
 9  812 so 22.6. 5:4823.6. 0:08 8232+8234
 9  817 pá 21.6. 4:5121.6. 20:12 8232+8234
 1  805 čt 20.6. 4:2820.6. 21:26 8232+8234
 9  811 st 19.6. 6:3619.6. 22:19 8232+8234
24 804 út 18.6. 6:0418.6. 19:36 8232+8234
 9  809 po 17.6. 4:3118.6. 0:36 8232+8234
15 805 ne 16.6. 5:3816.6. 21:56 8232+8234
24 810 pá 14.6. 5:4014.6. 20:25 8232+8234
 9  831 čt 13.6. 5:0114.6. 0:08 8232+8234
 9  811 st 12.6. 5:4813.6. 0:46 8232+8234
 1  812 út 11.6. 5:4912.6. 0:50 8232+8234
11 801 po 10.6. 4:2910.6. 20:30 8232+8234
15 805 ne 9.6. 5:389.6. 21:56 8232+8234
 1  807 so 8.6. 7:218.6. 21:41 8232+8234
 5  811 pá 7.6. 5:597.6. 20:36 8232+8234
24 809 čt 6.6. 5:306.6. 20:14 8232+8234
14 812 st 5.6. 4:375.6. 20:36 8232+8234
11 812 út 4.6. 6:184.6. 20:02 8232+8234
 9  833 po 3.6. 7:174.6. 0:12 8232+8234
7+97 868 ne 2.6. 22:053.6. 4:25 8234
2+99 863 so 1.6. 21:302.6. 4:15 8234
2+92 856 pá 31.5. 22:271.6. 5:18 8234


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.