Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 929 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 855 so 18.1. 20:0119.1. 4:53 8234
15+98 852 pá 17.1. 20:5818.1. 5:00 8234
 1  810 pá 17.1. 5:3117.1. 18:28 8234+8227
11 812 čt 16.1. 6:1816.1. 20:02 8234+8227
13+97 867 st 15.1. 17:3016.1. 4:57 8234*Z
15+99 865 út 14.1. 23:1015.1. 5:42 8234*Z1
24 801 po 13.1. 5:4413.1. 10:36 8213+8234
 9  811 ne 12.1. 8:0312.1. 22:58 8213+8234
 8  804 so 11.1. 5:3412.1. 1:23 8213+8234
11 807 pá 10.1. 5:4510.1. 21:21 8213+8234
11 809 čt 9.1. 4:099.1. 19:44 8213+8234
 6  805 st 8.1. 7:059.1. 0:45 8213+8234
2+92 855 út 7.1. 4:368.1. 4:53 8234
 9  816 pá 3.1. 4:313.1. 20:27 8237+8234
 9  827 čt 2.1. 5:233.1. 0:16 8237+8234
Rok 2019
91 803 út 31.12. 21:531.1. 7:27 8237+8234
25+92 851 po 30.12. 20:5931.12. 5:48 8234
15+99 865 ne 29.12. 20:4030.12. 5:42 8234
15+98 852 so 28.12. 20:5829.12. 5:00 8234
1+98 858 pá 27.12. 20:0928.12. 4:14 8234
2+92 855 čt 26.12. 19:4627.12. 4:53 8234
2+91 853 st 25.12. 19:4326.12. 5:00 8234
91 803 út 24.12. 21:0225.12. 7:00 8234
2+91 852 po 23.12. 20:3024.12. 5:27 8234
15+98 852 ne 22.12. 21:1823.12. 5:00 8234
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.