Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 117 999 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  811 pá 24.3. 14:5624.3. 18:54 8234+8231
10 804 pá 24.3. 5:1224.3. 9:47 8234+8231
25 802 čt 23.3. 6:0623.3. 23:06 8234+8231
 6  815 st 22.3. 6:2622.3. 19:04 8234+8231
 4  810 út 21.3. 14:4821.3. 18:46 8234+8231
 4  813 út 21.3. 6:2121.3. 10:10 8234+8231
 9  827 po 20.3. 4:4121.3. 0:07 8234+8231
 4  810 pá 17.3. 14:4817.3. 18:46 8234+8231
 9  810 pá 17.3. 6:4517.3. 9:21 8234+8231
13+99 865 čt 16.3. 6:1817.3. 5:43 8234
13 803 st 15.3. 6:2815.3. 19:14 8234
7+95 862 út 14.3. 22:4315.3. 4:28 8234
11 815 út 14.3. 15:1914.3. 17:40 8234
11 813 út 14.3. 6:3614.3. 9:00 8234
7+95 863 po 13.3. 23:0314.3. 4:58 8234
11 813 po 13.3. 15:0313.3. 17:24 8234
11 815 po 13.3. 6:5513.3. 9:16 8234
13+94 860 ne 12.3. 7:5813.3. 5:10 8234
13+98 850 so 11.3. 8:0811.3. 20:10 8234*MU
7+95 862 čt 9.3. 22:4710.3. 0:20 8234*MU
7+98 853 st 8.3. 23:099.3. 0:40 8234*MU
1+96 862 út 7.3. 21:298.3. 4:55 8234
7+91 854 po 6.3. 20:297.3. 5:00 8234
11 814 po 6.3. 15:116.3. 17:32 8234
11 814 po 6.3. 6:466.3. 9:08 8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.