Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 20.2. 15:0621.2. 0:26 8219+8234
24 801 st 20.2. 5:4420.2. 10:36 8219+8234
 6  808 út 19.2. 4:3519.2. 21:43 8219+8234
 9  806 po 18.2. 15:0619.2. 0:26 8219+8234
24 801 po 18.2. 5:4418.2. 10:36 8219+8234
 1  803 ne 17.2. 4:4717.2. 21:11 8219+8234
 6  808 so 16.2. 5:0417.2. 0:23 8219+8234
 9  811 pá 15.2. 5:4816.2. 0:46 8219+8234
11 813 čt 14.2. 5:4314.2. 20:30 8219+8234
 9  811 st 13.2. 5:4814.2. 0:46 8219+8234
 1  805 út 12.2. 6:2012.2. 21:26 8219+8234
 1  813 po 11.2. 5:2411.2. 22:40 8219+8234
11 805 ne 10.2. 4:2911.2. 0:51 8219+8234
 6  803 pá 8.2. 6:068.2. 15:15 8219+8234*MU
2+91 853 čt 7.2. 20:478.2. 5:03 8234
 7  112 čt 7.2. 5:177.2. 13:25 8302+8234*MU
 5  107 st 6.2. 5:556.2. 22:02 8302+8234
15 106 út 5.2. 6:415.2. 20:08 8302+8234
26 116 po 4.2. 6:074.2. 20:01 8302+8234
 6  101 pá 1.2. 5:091.2. 20:40 8302+8234
 6  109 čt 31.1. 6:3431.1. 22:21 8302+8234
26 111 st 30.1. 5:3530.1. 22:07 8302+8234
24 841 út 29.1. 5:3029.1. 20:18 8302+8234
 1  814 po 28.1. 14:4928.1. 22:38 8302+8234
 6  803 po 28.1. 5:2428.1. 9:50 8302+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.