Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8234

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 157183

Původní evidenční číslo: 6679

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 913 504 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 po 18.11. 21:3819.11. 5:31 8234
 9  804 po 18.11. 5:2618.11. 19:32 8234+8225
 9  831 pá 15.11. 5:0116.11. 0:08 8234+8225
 9  813 čt 14.11. 17:5014.11. 19:54 8234+8225*Z
sjHL 801 čt 14.11. 0:3214.11. 5:11 8234
 9  822 st 13.11. 4:3113.11. 18:35 8234+8225
11 807 út 12.11. 5:4512.11. 21:21 8234+8225
 9  822 po 11.11. 4:3111.11. 18:35 8234+8225
11 807 pá 8.11. 5:458.11. 21:21 8234+8225
16 816 čt 7.11. 13:387.11. 20:04 8234+8225
 8  504 st 6.11. 15:356.11. 19:50 8234+8225*Z1
16 816 st 6.11. 6:456.11. 10:39 8234+8225
sjHL 801 st 6.11. 0:326.11. 5:11 8234
14 807 út 5.11. 4:175.11. 22:08 8234+8304
 9  831 po 4.11. 5:015.11. 0:08 8234+8304
15+98 852 ne 3.11. 21:183.11. 23:30 8234*MU
15+98 857 so 2.11. 21:383.11. 3:15 8234
27+92 855 pá 1.11. 22:002.11. 4:53 8234
 1  809 pá 1.11. 6:391.11. 20:11 8303+8234
15+98 852 čt 31.10. 21:181.11. 5:00 8234
15 809 čt 31.10. 14:3931.10. 18:51 8234+8228
 6  803 čt 31.10. 6:1631.10. 9:50 8234+8228
 9  802 st 30.10. 5:2331.10. 0:16 8234+8228
 6  815 út 29.10. 4:3229.10. 21:59 8234+8228
 9  818 po 28.10. 6:2828.10. 23:48 8234+8228
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8305
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8350
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.