Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  101 čt 18.10. 5:2319.10. 0:13 8218+8310
24 841 st 17.10. 5:3017.10. 20:18 8218+8310
12+15 142 út 16.10. 5:2316.10. 19:58 8218+8310
12+15 111 po 15.10. 6:5715.10. 19:41 8218+8310
12+15 107 pá 12.10. 6:3312.10. 19:11 8218+8310
26 111 čt 11.10. 5:3511.10. 22:07 8218+8310
 5  841 st 10.10. 6:0010.10. 20:32 8218+8310
12+15 113 út 9.10. 5:089.10. 16:45 8218+8310*MU
 7  110 po 8.10. 4:439.10. 1:04 8218+8310
24 105 pá 5.10. 6:165.10. 19:49 8218+8310
 7  105 čt 4.10. 6:214.10. 22:14 8218+8310
 7  106 st 3.10. 8:203.10. 20:25 8218+8310*Z
11 802 út 2.10. 6:412.10. 20:41 8218+8310
15+99 865 po 1.10. 20:582.10. 5:40 8218
15 141 čt 27.9. 11:1527.9. 21:10 8232+8218*Z1
 9  820 st 26.9. 11:2526.9. 20:21 8232+8218*Z2
24 801 út 25.9. 14:2225.9. 19:16 8232+8218
 9  806 út 25.9. 6:2725.9. 8:59 8232+8218
11 801 po 24.9. 4:2924.9. 20:31 8232+8218
11 804 ne 23.9. 4:0923.9. 20:36 8232+8218
 9  802 pá 21.9. 5:2322.9. 0:16 8232+8218
11 807 čt 20.9. 5:4520.9. 21:21 8232+8218
15 142 st 19.9. 5:4619.9. 21:41 8232+8218
24 841 út 18.9. 5:3018.9. 20:18 8232+8218
 1  812 po 17.9. 5:4918.9. 0:50 8232+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228+8317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8313
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8680

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.