Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 961 992 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 856 ne 12.5. 2:5512.5. 5:18 8218*Z
25+92 453 čt 9.5. 3:069.5. 5:46 8218*Z1
 9  813 pá 3.5. 15:343.5. 19:54 8233+8218
 1  814 pá 3.5. 5:413.5. 9:48 8233+8218
 1  805 čt 2.5. 4:282.5. 21:26 8233+8218
 9  809 st 1.5. 10:102.5. 0:56 8233+8218
 1  814 út 30.4. 14:4930.4. 22:38 8233+8218
15 142 út 30.4. 6:2530.4. 9:00 8233+8218*MU
 5  841 po 29.4. 5:5929.4. 20:17 8233+8218
 1  806 pá 26.4. 6:2826.4. 19:41 8233+8218
 9  813 čt 25.4. 15:3425.4. 19:54 8233+8218
 9  806 čt 25.4. 6:2725.4. 8:59 8233+8218
2+91 852 st 24.4. 20:2925.4. 5:26 8218
 9  813 út 23.4. 15:3423.4. 19:54 8218+8316
 6  803 út 23.4. 5:1823.4. 9:48 8218+8316
 1  808 po 22.4. 9:4523.4. 0:52 8218+8316
15 802 ne 21.4. 4:5821.4. 21:11 8218+8316
15 807 so 20.4. 6:3820.4. 20:26 8218+8316
11 812 čt 18.4. 6:1818.4. 20:02 8218+8316
11+97 867 st 17.4. 23:2218.4. 4:54 8218
 9  817 st 17.4. 6:1217.4. 20:12 8218+8244
15+98 852 út 16.4. 21:1817.4. 5:00 8218
 9  813 út 16.4. 15:3416.4. 19:54 8218+8241
 9  806 út 16.4. 6:2716.4. 8:59 8218+8241
25+92 851 po 15.4. 21:3216.4. 5:48 8218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.