Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 972 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 809 pá 24.1. 14:3924.1. 18:31 8305+8218
16 803 pá 24.1. 6:0524.1. 9:59 8305+8218
 6  805 čt 23.1. 7:0524.1. 0:45 8211+8218
 9  804 st 22.1. 5:2622.1. 19:32 8211+8218
 9  820 út 21.1. 6:2121.1. 20:21 8211+8218
15+98 852 po 20.1. 21:1821.1. 5:00 8218
 1  806 po 20.1. 6:2820.1. 19:41 8218+8216
2+92 856 ne 19.1. 20:0220.1. 5:18 8218
2+99 869 so 18.1. 20:1319.1. 5:42 8218
2+99 869 pá 17.1. 20:1617.1. 21:20 8218*MU*1
24 801 pá 17.1. 14:2217.1. 19:16 8211+8218
16 816 pá 17.1. 6:4517.1. 10:39 8211+8218
13+91 855 čt 16.1. 19:4317.1. 5:00 8218
 9  822 čt 16.1. 4:3116.1. 18:35 8322+8218
 9  811 st 15.1. 5:4816.1. 0:46 8322+8218
13+97 866 út 14.1. 22:4915.1. 4:27 8218
15 812 út 14.1. 15:1114.1. 21:11 8218+8233
 1  814 út 14.1. 5:4114.1. 9:48 8218+8233
 1  809 po 13.1. 6:3913.1. 20:11 8218+8233
14+94 863 ne 12.1. 21:0813.1. 4:50 8218
13+99 863 so 11.1. 22:4712.1. 4:17 8218
15+98 857 pá 10.1. 21:1811.1. 3:15 8218
 6  816 pá 10.1. 5:2410.1. 18:22 8312+8218
 9  811 čt 9.1. 5:4810.1. 0:46 8312+8218
 6  813 st 8.1. 5:468.1. 20:09 8312+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Husinecké DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.