Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 841 pá 15.2. 5:3015.2. 20:18 8218+8308
 6  810 čt 14.2. 5:0215.2. 0:43 8218+8308
 9  820 st 13.2. 6:2113.2. 20:21 8218+8308
24 810 út 12.2. 5:4012.2. 20:25 8218+8308
 9  833 po 11.2. 7:1712.2. 0:12 8218+8308
11 804 ne 10.2. 4:0910.2. 20:36 8218+8308
 6  804 so 9.2. 5:1310.2. 0:34 8218+8308
 6  808 pá 8.2. 4:358.2. 21:43 8218+8308
24 841 čt 7.2. 5:307.2. 20:18 8218+8222
11 804 st 6.2. 4:296.2. 19:24 8218+8222
 6  808 út 5.2. 4:355.2. 21:43 8218+8222
15 141 po 4.2. 5:124.2. 22:51 8218+8222
 6  109 pá 1.2. 6:341.2. 22:21 8218+8222
 7  110 čt 31.1. 4:431.2. 1:04 8218+8222
11 105 st 30.1. 5:5230.1. 19:02 8218+8222
 7  106 út 29.1. 6:2929.1. 20:25 8218+8222
15 110 po 28.1. 11:2528.1. 21:07 8218+8222*Z
2+91 853 ne 27.1. 19:4328.1. 5:00 8218
2+92 855 so 26.1. 20:0127.1. 4:54 8218
15+98 852 pá 25.1. 23:1826.1. 5:00 8218
 9  820 pá 25.1. 6:2125.1. 20:21 8218+8229
 9  804 čt 24.1. 5:2624.1. 19:32 8218+8229
11 804 út 22.1. 5:5822.1. 10:08 8218+8211
 9  813 po 21.1. 15:3421.1. 19:54 8218+8211
 9  806 po 21.1. 6:2721.1. 8:59 8218+8211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8468+8469

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.