Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 152 477 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  813 pá 31.3. 15:1231.3. 19:10 8217+8218
10 802 čt 30.3. 6:2530.3. 13:00 8217+8218*MU
 4  813 st 29.3. 15:1229.3. 19:10 8217+8218
 4  811 st 29.3. 6:0429.3. 9:52 8217+8218
 4  810 út 28.3. 14:4828.3. 18:46 8217+8218
 4  813 út 28.3. 6:2228.3. 10:10 8217+8218
 4  810 po 27.3. 14:4827.3. 18:46 8217+8218
 4  812 po 27.3. 6:1427.3. 10:00 8217+8218
25 805 pá 24.3. 14:2024.3. 15:55 8217+8218*Z1+MU*1
 6  815 pá 24.3. 6:2624.3. 8:25 8217+8218*MU
10 802 čt 23.3. 6:2523.3. 19:41 8217+8218
 4  812 st 22.3. 15:0422.3. 19:02 8217+8218
10 804 st 22.3. 5:1222.3. 9:47 8217+8218
 9  808 út 21.3. 6:2921.3. 22:12 8217+8218
10 815 pá 17.3. 6:0017.3. 19:11 8217+8218
25 805 čt 16.3. 4:3116.3. 19:13 8217+8218
25 804 st 15.3. 4:1615.3. 23:30 8217+8218
 9  810 út 14.3. 15:2614.3. 22:57 8217+8218
Rok 2022
22 817 út 29.11. 5:2029.11. 11:00 8308+8218*MU*2
 8  805 po 28.11. 4:5828.11. 21:22 8308+8218
10 812 pá 25.11. 6:4926.11. 0:06 8308+8218
 9  820 čt 24.11. 5:0624.11. 18:31 8308+8218
15 807 st 23.11. 5:2023.11. 20:50 8308+8218
 8  812 út 22.11. 6:2723.11. 0:09 8308+8218
 4  809 po 21.11. 14:4021.11. 18:38 8308+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada statického měniče vozu 8218
*2 = nehoda s osobním vozem opilého řidiče za zast. Jana Masaryka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.