Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 887 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 853 po 6.7. 20:027.7. 4:59 8218
2+91 852 ne 5.7. 19:306.7. 5:28 8218
2+91 853 so 4.7. 20:025.7. 4:59 8218
25+92 851 pá 3.7. 20:314.7. 5:48 8218
2+91 853 čt 2.7. 20:263.7. 4:59 8218
5+94 864 st 1.7. 20:532.7. 4:50 8218
2+91 851 út 30.6. 20:181.7. 4:58 8218
 8  812 út 30.6. 5:0730.6. 9:59 8218+8238
25 807 po 29.6. 13:5829.6. 22:23 8218+8238
 9  829 po 29.6. 5:0129.6. 9:55 8218+8238
14 807 ne 28.6. 5:1928.6. 21:47 8218+8238
 6  808 so 27.6. 7:5727.6. 21:30 8218+8238
11 811 pá 26.6. 6:1626.6. 20:29 8218+8238
11 808 čt 25.6. 5:3825.6. 20:01 8218+8238
 9  821 st 24.6. 6:1424.6. 21:09 8218+8238
11 808 út 23.6. 5:3823.6. 20:01 8218+8238
14 808 po 22.6. 6:4522.6. 21:22 8218+8238
sjHL 801 po 22.6. 0:4222.6. 5:11 8218
25+97 862 so 20.6. 22:3521.6. 6:08 8218
10+98 853 pá 19.6. 22:5620.6. 5:31 8218
 8  801 pá 19.6. 4:5419.6. 19:40 8307+8218
14 808 čt 18.6. 6:4518.6. 21:22 8307+8218
10+98 853 st 17.6. 22:5618.6. 5:31 8218
 9  833 st 17.6. 6:4217.6. 8:51 8216+8218
 9  836 út 16.6. 7:0216.6. 9:11 8218+8216


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.