Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 28. 2. 2001
Výrobní číslo: 157125
Původní evidenční číslo: 6621
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 127 397 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 805 | dnes 5:14 | 30.6. 21:05 | 8218+8219 | ||
9 | 808 | st 29.6. 6:31 | 29.6. 22:12 | 8218+8219 | ||
9 | 820 | út 28.6. 5:04 | 28.6. 18:33 | 8218+8219 | ||
9 | 823 | po 27.6. 5:22 | 27.6. 18:42 | 8218+8219 | ||
10 | 814 | pá 24.6. 4:36 | 24.6. 18:38 | 8218+8219 | ||
9 | 811 | čt 23.6. 6:42 | 24.6. 0:21 | 8218+8219 | ||
9 | 820 | st 22.6. 5:04 | 22.6. 18:33 | 8218+8219 | ||
12+17 | 844 | út 21.6. 6:18 | 21.6. 19:18 | 8218+8219 | ||
9 | 820 | po 20.6. 5:04 | 20.6. 18:33 | 8218+8219 | ||
25 | 801 | pá 17.6. 4:22 | 17.6. 20:59 | 8218+8219 | ||
9 | 816 | čt 16.6. 6:59 | 16.6. 20:25 | 8218+8219 | ||
4 | 808 | st 15.6. 14:32 | 15.6. 18:30 | 8218+8219 | ||
4 | 813 | st 15.6. 6:20 | 15.6. 10:10 | 8218+8219 | ||
8 | 808 | út 14.6. 6:00 | 14.6. 23:49 | 8218+8219 | ||
9 | 820 | po 13.6. 5:04 | 13.6. 18:33 | 8218+8219 | ||
25 | 807 | ne 12.6. 9:47 | 12.6. 23:43 | 8218+8219 | ||
9 | 808 | pá 10.6. 6:31 | 10.6. 22:12 | 8218+8219 | ||
25 | 814 | čt 9.6. 6:11 | 9.6. 22:38 | 8218+8219 | ||
9 | 827 | st 8.6. 5:46 | 8.6. 18:56 | 8218+8219 | ||
25 | 814 | út 7.6. 6:11 | 7.6. 22:38 | 8218+8219 | ||
10 | 803 | po 6.6. 5:16 | 6.6. 19:27 | 8218+8219 | ||
9 | 816 | pá 3.6. 6:59 | 3.6. 20:25 | 8218+8212 | ||
15+98 | 853 | čt 2.6. 21:03 | 3.6. 4:59 | 8218 | ||
9 | 820 | čt 2.6. 5:04 | 2.6. 18:33 | 8218+8229 | ||
9 | 823 | st 1.6. 5:22 | 1.6. 18:42 | 8218+8229 |