Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 807 ne 21.1. 7:1022.1. 0:43 8240+8218*Z
7+16 831 so 20.1. 8:1821.1. 1:15 8240+8218
1+10 825 pá 19.1. 4:4219.1. 21:02 8240+8218
24 804 čt 18.1. 5:3918.1. 20:25 8240+8218
5 811 st 17.1. 5:5917.1. 21:14 8240+8218
9 809 út 16.1. 5:3717.1. 0:36 8240+8218
1+10 814 po 15.1. 4:4016.1. 0:54 8240+8218
6 801 ne 14.1. 13:2815.1. 0:58 8240+8218
24 809 pá 12.1. 5:4712.1. 20:13 8240+8218
9 804 čt 11.1. 15:0412.1. 0:46 8240+8218
9 814 čt 11.1. 6:3511.1. 9:00 8240+8218
1+10 804 so 6.1. 5:027.1. 0:54 8240+8218
15 809 pá 5.1. 4:395.1. 19:58 8240+8218
7+16 831 čt 4.1. 5:045.1. 1:15 8240+8218
24 811 út 2.1. 5:402.1. 20:23 8240+8218
Rok 2017
1 811 pá 29.12. 6:2929.12. 21:22 8240+8218
1 804 čt 28.12. 14:1828.12. 20:11 8240+8218
9 808 čt 28.12. 7:0728.12. 9:35 8240+8218
11 806 st 27.12. 6:1727.12. 19:44 8240+8218
24 804 pá 22.12. 6:0622.12. 19:36 8240+8218
6 806 čt 21.12. 5:2021.12. 22:54 8240+8218
6 801 st 20.12. 4:5021.12. 0:34 8240+8218
6 801 út 19.12. 4:5020.12. 0:34 8240+8218
7+16 831 po 18.12. 5:4919.12. 1:05 8240+8218
9 807 ne 17.12. 15:3017.12. 22:59 8240+8218*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8311
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8228

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.