Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 052 337 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 814 pá 16.4. 5:1516.4. 12:05 8211+8218*MU
14 801 čt 15.4. 5:5715.4. 22:18 8211+8218
16 808 st 14.4. 7:0714.4. 19:40 8211+8218
2+92 855 út 13.4. 5:0414.4. 5:48 8218
 9  829 po 12.4. 4:3112.4. 22:08 8237+8218
 8  803 ne 11.4. 9:4411.4. 22:24 8237+8218
25 809 so 10.4. 7:2810.4. 20:37 8237+8218
15 802 pá 9.4. 6:349.4. 21:26 8237+8218
 1  809 čt 8.4. 6:188.4. 20:37 8237+8218
1+98 856 st 7.4. 20:158.4. 4:58 8218
2+92 855 út 6.4. 5:047.4. 5:48 8218
25+97 863 so 3.4. 21:364.4. 4:26 8218
5+94 867 pá 2.4. 21:093.4. 4:50 8218
1+98 856 čt 1.4. 20:152.4. 4:58 8218
sjHL 801 st 31.3. 22:031.4. 5:18 8218
5+94 867 út 30.3. 21:0931.3. 4:50 8218
sjHL 801 po 29.3. 22:0330.3. 5:18 8218
 1  809 po 29.3. 6:1829.3. 20:37 8218+8240
15+98 851 ne 28.3. 20:4029.3. 5:29 8218
94 805 so 27.3. 21:4128.3. 4:50 8218
11 811 pá 26.3. 4:0926.3. 20:29 8218+8319
 1  809 čt 25.3. 6:1825.3. 20:37 8218+8319
 1  803 st 24.3. 5:2024.3. 19:42 8218+8319
 1  807 út 23.3. 6:0223.3. 20:26 8218+8319
 1  809 po 22.3. 6:1822.3. 20:37 8218+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.