Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8218

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 2. 2001

Výrobní číslo: 157125

Původní evidenční číslo: 6621

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 pá 20.7. 6:1520.7. 20:04 8218+8311
3+6 812 čt 19.7. 5:5019.7. 19:41 8218+8311
24 803 út 17.7. 6:0417.7. 20:11 8218+8311
24 803 po 16.7. 6:0416.7. 20:11 8218+8311
 9  814 pá 13.7. 15:5513.7. 20:39 8218+8311
36 142 pá 13.7. 5:2913.7. 11:25 8218+8311*MU
36 143 čt 12.7. 6:5312.7. 21:26 8218+8311
24 105 st 11.7. 6:2611.7. 19:39 8218+8311
24 843 út 10.7. 6:0010.7. 20:17 8218+8311
 9  816 po 9.7. 4:319.7. 20:27 8218+8311
 9  821 st 4.7. 4:524.7. 23:48 8218+8311
24 801 út 3.7. 10:353.7. 19:53 8218+8311*MU*1
 9  818 po 2.7. 6:432.7. 23:28 8218+8311
 9  833 pá 29.6. 7:1730.6. 0:12 8218+8311
 1  810 čt 28.6. 5:3128.6. 18:28 8218+8311
11 802 st 27.6. 6:4127.6. 20:41 8218+8311
24 804 út 26.6. 6:0026.6. 20:25 8218+8311
 9  806 po 25.6. 15:0626.6. 0:26 8218+8311
15 811 po 25.6. 5:4325.6. 9:37 8218+8311
24 804 pá 22.6. 6:0022.6. 20:25 8218+8311
11 812 čt 21.6. 6:1621.6. 20:02 8218+8311
 9  823 st 20.6. 6:3520.6. 20:34 8218+8311
 9  813 út 19.6. 15:3419.6. 19:54 8218+8311
 5  807 po 18.6. 5:2818.6. 12:45 8218+8219*MU
 7  804 ne 17.6. 12:4517.6. 17:00 8218+8219*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 14:50 nehoda s os. vozem na bohemians ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.