Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8184

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Obchodní centrum Letňany (od 5. 8. 2018 do 8. 3. 2019)

Obchodní centrum Letňany

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TriExpert (od 15. 5. 2016 do 15. 7. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 7. 2007

Výrobní číslo: 074/2006

Původní evidenční číslo: 8033

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 628 862 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 563 st 21.8. 21:1122.8. 5:33 8184
7+91 557 út 20.8. 22:0221.8. 4:15 8184
25+97 562 po 19.8. 22:2920.8. 5:00 8184
17+95 551 so 17.8. 21:1818.8. 4:44 8184
2+99 569 pá 16.8. 20:2217.8. 4:49 8184
17+95 551 čt 15.8. 21:3816.8. 5:09 8184
25+97 563 st 14.8. 21:1115.8. 5:33 8184
13+95 557 út 13.8. 13:3614.8. 4:39 8184
13 510 út 13.8. 6:2513.8. 10:13 8184
16 510 čt 8.8. 6:038.8. 21:12 8185+8184
5+7 509 st 7.8. 14:057.8. 20:19 8185+8184
5+7 509 st 7.8. 4:597.8. 9:32 8185+8184
22 513 út 6.8. 6:286.8. 23:50 8185+8184
22 513 po 5.8. 6:285.8. 23:50 8185+8184
25 509 út 30.7. 4:5130.7. 18:30 8185+8184*MU
14 507 po 29.7. 4:3130.7. 0:14 8185+8184
14 503 ne 28.7. 4:3129.7. 0:14 8185+8184
 6  505 so 27.7. 4:4627.7. 23:59 8185+8184
 5  511 pá 26.7. 15:0026.7. 20:45 8185+8184
 5  505 pá 26.7. 6:3226.7. 10:42 8185+8184
25 513 čt 25.7. 5:2525.7. 22:29 8185+8184
 5  511 st 24.7. 15:0024.7. 20:45 8185+8184
 5  505 st 24.7. 6:3224.7. 10:42 8185+8184
22 524 út 23.7. 6:1723.7. 20:23 8185+8184
 9  501 ne 21.7. 4:1521.7. 23:34 8185+8184
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.