Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8184

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Obchodní centrum Letňany (od 5. 8. 2018 do 8. 3. 2019)

Obchodní centrum Letňany

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TriExpert (od 15. 5. 2016 do 15. 7. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 7. 2007

Výrobní číslo: 074/2006

Původní evidenční číslo: 8033

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 643 416 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 101 čt 16.7. 5:1816.7. 20:57 8529+8184
 5  101 st 15.7. 5:0415.7. 20:45 8529+8184
 5  108 út 14.7. 4:3614.7. 22:11 8529+8184
14 108 po 13.7. 5:4713.7. 22:07 8529+8184
26 111 čt 9.7. 13:509.7. 20:45 8529+8184*Z
14 106 st 8.7. 5:338.7. 16:40 8529+8184*MU
16 113 út 7.7. 5:487.7. 23:48 8529+8184
26 103 pá 3.7. 5:063.7. 19:22 8529+8184
 5  104 čt 2.7. 14:182.7. 18:00 8529+8184*MU
14 101 st 1.7. 5:181.7. 20:57 8529+8184
14 106 út 30.6. 5:3330.6. 21:52 8529+8184
14 101 po 29.6. 5:1829.6. 20:57 8529+8184
 3  516 pá 26.6. 14:3827.6. 1:35 8529+8184
 3  516 pá 26.6. 3:5726.6. 10:07 8529+8184
 3  516 čt 25.6. 14:3826.6. 1:24 8529+8184
 7  512 čt 25.6. 5:2725.6. 10:14 8529+8184
 3  515 st 24.6. 14:3024.6. 20:44 8529+8184
 6  515 st 24.6. 4:5724.6. 10:40 8529+8184
 6  515 út 23.6. 4:5723.6. 10:40 8529+8184
 3  516 po 22.6. 14:3823.6. 1:24 8529+8184
 7  512 po 22.6. 5:2722.6. 10:14 8529+8184
17 515 ne 21.6. 4:2222.6. 1:00 8529+8184
17 509 so 20.6. 4:0420.6. 23:30 8529+8184
17 514 pá 19.6. 5:3919.6. 23:30 8529+8184
17 504 čt 18.6. 5:4218.6. 22:10 8529+8184
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.