Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 12.7.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 418 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 po 20.1. 4:5521.1. 0:35 8279+8382
16 107 ne 19.1. 18:1020.1. 0:35 8279+8382*Z1
16 101 ne 19.1. 5:3519.1. 7:30 8279+8382*MU
16 109 so 18.1. 9:0318.1. 22:16 8279+8382
16 105 pá 17.1. 6:0017.1. 23:55 8279+8382
16 105 čt 16.1. 6:0016.1. 23:55 8279+8382
16 104 st 15.1. 5:3215.1. 14:18 8279+8382*MU
16 102 út 14.1. 5:1514.1. 23:15 8279+8382
16 109 po 13.1. 6:4213.1. 19:48 8279+8382
16 105 ne 12.1. 4:3513.1. 0:15 8279+8382
16 104 so 11.1. 5:1511.1. 23:35 8279+8382
16 105 pá 10.1. 6:0010.1. 23:55 8279+8382
16 107 st 8.1. 6:228.1. 19:28 8279+8382
16 110 po 6.1. 4:557.1. 0:35 8279+8382
16 106 ne 5.1. 4:555.1. 22:16 8279+8382
16 108 so 4.1. 4:355.1. 0:15 8279+8382
16 104 pá 3.1. 5:323.1. 23:35 8279+8382
16 109 čt 2.1. 6:222.1. 21:46 8279+8382
16 106 st 1.1. 6:551.1. 22:16 8279+8382
Rok 2024
6+14 117 út 31.12. 5:5831.12. 20:39 8279+8382
16 110 po 30.12. 4:3530.12. 19:48 8279+8382
16 105 ne 29.12. 4:3530.12. 0:15 8279+8382
16 108 so 28.12. 4:3529.12. 0:15 8279+8382
16 112 pá 27.12. 4:5528.12. 0:15 8279+8382
16 106 čt 26.12. 4:5526.12. 22:16 8279+8382
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8392
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.