Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 12.7.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 794 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 dnes 4:5515.9. 22:56 8279+8184
16 103 so 14.9. 5:5515.9. 0:16 8279+8184
16 102 ne 8.9. 4:558.9. 22:56 8279+8184
16 102 so 7.9. 5:357.9. 23:56 8279+8184
16 117 čt 5.9. 6:315.9. 8:52 8279+8184
19 107 st 4.9. 4:314.9. 20:12 8279+8184
 7  111 po 2.9. 17:452.9. 21:18 8279+8184*Z1
16 105 ne 1.9. 5:351.9. 23:56 8279+8184
16 108 so 31.8. 4:5531.8. 22:36 8279+8184
16 101 pá 30.8. 4:5530.8. 19:28 8279+8184
 6  103 čt 29.8. 15:4529.8. 21:43 8279+8184*Z2
19 106 st 28.8. 6:3528.8. 20:57 8279+8184
16 101 út 27.8. 4:5527.8. 19:28 8279+8184
19 109 po 26.8. 5:3126.8. 20:02 8279+8184
16 102 ne 25.8. 4:5525.8. 22:56 8279+8184
16 101 so 24.8. 5:1524.8. 23:36 8279+8184
19 109 čt 22.8. 5:3122.8. 20:02 8279+8184
 6  103 st 21.8. 5:5521.8. 21:43 8279+8184
 6  103 út 20.8. 5:5520.8. 21:43 8279+8184
16 101 po 19.8. 4:5519.8. 19:28 8279+8184
16 109 ne 18.8. 4:3519.8. 0:36 8279+8184
16 106 so 17.8. 4:3518.8. 0:36 8279+8184
19 106 pá 16.8. 6:3516.8. 20:57 8279+8184
16 101 čt 15.8. 4:5515.8. 19:28 8279+8184
 6  103 st 14.8. 17:2014.8. 21:43 8279+8184*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8511+8438
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8392
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8181

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.