Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 771 963 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  518 st 29.5. 4:3630.5. 0:34 8279+8169
6+14 507 út 28.5. 6:2129.5. 0:16 8279+8169
24 511 po 27.5. 15:1927.5. 19:15 8279+8169
6+14 513 po 27.5. 7:2427.5. 9:14 8279+8169
2+92 572 pá 24.5. 21:5425.5. 5:43 8279+8169
22 528 pá 24.5. 6:2224.5. 9:12 8279+8169
 7  503 čt 23.5. 4:5624.5. 0:07 8279+8169
22 514 st 22.5. 5:5022.5. 19:35 8279+8169
3+26 516 út 21.5. 5:0221.5. 21:53 8279+8169
22 514 po 20.5. 5:5020.5. 19:35 8279+8169
22 516 ne 19.5. 4:5420.5. 0:34 8279+8169
12 512 so 18.5. 5:0318.5. 23:32 8279+8169
22 532 pá 17.5. 4:4417.5. 19:02 8279+8169
22 514 čt 16.5. 5:5016.5. 19:35 8279+8169
 4  513 st 15.5. 5:5615.5. 20:09 8279+8169
 7  518 út 14.5. 4:3615.5. 0:34 8279+8169
6+14 509 po 13.5. 6:4014.5. 0:32 8279+8169
22 516 ne 12.5. 4:5413.5. 0:34 8279+8169
12 503 so 11.5. 12:1512.5. 0:32 8279+8169*Z1
13+97 577 čt 9.5. 8:2110.5. 4:17 8279
2+92 572 út 7.5. 15:248.5. 5:43 8279
 2  511 út 7.5. 5:297.5. 10:18 8279
13 506 po 6.5. 6:506.5. 19:15 8279
2+92 572 ne 5.5. 5:346.5. 5:43 8279
19 505 so 4.5. 5:244.5. 20:19 8279
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.