Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 739 703 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  515 út 6.6. 15:477.6. 0:06 8279+8396
13+94 574 pá 2.6. 5:583.6. 5:23 8279
13 502 čt 1.6. 6:571.6. 19:47 8279
2+91 571 st 31.5. 4:501.6. 4:49 8279
 2  507 út 30.5. 6:4531.5. 0:12 8279
2+92 572 po 29.5. 5:3030.5. 5:31 8279
2+91 571 so 27.5. 6:1428.5. 4:49 8279
 2  509 pá 26.5. 6:2526.5. 20:02 8279
2+91 571 st 24.5. 4:5025.5. 4:49 8279
 2  507 po 22.5. 6:4522.5. 13:30 8279*MU
2+92 572 ne 21.5. 9:4622.5. 5:31 8279
2+91 571 pá 19.5. 4:5020.5. 4:49 8279
 2  509 čt 18.5. 6:2518.5. 20:02 8279
2+92 572 st 17.5. 5:3018.5. 5:31 8279
2+92 572 po 15.5. 5:3016.5. 5:31 8279
13+94 574 so 13.5. 8:0114.5. 5:23 8279
13 507 pá 12.5. 6:2712.5. 18:53 8279
22 537 čt 11.5. 6:5611.5. 9:45 8279+8398
22 512 st 10.5. 4:2811.5. 0:34 8279+8398
11 509 út 9.5. 4:5410.5. 0:15 8279+8398
26 502 po 8.5. 9:558.5. 21:17 8279+8398
15 502 ne 7.5. 9:088.5. 0:03 8279+8398
22 508 so 6.5. 5:497.5. 0:13 8279+8398
22 523 pá 5.5. 4:466.5. 0:35 8279+8398
 6  516 čt 4.5. 15:145.5. 0:19 8279+8398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.