Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 442 088 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 508 pá 22.2. 7:1922.2. 19:59 8279
21 501 st 20.2. 15:0020.2. 18:57 8279
21 506 st 20.2. 6:1320.2. 9:41 8279
Cvič 536 po 18.2. 6:0018.2. 14:00 8279
22 510 ne 17.2. 4:2418.2. 0:23 8279+8374
22 516 so 16.2. 8:3917.2. 0:09 8279+8374
 2  507 pá 15.2. 4:3315.2. 22:24 8279
 2  514 čt 14.2. 14:4514.2. 21:09 8279
 2  514 čt 14.2. 4:5314.2. 9:43 8279
 2  507 st 13.2. 4:3314.2. 1:07 8279
 2  514 út 12.2. 14:4512.2. 21:09 8279
13 505 út 12.2. 6:4512.2. 10:25 8279
 7  508 po 11.2. 4:1812.2. 0:48 8279+8579
22 504 ne 10.2. 9:0911.2. 0:30 8279+8579
26 507 so 9.2. 5:209.2. 22:50 8279+8579
 7  508 pá 8.2. 4:189.2. 0:48 8279+8579
 7  508 čt 7.2. 4:188.2. 0:48 8279+8579
26 513 st 6.2. 6:047.2. 1:00 8279+8579
26 513 út 5.2. 6:046.2. 1:00 8279+8579
22 523 po 4.2. 5:215.2. 1:20 8279+8579
26 502 ne 3.2. 4:394.2. 1:00 8279+8579
26 502 so 2.2. 4:203.2. 1:00 8279+8579
22 533 pá 1.2. 6:272.2. 0:30 8279+8579
22 533 čt 31.1. 6:271.2. 0:30 8279+8579
26 501 st 30.1. 4:2030.1. 23:48 8279+8579


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.