Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 381 784 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 503 st 25.4. 6:3725.4. 21:42 8279
13 501 po 23.4. 6:2323.4. 19:45 8279
11 506 ne 22.4. 4:1923.4. 1:04 8279
 2  506 so 21.4. 6:4721.4. 23:38 8279
13 503 pá 20.4. 6:3720.4. 21:42 8279
13 504 čt 19.4. 6:5219.4. 20:12 8279
21 501 st 18.4. 15:0018.4. 18:58 8279
21 501 st 18.4. 5:2718.4. 9:26 8279
 2  506 út 17.4. 6:2018.4. 1:08 8279
 2  505 po 16.4. 4:1816.4. 20:36 8279
11 502 ne 15.4. 4:2316.4. 1:20 8279
13 502 so 14.4. 10:1315.4. 0:28 8279
Cvič 531 pá 13.4. 11:0013.4. 15:00 8279
13 508 čt 12.4. 7:1912.4. 19:15 8279
13 501 st 11.4. 6:2311.4. 19:45 8279
 2  503 út 10.4. 5:5710.4. 20:17 8279
13 504 po 9.4. 6:529.4. 20:12 8279
 2  503 ne 8.4. 10:208.4. 22:39 8279*Z
2+3 533 so 7.4. 5:527.4. 22:51 8279
 2  515 pá 6.4. 14:476.4. 21:11 8279
13 508 st 4.4. 7:194.4. 19:15 8279
 2  503 út 3.4. 5:573.4. 20:17 8279
13 503 po 2.4. 8:023.4. 0:28 8279
11 502 ne 1.4. 4:232.4. 1:20 8279
11 501 so 31.3. 7:1131.3. 23:14 8279
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.