Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 694 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 526 dnes 4:468.12. 0:35 8279+8160
22 541 út 6.12. 15:457.12. 0:13 8279+8160
 6  519 út 6.12. 6:356.12. 9:17 8279+8160
22 539 po 5.12. 6:525.12. 9:27 8279+8160
22 501 ne 4.12. 9:054.12. 22:21 8279+8160
 6  509 so 3.12. 4:333.12. 23:40 8279+8160
 6  502 pá 2.12. 4:523.12. 0:00 8279+8160
 6  519 čt 1.12. 15:071.12. 20:38 8279+8160
 6  519 čt 1.12. 6:351.12. 9:17 8279+8160
22 514 st 30.11. 4:3930.11. 19:26 8279+8160
22 534 út 29.11. 14:4929.11. 20:02 8279+8160
22 817 út 29.11. 11:0029.11. 12:30 8279+8160*Z1
22 534 po 28.11. 5:5128.11. 8:39 8279+8160
 6  501 ne 27.11. 5:3327.11. 21:53 8279+8160
22 514 so 26.11. 4:3926.11. 23:56 8279+8160
26 505 pá 25.11. 4:4025.11. 20:28 8279+8160
22 541 čt 24.11. 15:4525.11. 0:13 8279+8160
26 502 čt 24.11. 5:5424.11. 9:08 8279+8160
22 512 st 23.11. 4:2824.11. 0:34 8279+8160
22 509 út 22.11. 4:3922.11. 21:21 8279+8160
26 504 po 21.11. 4:2221.11. 20:16 8279+8160
26 503 ne 20.11. 10:3921.11. 0:48 8279+8160
22 511 pá 18.11. 7:0818.11. 23:54 8279+8160
15 502 čt 17.11. 7:4817.11. 11:30 8279+8160*MU
 6  507 ne 13.11. 9:3513.11. 23:20 8279+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.