Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 420 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 po 15.10. 5:2216.10. 1:20 8279+8579
22 504 ne 14.10. 9:0915.10. 0:30 8279+8579
 6  509 so 13.10. 5:0113.10. 22:42 8279+8579
12+15 502 pá 12.10. 5:5812.10. 21:58 8279+8579
26 501 čt 11.10. 4:2011.10. 23:48 8279+8579
26 501 st 10.10. 4:2010.10. 23:48 8279+8579
 6  512 út 9.10. 15:579.10. 18:11 8279+8579
 6  512 út 9.10. 5:409.10. 10:03 8279+8579
 7  508 po 8.10. 4:189.10. 0:48 8279+8579
26 507 ne 7.10. 5:207.10. 22:50 8279+8579
 7  501 so 6.10. 4:187.10. 0:48 8279+8579
 5  506 pá 5.10. 5:315.10. 22:01 8279+8579
 7  514 čt 4.10. 15:194.10. 21:48 8279+8579
 6  512 čt 4.10. 5:404.10. 10:03 8279+8579
22 520 st 3.10. 4:243.10. 23:29 8279+8579
22 530 út 2.10. 6:162.10. 20:26 8279+8579
15 508 po 1.10. 7:151.10. 22:13 8279+8579
 5  503 ne 30.9. 5:0530.9. 20:28 8279+8579
 7  505 so 29.9. 5:1729.9. 21:33 8279+8579
22 511 pá 28.9. 7:3329.9. 0:08 8279+8579
26 513 čt 27.9. 6:0428.9. 1:00 8279+8579
13 503 st 26.9. 6:3026.9. 9:06 8279
21 506 út 25.9. 15:4025.9. 19:35 8279
21 501 út 25.9. 5:2725.9. 9:26 8279
 2  514 po 24.9. 14:4524.9. 21:12 8279


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.