Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 544 703 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  107 ne 5.7. 5:405.7. 20:47 8279
15 102 so 4.7. 4:524.7. 21:08 8279
15 101 pá 3.7. 5:244.7. 0:27 8279
15 107 čt 2.7. 6:142.7. 19:39 8279
15 107 st 1.7. 6:141.7. 19:39 8279
15 107 út 30.6. 6:1430.6. 19:39 8279
 2  107 ne 28.6. 5:4028.6. 20:47 8279
15 106 so 27.6. 5:3227.6. 22:08 8279
 2  504 pá 26.6. 5:1626.6. 23:23 8279
 2  507 čt 25.6. 5:2325.6. 23:43 8279
17 506 st 24.6. 4:0425.6. 1:20 8279+8181
 3  507 út 23.6. 4:1723.6. 22:14 8279+8181
17 504 po 22.6. 5:4222.6. 22:10 8279+8181
17 516 ne 21.6. 7:2021.6. 22:28 8279+8181
17 508 so 20.6. 7:3021.6. 1:32 8279+8181*Z
 2  501 st 17.6. 5:2117.6. 20:51 8279
 2  504 út 16.6. 5:1616.6. 23:12 8279
15 506 po 15.6. 13:0015.6. 22:12 8279*Z1
21 510 pá 12.6. 5:2012.6. 8:50 8279
 2  507 čt 11.6. 21:0011.6. 23:43 8279*Z1
21 506 st 10.6. 15:0510.6. 18:08 8279
21 506 st 10.6. 6:0810.6. 9:38 8279
 2  501 út 9.6. 5:219.6. 20:51 8279
 2  510 po 8.6. 5:548.6. 23:16 8279
 2  506 ne 7.6. 6:307.6. 23:03 8279
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8556+8569
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.