Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 12.7.2024)
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2010
Dodání: 2010
V provozu od: 19. 5. 2010
Výrobní číslo: 093/2009
Původní evidenční číslo: 7254
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 794 688 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 102 | dnes 4:55 | 15.9. 22:56 | 8279+8184 | ||
16 | 103 | so 14.9. 5:55 | 15.9. 0:16 | 8279+8184 | ||
16 | 102 | ne 8.9. 4:55 | 8.9. 22:56 | 8279+8184 | ||
16 | 102 | so 7.9. 5:35 | 7.9. 23:56 | 8279+8184 | ||
16 | 117 | čt 5.9. 6:31 | 5.9. 8:52 | 8279+8184 | ||
19 | 107 | st 4.9. 4:31 | 4.9. 20:12 | 8279+8184 | ||
7 | 111 | po 2.9. 17:45 | 2.9. 21:18 | 8279+8184*Z1 | ||
16 | 105 | ne 1.9. 5:35 | 1.9. 23:56 | 8279+8184 | ||
16 | 108 | so 31.8. 4:55 | 31.8. 22:36 | 8279+8184 | ||
16 | 101 | pá 30.8. 4:55 | 30.8. 19:28 | 8279+8184 | ||
6 | 103 | čt 29.8. 15:45 | 29.8. 21:43 | 8279+8184*Z2 | ||
19 | 106 | st 28.8. 6:35 | 28.8. 20:57 | 8279+8184 | ||
16 | 101 | út 27.8. 4:55 | 27.8. 19:28 | 8279+8184 | ||
19 | 109 | po 26.8. 5:31 | 26.8. 20:02 | 8279+8184 | ||
16 | 102 | ne 25.8. 4:55 | 25.8. 22:56 | 8279+8184 | ||
16 | 101 | so 24.8. 5:15 | 24.8. 23:36 | 8279+8184 | ||
19 | 109 | čt 22.8. 5:31 | 22.8. 20:02 | 8279+8184 | ||
6 | 103 | st 21.8. 5:55 | 21.8. 21:43 | 8279+8184 | ||
6 | 103 | út 20.8. 5:55 | 20.8. 21:43 | 8279+8184 | ||
16 | 101 | po 19.8. 4:55 | 19.8. 19:28 | 8279+8184 | ||
16 | 109 | ne 18.8. 4:35 | 19.8. 0:36 | 8279+8184 | ||
16 | 106 | so 17.8. 4:35 | 18.8. 0:36 | 8279+8184 | ||
19 | 106 | pá 16.8. 6:35 | 16.8. 20:57 | 8279+8184 | ||
16 | 101 | čt 15.8. 4:55 | 15.8. 19:28 | 8279+8184 | ||
6 | 103 | st 14.8. 17:20 | 14.8. 21:43 | 8279+8184*Z3 |