Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8279

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 19. 5. 2010

Výrobní číslo: 093/2009

Původní evidenční číslo: 7254

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 495 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  513 pá 15.11. 5:2916.11. 1:13 8279+8572
 4  503 čt 14.11. 13:5914.11. 19:22 8279+8572
 4  509 čt 14.11. 5:3914.11. 9:15 8279+8572
14 513 st 13.11. 17:1013.11. 22:57 8279+8572*Z
22 505 st 13.11. 4:5913.11. 10:20 8279+8572*MU
22 505 út 12.11. 4:5912.11. 18:40 8279+8572*MU
22 536 po 11.11. 6:4911.11. 19:27 8279+8572
22 535 pá 8.11. 14:269.11. 0:49 8279+8572
 4  501 pá 8.11. 6:098.11. 9:47 8279+8572
22 532 čt 7.11. 6:218.11. 0:32 8279+8572
14 512 st 6.11. 4:316.11. 20:46 8279+8572
25 507 út 5.11. 12:505.11. 20:58 8279+8572*Z1
22 501 so 2.11. 7:453.11. 0:22 8279+8572
16 515 pá 1.11. 5:322.11. 1:38 8279+8572
22 507 čt 31.10. 5:5631.10. 19:03 8279+8572
22 523 st 30.10. 5:2030.10. 19:33 8279+8572
14 510 út 29.10. 6:2529.10. 20:32 8279+8572
22 512 po 28.10. 10:4829.10. 0:42 8279+8572
22 511 ne 27.10. 5:0427.10. 22:08 8279+8572
6+14 506 so 26.10. 4:3126.10. 23:35 8279+8572
22 536 pá 25.10. 16:5025.10. 19:27 8279+8572*Z2
26 515 st 23.10. 6:0723.10. 19:36 8279+8572
22 519 út 22.10. 4:2422.10. 21:08 8279+8572
 8  503 po 21.10. 4:0922.10. 0:12 8279+8572
22 510 ne 20.10. 4:2421.10. 0:22 8279+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8160
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.