Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 492 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 524 po 26.10. 4:5626.10. 9:56 8173+8562
11 501 ne 25.10. 4:3125.10. 21:31 8173+8562
22 517 so 24.10. 15:4525.10. 0:09 8173+8562*Z
17 524 pá 23.10. 4:5623.10. 9:56 8173+8562
22 512 čt 22.10. 12:3023.10. 0:29 8173+8562*Z1
17 525 čt 22.10. 5:0222.10. 10:09 8173+8562
26 501 st 21.10. 5:0722.10. 0:39 8173+8562
26 501 út 20.10. 5:0721.10. 0:39 8173+8562
22 526 po 19.10. 6:2519.10. 20:36 8173+8562
22 517 ne 18.10. 4:3419.10. 0:09 8173+8562
22 505 so 17.10. 7:3218.10. 1:18 8173+8562
22 519 pá 16.10. 5:3916.10. 19:30 8173+8562
 6  505 čt 15.10. 5:5116.10. 0:20 8173+8562
14 505 st 14.10. 4:3614.10. 21:17 8173+8562
14 505 út 13.10. 4:3613.10. 21:17 8173+8562
24 506 po 12.10. 6:0612.10. 19:02 8173+8562
 6  502 ne 11.10. 4:2812.10. 0:33 8173+8562
22 515 so 10.10. 4:3410.10. 23:49 8173+8562
22 526 pá 9.10. 6:259.10. 20:36 8173+8562
17 529 čt 8.10. 6:108.10. 9:20 8173+8562
26 520 st 7.10. 5:567.10. 9:09 8173+8562
22 517 út 6.10. 5:237.10. 1:07 8173+8562
22 503 po 5.10. 5:326.10. 1:18 8173+8562
22 519 ne 4.10. 4:455.10. 0:48 8173+8562
 6  509 so 3.10. 5:014.10. 0:40 8173+8562
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8155+8397
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.