Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do 11. 12. 2021)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 22.9.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 859 452 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+95 166 čt 23.3. 22:5824.3. 4:59 8173
19+95 166 st 22.3. 22:5823.3. 4:59 8173
19+95 165 út 21.3. 22:1822.3. 4:31 8173
13+95 161 po 20.3. 6:0821.3. 5:29 8173
19+95 165 so 18.3. 22:1819.3. 4:31 8173
7+99 168 pá 17.3. 22:2618.3. 5:04 8173
13+95 161 čt 16.3. 6:0817.3. 5:29 8173
19+95 166 út 14.3. 22:5815.3. 4:59 8173
19+95 165 po 13.3. 22:1814.3. 4:31 8173
13+95 161 ne 12.3. 8:1113.3. 5:29 8173
7+99 168 pá 10.3. 22:2611.3. 5:04 8173
13+95 161 čt 9.3. 6:0810.3. 5:29 8173
13 101 st 8.3. 5:588.3. 18:47 8173
13 104 út 7.3. 15:197.3. 18:53 8173
13 104 út 7.3. 7:347.3. 9:36 8173
13 101 po 6.3. 15:106.3. 18:47 8173*Z1
13 104 pá 3.3. 15:193.3. 18:53 8173
13 104 pá 3.3. 7:343.3. 9:36 8173
13 101 čt 2.3. 5:582.3. 18:47 8173
13 104 st 1.3. 15:191.3. 18:53 8173
13 101 út 28.2. 5:5828.2. 18:47 8173
11 115 po 27.2. 15:1327.2. 17:51 8173
11 114 po 27.2. 6:4027.2. 9:19 8173
13 101 pá 24.2. 5:5824.2. 18:47 8173
13 104 čt 23.2. 15:1923.2. 18:53 8173
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.