Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.11.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 784 827 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 116 čt 2.12. 7:053.12. 1:08 8173+8174
15 101 st 1.12. 6:461.12. 21:45 8173+8174
25 109 út 30.11. 5:2630.11. 21:53 8173+8174
26 107 po 29.11. 7:1429.11. 23:43 8173+8174
22 116 pá 26.11. 6:1126.11. 20:03 8173+8174
 7  104 čt 25.11. 4:2825.11. 19:38 8173+8174
22 111 st 24.11. 5:4025.11. 0:49 8173+8174
16 101 út 23.11. 4:5623.11. 23:54 8173+8174
16 107 po 22.11. 5:3023.11. 0:34 8173+8174
16 107 pá 19.11. 5:3020.11. 0:34 8173+8174
22 135 čt 18.11. 14:3118.11. 22:34 8173+8174
 4  110 čt 18.11. 6:1218.11. 10:04 8173+8174
 7  113 út 16.11. 5:3616.11. 20:56 8173+8174
15 110 po 15.11. 6:2015.11. 22:55 8173+8174
26 101 pá 12.11. 6:1612.11. 20:25 8173+8174
22 114 čt 11.11. 6:4112.11. 1:08 8173+8174
22 109 st 10.11. 5:5810.11. 15:30 8173+8174*MU
25 105 út 9.11. 5:059.11. 19:01 8173+8174
25 109 po 8.11. 5:268.11. 21:53 8173+8174
16 113 pá 5.11. 6:345.11. 23:34 8173+8174
26 101 čt 4.11. 6:164.11. 20:25 8173+8174
22 107 st 3.11. 4:514.11. 0:09 8173+8174
 4  110 út 2.11. 14:502.11. 18:50 8173+8174
 4  110 út 2.11. 6:122.11. 10:04 8173+8174
22 113 po 1.11. 5:381.11. 22:24 8173+8174
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.