Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do 11. 12. 2021)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 192 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 538 pá 18.10. 4:3318.10. 18:50 8165+8173
22 530 čt 17.10. 6:2317.10. 23:34 8165+8173
22 514 st 16.10. 15:4016.10. 18:39 8165+8173
22 504 st 16.10. 5:3616.10. 8:29 8165+8173
 4  501 út 15.10. 14:4515.10. 20:18 8165+8173
 4  501 út 15.10. 7:2615.10. 9:20 8165+8173
22 510 po 14.10. 15:0814.10. 20:41 8165+8173
26 502 po 14.10. 5:4314.10. 9:03 8165+8173
15 508 pá 11.10. 4:4911.10. 21:35 8165+8173
22 519 čt 10.10. 21:4511.10. 0:13 8165+8173*Z1
26 519 čt 10.10. 6:3810.10. 20:33 8165+8173
22 534 st 9.10. 6:569.10. 18:19 8165+8173
22 538 út 8.10. 4:338.10. 18:50 8165+8173
26 505 po 7.10. 7:178.10. 0:06 8165+8173
22 504 pá 4.10. 14:164.10. 19:57 8165+8173
22 519 pá 4.10. 7:374.10. 10:21 8165+8173
22 534 čt 3.10. 6:563.10. 18:19 8165+8173
 4  505 st 2.10. 6:352.10. 21:09 8165+8173
26 519 út 1.10. 6:381.10. 20:33 8165+8173
22 536 po 30.9. 4:4430.9. 21:26 8165+8173
 7  502 ne 29.9. 4:3630.9. 0:34 8165+8173
22 515 so 28.9. 7:3529.9. 0:13 8165+8173
26 502 pá 27.9. 14:4927.9. 18:15 8165+8173
26 507 pá 27.9. 6:2727.9. 9:53 8165+8173
15 504 čt 26.9. 15:1126.9. 19:30 8165+8173
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8537+8535

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.