Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 779 382 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  512 st 28.4. 4:4828.4. 19:49 8173+8174
16 513 út 27.4. 5:0127.4. 20:31 8173+8174
24 509 po 26.4. 6:3726.4. 19:32 8173+8174
26 505 pá 23.4. 5:5423.4. 22:39 8173+8174
24 507 čt 22.4. 6:1722.4. 19:12 8173+8174
 8  503 út 20.4. 4:5920.4. 20:20 8173+8174
 8  512 po 19.4. 4:4819.4. 19:49 8173+8174
11 507 ne 18.4. 4:0418.4. 21:13 8173+8174
26 509 so 17.4. 6:0117.4. 22:58 8173+8174
11 504 pá 16.4. 4:0416.4. 22:29 8173+8174
11 504 čt 15.4. 13:2015.4. 22:29 8173+8174*Z
11+96 866 čt 15.4. 0:3015.4. 1:30 8173*Z1
24 505 st 14.4. 5:4914.4. 18:52 8173+8174
24 511 út 13.4. 6:5713.4. 19:52 8173+8174
24 505 po 12.4. 5:4912.4. 18:52 8173+8174
24 507 pá 9.4. 6:179.4. 19:12 8173+8174
24 506 čt 8.4. 6:068.4. 19:02 8173+8174
26 514 st 7.4. 4:417.4. 21:22 8173+8174
24 509 út 6.4. 6:376.4. 19:32 8173+8174
26 510 ne 4.4. 9:014.4. 20:22 8173+8174
26 505 st 31.3. 5:5431.3. 11:30 8173+8174*MU
14 502 út 30.3. 4:3230.3. 20:35 8173+8174
16 512 po 29.3. 6:0129.3. 22:22 8173+8174
26 516 st 24.3. 4:5424.3. 21:38 8173+8174
 8  503 út 23.3. 5:0023.3. 20:20 8173+8174
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8400+8399
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.