Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8173

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 4. 8. 2019 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 13. 1. 2006

Výrobní číslo: 042/2005

Původní evidenční číslo: 6823

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 725 652 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 út 26.5. 5:5026.5. 20:23 8173+8174
22 523 po 25.5. 5:5025.5. 20:23 8173+8174
22 534 pá 22.5. 7:2823.5. 1:07 8173+8174
22 523 čt 21.5. 5:5021.5. 20:23 8173+8174
22 528 st 20.5. 6:2721.5. 0:18 8173+8174
22 540 út 19.5. 5:5719.5. 8:51 8173+8174
22 509 po 18.5. 4:3419.5. 1:18 8173+8174
14 506 ne 17.5. 9:5018.5. 0:29 8173+8174
22 523 so 16.5. 4:4516.5. 22:58 8173+8174
24 502 pá 15.5. 6:4715.5. 20:37 8173+8174
22 508 čt 14.5. 15:0114.5. 20:59 8173+8174
22 508 čt 14.5. 6:2114.5. 9:20 8173+8174
26 508 st 13.5. 14:0413.5. 20:18 8173+8174
26 508 st 13.5. 6:1513.5. 9:39 8173+8174
22 507 út 12.5. 5:5513.5. 1:10 8173+8174
 8  501 po 11.5. 5:0411.5. 20:22 8173+8174
22 523 ne 10.5. 11:0911.5. 0:30 8173+8174
22 506 čt 7.5. 5:177.5. 20:42 8173+8174
 8  501 st 6.5. 5:046.5. 20:22 8173+8174
22 520 út 5.5. 5:576.5. 0:22 8173+8174
25 514 čt 30.4. 5:1130.4. 21:30 8173+8174
26 502 st 29.4. 19:0029.4. 22:09 8173+8174*Z
14 513 pá 24.4. 14:0724.4. 21:09 8173+8174
14 513 pá 24.4. 5:1224.4. 9:56 8173+8174
22 526 čt 23.4. 6:2023.4. 22:58 8173+8174
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8403+8402

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.