Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 12.7.2024)

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 162 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 507 st 10.7. 4:3311.7. 0:13 8279+8159
26 513 út 9.7. 5:5510.7. 0:26 8279+8159
 6  508 po 8.7. 4:348.7. 20:15 8279+8159
26 508 ne 7.7. 9:358.7. 0:26 8279+8159
 7  510 so 6.7. 4:366.7. 21:21 8279+8159
22 501 pá 5.7. 4:336.7. 0:34 8279+8159
22 511 čt 4.7. 5:085.7. 0:53 8279+8159
 6  508 st 3.7. 4:343.7. 20:15 8279+8159
 6  502 út 2.7. 5:142.7. 20:30 8279+8159
22 523 po 1.7. 4:442.7. 0:33 8279+8159
22 513 ne 30.6. 5:0830.6. 23:56 8279+8159
26 502 so 29.6. 4:2629.6. 23:06 8279+8159
26 504 pá 28.6. 18:2028.6. 21:03 8279+8159*Z1
26 502 pá 28.6. 14:4928.6. 18:15 8279+8159
33 514 čt 27.6. 14:4627.6. 19:57 8279+8159
26 507 čt 27.6. 6:2727.6. 9:53 8279+8159
6+14 508 st 26.6. 4:5426.6. 18:34 8279+8159
26 507 út 25.6. 15:2826.6. 0:46 8279+8159
 4  504 út 25.6. 6:1625.6. 10:00 8279+8159
22 512 po 24.6. 15:1724.6. 17:46 8279+8159
22 508 ne 23.6. 4:5724.6. 0:12 8279+8159
26 502 so 22.6. 4:2622.6. 23:06 8279+8159
6+14 507 pá 21.6. 6:2122.6. 0:16 8279+8159
22 511 čt 20.6. 7:2120.6. 20:10 8279+8159
26 504 st 19.6. 4:2619.6. 21:03 8279+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.