Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 ne 26.1. 12:4027.1. 1:00 8257+8159*Z
22 536 čt 23.1. 6:4923.1. 19:27 8257+8159
 8  503 st 22.1. 5:3722.1. 19:01 8257+8159
 4  501 út 21.1. 13:3921.1. 19:02 8257+8159
22 535 út 21.1. 7:0121.1. 9:26 8257+8159
22 507 po 20.1. 5:5620.1. 19:03 8257+8159
22 504 ne 19.1. 9:0920.1. 0:29 8257+8159
16 504 so 18.1. 5:0318.1. 22:47 8257+8159
26 509 pá 17.1. 15:2618.1. 1:00 8257+8159
 4  512 pá 17.1. 6:0317.1. 9:39 8257+8159
22 523 čt 16.1. 5:2016.1. 19:33 8257+8159
16 511 st 15.1. 5:0316.1. 1:18 8257+8159
22 523 út 14.1. 5:2014.1. 19:33 8257+8159
25 507 po 13.1. 4:3013.1. 20:58 8257+8159
 6  506 ne 12.1. 7:0613.1. 0:21 8257+8159
14 501 so 11.1. 6:0411.1. 22:20 8257+8159
14 513 pá 10.1. 5:4110.1. 22:57 8257+8159
22 513 čt 9.1. 16:209.1. 20:29 8257+8159*Z1
22 513 st 8.1. 6:398.1. 20:29 8257+8159
 4  504 út 7.1. 14:097.1. 19:32 8257+8159
 4  511 út 7.1. 6:447.1. 10:23 8257+8159
14 513 po 6.1. 5:416.1. 22:57 8257+8159
 6  506 ne 5.1. 17:306.1. 0:21 8257+8159*Z2
 6  501 pá 3.1. 15:303.1. 22:09 8257+8159*Z3
 6  506 čt 2.1. 5:063.1. 0:01 8257+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8579
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8160
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263+8567
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8562

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.