Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 963 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 513 po 18.11. 5:4118.11. 22:57 8257+8159
22 511 ne 17.11. 5:0417.11. 22:08 8257+8159
22 520 so 16.11. 6:3517.11. 0:49 8257+8159
22 536 pá 15.11. 6:4915.11. 19:27 8257+8159
22 528 čt 14.11. 6:0514.11. 18:16 8257+8159
22 523 st 13.11. 5:2013.11. 19:33 8257+8159
22 505 út 12.11. 18:4013.11. 1:19 8257+8159*Z
26 708 út 12.11. 12:5012.11. 17:00 8257+8159*Z1
 4  501 po 11.11. 13:3911.11. 19:02 8257+8159
22 535 st 6.11. 7:016.11. 9:26 8280+8159
22 536 út 5.11. 6:495.11. 19:27 8280+8159
 4  501 po 4.11. 13:394.11. 19:02 8280+8159
26 501 po 4.11. 4:394.11. 10:24 8280+8159
 8  507 ne 3.11. 5:284.11. 1:13 8280+8159
22 520 so 2.11. 6:353.11. 0:49 8280+8159
25 507 pá 1.11. 4:301.11. 20:58 8280+8159
22 523 čt 31.10. 5:2031.10. 19:33 8280+8159
22 504 st 30.10. 4:4431.10. 0:22 8280+8159
16 515 út 29.10. 5:3230.10. 1:38 8280+8159
22 504 po 28.10. 9:0929.10. 0:29 8280+8159
22 518 so 26.10. 6:2427.10. 0:29 8280+8159
 8  503 pá 25.10. 4:0826.10. 0:13 8280+8159
 8  503 čt 24.10. 4:0825.10. 0:13 8280+8159
22 519 st 23.10. 4:2423.10. 21:08 8280+8159
22 504 út 22.10. 4:4423.10. 0:22 8280+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8572
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.