Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 867 187 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 po 6.4. 5:407.4. 0:32 8278+8159
22 511 ne 5.4. 5:045.4. 22:08 8278+8159
22 503 so 4.4. 7:535.4. 0:42 8278+8159
22 525 pá 3.4. 6:123.4. 19:36 8278+8159
 6  514 čt 2.4. 7:302.4. 19:41 8278+8159
22 525 st 1.4. 6:121.4. 19:36 8278+8159
22 522 út 31.3. 5:5931.3. 21:53 8278+8159
26 509 pá 27.3. 5:2427.3. 22:30 8266+8159
22 522 čt 26.3. 5:5926.3. 21:53 8266+8159
26 515 st 25.3. 17:2025.3. 21:24 8266+8159*Z
26 515 út 24.3. 6:3424.3. 21:24 8266+8159
26 515 po 23.3. 6:3423.3. 21:24 8266+8159
22 510 ne 22.3. 4:2423.3. 0:22 8266+8159
22 514 so 21.3. 5:0421.3. 23:49 8266+8159
22 536 pá 20.3. 6:4920.3. 19:28 8266+8159
22 513 čt 19.3. 6:3919.3. 20:30 8266+8159
22 536 st 18.3. 6:4918.3. 19:28 8266+8159
22 513 út 17.3. 6:3917.3. 20:30 8266+8159
22 513 po 16.3. 6:3916.3. 20:29 8266+8159
22 506 ne 15.3. 9:3916.3. 0:49 8266+8159
6+14 509 so 14.3. 7:4014.3. 23:54 8266+8159
25 507 pá 13.3. 4:3013.3. 20:58 8266+8159
22 536 čt 12.3. 6:4912.3. 19:27 8266+8159
22 536 st 11.3. 6:4911.3. 19:27 8266+8159
26 513 út 10.3. 6:0210.3. 19:24 8266+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.