Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 510 so 16.1. 7:3916.1. 21:01 8263+8159
 6  510 pá 15.1. 4:4115.1. 19:57 8263+8159
 6  510 čt 14.1. 4:4114.1. 19:57 8263+8159
26 506 st 13.1. 6:0513.1. 22:58 8263+8159
22 506 po 11.1. 6:2611.1. 21:16 8263+8159
22 508 so 9.1. 8:029.1. 23:19 8262+8159
11 807 čt 7.1. 17:057.1. 17:40 8262+8159*Z
26 512 út 5.1. 4:215.1. 20:53 8262+8159
22 501 po 4.1. 5:414.1. 23:08 8262+8159
22 513 so 2.1. 6:442.1. 23:08 8262+8159
26 509 pá 1.1. 8:251.1. 22:58 8262+8159
Rok 2020
22 526 st 30.12. 6:1430.12. 23:09 8262+8159
 6  503 út 29.12. 4:2829.12. 22:14 8262+8159
 6  509 po 28.12. 5:3228.12. 21:08 8262+8159
14 509 ne 27.12. 5:0027.12. 21:25 8262+8159
16 502 so 26.12. 4:2226.12. 22:25 8262+8159
22 511 pá 25.12. 8:4925.12. 22:48 8262+8159
 6  509 čt 24.12. 5:0124.12. 17:34 8262+8159
 6  501 st 23.12. 14:0023.12. 20:34 8262+8159*Z1
22 505 ne 20.12. 9:1420.12. 12:20 8262+8159*MU
16 502 so 19.12. 4:2219.12. 22:25 8262+8159
22 524 pá 18.12. 6:0318.12. 20:00 8262+8159
 3  511 st 17.6. 4:3717.6. 20:06 8543+8159
 7  502 út 16.6. 6:1616.6. 22:41 8543+8159
 3  516 pá 12.6. 3:5712.6. 10:07 8529+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8233+8232
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.