Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 007 752 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 505 so 25.6. 5:0725.6. 23:05 8278+8159
6+7 539 pá 24.6. 15:1624.6. 22:19 8278+8159
16 501 čt 23.6. 15:0323.6. 19:29 8278+8159
7+26 533 čt 23.6. 6:3223.6. 10:06 8278+8159
14 504 st 22.6. 4:4922.6. 20:37 8278+8159
15 505 út 21.6. 14:4922.6. 0:25 8278+8159
7+22 538 út 21.6. 6:5221.6. 9:55 8278+8159
 7  511 po 20.6. 14:5020.6. 21:01 8278+8159
7+22 537 po 20.6. 5:4520.6. 8:51 8278+8159
7+22 539 ne 19.6. 9:5020.6. 0:11 8278+8159
7+22 536 so 18.6. 4:3919.6. 0:22 8278+8159
16 112 pá 17.6. 13:3017.6. 16:30 8259+8159*Z1
 4  302 čt 16.6. 15:4516.6. 16:20 8259+8159*Z2
26 715 st 15.6. 14:0515.6. 15:00 8259+8159*Z3
7+26 532 st 15.6. 5:5415.6. 9:28 8259+8159
 7  511 út 14.6. 14:5014.6. 21:01 8259+8159
15 505 út 14.6. 5:5114.6. 9:30 8259+8159
16 501 po 13.6. 15:0313.6. 19:29 8259+8159
 7  511 po 13.6. 5:0113.6. 9:46 8259+8159
7+22 534 ne 12.6. 10:0512.6. 21:38 8259+8159
22 722 so 11.6. 16:3011.6. 18:00 8259+8159*Z4
11 507 út 7.6. 4:488.6. 0:23 8259+8159
15 503 po 6.6. 5:217.6. 0:05 8259+8159
7+26 542 ne 5.6. 19:505.6. 22:33 8259+8159*Z5
7+26 532 po 30.5. 14:1630.5. 20:19 8259+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.