Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 062 997 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 514 čt 23.3. 15:2924.3. 0:54 8267+8159
22 514 čt 23.3. 6:3623.3. 8:56 8267+8159
22 525 st 22.3. 4:3923.3. 0:13 8267+8159
26 509 út 21.3. 4:2221.3. 20:28 8267+8159
26 512 po 20.3. 4:4020.3. 23:10 8267+8159
26 511 ne 19.3. 4:4219.3. 22:50 8267+8159
22 520 so 18.3. 8:0319.3. 0:15 8267+8159
 6  505 pá 17.3. 4:2917.3. 22:59 8267+8159
22 527 čt 16.3. 4:3517.3. 0:36 8267+8159
26 512 st 15.3. 4:4015.3. 23:10 8267+8159
11 509 út 14.3. 4:5415.3. 0:15 8267+8159
22 526 po 13.3. 4:5514.3. 0:34 8267+8159
26 511 ne 12.3. 4:2212.3. 23:50 8267+8159
26 502 so 11.3. 21:3012.3. 0:48 8267+8159*Z1
15+20 503 so 11.3. 15:4011.3. 21:05 8267+8159*Z2
14 507 pá 10.3. 5:5210.3. 20:46 8267+8159
14 507 út 7.3. 18:407.3. 20:46 8267+8159*Z3
36 512 ne 5.3. 10:135.3. 21:15 8267+8159
22 513 so 4.3. 20:455.3. 0:36 8267+8159*Z4
22 529 pá 3.3. 4:443.3. 19:59 8267+8159
22 514 čt 2.3. 6:362.3. 8:56 8267+8159
22 514 st 1.3. 6:361.3. 8:56 8267+8159
 6  506 ne 26.2. 4:4926.2. 22:01 8267+8159
22 507 so 25.2. 5:3525.2. 22:03 8267+8159
22 513 pá 24.2. 15:2124.2. 19:51 8267+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8543+8375
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8395
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8515

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.