Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  511 st 17.6. 4:3717.6. 20:06 8543+8159
 7  502 út 16.6. 6:1616.6. 22:41 8543+8159
 3  516 pá 12.6. 3:5712.6. 10:07 8529+8159
17 507 čt 11.6. 4:3212.6. 0:50 8529+8159
17 514 st 10.6. 5:3910.6. 23:30 8529+8159
 7  511 út 9.6. 5:579.6. 21:28 8529+8159
17 508 po 8.6. 6:178.6. 20:19 8529+8159
 3  501 ne 7.6. 4:377.6. 22:06 8529+8159
17 501 so 6.6. 6:187.6. 0:20 8529+8159
17 520 pá 5.6. 4:226.6. 1:41 8529+8159
17 514 čt 4.6. 5:394.6. 23:30 8529+8159
22 525 st 3.6. 17:153.6. 23:48 8529+8159*Z
22 537 st 3.6. 5:163.6. 10:53 8529+8159
 7  511 út 2.6. 6:332.6. 20:49 8529+8159
 7  504 po 1.6. 5:141.6. 19:51 8529+8159
22 518 so 30.5. 6:1030.5. 22:59 8259+8159
 7  510 pá 29.5. 4:5429.5. 20:39 8259+8159
22 519 čt 28.5. 5:1028.5. 22:29 8259+8159
 7  502 st 27.5. 6:5727.5. 21:15 8259+8159
 7  504 út 26.5. 5:1426.5. 19:51 8259+8159
22 511 po 25.5. 4:2525.5. 19:43 8259+8159
22 505 ne 24.5. 5:0325.5. 1:07 8259+8159
 6  507 so 23.5. 7:2123.5. 22:20 8259+8159
22 515 čt 21.5. 5:0221.5. 20:21 8259+8159
 7  504 st 20.5. 5:1420.5. 19:51 8259+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.