Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8159

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 9. 2004

Výrobní číslo: 022/2003

Původní evidenční číslo: 6782

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 797 448 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  501 so 23.2. 4:1824.2. 0:48 8259+8159
 7  514 pá 22.2. 15:1922.2. 21:48 8259+8159
 7  514 pá 22.2. 5:5122.2. 10:05 8259+8159
22 533 čt 21.2. 6:2722.2. 0:30 8259+8159
26 501 st 20.2. 4:2020.2. 23:48 8259+8159
26 501 út 19.2. 7:3019.2. 23:48 8259+8159*Z
 5  506 po 18.2. 5:3118.2. 22:01 8259+8159
22 509 ne 17.2. 4:4417.2. 22:58 8259+8159
22 511 so 16.2. 7:3317.2. 0:08 8259+8159
26 513 pá 15.2. 6:0416.2. 1:00 8259+8159
 7  508 čt 14.2. 4:1815.2. 0:48 8259+8159
22 523 st 13.2. 5:2114.2. 1:20 8259+8159
 5  514 út 12.2. 4:2512.2. 18:30 8259+8159
 5  506 po 11.2. 5:3111.2. 22:01 8259+8159
22 510 ne 10.2. 4:2411.2. 0:23 8259+8159
26 501 so 9.2. 6:4010.2. 0:40 8259+8159
 6  507 pá 8.2. 15:178.2. 20:09 8259+8159
 6  507 pá 8.2. 7:338.2. 10:05 8259+8159
26 513 čt 7.2. 6:048.2. 1:00 8259+8159
26 515 st 6.2. 6:126.2. 19:36 8259+8159
26 501 út 5.2. 4:205.2. 23:48 8259+8159
15 508 po 4.2. 7:154.2. 22:13 8259+8159
 5  503 ne 3.2. 5:053.2. 20:28 8259+8159
 7  505 so 2.2. 5:172.2. 21:33 8259+8159
 5  514 pá 1.2. 4:251.2. 18:30 8259+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8576

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.