Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.11.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 826 886 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 106 pá 3.12. 4:443.12. 23:43 8403+8158
25 109 čt 2.12. 5:262.12. 21:53 8403+8158
25 109 st 1.12. 5:261.12. 21:53 8403+8158
16 106 út 30.11. 5:1530.11. 22:14 8403+8158
26 106 po 29.11. 4:4429.11. 20:49 8403+8158
 7  110 pá 26.11. 6:5626.11. 20:26 8403+8158
22 125 čt 25.11. 5:1625.11. 18:33 8403+8158
22 113 st 24.11. 5:3824.11. 22:24 8403+8158
26 107 út 23.11. 7:1423.11. 23:43 8403+8158
22 113 po 22.11. 5:3822.11. 22:24 8403+8158
16 111 pá 19.11. 6:1419.11. 20:43 8403+8158
16 111 čt 18.11. 10:3018.11. 20:43 8403+8158*Z1
 4  113 čt 18.11. 6:5818.11. 9:14 8403+8158
26 106 út 16.11. 4:4416.11. 21:27 8403+8158
22 113 po 15.11. 5:3815.11. 22:24 8403+8158
22 104 pá 12.11. 4:3512.11. 23:54 8403+8158
14 113 čt 11.11. 6:2611.11. 23:23 8403+8158
22 104 st 10.11. 4:3510.11. 23:54 8403+8158
26 106 út 9.11. 4:449.11. 20:57 8403+8158
15 110 po 8.11. 6:208.11. 22:55 8403+8158
22 108 ne 7.11. 10:247.11. 22:04 8403+8158
14 106 so 6.11. 4:476.11. 21:30 8403+8158
22 109 pá 5.11. 5:586.11. 0:29 8403+8158
22 125 čt 4.11. 5:164.11. 18:33 8403+8158
22 114 st 3.11. 6:414.11. 1:08 8403+8158
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8170+8177

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.