Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 729 168 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 út 23.10. 4:3923.10. 10:24 8175+8158
22 524 po 22.10. 5:3722.10. 22:53 8175+8158
25+97 563 so 20.10. 22:4821.10. 5:46 8158
2+91 551 pá 19.10. 19:0020.10. 4:33 8158
25+97 561 st 17.10. 22:1018.10. 5:16 8158
22 536 st 17.10. 6:4917.10. 19:27 8158+8550
25+97 561 út 16.10. 22:1017.10. 5:16 8158
 4  511 út 16.10. 13:2916.10. 18:43 8158+8178
 4  511 út 16.10. 6:4316.10. 10:18 8158+8178
17+95 551 po 15.10. 21:2316.10. 5:09 8158
13+95 557 ne 14.10. 21:5615.10. 4:39 8158
17+95 552 so 13.10. 21:4414.10. 5:09 8158
17+95 553 pá 12.10. 22:0413.10. 5:41 8158
22 512 pá 12.10. 14:4612.10. 20:21 8155+8158
22 512 pá 12.10. 5:4312.10. 10:06 8155+8158
22 522 čt 11.10. 6:0811.10. 19:29 8155+8158
22 512 st 10.10. 14:4610.10. 20:21 8155+8158
26 509 st 10.10. 6:3310.10. 9:54 8155+8158
22 513 út 9.10. 6:399.10. 20:42 8155+8158
 1  510 po 8.10. 5:258.10. 18:42 8155+8158
 7  502 ne 7.10. 4:388.10. 1:08 8155+8158
 5  508 so 6.10. 14:006.10. 21:43 8155+8158*Z
26 509 pá 5.10. 15:266.10. 0:40 8155+8158
22 535 pá 5.10. 5:045.10. 9:26 8155+8158
22 536 čt 4.10. 6:494.10. 19:27 8155+8158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.