Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 506 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 544 dnes 8:5326.6. 20:37 8271+8158
7+22 534 so 25.6. 7:3126.6. 0:15 8271+8158
15 511 pá 24.6. 4:4724.6. 21:20 8271+8158
7+22 535 čt 23.6. 15:2924.6. 0:15 8271+8158
7+26 532 čt 23.6. 5:5423.6. 9:28 8271+8158
7+22 537 st 22.6. 14:4122.6. 20:42 8271+8158
7+22 538 st 22.6. 6:5222.6. 9:55 8271+8158
16 101 so 18.6. 14:0018.6. 18:00 8271+8158*Z1
7+26 532 pá 17.6. 14:1617.6. 20:25 8157+8158
7+22 530 pá 17.6. 6:2917.6. 9:30 8157+8158
7+22 530 čt 16.6. 15:0516.6. 20:56 8157+8158
7+22 530 čt 16.6. 6:2916.6. 9:30 8157+8158
7+22 530 st 15.6. 15:0515.6. 20:56 8157+8158
7+22 530 st 15.6. 6:2915.6. 9:30 8157+8158
7+22 535 út 14.6. 15:2915.6. 0:15 8157+8158
7+22 535 út 14.6. 6:0314.6. 9:07 8157+8158
7+22 535 po 13.6. 15:2914.6. 0:15 8157+8158
7+26 532 po 13.6. 5:5413.6. 9:28 8157+8158
15 506 ne 12.6. 4:4713.6. 0:25 8157+8158
15 502 so 11.6. 7:4712.6. 0:05 8157+8158
7+26 532 pá 10.6. 14:1610.6. 20:19 8157+8158
7+26 532 pá 10.6. 5:5410.6. 9:27 8157+8158
7+26 532 čt 9.6. 14:169.6. 20:19 8157+8158
7+26 533 čt 9.6. 6:329.6. 10:06 8157+8158
7+26 532 st 8.6. 14:168.6. 20:19 8157+8158
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.