Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 921 716 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 515 út 21.3. 5:5121.3. 16:55 8260+8158*MU
22 519 ne 19.3. 4:5219.3. 23:53 8278+8158
14 504 so 18.3. 4:5318.3. 21:36 8278+8158
22 529 pá 17.3. 4:4417.3. 19:59 8278+8158
22 529 čt 16.3. 4:4416.3. 19:59 8278+8158
26 509 st 15.3. 4:2215.3. 20:28 8278+8158
22 525 út 14.3. 4:3915.3. 0:13 8278+8158
25 515 po 13.3. 5:5113.3. 22:55 8278+8158
22 517 ne 12.3. 9:4312.3. 22:53 8278+8158
14 504 so 11.3. 4:5311.3. 21:22 8278+8158
22 527 pá 10.3. 4:3511.3. 0:36 8278+8158
14 501 čt 9.3. 6:479.3. 22:57 8278+8158
15+20 511 st 8.3. 5:248.3. 21:05 8278+8158
 6  505 út 7.3. 4:297.3. 22:59 8278+8158
22 527 po 6.3. 4:357.3. 0:36 8278+8158
 6  501 ne 5.3. 5:575.3. 23:19 8278+8158
14 504 so 4.3. 4:534.3. 21:22 8278+8158
22 526 pá 3.3. 4:554.3. 0:34 8278+8158
22 514 čt 2.3. 15:293.3. 0:54 8278+8158
 6  516 čt 2.3. 6:432.3. 9:01 8278+8158
26 512 st 1.3. 4:401.3. 23:10 8278+8158
22 516 út 28.2. 15:4528.2. 18:04 8278+8158
22 508 út 28.2. 6:1228.2. 8:32 8278+8158
22 527 po 27.2. 4:3528.2. 0:36 8278+8158
22 507 ne 26.2. 4:3526.2. 22:55 8278+8158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.