Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 779 486 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 pá 22.1. 6:3122.1. 19:37 8158+8551
24 509 út 19.1. 6:3719.1. 19:32 8158+8551
24 510 po 18.1. 6:4718.1. 19:42 8158+8551
22 508 so 16.1. 6:5216.1. 21:58 8158+8551
16 513 pá 15.1. 5:0315.1. 20:30 8158+8551
22 520 čt 14.1. 5:0914.1. 19:43 8158+8551
22 514 st 13.1. 4:5913.1. 22:21 8158+8551
 6  502 út 12.1. 5:4212.1. 20:44 8158+8551
26 516 po 11.1. 4:5411.1. 21:38 8158+8551
26 503 ne 10.1. 4:2010.1. 21:22 8158+8551
22 506 so 9.1. 4:349.1. 22:41 8158+8551
26 514 pá 8.1. 4:408.1. 21:22 8158+8551
15 509 čt 7.1. 5:597.1. 18:45 8158+8551
 8  503 st 6.1. 5:006.1. 20:20 8158+8551
16 513 út 5.1. 5:035.1. 20:30 8158+8551
26 505 po 4.1. 5:554.1. 22:39 8158+8551
Rok 2020
5+94 564 pá 25.12. 20:2926.12. 5:19 8158
91 505 čt 24.12. 21:2925.12. 6:49 8158
14+96 565 st 23.12. 20:5124.12. 4:51 8158
13+99 561 út 22.12. 6:2523.12. 5:03 8158
22 505 pá 18.12. 5:5618.12. 22:21 8162+8158
22 525 čt 17.12. 6:1017.12. 22:48 8162+8158
26 508 st 16.12. 6:2316.12. 20:25 8162+8158
24 505 po 14.12. 5:4914.12. 18:52 8162+8158
22 519 ne 13.12. 7:3913.12. 21:59 8162+8158


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.