Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 458 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
4 504 út 23.1. 14:0923.1. 19:32 8157+8158
26 501 út 23.1. 4:3923.1. 10:24 8157+8158
7 502 po 22.1. 6:4723.1. 1:08 8157+8158
4 511 pá 19.1. 13:2919.1. 18:43 8157+8158
6 513 pá 19.1. 5:0019.1. 9:54 8157+8158
22 508 čt 18.1. 6:4319.1. 1:09 8157+8158
4 504 st 17.1. 14:0917.1. 20:32 8157+8158
6 513 st 17.1. 5:0017.1. 9:54 8157+8158
26 507 út 16.1. 15:2616.1. 21:33 8157+8158
24 503 út 16.1. 5:4716.1. 9:25 8157+8158
22 533 po 15.1. 6:2716.1. 0:30 8157+8158
5 501 pá 12.1. 4:4412.1. 21:43 8157+8158
5 503 čt 11.1. 14:3011.1. 19:39 8157+8158
6 506 čt 11.1. 5:0111.1. 9:50 8157+8158
5 504 st 10.1. 5:1810.1. 22:13 8157+8158
22 528 út 9.1. 4:4510.1. 0:49 8157+8158
5 501 po 8.1. 4:448.1. 21:43 8157+8158
5 501 pá 5.1. 4:445.1. 21:43 8157+8158
5 504 čt 4.1. 12:204.1. 22:13 8157+8158*Z
22 524 st 3.1. 6:173.1. 20:23 8157+8158
26 501 út 2.1. 5:092.1. 21:19 8157+8158
22 501 po 1.1. 7:372.1. 0:23 8157+8158
Rok 2017
22 502 ne 31.12. 7:5031.12. 21:52 8157+8158
22 505 pá 29.12. 4:2529.12. 21:12 8157+8158
5 504 čt 28.12. 5:1829.12. 1:00 8157+8158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.