Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 803 066 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  510 pá 11.6. 5:3311.6. 20:37 8177+8158
36 507 čt 10.6. 4:4210.6. 20:30 8177+8158
36 504 st 9.6. 5:229.6. 21:48 8177+8158
14 509 út 8.6. 4:548.6. 20:50 8177+8158
36 504 po 7.6. 5:227.6. 21:48 8177+8158
14 503 ne 6.6. 5:146.6. 20:54 8177+8158
 6  503 so 5.6. 6:475.6. 23:39 8177+8158
 8  506 pá 4.6. 10:254.6. 22:58 8177+8158*Z1
7+99 566 čt 3.6. 21:564.6. 5:03 8177+8158
11 503 čt 3.6. 4:123.6. 20:31 8177+8158
22 519 st 2.6. 6:072.6. 23:19 8177+8158
14+96 565 út 1.6. 22:152.6. 5:43 8177+8158
 4  506 út 1.6. 15:091.6. 18:43 8177+8158
 4  508 út 1.6. 6:291.6. 10:02 8177+8158
7+95 554 po 31.5. 20:361.6. 5:40 8177+8158
7+95 554 ne 30.5. 20:3631.5. 5:40 8158
25+92 554 so 29.5. 20:5630.5. 5:28 8158
25+97 563 pá 28.5. 19:4029.5. 5:18 8158
7+95 554 čt 27.5. 20:3628.5. 5:40 8158
13+99 561 st 26.5. 14:4027.5. 5:34 8158*Z2
22 515 út 25.5. 6:2425.5. 18:58 8267+8158
14 502 po 24.5. 5:3624.5. 20:35 8267+8158
22+36 532 ne 23.5. 4:2224.5. 0:07 8267+8158
22 521 so 22.5. 8:2123.5. 0:18 8267+8158
 4  506 pá 21.5. 6:0921.5. 9:42 8267+8158
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8562+8563
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.