Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 764 800 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 út 20.8. 22:2921.8. 5:03 8158
2+91 551 po 19.8. 19:5520.8. 4:48 8158
2+91 551 so 17.8. 21:0818.8. 4:34 8158
25+97 563 pá 16.8. 21:1117.8. 5:00 8158
2+91 551 st 14.8. 19:5515.8. 4:48 8158
17+95 551 po 12.8. 21:3813.8. 5:09 8158
25+97 562 ne 11.8. 22:2912.8. 5:00 8158
2+91 550 so 10.8. 19:2311.8. 4:48 8158
13+97 569 pá 9.8. 20:4210.8. 5:33 8158
22 506 čt 8.8. 5:239.8. 0:43 8155+8158
14 510 st 7.8. 5:057.8. 19:39 8155+8158
14 507 út 6.8. 4:317.8. 0:14 8155+8158
22 518 po 5.8. 5:396.8. 0:23 8155+8158
22 504 pá 2.8. 14:232.8. 19:37 8155+8158
22 526 pá 2.8. 4:402.8. 9:50 8155+8158
 8  503 čt 1.8. 5:042.8. 1:13 8155+8158
22 520 st 31.7. 6:1231.7. 19:52 8155+8158
14 507 út 30.7. 4:3131.7. 0:14 8155+8158
26 505 po 29.7. 6:2030.7. 0:43 8155+8158
14 503 pá 26.7. 6:1526.7. 20:46 8155+8158
15 512 čt 25.7. 5:5025.7. 10:01 8155+8158
22 504 st 24.7. 4:4824.7. 20:59 8155+8158
 5  505 út 23.7. 14:1123.7. 21:44 8155+8158
 6  513 út 23.7. 5:3123.7. 11:12 8155+8158
16 511 po 22.7. 5:4823.7. 0:36 8155+8158


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.