Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 002 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 pá 24.6. 6:0424.6. 18:45 8088+8087
16 111 čt 23.6. 6:0423.6. 18:45 8088+8087
 6  110 st 22.6. 5:1322.6. 19:05 8088+8087
16 106 út 21.6. 5:1521.6. 19:51 8088+8087
22 127 po 20.6. 4:2920.6. 18:47 8088+8087
16 111 pá 17.6. 6:0417.6. 18:45 8088+8087
16 111 čt 16.6. 6:0416.6. 18:45 8088+8087
 6  115 st 15.6. 6:1815.6. 19:45 8088+8087
 6  110 pá 3.6. 5:133.6. 14:30 8088+8089*MU
 7  115 čt 2.6. 14:492.6. 20:57 8088+8089
22 133 čt 2.6. 5:532.6. 9:03 8088+8089
 6  110 st 1.6. 5:131.6. 19:05 8088+8089
22 123 út 31.5. 5:1631.5. 20:03 8088+8089
22 133 út 24.5. 5:5324.5. 9:03 8088+8087*MU
 6  107 po 23.5. 4:5823.5. 18:41 8088+8087
 7  104 pá 20.5. 5:4920.5. 21:12 8088+8087
 7  104 čt 19.5. 5:4919.5. 21:12 8088+8087
 7  111 st 18.5. 4:4818.5. 20:26 8088+8087
 6  116 út 17.5. 15:0618.5. 0:33 8088+8087
 7  111 út 17.5. 4:4817.5. 8:45 8088+8087*MU
 7  115 po 16.5. 14:4916.5. 20:57 8088+8087
 7  106 po 16.5. 7:1316.5. 9:22 8088+8087
22 130 čt 12.5. 15:3512.5. 17:10 8088+8087*MU
 6  114 čt 12.5. 5:5712.5. 10:30 8088+8087*MU
16 101 st 11.5. 4:5611.5. 13:20 8088+8087*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.