Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 633 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  114 čt 25.6. 5:0925.6. 10:21 8088+8087
26 113 st 24.6. 5:2024.6. 9:57 8088+8087
14 117 út 23.6. 5:0323.6. 10:33 8088+8087
 5  104 po 22.6. 13:3022.6. 20:45 8088+8087*Z
 8  113 po 22.6. 5:1022.6. 10:27 8088+8087
 4  106 pá 19.6. 15:2019.6. 18:35 8088+8087
 4  106 pá 19.6. 6:4019.6. 10:05 8088+8087
 8  115 čt 18.6. 6:3718.6. 9:47 8088+8087
 8  115 st 17.6. 6:3717.6. 9:47 8088+8087
 8  113 út 16.6. 5:1016.6. 10:27 8088+8087
24 112 po 15.6. 6:0615.6. 20:50 8088+8087
16 122 pá 12.6. 6:0812.6. 11:00 8088+8087
 5  112 čt 11.6. 6:1011.6. 9:34 8088+8087
 5  112 st 10.6. 6:1010.6. 9:34 8088+8087
24 112 út 9.6. 6:069.6. 20:50 8088+8087
 8  115 po 8.6. 6:378.6. 9:47 8088+8087
 6  116 pá 5.6. 6:475.6. 9:49 8088+8087
24 111 čt 4.6. 5:594.6. 20:42 8088+8087
25 119 st 3.6. 6:243.6. 10:46 8088+8087
 6  114 út 2.6. 5:092.6. 10:21 8088+8087
 6  114 po 1.6. 5:091.6. 10:21 8088+8087
 5  113 pá 29.5. 6:5129.5. 10:14 8088+8087
16 122 po 25.5. 6:0825.5. 11:00 8088+8087
 5  113 pá 22.5. 6:5122.5. 10:14 8088+8087
 5  112 čt 21.5. 6:1021.5. 9:34 8088+8087
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.