Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 111 st 8.12. 6:258.12. 21:06 8088+8087
22 127 út 7.12. 14:317.12. 20:41 8088+8087
 7  109 po 6.12. 5:066.12. 20:12 8088+8087
 7  106 pá 3.12. 6:293.12. 22:04 8088+8087
 7  106 čt 2.12. 6:292.12. 22:04 8088+8087
 7  109 st 1.12. 5:061.12. 20:12 8088+8087
 7  110 út 30.11. 6:5630.11. 20:26 8088+8087
16 103 po 29.11. 15:2529.11. 19:33 8088+8087
 6  105 po 29.11. 6:3329.11. 9:03 8088+8087
 7  112 pá 26.11. 7:2026.11. 18:49 8088+8087
 7  112 čt 25.11. 7:2025.11. 18:49 8088+8087
 7  104 út 23.11. 4:2823.11. 17:55 8088+8087*MU
22 135 po 22.11. 14:3122.11. 22:34 8088+8087
26 110 po 22.11. 6:1322.11. 10:01 8088+8087
16 113 pá 19.11. 6:3419.11. 23:34 8088+8087
 7  113 čt 18.11. 5:3618.11. 20:56 8088+8087
26 107 út 16.11. 7:1416.11. 23:43 8088+8087
15 101 po 15.11. 6:4615.11. 21:45 8088+8087
 7  109 pá 12.11. 5:0612.11. 20:12 8088+8087
26 110 čt 11.11. 15:0512.11. 0:20 8088+8087
 7  114 čt 11.11. 5:2111.11. 9:05 8088+8087
 7  113 st 10.11. 5:3610.11. 20:56 8088+8087
16 111 út 9.11. 6:149.11. 20:43 8088+8087
16 113 po 8.11. 6:348.11. 23:34 8088+8087
 7  114 pá 5.11. 15:205.11. 21:11 8088+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.