Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 020 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  115 dnes 5:0023.3. 9:23 8088+8087
 7  105 st 22.3. 5:5722.3. 20:01 8088+8087
16 106 út 21.3. 5:5121.3. 18:28 8088+8087
 7  113 po 20.3. 4:2620.3. 19:01 8088+8087
16 108 pá 17.3. 6:1117.3. 8:55 8088+8087*MU*1
16 114 čt 16.3. 7:0016.3. 19:34 8088+8087
16 106 st 15.3. 5:5115.3. 18:28 8088+8087
 7  103 út 14.3. 5:1514.3. 19:41 8088+8087
 7  105 po 13.3. 5:5713.3. 20:01 8088+8087
 7  114 pá 10.3. 4:4510.3. 21:00 8088+8087
 7  111 čt 9.3. 14:319.3. 20:50 8088+8087
16 101 čt 9.3. 5:109.3. 9:48 8088+8087
16 112 st 8.3. 4:559.3. 0:16 8088+8087
 7  115 út 7.3. 15:037.3. 21:29 8088+8087
16 114 út 7.3. 7:007.3. 13:25 8088+8087*MU
16 114 po 6.3. 7:006.3. 19:34 8088+8087
 7  113 pá 3.3. 4:263.3. 17:25 8088+8087*MU
 7  105 čt 2.3. 5:572.3. 20:01 8088+8087
 7  109 st 1.3. 6:231.3. 7:55 8088+8087*MU
 7  113 út 28.2. 4:2628.2. 19:01 8088+8087
16 101 po 27.2. 15:2428.2. 0:36 8088+8087
 7  115 po 27.2. 5:0027.2. 9:23 8088+8087
 7  115 pá 24.2. 15:0324.2. 21:29 8088+8087
16 114 pá 24.2. 7:0024.2. 9:20 8088+8087*MU
 7  105 čt 23.2. 5:5723.2. 12:25 8088+8087*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na vjezdu do smyčky Depo Hostivař

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.