Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 pá 15.1. 6:2815.1. 21:38 8088+8087
 7  103 čt 14.1. 6:1714.1. 20:54 8088+8087
 7  103 út 12.1. 6:1712.1. 20:54 8088+8087
 6  113 čt 7.1. 5:097.1. 22:53 8088+8087
 6  113 st 6.1. 5:096.1. 22:53 8088+8087
15 102 út 5.1. 6:285.1. 21:38 8088+8087
 7  110 po 4.1. 5:474.1. 20:34 8088+8087
Rok 2020
 6  113 st 23.12. 5:0923.12. 8:30 8088+8087*MU
 6  108 út 22.12. 6:3122.12. 22:14 8088+8087
 6  108 po 21.12. 6:3121.12. 22:14 8088+8087
 7  107 pá 18.12. 5:1718.12. 20:06 8088+8087
 7  107 st 16.12. 5:1716.12. 20:06 8088+8087
 7  110 út 15.12. 5:4715.12. 20:34 8088+8087
 7  107 po 14.12. 5:1714.12. 20:06 8088+8087
 7  103 út 8.12. 6:188.12. 15:30 8088+8087*MU*1
 6  108 pá 4.12. 6:314.12. 22:14 8088+8087
 6  113 čt 3.12. 5:093.12. 22:53 8088+8087
15 110 po 30.11. 5:5930.11. 19:07 8088+8087
 5  104 čt 29.10. 6:2729.10. 20:45 8088+8087
 5  112 út 27.10. 6:1027.10. 9:34 8088+8087
 5  104 po 26.10. 6:2726.10. 20:45 8088+8087
 8  103 pá 23.10. 4:5423.10. 20:32 8088+8087
15 107 čt 22.10. 5:2722.10. 22:27 8088+8087
 8  103 st 21.10. 15:4521.10. 20:32 8088+8087*Z
14 112 st 21.10. 4:4421.10. 10:56 8088+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v křižovatce Průběžná ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.