Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8088

Evidované reklamní polepy:

125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179934

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 927 293 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  143 út 7.5. 5:407.5. 9:30 8076+8088*MU*1
 7  104 po 6.5. 6:136.5. 20:07 8076+8088
 6  101 pá 3.5. 5:003.5. 18:35 8076+8088
24 105 čt 2.5. 6:162.5. 19:49 8076+8088
 7  101 út 30.4. 5:4130.4. 19:37 8076+8088
 7  112 po 29.4. 5:1729.4. 21:29 8076+8088
 7  105 pá 26.4. 6:2126.4. 22:14 8076+8088
 7  104 čt 25.4. 6:1325.4. 19:00 8076+8088*MU
 7  101 st 24.4. 5:4124.4. 19:37 8076+8088
24 104 út 23.4. 6:0623.4. 19:39 8076+8088
24 107 čt 18.4. 6:4018.4. 20:09 8076+8088
 6  109 st 17.4. 6:3117.4. 19:56 8076+8088
24 106 út 16.4. 6:2416.4. 19:59 8076+8088
 6  141 po 15.4. 5:2815.4. 20:06 8076+8088
16 116 pá 12.4. 14:0012.4. 19:50 8029+8088
16 103 pá 12.4. 6:2712.4. 9:43 8029+8088
 6  144 čt 11.4. 6:0711.4. 18:29 8029+8088*MU
 7  101 st 10.4. 5:4110.4. 19:37 8029+8088
 7  105 út 9.4. 6:219.4. 22:14 8029+8088
 6  141 po 8.4. 5:318.4. 20:13 8029+8088
16 103 pá 5.4. 14:515.4. 20:45 8029+8088
16 116 pá 5.4. 7:075.4. 10:23 8029+8088
16 108 čt 4.4. 4:494.4. 18:45 8029+8088
 6  142 st 3.4. 6:283.4. 17:30 8029+8088*MU
 6  143 út 2.4. 5:392.4. 22:10 8029+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9336 do 8076+8088 na Libeňském mostě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.