Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179931

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 994 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 dnes 4:5322.9. 0:37 8076+8079
16 109 st 20.9. 6:0120.9. 20:04 8076+8079
16 112 út 19.9. 15:3519.9. 18:49 8076+8079
16 108 út 19.9. 6:4719.9. 10:01 8076+8079
16 105 po 18.9. 7:0318.9. 21:02 8076+8079
16 114 pá 15.9. 15:3515.9. 22:37 8076+8079
16 109 pá 15.9. 7:0315.9. 9:29 8076+8079
16 102 čt 14.9. 5:1214.9. 18:49 8076+8079
16 108 st 13.9. 4:3213.9. 19:37 8076+8079
16 110 út 12.9. 6:3913.9. 0:37 8076+8079
16 114 čt 7.9. 7:357.9. 10:01 8076+8079
15 107 čt 27.7. 15:0427.7. 19:23 8076+8079
15 107 čt 27.7. 6:4427.7. 8:53 8076+8079
15 104 st 26.7. 6:1426.7. 18:53 8076+8079
15 103 út 25.7. 6:0425.7. 23:57 8076+8079
15 111 po 24.7. 7:3024.7. 20:02 8076+8079*Z1
15 104 pá 21.7. 6:1421.7. 18:53 8076+8079
15 104 čt 20.7. 6:1420.7. 18:53 8076+8079
24 104 út 18.7. 6:0218.7. 20:16 8076+8079
24 104 po 17.7. 6:0217.7. 20:16 8076+8079
16 110 pá 14.7. 6:0114.7. 23:57 8076+8079
16 110 čt 13.7. 6:0113.7. 23:57 8076+8079
16 110 st 12.7. 6:0112.7. 23:57 8076+8079
16 105 út 11.7. 5:2712.7. 0:37 8076+8079
16 113 po 10.7. 15:1110.7. 21:47 8076+8079
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.