Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179931

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 098 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  114 pá 24.3. 4:4524.3. 21:00 8076+8079
 7  105 čt 23.3. 5:5723.3. 20:01 8076+8079
 7  111 st 22.3. 14:3122.3. 20:50 8076+8079
 7  115 st 22.3. 5:0022.3. 9:23 8076+8079
16 101 út 21.3. 15:2422.3. 0:36 8076+8079
 7  109 út 21.3. 6:2321.3. 8:20 8076+8079*MU
16 114 po 20.3. 7:0020.3. 19:34 8076+8079
16 106 pá 17.3. 5:5117.3. 18:28 8076+8079
16 104 čt 16.3. 5:2516.3. 20:31 8076+8079
16 108 st 15.3. 6:1115.3. 23:36 8076+8079
 7  111 út 14.3. 14:3114.3. 20:50 8076+8079
16 101 út 14.3. 5:1014.3. 9:48 8076+8079
 7  114 po 13.3. 4:4513.3. 21:00 8076+8079
 7  107 pá 10.3. 12:0010.3. 22:06 8076+8079*Z1
 7  115 pá 10.3. 5:0010.3. 9:23 8076+8079
 7  105 čt 9.3. 5:579.3. 20:01 8076+8079
 7  105 st 8.3. 5:578.3. 20:01 8076+8079
 7  103 út 7.3. 5:157.3. 19:41 8076+8079
 7  109 po 6.3. 6:236.3. 22:45 8076+8079
 7  105 pá 3.3. 5:573.3. 11:50 8076+8079*MU
16 112 čt 2.3. 5:252.3. 14:45 8076+8079*MU
16 101 st 1.3. 15:241.3. 17:57 8076+8079
16 110 st 1.3. 5:101.3. 6:00 8076+8079*MU
16 113 út 28.2. 5:401.3. 0:02 8076+8079
16 106 po 27.2. 5:5127.2. 18:28 8076+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8369+8349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.