Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M2-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1998
V provozu od: 1. 1. 1998
Výrobní číslo: 179931
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 994 148 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 102 | dnes 4:53 | 22.9. 0:37 | 8076+8079 | ||
16 | 109 | st 20.9. 6:01 | 20.9. 20:04 | 8076+8079 | ||
16 | 112 | út 19.9. 15:35 | 19.9. 18:49 | 8076+8079 | ||
16 | 108 | út 19.9. 6:47 | 19.9. 10:01 | 8076+8079 | ||
16 | 105 | po 18.9. 7:03 | 18.9. 21:02 | 8076+8079 | ||
16 | 114 | pá 15.9. 15:35 | 15.9. 22:37 | 8076+8079 | ||
16 | 109 | pá 15.9. 7:03 | 15.9. 9:29 | 8076+8079 | ||
16 | 102 | čt 14.9. 5:12 | 14.9. 18:49 | 8076+8079 | ||
16 | 108 | st 13.9. 4:32 | 13.9. 19:37 | 8076+8079 | ||
16 | 110 | út 12.9. 6:39 | 13.9. 0:37 | 8076+8079 | ||
16 | 114 | čt 7.9. 7:35 | 7.9. 10:01 | 8076+8079 | ||
15 | 107 | čt 27.7. 15:04 | 27.7. 19:23 | 8076+8079 | ||
15 | 107 | čt 27.7. 6:44 | 27.7. 8:53 | 8076+8079 | ||
15 | 104 | st 26.7. 6:14 | 26.7. 18:53 | 8076+8079 | ||
15 | 103 | út 25.7. 6:04 | 25.7. 23:57 | 8076+8079 | ||
15 | 111 | po 24.7. 7:30 | 24.7. 20:02 | 8076+8079*Z1 | ||
15 | 104 | pá 21.7. 6:14 | 21.7. 18:53 | 8076+8079 | ||
15 | 104 | čt 20.7. 6:14 | 20.7. 18:53 | 8076+8079 | ||
24 | 104 | út 18.7. 6:02 | 18.7. 20:16 | 8076+8079 | ||
24 | 104 | po 17.7. 6:02 | 17.7. 20:16 | 8076+8079 | ||
16 | 110 | pá 14.7. 6:01 | 14.7. 23:57 | 8076+8079 | ||
16 | 110 | čt 13.7. 6:01 | 13.7. 23:57 | 8076+8079 | ||
16 | 110 | st 12.7. 6:01 | 12.7. 23:57 | 8076+8079 | ||
16 | 105 | út 11.7. 5:27 | 12.7. 0:37 | 8076+8079 | ||
16 | 113 | po 10.7. 15:11 | 10.7. 21:47 | 8076+8079 |