Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179931

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 009 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 108 út 3.9. 14:143.9. 19:46 8079
21 103 út 3.9. 6:243.9. 10:14 8079
 7  111 út 30.4. 15:1530.4. 18:30 8076+8079*Z1
16 113 út 30.4. 5:4830.4. 7:07 8076+8079*MU
 7  102 po 29.4. 6:0429.4. 20:47 8076+8079
24 107 pá 26.4. 6:1426.4. 20:16 8076+8079
16 111 čt 25.4. 6:1125.4. 19:00 8076+8079
16 101 st 24.4. 6:5124.4. 19:57 8076+8079
16 101 út 23.4. 6:5123.4. 19:57 8076+8079
16 114 po 22.4. 4:3522.4. 19:28 8076+8079
24 111 pá 19.4. 6:5219.4. 20:28 8076+8079
24 104 čt 18.4. 5:4518.4. 19:48 8076+8079
16 113 st 17.4. 14:3617.4. 23:56 8076+8079
16 113 st 17.4. 5:4817.4. 10:12 8076+8079
16 113 út 16.4. 14:3616.4. 23:56 8076+8079
16 113 út 16.4. 5:4816.4. 10:12 8076+8079
16 111 po 15.4. 6:1115.4. 19:00 8076+8079
16 108 pá 12.4. 5:1512.4. 23:16 8076+8079
24 111 čt 11.4. 6:5211.4. 20:28 8076+8079
16 117 st 10.4. 7:0810.4. 9:32 8076+8079
24 106 po 8.4. 6:068.4. 20:07 8076+8079
16 114 pá 5.4. 4:355.4. 19:28 8076+8079
16 108 čt 4.4. 5:154.4. 23:16 8076+8079
16 101 st 3.4. 6:513.4. 19:57 8076+8079
16 111 út 2.4. 6:112.4. 19:00 8076+8079
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8082+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.