Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179931

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 014 818 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
23 101 ne 29.12. 10:2329.12. 18:45 8079
23 102 so 28.12. 8:5428.12. 18:45 8079
23 103 čt 26.12. 8:5326.12. 19:00 8079
23 107 st 25.12. 9:3125.12. 19:30 8079
23 110 út 24.12. 9:5324.12. 16:45 8079
21 101 čt 12.12. 6:2912.12. 18:53 8079
23 107 ne 8.12. 9:318.12. 19:30 8079
23 106 so 7.12. 9:237.12. 19:15 8079
21 104 pá 6.12. 5:026.12. 19:18 8079
21 109 čt 5.12. 5:525.12. 19:53 8079
21 101 st 4.12. 6:294.12. 18:53 8079
16 113 út 22.10. 14:3722.10. 19:15 8067+8079*MU*1
16 117 út 22.10. 7:0922.10. 9:32 8067+8079
19 106 po 21.10. 5:4321.10. 18:46 8067+8079
16 108 pá 18.10. 5:1518.10. 23:16 8067+8079
16 113 čt 17.10. 14:3717.10. 23:56 8067+8079
16 113 čt 17.10. 5:4817.10. 10:12 8067+8079
16 114 st 16.10. 4:3516.10. 19:28 8067+8079
19 101 út 15.10. 5:1115.10. 20:57 8067+8079
16 108 po 14.10. 5:1514.10. 23:16 8067+8079
24 106 pá 11.10. 6:0511.10. 20:07 8067+8079
24 106 čt 10.10. 6:0510.10. 20:07 8067+8079
24 104 st 9.10. 5:459.10. 19:47 8067+8079
16 114 út 8.10. 4:358.10. 19:28 8067+8079
 8  102 po 7.10. 6:087.10. 21:12 8067+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada vozu 8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.