Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8087

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179604

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 143 po 16.7. 6:5316.7. 21:26 8067+8087
36 105 pá 13.7. 4:5613.7. 21:14 8067+8087
36 103 čt 12.7. 5:3213.7. 0:36 8067+8087
36 142 st 11.7. 5:2911.7. 20:59 8067+8087
36 143 út 10.7. 6:5310.7. 21:26 8067+8087
36 108 po 9.7. 4:369.7. 19:48 8067+8087
 7  107 st 4.7. 6:115.7. 0:31 8067+8087
24 113 st 30.5. 6:2430.5. 19:49 8087+8076*MU*1
24 101 út 29.5. 6:4029.5. 19:59 8087+8076
24 114 po 28.5. 6:3228.5. 18:02 8087+8076
 7  111 pá 25.5. 6:1325.5. 20:07 8087+8076
24 101 čt 24.5. 6:4024.5. 19:59 8087+8076
 7  113 st 23.5. 6:2823.5. 20:26 8087+8076
 7  111 út 22.5. 6:1322.5. 20:07 8087+8076
 7  111 po 21.5. 6:1321.5. 20:07 8087+8076
24 107 pá 18.5. 5:4618.5. 20:56 8087+8076
15 112 čt 17.5. 6:1217.5. 22:09 8087+8076
 7  111 st 16.5. 6:1316.5. 20:07 8087+8076
 7  111 út 15.5. 6:1315.5. 20:07 8087+8076
24 113 po 14.5. 6:2414.5. 19:49 8087+8076
24 102 pá 11.5. 6:4811.5. 20:09 8087+8076
24 113 čt 10.5. 6:2410.5. 19:49 8087+8076
24 101 st 9.5. 6:409.5. 19:59 8087+8076
24 114 po 7.5. 6:327.5. 18:02 8087+8076
24 113 pá 4.5. 6:244.5. 19:49 8087+8076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.