Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8087

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179604

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 928 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  142 út 23.4. 6:3223.4. 20:53 8067+8087
16 116 čt 18.4. 14:0018.4. 19:50 8067+8087
16 103 čt 18.4. 6:2718.4. 9:43 8067+8087
16 103 st 17.4. 14:5117.4. 20:45 8067+8087
16 116 st 17.4. 7:0717.4. 10:23 8067+8087
 6  144 út 16.4. 6:0716.4. 18:29 8067+8087
 7  112 po 15.4. 5:1715.4. 21:29 8067+8087
 7  104 pá 12.4. 6:1312.4. 20:07 8067+8087
 6  141 čt 11.4. 5:2811.4. 20:06 8067+8087
16 103 st 10.4. 14:5110.4. 20:45 8067+8087
16 103 st 10.4. 6:2710.4. 9:43 8067+8087
 6  143 út 9.4. 5:399.4. 22:10 8067+8087
 7  105 po 8.4. 6:218.4. 22:14 8067+8087
24 106 pá 5.4. 6:245.4. 19:59 8067+8087
 6  101 čt 4.4. 5:094.4. 15:00 8067+8087*MU
24 107 st 3.4. 6:403.4. 20:09 8067+8087
15 104 út 2.4. 6:172.4. 21:52 8067+8087
 6  101 po 1.4. 5:091.4. 18:32 8067+8087
15 110 po 25.3. 5:3225.3. 14:50 8067+8087*MU
 7  109 pá 22.3. 5:0022.3. 20:55 8067+8087
26 111 čt 21.3. 8:3021.3. 22:07 8067+8087*Z
 6  141 st 20.3. 5:3120.3. 16:25 8067+8087*MU
 6  143 út 19.3. 13:2019.3. 22:10 8067+8087*Z1
25 116 po 18.3. 5:1418.3. 9:54 8067+8087
15 104 pá 15.3. 6:1615.3. 12:15 8067+8087*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8083
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8088

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.