Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8087

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179604

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 982 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 čt 1.4. 5:261.4. 22:35 8088+8087
 7  110 po 29.3. 5:3829.3. 20:34 8088+8087
 7  109 čt 25.3. 5:2825.3. 20:24 8088+8087
26 101 st 24.3. 4:5824.3. 22:05 8088+8087
 7  110 út 23.3. 5:3823.3. 20:34 8088+8087
 7  110 po 22.3. 5:3822.3. 20:34 8088+8087
 7  103 pá 19.3. 6:1819.3. 20:54 8088+8087
 7  103 st 17.3. 6:1817.3. 20:54 8088+8087
26 101 út 16.3. 4:5816.3. 22:05 8088+8087
 7  109 po 15.3. 5:2815.3. 20:24 8088+8087
 7  109 st 10.3. 5:2810.3. 9:20 8088+8087*MU
 7  110 út 9.3. 5:389.3. 20:34 8088+8087
 7  110 pá 5.3. 5:385.3. 20:34 8088+8087
15 110 čt 4.3. 10:004.3. 19:06 8088+8087*Z
26 101 st 24.2. 4:5824.2. 22:05 8088+8087
 7  110 út 23.2. 5:3823.2. 20:34 8088+8087
 7  110 po 22.2. 5:3822.2. 20:34 8088+8087
 7  103 pá 19.2. 6:1819.2. 20:54 8088+8087
26 103 st 17.2. 5:2617.2. 22:35 8088+8087
 7  103 út 16.2. 6:1816.2. 20:54 8088+8087
 7  103 po 15.2. 6:1815.2. 20:54 8088+8087
 7  110 pá 12.2. 5:3812.2. 20:34 8088+8087
26 101 út 9.2. 4:589.2. 22:05 8088+8087
26 103 po 8.2. 5:268.2. 22:35 8088+8087
26 103 pá 5.2. 5:265.2. 22:35 8088+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.