Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8087

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179604

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 592 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 110 po 22.10. 10:5022.10. 13:15 8077+8087*Z
25 116 po 22.10. 5:1322.10. 9:54 8077+8087
16 110 pá 19.10. 5:2120.10. 0:34 8077+8087
16 116 čt 18.10. 14:0018.10. 19:50 8077+8087
16 116 čt 18.10. 7:0718.10. 10:23 8077+8087
16 104 st 17.10. 14:2317.10. 20:36 8077+8087
25 116 út 16.10. 14:4016.10. 19:25 8077+8087
 8  109 út 16.10. 5:5116.10. 9:40 8077+8087
 6  144 po 15.10. 6:0915.10. 18:32 8077+8087
 6  141 pá 12.10. 5:3112.10. 20:13 8077+8087
16 108 čt 11.10. 14:5412.10. 0:34 8077+8087
16 108 čt 11.10. 6:2711.10. 9:43 8077+8087
 6  144 st 10.10. 6:0910.10. 18:32 8077+8087
24 106 út 9.10. 6:249.10. 19:59 8077+8087
12+15 111 po 8.10. 6:578.10. 19:41 8077+8087
11 105 pá 5.10. 5:385.10. 19:03 8077+8087
 6  141 čt 4.10. 5:314.10. 20:13 8077+8087
 6  144 st 3.10. 6:093.10. 18:32 8077+8087
15 110 út 2.10. 5:322.10. 21:07 8077+8087
24 106 po 1.10. 6:241.10. 19:59 8077+8087
15 101 čt 27.9. 6:1727.9. 22:24 8077+8087
 7  112 st 26.9. 17:1026.9. 21:29 8077+8087*Z1
 6  101 út 25.9. 5:0925.9. 20:40 8077+8087
15 108 po 24.9. 13:3024.9. 21:37 8077+8087*Z
26 116 pá 21.9. 6:0821.9. 20:18 8077+8087
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8080
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.