Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované reklamní polepy:
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 114 út 23.1. 6:3223.1. 18:02 8077+8009
7 111 po 22.1. 6:1322.1. 20:07 8077+8074
24 109 pá 19.1. 6:0619.1. 19:19 8077+8074
24 112 čt 18.1. 6:1618.1. 19:39 8015+8077
7 111 st 17.1. 6:1317.1. 20:07 8015+8077
7 113 út 16.1. 6:2816.1. 20:26 8015+8077
24 112 po 15.1. 6:1615.1. 19:39 8015+8077
25 110 pá 12.1. 14:0412.1. 21:46 8015+8077
25 110 pá 12.1. 4:5412.1. 9:38 8015+8077
25 110 út 2.1. 14:042.1. 21:13 8015+8077
25 110 út 2.1. 4:542.1. 9:38 8015+8077
Rok 2017
8 109 pá 29.12. 4:3829.12. 21:34 8015+8077
8 109 čt 28.12. 4:3829.12. 0:04 8015+8077
8 109 st 27.12. 4:3828.12. 0:04 8015+8077
8 103 pá 22.12. 6:3122.12. 21:49 8015+8077
8 109 čt 21.12. 14:3921.12. 22:33 8015+8077
8 109 čt 21.12. 4:5821.12. 9:00 8015+8077
8 110 st 20.12. 5:3421.12. 0:44 8015+8077
8 103 út 19.12. 6:3120.12. 0:04 8015+8077
8 103 po 18.12. 6:3119.12. 0:04 8077+8015
16 104 pá 15.12. 4:2915.12. 20:52 8077+8015
16 109 čt 14.12. 5:0915.12. 0:14 8077+8015
16 101 st 13.12. 17:3513.12. 20:26 8077+8015*Z
16 109 st 13.12. 5:0913.12. 15:40 8015+8077*MU
8 103 út 12.12. 6:3113.12. 0:04 8015+8077
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8063+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.