
Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M2-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1998
V provozu od: 1. 1. 1998
Výrobní číslo: 179930
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 142 159 km
| Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
| Počet míst k sezení: | 24 |
| Počet míst ke stání: | 138 |
| Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
| Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
| Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
| Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
| Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
| Střídač | ST3 |
| Sběrač: | Pantograf KE 13M |
| Brzdič: | LA11 |
| Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
| Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
| Převodovka: | PP 7,43 |
| Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
| Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
| Řadič: | HH73 |
| Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
| Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
| Vstupní napětí motoru: | =300 V |
| Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
| Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
| Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
| Sedačky: | Laminát |
| Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
| Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
| 7 | 107 | dnes 6:03 | 11.11. 19:51 | 8067+8077 | ||
| 31 | 104 | po 10.11. 6:04 | 10.11. 19:44 | 8067+8077 | ||
| 7 | 103 | pá 7.11. 5:34 | 7.11. 19:21 | 8067+8077 | ||
| 7 | 113 | čt 6.11. 4:38 | 6.11. 20:40 | 8067+8077 | ||
| 7 | 106 | st 5.11. 5:54 | 5.11. 22:07 | 8067+8077 | ||
| 7 | 103 | út 4.11. 5:34 | 4.11. 19:21 | 8067+8077 | ||
| 7 | 107 | po 3.11. 6:03 | 3.11. 19:51 | 8067+8077 | ||
| 7 | 107 | pá 31.10. 6:23 | 31.10. 20:09 | 8067+8077 | ||
| 7 | 107 | čt 30.10. 6:23 | 30.10. 20:09 | 8067+8077 | ||
| 7 | 111 | st 29.10. 4:40 | 29.10. 20:38 | 8067+8077 | ||
| 23 | 101 | út 28.10. 10:27 | 28.10. 18:45 | 8077 | ||
| 31 | 107 | po 27.10. 15:13 | 27.10. 19:15 | 8067+8077 | ||
| 31 | 107 | po 27.10. 5:28 | 27.10. 9:39 | 8067+8077 | ||
| 23 | 101 | ne 26.10. 10:19 | 26.10. 18:45 | 8077 | ||
| 23 | 104 | so 25.10. 9:11 | 25.10. 19:00 | 8077 | ||
| 7 | 101 | pá 24.10. 5:36 | 24.10. 19:19 | 8067+8077 | ||
| 31 | 107 | čt 23.10. 16:25 | 23.10. 19:15 | 8067+8077*Z1 | ||
| 31 | 103 | čt 23.10. 4:53 | 23.10. 9:50 | 8067+8077*MU | ||
| 7 | 105 | st 22.10. 6:05 | 22.10. 22:05 | 8067+8077 | ||
| 7 | 101 | út 21.10. 5:36 | 21.10. 19:19 | 8067+8077 | ||
| 7 | 111 | po 20.10. 4:40 | 20.10. 20:38 | 8067+8077 | ||
| 7 | 105 | pá 17.10. 6:05 | 17.10. 22:05 | 8067+8077 | ||
| 7 | 103 | čt 16.10. 5:56 | 16.10. 12:50 | 8067+8077*MU | ||
| 7 | 103 | st 15.10. 5:56 | 15.10. 19:39 | 8067+8077 | ||
| 7 | 103 | út 14.10. 5:56 | 14.10. 19:39 | 8067+8077 |