Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 062 239 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 pá 25.11. 4:2625.11. 22:06 8068+8077
16 108 čt 24.11. 6:1124.11. 23:36 8068+8077
16 106 st 23.11. 5:5123.11. 18:28 8068+8077
16 106 út 22.11. 5:5122.11. 18:28 8068+8077
16 101 po 21.11. 15:2422.11. 0:36 8068+8077
 7  113 po 21.11. 5:3021.11. 9:39 8068+8077
16 104 pá 18.11. 5:2518.11. 20:31 8068+8077
16 108 st 16.11. 6:1116.11. 23:36 8068+8077
16 106 út 15.11. 12:1515.11. 18:28 8068+8077*Z1
16 106 po 24.10. 5:5124.10. 18:28 8068+8077
16 110 pá 21.10. 4:3521.10. 18:55 8068+8077
16 108 čt 20.10. 6:1120.10. 23:36 8068+8077
16 114 st 19.10. 7:0019.10. 19:34 8068+8077
16 112 út 18.10. 4:5518.10. 13:00 8068+8077*MU
16 108 po 17.10. 6:1117.10. 23:36 8068+8077
24 112 pá 14.10. 6:2214.10. 21:04 8068+8077
24 111 čt 13.10. 6:1213.10. 19:07 8068+8077
24 111 st 12.10. 6:1212.10. 19:07 8068+8077
 7  106 út 11.10. 5:5711.10. 19:51 8068+8077
 7  113 po 10.10. 14:4710.10. 20:59 8068+8077
16 101 po 10.10. 5:1010.10. 9:40 8068+8077
 7  106 pá 7.10. 5:577.10. 19:51 8068+8077
 7  106 čt 6.10. 5:576.10. 19:51 8068+8077
 7  106 st 5.10. 5:575.10. 19:51 8068+8077
 7  106 út 4.10. 5:574.10. 19:51 8068+8077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.