Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 114 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
16 111 pá 20.12. 6:1120.12. 10:30 8087+8077*MU
16 111 čt 19.12. 6:1119.12. 19:00 8087+8077
16 108 st 18.12. 5:1518.12. 23:15 8087+8077
24 111 út 17.12. 6:5117.12. 20:27 8087+8077
24 111 po 16.12. 6:5116.12. 20:27 8087+8077
24 107 pá 13.12. 6:1413.12. 20:16 8087+8077
16 111 čt 12.12. 6:1112.12. 19:00 8087+8077
16 117 út 10.12. 7:0910.12. 9:32 8087+8077
24 107 po 9.12. 6:149.12. 20:16 8087+8077
19 106 pá 6.12. 5:436.12. 18:46 8087+8077
16 108 čt 5.12. 5:155.12. 23:15 8087+8077
16 113 st 4.12. 14:374.12. 23:55 8087+8077
16 108 út 3.12. 5:153.12. 23:15 8087+8077
16 111 po 2.12. 6:112.12. 19:00 8087+8077
16 111 pá 29.11. 6:1129.11. 19:00 8087+8077
19 104 čt 28.11. 6:4928.11. 21:12 8087+8077
19 104 st 27.11. 6:4927.11. 14:45 8087+8077*MU
19 104 út 26.11. 6:4926.11. 21:12 8087+8077
19 106 po 25.11. 5:4325.11. 18:46 8087+8077
19 103 pá 22.11. 5:2922.11. 19:43 8087+8077
19 104 čt 21.11. 6:4921.11. 21:12 8087+8077
19 104 so 16.11. 5:1116.11. 19:57 8077
21 101 pá 15.11. 6:2815.11. 18:54 8077
21 101 čt 14.11. 6:2814.11. 18:54 8077
21 106 st 13.11. 13:3813.11. 19:36 8077*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8465

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.