Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované reklamní polepy:
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 po 23.7. 5:1223.7. 21:24 8077+8079
 7  107 pá 20.7. 6:1121.7. 0:31 8077+8079
36 103 čt 19.7. 20:2020.7. 0:36 8077+8079*Z
36 144 út 17.7. 6:2817.7. 21:34 8077+8079
36 104 po 16.7. 6:0817.7. 0:45 8077+8079
36 101 pá 13.7. 5:0613.7. 20:09 8077+8079
 7  102 čt 12.7. 5:1212.7. 21:24 8077+8079
36 106 st 11.7. 5:3911.7. 21:29 8077+8079
36 141 út 10.7. 4:4110.7. 21:21 8077+8079
36 144 po 9.7. 14:209.7. 21:34 8077+8079*Z1
36 141 út 3.7. 4:413.7. 6:45 8079+8077*MU
36 105 po 2.7. 5:322.7. 7:30 8079+8077*MU
 7  113 pá 29.6. 6:2829.6. 20:26 8079+8077
15 108 čt 28.6. 5:5928.6. 21:40 8079+8077
 7  113 st 27.6. 6:2827.6. 20:26 8079+8077
15 108 út 26.6. 14:0026.6. 21:40 8079+8077*Z2
15 108 út 26.6. 5:5926.6. 11:50 8079+8077*MU
15 112 po 25.6. 6:1225.6. 22:09 8079+8077
25 116 pá 22.6. 14:4022.6. 19:25 8079+8077
16 104 pá 22.6. 4:3822.6. 10:16 8079+8077
16 135 čt 21.6. 16:1521.6. 20:12 8079+8077*Z3
16 135 čt 21.6. 14:2821.6. 16:15 8077+8079*MU
16 135 čt 21.6. 4:2821.6. 9:56 8077+8079
25 116 st 20.6. 14:4020.6. 19:25 8077+8079
25 116 út 19.6. 14:4019.6. 19:25 8077+8079
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8076
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9351
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.