Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 142 159 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  107 dnes 6:0311.11. 19:51 8067+8077
31 104 po 10.11. 6:0410.11. 19:44 8067+8077
 7  103 pá 7.11. 5:347.11. 19:21 8067+8077
 7  113 čt 6.11. 4:386.11. 20:40 8067+8077
 7  106 st 5.11. 5:545.11. 22:07 8067+8077
 7  103 út 4.11. 5:344.11. 19:21 8067+8077
 7  107 po 3.11. 6:033.11. 19:51 8067+8077
 7  107 pá 31.10. 6:2331.10. 20:09 8067+8077
 7  107 čt 30.10. 6:2330.10. 20:09 8067+8077
 7  111 st 29.10. 4:4029.10. 20:38 8067+8077
23 101 út 28.10. 10:2728.10. 18:45 8077
31 107 po 27.10. 15:1327.10. 19:15 8067+8077
31 107 po 27.10. 5:2827.10. 9:39 8067+8077
23 101 ne 26.10. 10:1926.10. 18:45 8077
23 104 so 25.10. 9:1125.10. 19:00 8077
 7  101 pá 24.10. 5:3624.10. 19:19 8067+8077
31 107 čt 23.10. 16:2523.10. 19:15 8067+8077*Z1
31 103 čt 23.10. 4:5323.10. 9:50 8067+8077*MU
 7  105 st 22.10. 6:0522.10. 22:05 8067+8077
 7  101 út 21.10. 5:3621.10. 19:19 8067+8077
 7  111 po 20.10. 4:4020.10. 20:38 8067+8077
 7  105 pá 17.10. 6:0517.10. 22:05 8067+8077
 7  103 čt 16.10. 5:5616.10. 12:50 8067+8077*MU
 7  103 st 15.10. 5:5615.10. 19:39 8067+8077
 7  103 út 14.10. 5:5614.10. 19:39 8067+8077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8087+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.