Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
125 let Akademie věd ČR (od 10. 5. 2015 do 13. 2. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179930

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 055 114 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  114 st 15.6. 4:2815.6. 19:28 8077+8067
 7  114 út 14.6. 4:2814.6. 19:28 8077+8067
 7  113 po 13.6. 5:5913.6. 21:11 8077+8067
 7  106 pá 10.6. 13:4010.6. 17:46 8077+8067
 7  106 pá 10.6. 7:1310.6. 9:22 8077+8067
 7  106 čt 9.6. 13:409.6. 17:46 8077+8067
16 103 čt 9.6. 7:019.6. 9:17 8077+8067
22 107 st 8.6. 5:468.6. 16:35 8067+8077*MU*1
 7  106 út 7.6. 13:407.6. 17:46 8067+8077
 7  115 út 7.6. 5:067.6. 9:05 8067+8077
22 139 po 6.6. 6:116.6. 20:35 8067+8077
 7  106 pá 3.6. 13:403.6. 17:46 8067+8077
22 130 pá 3.6. 6:193.6. 9:27 8067+8077
 6  107 čt 2.6. 4:582.6. 18:41 8067+8077
 6  107 st 1.6. 4:581.6. 18:41 8067+8077
 7  114 út 31.5. 5:2131.5. 20:42 8067+8077
 7  115 po 30.5. 14:4930.5. 20:57 8067+8077
22 133 po 30.5. 5:5330.5. 9:03 8067+8077
 6  107 pá 27.5. 4:5827.5. 18:41 8067+8077
 6  107 čt 26.5. 4:5826.5. 18:41 8067+8077
22 130 st 25.5. 14:5525.5. 20:56 8067+8077
16 103 st 25.5. 7:0125.5. 9:17 8067+8077
22 119 út 24.5. 4:5124.5. 19:32 8067+8077
22 124 po 23.5. 5:4123.5. 20:12 8067+8077
 6  110 pá 20.5. 5:1320.5. 19:05 8067+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zastávce Krymská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.