Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 925 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  104 pá 3.4. 5:413.4. 20:40 8083+8082
 7  103 čt 2.4. 5:292.4. 21:44 8083+8082
 5  105 st 1.4. 14:121.4. 19:37 8083+8082
 5  105 st 1.4. 6:521.4. 10:27 8083+8082
 5  105 út 31.3. 14:1231.3. 19:37 8083+8082
15 109 po 30.3. 5:1230.3. 19:00 8083+8082
15 107 pá 27.3. 6:4727.3. 22:44 8083+8082
 7  101 čt 26.3. 5:0326.3. 21:15 8083+8082
15 102 st 25.3. 5:4525.3. 23:23 8083+8082
15 102 út 24.3. 5:4524.3. 23:23 8083+8082
15 105 po 23.3. 6:1723.3. 19:59 8083+8082
15 110 pá 20.3. 5:3320.3. 21:07 8083+8082
 6  115 čt 19.3. 4:3120.3. 0:34 8083+8082
 7  110 st 18.3. 5:0419.3. 1:04 8083+8082
 6  118 út 17.3. 6:0117.3. 21:21 8083+8082
 6  110 po 16.3. 4:5017.3. 0:54 8083+8082
 7  104 pá 13.3. 4:2313.3. 20:07 8083+8082
 7  110 čt 12.3. 5:0313.3. 1:04 8083+8082
 7  113 st 11.3. 15:1711.3. 21:44 8083+8082
 7  113 st 11.3. 6:0411.3. 10:07 8083+8082
 7  114 út 10.3. 5:3110.3. 19:37 8083+8082
15 106 po 9.3. 6:339.3. 14:25 8083+8082*MU
 7  104 pá 6.3. 4:236.3. 20:07 8083+8082
 7  110 čt 5.3. 5:036.3. 1:04 8083+8082
 7  113 st 4.3. 15:174.3. 21:44 8083+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.