Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 472 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 120 po 22.6. 5:3922.6. 7:00 8083+8082*MU
16 122 čt 18.6. 6:0818.6. 11:00 8083+8082
16 120 st 17.6. 5:3917.6. 10:27 8083+8082
 5  113 út 16.6. 6:5116.6. 10:14 8083+8082
 5  112 po 15.6. 6:1015.6. 9:34 8083+8082
 8  113 pá 12.6. 5:1012.6. 10:27 8083+8082
16 120 čt 11.6. 5:3911.6. 10:27 8083+8082
 6  114 st 10.6. 5:0910.6. 10:21 8083+8082
16 120 út 9.6. 5:399.6. 10:27 8083+8082
16 122 po 8.6. 6:088.6. 11:00 8083+8082
 6  114 pá 5.6. 5:095.6. 10:21 8083+8082
16 122 čt 4.6. 6:084.6. 11:00 8083+8082
 5  113 st 3.6. 6:513.6. 10:14 8083+8082
16 122 út 2.6. 6:082.6. 11:00 8083+8082
25 119 pá 22.5. 6:2422.5. 10:46 8083+8082
 8  113 út 19.5. 5:1019.5. 10:27 8083+8082
25 114 po 18.5. 5:5718.5. 19:57 8083+8082
 5  105 pá 15.5. 6:5215.5. 10:27 8083+8082
15 104 st 13.5. 5:5013.5. 9:25 8083+8082
15 108 út 12.5. 5:3112.5. 20:23 8083+8082
15 110 po 11.5. 15:2711.5. 22:06 8083+8082
15 109 čt 7.5. 5:127.5. 18:59 8083+8082
15 102 st 6.5. 5:456.5. 23:22 8083+8082
15 109 út 5.5. 5:125.5. 18:59 8083+8082
15 102 po 4.5. 5:454.5. 23:22 8083+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.