Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 086 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 dnes 6:1117.6. 19:00 8082+8083
16 111 pá 14.6. 6:1114.6. 19:00 8082+8083
19 104 čt 13.6. 6:4913.6. 21:27 8082+8083
16 101 st 12.6. 6:5112.6. 19:57 8082+8083
16 111 út 11.6. 6:1111.6. 19:00 8082+8083
16 113 po 10.6. 14:3610.6. 23:56 8082+8083
16 113 po 10.6. 5:4810.6. 10:12 8082+8083
16 101 čt 6.6. 6:516.6. 19:57 8082+8083
16 114 st 5.6. 4:355.6. 19:28 8082+8083
16 108 út 4.6. 5:154.6. 23:16 8082+8083
19 104 po 3.6. 6:493.6. 21:27 8082+8083
23 106 so 1.6. 14:201.6. 19:15 8083*Z1
sjHL 181 so 1.6. 13:001.6. 14:00 8083
16 114 pá 31.5. 4:3531.5. 19:28 8082+8083
16 114 čt 30.5. 4:3530.5. 19:28 8082+8083
16 117 st 29.5. 15:0830.5. 0:36 8082+8083
16 108 út 28.5. 5:1528.5. 23:16 8082+8083
16 114 po 27.5. 4:3527.5. 19:28 8082+8083
16 101 pá 24.5. 6:5124.5. 19:57 8082+8083
16 111 čt 23.5. 6:1123.5. 19:00 8082+8083
16 108 st 22.5. 5:1522.5. 23:16 8082+8083
19 104 út 21.5. 6:4921.5. 21:27 8082+8083
16 113 po 20.5. 14:3620.5. 23:56 8082+8083
16 113 po 20.5. 5:4820.5. 10:12 8082+8083
19 106 pá 17.5. 5:4317.5. 18:46 8082+8083
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.