Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 059 092 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 st 7.6. 5:427.6. 18:41 8083+8089
16 112 út 6.6. 6:016.6. 23:37 8083+8089
16 110 po 5.6. 5:425.6. 18:41 8083+8089
 7  111 pá 2.6. 5:442.6. 9:55 8083+8089
16 106 čt 1.6. 5:511.6. 14:10 8083+8089*MU
16 104 st 31.5. 5:2531.5. 20:31 8083+8089
16 106 út 30.5. 5:5130.5. 18:28 8083+8089
16 106 po 29.5. 5:5129.5. 18:28 8083+8089
16 114 pá 26.5. 7:0026.5. 19:34 8083+8089
16 114 čt 25.5. 7:0025.5. 19:34 8083+8089
16 106 st 24.5. 5:5124.5. 18:28 8083+8089
16 104 út 23.5. 5:2523.5. 20:31 8083+8089
 7  109 po 22.5. 16:2022.5. 22:26 8083+8089*Z1
16 106 po 22.5. 5:5122.5. 12:10 8083+8089*MU
 7  109 pá 19.5. 6:2319.5. 22:26 8083+8089
 6  109 čt 18.5. 4:5618.5. 18:43 8083+8089
 7  105 st 17.5. 5:5717.5. 20:01 8083+8089
 7  109 út 16.5. 6:2316.5. 22:26 8083+8089
16 114 po 15.5. 7:0015.5. 19:34 8083+8089
16 114 pá 12.5. 7:0012.5. 12:05 8083+8089*MU
16 106 čt 11.5. 5:5111.5. 18:28 8083+8089
 7  115 st 10.5. 15:0310.5. 21:29 8083+8089
16 101 st 10.5. 5:1010.5. 9:48 8083+8089
 6  111 pá 31.3. 5:3431.3. 19:14 8083+8089
16 114 čt 30.3. 15:2530.3. 19:34 8083+8089*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8080
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9086

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.