Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 107 pá 19.1. 6:5519.1. 10:45 8083+8082*MU
Rok 2017
sjHL 111 st 11.10. 2:5411.10. 4:45 8083
16 105 út 10.10. 4:4910.10. 21:07 8083+8077
16 108 po 9.10. 5:279.10. 18:58 8083+8077
16 105 pá 6.10. 4:496.10. 21:07 8083+8077
16 102 čt 5.10. 7:045.10. 23:21 8083+8077
16 118 st 4.10. 4:294.10. 19:59 8083+8077
16 110 út 3.10. 5:374.10. 0:34 8083+8077
16 102 po 2.10. 7:042.10. 23:21 8083+8077
16 108 pá 29.9. 5:2729.9. 18:58 8083+8077
16 113 st 27.9. 6:0727.9. 19:45 8083+8077
16 108 út 26.9. 5:2726.9. 18:58 8083+8077
16 108 po 25.9. 5:2725.9. 18:58 8083+8077
16 106 pá 22.9. 5:0722.9. 23:54 8083+8077
16 113 čt 21.9. 6:0721.9. 19:45 8083+8077
16 105 st 20.9. 4:4920.9. 21:07 8083+8077
16 105 út 19.9. 4:4919.9. 21:07 8083+8077
16 106 po 18.9. 5:0718.9. 23:54 8083+8077
16 102 pá 15.9. 7:0415.9. 23:21 8083+8077
16 108 čt 14.9. 5:2714.9. 18:58 8083+8077
16 118 st 13.9. 4:2913.9. 19:59 8083+8077
16 118 út 12.9. 4:2912.9. 19:59 8083+8077
16 106 po 11.9. 5:0711.9. 23:54 8083+8077
16 106 pá 8.9. 5:078.9. 23:54 8083+8077
8 109 čt 7.9. 14:397.9. 22:34 8083+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.