Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 098 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 106 dnes 5:4321.11. 18:46 8082+8083
16 101 st 20.11. 6:5220.11. 19:57 8082+8083
16 114 út 19.11. 4:3519.11. 19:28 8082+8083
16 101 po 18.11. 6:5218.11. 19:57 8082+8083
16 111 pá 15.11. 6:1115.11. 19:00 8082+8083
16 101 čt 14.11. 6:5214.11. 19:57 8082+8083
16 117 st 13.11. 15:0914.11. 0:36 8082+8083
16 117 st 13.11. 7:0913.11. 9:32 8082+8083
16 108 po 11.11. 5:1511.11. 23:16 8082+8083
16 101 pá 8.11. 6:528.11. 19:57 8082+8083
24 104 st 6.11. 5:456.11. 19:47 8082+8083
16 108 út 5.11. 5:155.11. 23:16 8082+8083
16 113 po 4.11. 14:374.11. 23:56 8082+8083
16 117 po 4.11. 7:094.11. 9:32 8082+8083
24 104 pá 1.11. 5:451.11. 19:47 8082+8083
24 111 čt 31.10. 6:5131.10. 20:28 8082+8083
16 113 st 30.10. 5:4830.10. 10:12 8082+8083
16 113 út 29.10. 14:3729.10. 23:56 8082+8083
16 117 út 29.10. 7:0929.10. 9:32 8082+8083
16 111 pá 25.10. 6:1125.10. 19:00 8082+8083
19 106 čt 24.10. 5:4324.10. 14:50 8082+8083*MU
16 101 út 22.10. 6:5222.10. 19:57 8082+8083
16 111 po 21.10. 6:1121.10. 19:00 8082+8083
16 114 pá 18.10. 4:3518.10. 19:28 8082+8083
16 117 čt 17.10. 15:0918.10. 0:36 8082+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.