Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 212 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 107 út 19.2. 6:4019.2. 20:09 8089+8083
15 104 po 18.2. 6:1718.2. 21:52 8089+8083
 7  110 pá 15.2. 4:4316.2. 1:04 8089+8083
15 110 čt 14.2. 5:3214.2. 21:07 8089+8083
 6  142 st 13.2. 6:1113.2. 23:59 8089+8083
24 104 út 12.2. 6:0612.2. 15:45 8089+8083*MU
 7  112 po 11.2. 5:1711.2. 21:29 8089+8083
 7  106 pá 8.2. 6:298.2. 20:25 8089+8083
 6  113 čt 7.2. 6:347.2. 18:58 8089+8083
15 104 st 6.2. 6:176.2. 21:52 8089+8083
24 104 út 5.2. 6:065.2. 19:39 8089+8083
15 101 po 4.2. 5:584.2. 21:37 8089+8083
24 105 pá 1.2. 6:161.2. 19:49 8089+8083
 6  141 čt 31.1. 5:3131.1. 20:13 8089+8083
16 116 st 30.1. 14:0030.1. 19:50 8089+8083
 6  144 út 29.1. 6:0929.1. 18:32 8089+8083
15 106 po 28.1. 6:4128.1. 20:08 8089+8083
15 103 pá 25.1. 6:0825.1. 19:40 8089+8083
 6  109 čt 24.1. 6:3424.1. 22:21 8089+8083
24 106 st 23.1. 6:2423.1. 19:59 8089+8083
 6  141 út 22.1. 5:3122.1. 20:13 8089+8083
 6  143 po 21.1. 5:3921.1. 22:10 8089+8083
26 116 pá 18.1. 6:0718.1. 20:01 8089+8083
 7  112 čt 17.1. 5:1717.1. 21:29 8089+8083
 7  112 st 16.1. 5:1716.1. 21:29 8089+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.