Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 951 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 po 14.10. 6:4714.10. 9:38 8063+8083
14 415 pá 11.10. 5:2211.10. 10:18 8063+8083
14 411 čt 10.10. 14:2510.10. 23:25 8063+8083
14 415 čt 10.10. 5:2210.10. 10:18 8063+8083
14 411 st 9.10. 14:259.10. 23:25 8067+8083
 3  415 st 9.10. 6:329.10. 10:05 8067+8083
 3  411 út 8.10. 4:418.10. 19:39 8067+8083
 6  410 po 7.10. 5:207.10. 21:19 8067+8083
11 405 pá 4.10. 6:074.10. 18:33 8067+8083
17 424 čt 3.10. 15:083.10. 20:17 8067+8083
Zvl 410 st 2.10. 21:092.10. 23:50 8067+8083*1
11 410 st 2.10. 14:312.10. 21:08 8067+8083
11 410 st 2.10. 4:092.10. 10:43 8067+8083
11 414 út 1.10. 15:011.10. 21:38 8067+8083
11 414 út 1.10. 4:151.10. 10:13 8067+8083
 3  415 po 30.9. 14:2930.9. 22:21 8067+8083
 3  413 po 30.9. 6:0930.9. 9:40 8067+8083
 3  411 pá 27.9. 4:4127.9. 19:39 8067+8083
 3  411 čt 26.9. 4:4126.9. 19:39 8067+8083
24 406 st 25.9. 6:1025.9. 20:08 8067+8083
16 810 út 24.9. 14:2024.9. 16:00 8067+8083*Z
 6  409 út 24.9. 4:2124.9. 7:20 8067+8083*MU
11 414 po 23.9. 15:0123.9. 21:38 8067+8083
 6  409 po 23.9. 4:2123.9. 10:10 8067+8083
 7  407 pá 20.9. 15:0220.9. 22:03 8067+8083
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8451
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.