Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 982 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  103 pá 25.9. 4:5425.9. 20:32 8083+8082
 8  109 čt 24.9. 5:4824.9. 23:49 8083+8082
14 111 st 23.9. 4:2123.9. 10:26 8083+8082
15 107 út 22.9. 5:2722.9. 22:27 8083+8082
 8  103 po 21.9. 4:5421.9. 20:32 8083+8082
14 114 pá 18.9. 5:2918.9. 20:29 8083+8082
 8  101 čt 17.9. 4:3917.9. 20:01 8083+8082
 8  104 st 16.9. 4:5416.9. 20:32 8083+8082
14 110 út 15.9. 4:4515.9. 22:08 8083+8082
14 105 po 14.9. 6:0514.9. 21:15 8083+8082
 6  111 pá 11.9. 5:3011.9. 22:26 8083+8082
 6  104 čt 10.9. 5:3110.9. 21:06 8083+8082
 7  108 st 9.9. 5:599.9. 19:56 8083+8082
15 109 út 8.9. 5:488.9. 18:57 8083+8082
 6  104 po 7.9. 5:307.9. 21:07 8083+8082
14 110 pá 4.9. 4:444.9. 22:08 8083+8082
14 110 čt 3.9. 4:443.9. 22:08 8083+8082
14 114 st 2.9. 5:292.9. 20:28 8083+8082
 5  110 út 1.9. 5:402.9. 0:11 8083+8082
 5  108 po 31.8. 5:1631.8. 19:37 8083+8082
 5  108 pá 28.8. 4:3628.8. 20:16 8083+8082
15 110 čt 27.8. 5:1227.8. 22:08 8083+8082
24 104 út 25.8. 15:1025.8. 21:23 8083+8082*Z
15 113 po 24.8. 5:5424.8. 10:09 8083+8082
24 112 pá 21.8. 5:3121.8. 20:39 8083+8082
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.