Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 946 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 po 24.6. 5:0325.6. 1:04 8067+8083
 7  112 pá 21.6. 5:1721.6. 21:29 8067+8083
 7  109 čt 20.6. 4:4320.6. 20:55 8089+8083
 7  112 st 19.6. 5:1719.6. 17:10 8089+8083*MU
 7  110 út 18.6. 5:0319.6. 1:04 8089+8083
 7  101 po 17.6. 5:4117.6. 19:37 8089+8083
 6  142 pá 14.6. 6:2814.6. 21:00 8089+8083
16 108 st 12.6. 4:4912.6. 18:45 8089+8083
16 110 út 11.6. 15:5012.6. 0:34 8089+8083*Z
16 110 út 11.6. 5:2111.6. 11:30 8089+8083*MU*1
 6  143 po 10.6. 5:3910.6. 22:10 8089+8083
 7  112 pá 7.6. 5:177.6. 21:29 8089+8083
 7  112 čt 6.6. 5:176.6. 21:29 8089+8083
 6  141 st 5.6. 5:315.6. 20:13 8089+8083
 6  144 út 4.6. 6:094.6. 18:32 8089+8083
 7  110 po 3.6. 5:034.6. 1:04 8089+8083
15 106 pá 31.5. 6:4131.5. 20:08 8089+8083
15 106 st 29.5. 6:4129.5. 20:08 8089+8083
15 143 út 21.5. 5:5021.5. 21:37 8089+8083
16 103 po 20.5. 14:5120.5. 20:45 8089+8083
16 103 po 20.5. 6:2720.5. 9:43 8089+8083
16 110 pá 17.5. 5:2118.5. 0:34 8089+8083
16 108 čt 16.5. 4:4916.5. 18:45 8089+8083
16 116 st 15.5. 14:0015.5. 19:50 8089+8083
16 103 st 15.5. 6:2715.5. 9:43 8089+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089
*1 = technická závada dveří vozu 8083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.