Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 943 247 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 401 pá 22.11. 5:3222.11. 9:24 8082
13 406 čt 21.11. 6:1821.11. 21:22 8082
13 409 st 20.11. 6:4320.11. 20:24 8082
13 411 út 19.11. 15:0719.11. 18:55 8082
13 411 út 19.11. 6:2619.11. 9:59 8082
13 411 po 18.11. 15:0718.11. 18:55 8082
13 411 po 18.11. 6:2618.11. 9:59 8082
21 403 pá 15.11. 15:2215.11. 19:13 8082
21 405 čt 14.11. 6:0514.11. 9:57 8082
 6  412 st 13.11. 15:3213.11. 21:02 8067+8082
 6  408 st 13.11. 6:4213.11. 9:50 8067+8082
11 414 út 12.11. 15:0112.11. 21:38 8067+8082
 3  415 út 12.11. 6:3212.11. 10:05 8067+8082
11 405 po 11.11. 6:0411.11. 18:33 8067+8082
3+38 411 pá 8.11. 4:418.11. 20:05 8067+8082
 3  415 čt 7.11. 14:297.11. 22:21 8067+8082
11 414 čt 7.11. 4:157.11. 10:13 8067+8082
21 405 st 6.11. 15:386.11. 19:27 8067+8082
21 402 st 6.11. 5:416.11. 9:32 8067+8082
11 414 út 5.11. 15:015.11. 21:38 8067+8082
 3  413 út 5.11. 6:095.11. 9:40 8067+8082
21 403 po 4.11. 15:224.11. 19:13 8067+8082
21 403 po 4.11. 5:504.11. 9:40 8067+8082
21 405 pá 1.11. 15:381.11. 19:27 8067+8082
21 402 pá 1.11. 5:411.11. 9:32 8067+8082


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.