Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 497 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 409 po 22.7. 6:1322.7. 20:20 8015+8082*MU
15 404 pá 19.7. 6:1919.7. 21:31 8015+8082
 7  409 čt 18.7. 5:0718.7. 21:45 8015+8082
15 404 st 17.7. 6:1918.7. 0:32 8015+8082
15 402 út 16.7. 6:0216.7. 22:03 8015+8082
15 409 po 15.7. 6:1316.7. 1:12 8015+8082
 7  409 pá 12.7. 5:0712.7. 21:45 8015+8082
18 408 čt 11.7. 6:3012.7. 0:09 8015+8082
18 412 st 10.7. 5:3010.7. 9:19 8015+8082
 3  406 út 9.7. 4:279.7. 9:51 8015+8082
15 404 po 8.7. 17:409.7. 0:32 8015+8082*Z
16 103 pá 28.6. 14:5128.6. 21:33 8015+8082
16 103 pá 28.6. 6:2728.6. 9:43 8015+8082
 6  144 čt 27.6. 6:0927.6. 18:32 8015+8082
 7  109 st 26.6. 4:4326.6. 20:55 8015+8082
 7  109 út 25.6. 4:4325.6. 20:55 8015+8082
 7  109 po 24.6. 4:4324.6. 20:55 8015+8082
 7  110 pá 21.6. 5:0322.6. 1:04 8015+8082
 6  141 čt 20.6. 5:3120.6. 20:13 8015+8082
16 108 st 19.6. 4:4919.6. 18:45 8015+8082
16 110 út 18.6. 5:2119.6. 0:34 8015+8082
16 103 po 17.6. 14:5117.6. 20:45 8015+8082
16 116 po 17.6. 7:0717.6. 10:23 8015+8082
 6  144 pá 14.6. 6:0914.6. 18:32 8015+8082
 7  101 st 12.6. 5:4112.6. 19:37 8015+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.