Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 041 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 dnes 5:157.12. 19:41 8051+8082
 7  111 út 6.12. 14:316.12. 20:59 8051+8082
 7  115 út 6.12. 5:006.12. 9:23 8051+8082
16 108 pá 25.11. 6:1125.11. 23:36 8051+8082
16 110 čt 24.11. 4:3524.11. 18:55 8051+8082
16 104 st 23.11. 5:2523.11. 20:31 8051+8082
 7  106 út 22.11. 5:5722.11. 19:51 8051+8082
 7  107 po 21.11. 6:0621.11. 20:01 8051+8082
16 114 st 16.11. 7:0016.11. 19:34 8051+8082
16 101 pá 11.11. 5:1011.11. 9:48 8051+8082
 7  101 čt 10.11. 5:0010.11. 21:14 8051+8082
 7  106 st 9.11. 5:579.11. 19:51 8051+8082
16 112 út 8.11. 4:559.11. 0:16 8051+8082
16 112 po 7.11. 4:558.11. 0:16 8051+8082
 7  102 pá 4.11. 5:154.11. 21:29 8051+8082
16 106 čt 3.11. 5:513.11. 18:28 8051+8082
 7  106 st 2.11. 5:572.11. 19:51 8051+8082
 6  117 pá 21.10. 6:4921.10. 23:13 8051+8082
 7  113 čt 20.10. 5:3020.10. 9:39 8051+8082
 7  107 st 19.10. 6:0619.10. 20:01 8051+8082
16 114 út 18.10. 7:0018.10. 19:34 8051+8082
 7  113 po 17.10. 5:3017.10. 9:39 8051+8082
16 114 pá 14.10. 7:0014.10. 19:34 8051+8082
 7  107 čt 13.10. 6:0613.10. 12:00 8051+8082*MU
 7  106 po 10.10. 5:5710.10. 19:51 8051+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.