Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 pá 18.10. 4:4118.10. 19:39 8067+8082
 6  410 čt 17.10. 5:2017.10. 21:19 8067+8082
 6  410 st 16.10. 5:2016.10. 21:19 8067+8082
11 410 út 15.10. 14:3115.10. 21:08 8067+8082
11 414 út 15.10. 4:1515.10. 10:13 8067+8082
 6  410 po 14.10. 5:2014.10. 21:19 8067+8082
 3  411 pá 11.10. 4:4111.10. 19:39 8067+8082
 6  410 čt 10.10. 5:2010.10. 21:19 8067+8082
14 415 st 9.10. 14:579.10. 20:17 8063+8082
 3  413 st 9.10. 6:099.10. 9:40 8063+8082
24 406 út 8.10. 6:108.10. 20:08 8063+8082
24 406 po 7.10. 6:107.10. 20:08 8063+8082
 6  410 pá 4.10. 5:204.10. 13:40 8063+8082*MU
11 410 čt 3.10. 14:313.10. 21:08 8063+8082
11 410 čt 3.10. 4:093.10. 10:43 8063+8082
 6  410 st 2.10. 19:502.10. 21:49 8063+8082*Z
 6  410 st 2.10. 5:202.10. 17:20 8063+8082*MU*1
 3  411 út 1.10. 4:411.10. 19:39 8063+8082
 6  410 po 30.9. 5:2030.9. 21:19 8063+8082
11 410 pá 27.9. 14:3127.9. 21:08 8063+8082
11 410 pá 27.9. 4:0927.9. 10:43 8063+8082
 3  415 čt 26.9. 14:2926.9. 22:21 8063+8082
 6  409 čt 26.9. 4:2126.9. 10:10 8063+8082
 6  410 st 25.9. 5:2025.9. 21:19 8063+8082
14 411 út 24.9. 14:2524.9. 23:25 8063+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8225
*1 = technická závada stěrače

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.