Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 032 047 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 dnes 7:051.7. 0:43 8051+8082
 7  109 st 29.6. 5:2129.6. 18:41 8051+8082
22 114 út 28.6. 6:5029.6. 0:27 8051+8082
16 108 po 27.6. 5:3027.6. 21:58 8051+8082
 6  102 pá 24.6. 6:1724.6. 22:34 8051+8082
 7  114 čt 23.6. 4:2823.6. 19:28 8051+8082
 7  105 st 22.6. 4:4822.6. 22:04 8051+8082
 6  107 út 21.6. 4:5821.6. 18:41 8051+8082
24 106 po 20.6. 6:1320.6. 20:49 8051+8082
 7  113 pá 17.6. 5:5917.6. 21:11 8051+8082
16 111 st 15.6. 6:0415.6. 18:45 8051+8082
 6  107 út 14.6. 4:5814.6. 18:41 8051+8082
 7  114 po 13.6. 4:2813.6. 19:28 8051+8082
22 139 pá 10.6. 6:1110.6. 20:35 8051+8082
22 114 čt 9.6. 6:5010.6. 0:27 8051+8082
22 123 st 8.6. 5:168.6. 20:03 8051+8082
 7  109 út 7.6. 6:207.6. 20:13 8051+8082
 7  109 po 6.6. 6:206.6. 20:13 8051+8082
 7  111 pá 3.6. 4:483.6. 20:26 8051+8082
 6  105 čt 2.6. 4:402.6. 23:13 8051+8082
22 111 st 1.6. 6:231.6. 21:06 8051+8082
26 105 út 31.5. 4:2931.5. 15:20 8051+8082*MU
16 101 po 30.5. 4:5630.5. 23:54 8051+8082
 7  111 pá 27.5. 4:4827.5. 20:26 8051+8082
 7  104 čt 26.5. 5:4926.5. 21:12 8051+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.