Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 064 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 st 29.5. 15:0830.5. 0:36 8082+8083
16 108 út 28.5. 5:1528.5. 23:16 8082+8083
16 114 po 27.5. 4:3527.5. 19:28 8082+8083
16 101 pá 24.5. 6:5124.5. 19:57 8082+8083
16 111 čt 23.5. 6:1123.5. 19:00 8082+8083
16 108 st 22.5. 5:1522.5. 23:16 8082+8083
19 104 út 21.5. 6:4921.5. 21:27 8082+8083
16 113 po 20.5. 14:3620.5. 23:56 8082+8083
16 113 po 20.5. 5:4820.5. 10:12 8082+8083
19 106 pá 17.5. 5:4317.5. 18:46 8082+8083
16 113 čt 16.5. 14:3616.5. 23:56 8082+8083
16 113 čt 16.5. 5:4816.5. 10:12 8082+8083
16 113 st 15.5. 14:3615.5. 23:56 8082+8083
16 117 st 15.5. 7:0815.5. 9:32 8082+8083
16 114 út 14.5. 4:3514.5. 19:28 8082+8083
16 117 po 13.5. 15:0814.5. 0:36 8082+8083
16 113 po 13.5. 5:4813.5. 10:12 8082+8083
16 114 pá 10.5. 4:3510.5. 19:28 8082+8083
16 108 čt 9.5. 5:159.5. 23:16 8082+8083
19 106 út 7.5. 5:437.5. 18:46 8082+8083
19 104 po 6.5. 6:496.5. 21:27 8082+8083
16 114 pá 3.5. 4:353.5. 19:28 8082+8083
16 108 čt 2.5. 5:152.5. 23:16 8082+8083
23 110 st 1.5. 9:531.5. 17:50 8082*MU
 7  111 út 30.4. 4:5230.4. 15:15 8082+8083*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.