Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 091 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 104 dnes 5:1330.4. 19:43 8082+8083
31 104 út 29.4. 5:1329.4. 19:43 8082+8083
31 104 po 28.4. 5:1328.4. 19:43 8082+8083
31 106 pá 25.4. 7:1325.4. 20:03 8082+8083
31 107 čt 24.4. 15:1324.4. 19:15 8082+8083
31 107 čt 24.4. 4:3324.4. 9:48 8082+8083
15 111 st 23.4. 4:5223.4. 22:09 8082+8083
15 105 út 22.4. 5:5822.4. 21:41 8082+8083
 6  103 čt 17.4. 5:1617.4. 20:03 8082+8083
 7  101 st 16.4. 14:2116.4. 19:58 8082+8083*MU
 7  101 st 16.4. 6:3116.4. 9:32 8082+8083
 7  115 út 15.4. 5:5915.4. 19:11 8082+8083
31 104 po 14.4. 5:1314.4. 19:43 8082+8083
15 105 pá 11.4. 5:5811.4. 21:43 8082+8083
31 107 čt 10.4. 15:1310.4. 19:15 8082+8083
31 107 st 9.4. 15:139.4. 19:15 8082+8083
31 107 st 9.4. 4:339.4. 9:48 8082+8083
31 106 út 8.4. 7:138.4. 20:03 8082+8083
31 107 po 7.4. 15:137.4. 19:15 8082+8083
 7  109 pá 4.4. 5:184.4. 10:55 8082+8083*MU
 7  101 čt 3.4. 14:213.4. 19:58 8082+8083
 7  101 čt 3.4. 6:313.4. 9:32 8082+8083
15 106 st 2.4. 6:082.4. 19:53 8082+8083
15 111 út 1.4. 4:521.4. 22:11 8082+8083
31 106 po 31.3. 7:1331.3. 20:03 8082+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.