Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 714 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 106 st 8.8. 5:398.8. 21:29 8083+8082
36 106 út 7.8. 5:397.8. 21:29 8083+8082
36 142 po 6.8. 5:296.8. 20:59 8083+8082
36 102 ne 5.8. 4:215.8. 20:19 8082
36 109 so 4.8. 5:264.8. 19:26 8082
36 144 čt 2.8. 6:282.8. 21:34 8083+8082
36 107 st 1.8. 5:521.8. 19:38 8083+8082
36 101 út 31.7. 5:0631.7. 20:09 8083+8082
36 104 po 30.7. 6:0831.7. 0:45 8083+8082
36 101 pá 27.7. 5:0627.7. 20:09 8083+8082
36 103 čt 26.7. 5:3227.7. 0:36 8083+8082
36 142 st 25.7. 5:2925.7. 20:59 8083+8082
36 103 út 24.7. 5:3224.7. 9:44 8083+8082*MU
36 106 po 23.7. 5:3923.7. 21:29 8083+8082
36 107 pá 20.7. 5:5220.7. 19:38 8083+8082
36 106 čt 19.7. 5:3919.7. 21:29 8083+8082
36 102 st 18.7. 5:2418.7. 20:36 8083+8082
36 102 út 17.7. 5:2417.7. 20:36 8083+8082
36 106 po 16.7. 5:3916.7. 21:29 8083+8082
36 107 pá 13.7. 5:5213.7. 19:38 8083+8082
3+6 119 čt 12.7. 4:2212.7. 19:55 8083+8082
24 104 st 11.7. 6:1611.7. 19:29 8083+8082
24 101 út 10.7. 6:4610.7. 20:09 8083+8082
24 101 po 9.7. 6:469.7. 20:39 8083+8082
36 141 st 4.7. 13:004.7. 21:21 8083+8082*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.