Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 070 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 pá 13.9. 13:2013.9. 18:12 8082+8083*Z1
16 101 pá 13.9. 6:2113.9. 11:50 8082+8083*MU
16 101 čt 12.9. 6:2112.9. 18:12 8082+8083
16 101 st 11.9. 6:2111.9. 18:12 8082+8083
16 107 út 10.9. 7:0810.9. 19:00 8082+8083
16 113 po 9.9. 15:009.9. 19:48 8082+8083
19 104 po 9.9. 6:499.9. 9:25 8082+8083*MU
Zvl 113 so 7.9. 9:007.9. 12:00 8082+8083
16 117 pá 6.9. 15:326.9. 20:16 8082+8083
16 108 pá 6.9. 4:556.9. 9:40 8082+8083
16 113 čt 5.9. 15:005.9. 19:48 8082+8083
16 108 čt 5.9. 4:555.9. 9:40 8082+8083
16 110 st 4.9. 5:155.9. 0:16 8082+8083
16 108 út 3.9. 14:203.9. 23:56 8082+8083
16 113 út 3.9. 5:483.9. 10:28 8082+8083
16 107 po 2.9. 7:082.9. 19:00 8082+8083
19 107 st 31.7. 6:4531.7. 19:42 8082+8083
16 114 pá 28.6. 4:3528.6. 19:28 8082+8083
16 101 čt 27.6. 6:5127.6. 19:57 8082+8083
16 101 st 26.6. 6:5126.6. 19:57 8082+8083
16 111 út 25.6. 6:1125.6. 19:00 8082+8083
16 113 pá 21.6. 14:3621.6. 23:56 8082+8083
16 113 pá 21.6. 5:4821.6. 10:12 8082+8083
16 113 čt 20.6. 14:3620.6. 23:56 8082+8083
16 117 čt 20.6. 7:0820.6. 9:32 8082+8083
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.