Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 055 072 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 109 pá 22.9. 6:0122.9. 20:04 8082+8067
16 103 čt 21.9. 5:1221.9. 19:13 8082+8067
16 105 st 20.9. 7:0320.9. 21:02 8082+8067
16 103 po 18.9. 5:1218.9. 19:13 8082+8067
16 106 pá 15.9. 6:0115.9. 19:21 8082+8067
16 114 čt 14.9. 15:3514.9. 19:20 8082+8067*MU
16 109 čt 14.9. 7:0314.9. 9:29 8082+8067
16 112 st 13.9. 4:5313.9. 20:03 8082+8067
16 112 út 12.9. 13:2012.9. 20:03 8082+8067*Z1
16 102 po 11.9. 5:1211.9. 18:49 8082+8067
16 102 pá 8.9. 5:128.9. 18:49 8082+8067
16 104 čt 7.9. 5:427.9. 23:57 8082+8067
16 102 st 6.9. 5:126.9. 18:49 8082+8067
16 114 út 5.9. 15:355.9. 22:37 8082+8067
16 109 út 5.9. 7:035.9. 9:29 8082+8067
 7  110 po 4.9. 9:154.9. 20:05 8082+8067*Z2
15 110 čt 10.8. 7:2411.8. 0:37 8082+8067
15 104 st 9.8. 6:149.8. 18:53 8082+8067
15 101 po 7.8. 5:417.8. 20:34 8082+8067
15 110 pá 4.8. 7:245.8. 0:37 8082+8067
15 101 čt 3.8. 8:003.8. 20:34 8082+8067*Z3
16 110 pá 7.7. 6:017.7. 23:57 8082+8067
14 102 po 3.7. 5:363.7. 20:39 8082+8067
 7  112 pá 30.6. 5:0130.6. 21:54 8082+8067
 7  110 čt 29.6. 4:4129.6. 20:05 8082+8067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8051
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356+8357
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.