Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M2-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1998
V provozu od: 1. 1. 1998
Výrobní číslo: 179610
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 055 072 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 109 | pá 22.9. 6:01 | 22.9. 20:04 | 8082+8067 | ||
16 | 103 | čt 21.9. 5:12 | 21.9. 19:13 | 8082+8067 | ||
16 | 105 | st 20.9. 7:03 | 20.9. 21:02 | 8082+8067 | ||
16 | 103 | po 18.9. 5:12 | 18.9. 19:13 | 8082+8067 | ||
16 | 106 | pá 15.9. 6:01 | 15.9. 19:21 | 8082+8067 | ||
16 | 114 | čt 14.9. 15:35 | 14.9. 19:20 | 8082+8067*MU | ||
16 | 109 | čt 14.9. 7:03 | 14.9. 9:29 | 8082+8067 | ||
16 | 112 | st 13.9. 4:53 | 13.9. 20:03 | 8082+8067 | ||
16 | 112 | út 12.9. 13:20 | 12.9. 20:03 | 8082+8067*Z1 | ||
16 | 102 | po 11.9. 5:12 | 11.9. 18:49 | 8082+8067 | ||
16 | 102 | pá 8.9. 5:12 | 8.9. 18:49 | 8082+8067 | ||
16 | 104 | čt 7.9. 5:42 | 7.9. 23:57 | 8082+8067 | ||
16 | 102 | st 6.9. 5:12 | 6.9. 18:49 | 8082+8067 | ||
16 | 114 | út 5.9. 15:35 | 5.9. 22:37 | 8082+8067 | ||
16 | 109 | út 5.9. 7:03 | 5.9. 9:29 | 8082+8067 | ||
7 | 110 | po 4.9. 9:15 | 4.9. 20:05 | 8082+8067*Z2 | ||
15 | 110 | čt 10.8. 7:24 | 11.8. 0:37 | 8082+8067 | ||
15 | 104 | st 9.8. 6:14 | 9.8. 18:53 | 8082+8067 | ||
15 | 101 | po 7.8. 5:41 | 7.8. 20:34 | 8082+8067 | ||
15 | 110 | pá 4.8. 7:24 | 5.8. 0:37 | 8082+8067 | ||
15 | 101 | čt 3.8. 8:00 | 3.8. 20:34 | 8082+8067*Z3 | ||
16 | 110 | pá 7.7. 6:01 | 7.7. 23:57 | 8082+8067 | ||
14 | 102 | po 3.7. 5:36 | 3.7. 20:39 | 8082+8067 | ||
7 | 112 | pá 30.6. 5:01 | 30.6. 21:54 | 8082+8067 | ||
7 | 110 | čt 29.6. 4:41 | 29.6. 20:05 | 8082+8067 |