Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 879 139 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 107 pá 19.1. 6:5519.1. 10:45 8083+8082*MU
sjHL 111 ne 14.1. 2:5414.1. 4:45 8082
sjHL 111 pá 5.1. 2:545.1. 4:45 8082
sjHL 111 čt 4.1. 2:544.1. 4:45 8082
sjHL 111 st 3.1. 2:543.1. 4:45 8082
Rok 2017
6 108 ne 31.12. 7:2431.12. 20:35 8082
6 105 so 30.12. 4:3030.12. 22:31 8082
sjHL 111 pá 29.12. 2:5429.12. 4:45 8082
sjHL 111 čt 28.12. 2:5428.12. 4:45 8082
sjHL 111 st 27.12. 2:5427.12. 4:45 8082
6 107 út 26.12. 5:1127.12. 0:50 8082
2+92 166 čt 21.12. 8:5021.12. 13:00 8082*Z
25 110 pá 1.9. 5:131.9. 20:58 8082+8029
25 105 čt 31.8. 4:3431.8. 22:54 8082+8029
25 105 st 30.8. 4:3430.8. 22:54 8082+8029
25 105 út 29.8. 4:3429.8. 22:54 8082+8029
25 105 po 28.8. 4:3428.8. 22:54 8082+8029
25 102 pá 25.8. 6:1225.8. 10:55 8082+8029*MU
25 110 čt 24.8. 5:1324.8. 20:58 8082+8029
25 113 st 23.8. 5:5023.8. 21:42 8082+8029
25 113 út 22.8. 5:5022.8. 21:42 8082+8029
25 113 po 21.8. 5:5021.8. 21:42 8082+8029
25 113 pá 18.8. 5:5018.8. 21:42 8082+8029
25 110 čt 17.8. 5:1317.8. 20:58 8082+8029
25 110 st 16.8. 5:1316.8. 20:58 8082+8029
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.