Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179610

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 951 467 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 po 27.1. 6:3128.1. 0:01 8009+8082
 7  109 pá 24.1. 4:4324.1. 20:55 8009+8082
15 101 čt 23.1. 15:4023.1. 21:37 8009+8082*Z
 7  113 čt 23.1. 6:0423.1. 10:07 8015+8082
 7  109 st 22.1. 4:4322.1. 20:55 8015+8082
15 106 út 21.1. 6:4121.1. 20:08 8015+8082
22 108 po 20.1. 6:3220.1. 20:10 8015+8082
 7  112 pá 17.1. 5:1717.1. 21:29 8015+8082
15 108 čt 16.1. 7:0516.1. 22:18 8015+8082
 7  112 st 15.1. 5:1715.1. 21:29 8015+8082
26 103 út 14.1. 6:3115.1. 0:01 8015+8082
15 108 po 13.1. 7:0513.1. 22:24 8015+8082
26 103 pá 10.1. 6:3111.1. 0:01 8015+8082
 7  112 čt 9.1. 5:179.1. 21:29 8015+8082
 7  112 st 8.1. 5:178.1. 21:29 8015+8082
26 103 út 7.1. 6:318.1. 0:01 8015+8082
 7  102 pá 3.1. 5:173.1. 21:29 8015+8082
 7  102 čt 2.1. 5:172.1. 21:29 8015+8082
Rok 2019
 7  102 út 31.12. 5:1731.12. 21:29 8015+8082
15 103 po 30.12. 6:1730.12. 19:59 8015+8082
15 103 pá 27.12. 6:1727.12. 19:59 8015+8082
15 106 po 23.12. 6:4723.12. 20:37 8015+8082
24 104 pá 20.12. 6:0620.12. 19:39 8015+8082
 7  112 čt 19.12. 5:1719.12. 21:29 8015+8082
 7  113 st 18.12. 15:1718.12. 21:44 8015+8082
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.