Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 867 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 po 15.10. 6:1315.10. 20:07 8072+8088
16 108 pá 12.10. 14:5413.10. 0:34 8072+8088
16 104 pá 12.10. 7:0712.10. 10:23 8072+8088
16 104 čt 11.10. 14:2311.10. 20:36 8072+8088
16 104 čt 11.10. 7:0711.10. 10:23 8072+8088
 7  105 st 10.10. 6:2110.10. 12:20 8072+8088*MU*1
 6  109 út 9.10. 6:349.10. 22:21 8072+8088
24 107 po 8.10. 6:408.10. 20:09 8072+8088
24 104 pá 5.10. 6:065.10. 19:39 8072+8088
15 103 čt 4.10. 6:074.10. 19:40 8072+8088
15 103 st 3.10. 6:073.10. 19:40 8072+8088
15 106 út 2.10. 6:412.10. 20:08 8072+8088
11 105 po 1.10. 5:381.10. 19:03 8072+8088
24 107 čt 27.9. 6:4027.9. 20:09 8072+8088
24 841 st 26.9. 5:3026.9. 20:18 8072+8088
15 141 út 25.9. 5:2225.9. 21:10 8072+8088
 7  109 po 24.9. 5:0324.9. 20:55 8072+8088
 6  142 pá 21.9. 6:2821.9. 21:00 8072+8088
24 106 út 18.9. 6:2418.9. 17:30 8072+8051*MU
 6  101 po 17.9. 5:0917.9. 20:40 8072+8051
 7  114 pá 14.9. 6:4514.9. 21:44 8072+8051
 6  109 čt 13.9. 6:3413.9. 22:21 8072+8051
24 105 st 12.9. 6:1612.9. 19:49 8072+8051
24 104 út 11.9. 6:0611.9. 19:39 8072+8051
 6  101 po 10.9. 15:0010.9. 20:40 8072+8051*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku vozu 8072
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.