Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 064 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 pá 3.4. 5:453.4. 23:23 8068+8072
 7  101 čt 2.4. 5:032.4. 21:15 8068+8072
 7  101 st 1.4. 5:031.4. 21:15 8068+8072
 7  107 út 31.3. 6:0131.3. 22:14 8068+8072
15 107 po 30.3. 6:4730.3. 22:44 8068+8072
 7  103 čt 26.3. 5:2926.3. 21:44 8068+8072
 7  107 st 25.3. 6:0125.3. 22:14 8068+8072
15 105 út 24.3. 6:1724.3. 19:59 8068+8072
15 102 po 23.3. 5:4523.3. 23:23 8068+8072
 7  104 pá 20.3. 4:2420.3. 20:07 8068+8072
 7  109 čt 19.3. 4:4419.3. 20:55 8068+8072
 7  114 st 18.3. 5:3218.3. 19:37 8068+8072
15 110 st 11.3. 8:3011.3. 21:07 8074+8072*Z
15 110 st 11.3. 5:3211.3. 8:30 8072+8074*MU
 6  110 út 10.3. 4:5011.3. 0:54 8072+8074
 6  110 po 9.3. 4:5010.3. 0:54 8072+8074
 7  110 pá 6.3. 5:037.3. 1:04 8072+8074
 7  112 čt 5.3. 5:175.3. 21:29 8072+8074
 7  112 st 4.3. 5:174.3. 21:29 8072+8074
 7  112 po 2.3. 5:172.3. 21:29 8072+8074
15 110 pá 28.2. 5:3228.2. 21:07 8072+8074
15 103 čt 27.2. 6:0827.2. 19:40 8072+8074
15 103 st 26.2. 6:0826.2. 19:40 8072+8074
15 101 út 25.2. 5:5825.2. 21:37 8072+8074
15 108 po 24.2. 7:0524.2. 22:24 8072+8074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.