Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 879 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 103 pá 20.7. 5:3220.7. 21:06 8072+8051
36 107 čt 19.7. 5:5219.7. 19:38 8072+8051
36 142 st 18.7. 5:2918.7. 20:59 8072+8051
36 144 po 16.7. 6:2816.7. 21:34 8072+8051
36 106 pá 13.7. 5:3913.7. 21:29 8072+8051
24 101 čt 12.7. 6:4612.7. 20:09 8072+8051
36 108 st 11.7. 14:1011.7. 19:48 8072+8051*Z
24 105 út 10.7. 6:2610.7. 16:40 8072+8051*MU
24 104 po 9.7. 6:169.7. 20:19 8072+8051
36 103 st 4.7. 5:244.7. 20:36 8072+8051
 7  102 út 3.7. 5:123.7. 21:24 8072+8051
36 107 po 2.7. 6:083.7. 0:45 8072+8051
24 113 pá 29.6. 6:2429.6. 19:49 8072+8051
24 102 čt 28.6. 6:4828.6. 20:09 8072+8051
15 108 st 27.6. 5:5927.6. 21:40 8072+8051
24 102 út 26.6. 6:4826.6. 20:09 8072+8051
24 109 po 25.6. 6:0625.6. 19:19 8072+8051
16 135 pá 22.6. 14:2822.6. 20:12 8072+8051
16 135 pá 22.6. 4:2822.6. 9:56 8072+8051
25 116 čt 21.6. 14:4021.6. 19:25 8072+8051
16 104 čt 21.6. 4:3821.6. 10:16 8072+8051
24 107 út 19.6. 5:4619.6. 17:00 8072+8051*MU
15 108 po 18.6. 5:5918.6. 21:40 8072+8051
 7  108 pá 15.6. 5:4115.6. 21:54 8072+8051
15 112 čt 14.6. 6:1214.6. 22:09 8072+8051
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8373+8368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.