Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 028 464 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 105 ne 16.6. 9:1316.6. 19:15 8072
23 108 so 15.6. 9:3815.6. 19:30 8072
23 107 ne 9.6. 9:319.6. 19:30 8072
23 106 so 8.6. 9:238.6. 19:15 8072
23 105 ne 2.6. 9:132.6. 19:15 8072
23 104 so 1.6. 9:081.6. 19:00 8072
23 105 ne 26.5. 9:1326.5. 19:15 8072
23 108 so 25.5. 9:3825.5. 19:30 8072
23 103 ne 19.5. 8:5319.5. 19:00 8072
23 110 so 18.5. 8:4118.5. 19:58 8072
23 105 ne 12.5. 9:1312.5. 19:15 8072
23 110 so 11.5. 9:3811.5. 19:30 8072
23 107 st 8.5. 8:538.5. 18:45 8072
23 107 ne 5.5. 14:145.5. 19:30 8072
23 106 so 4.5. 9:234.5. 19:15 8072
23 104 st 1.5. 9:081.5. 19:00 8072
16 113 út 30.4. 14:3630.4. 23:56 8067+8072
16 117 út 30.4. 7:0830.4. 9:32 8067+8072
16 111 po 29.4. 6:1129.4. 19:00 8067+8072
16 111 pá 26.4. 6:1126.4. 14:20 8067+8072*MU
16 108 čt 25.4. 5:1525.4. 23:16 8067+8072
16 113 st 24.4. 14:3624.4. 23:56 8067+8072
16 113 st 24.4. 5:4824.4. 10:12 8067+8072
16 113 út 23.4. 14:3623.4. 23:56 8067+8072
16 113 út 23.4. 5:4823.4. 10:12 8067+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.