Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 013 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 113 dnes 14:3629.11. 23:58 8072+8074
16 117 dnes 7:0829.11. 9:32 8072+8074
 7  109 út 28.11. 6:0528.11. 18:01 8072+8074
 7  103 po 27.11. 5:2527.11. 19:15 8072+8074
16 108 pá 24.11. 5:1424.11. 23:18 8072+8074
 7  104 čt 23.11. 15:2023.11. 19:25 8072+8074
16 117 čt 23.11. 7:0823.11. 9:32 8072+8074
 7  104 st 22.11. 5:0522.11. 9:13 8072+8074
 7  103 út 21.11. 5:2521.11. 19:15 8072+8074
 7  101 po 20.11. 6:5520.11. 21:16 8072+8074
 7  103 čt 16.11. 5:2516.11. 19:15 8072+8074
 7  101 st 15.11. 6:5515.11. 21:16 8072+8074
 7  101 út 14.11. 6:5514.11. 17:00 8072+8074*MU
 7  109 po 13.11. 6:0513.11. 18:01 8072+8074
16 113 pá 10.11. 14:3610.11. 23:58 8072+8074
16 117 pá 10.11. 7:0810.11. 9:32 8072+8074
 7  101 čt 9.11. 6:559.11. 21:16 8072+8074
 7  109 st 8.11. 6:058.11. 18:01 8072+8074
16 113 út 7.11. 14:367.11. 23:58 8072+8074
16 117 út 7.11. 7:087.11. 9:32 8072+8074
 7  104 po 6.11. 15:206.11. 19:25 8072+8074
 7  104 po 6.11. 5:056.11. 9:13 8072+8074
16 111 pá 3.11. 10:203.11. 19:00 8072+8074*Z1
 7  107 st 1.11. 5:401.11. 19:55 8072+8074
 7  101 út 31.10. 6:5531.10. 21:16 8072+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.