Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 978 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 105 dnes 4:2728.6. 9:35 8068+8072*MU
16 103 po 27.6. 4:5628.6. 0:14 8068+8072
 7  109 pá 24.6. 5:2124.6. 18:41 8068+8072
 6  107 čt 23.6. 4:5823.6. 18:41 8068+8072
16 111 st 22.6. 6:0422.6. 18:45 8068+8072
 7  109 út 21.6. 5:2121.6. 18:41 8068+8072
 7  114 pá 17.6. 4:2817.6. 19:28 8068+8072
 7  113 čt 16.6. 5:5916.6. 21:11 8068+8072
16 111 út 14.6. 6:0414.6. 18:45 8068+8072
 6  107 po 13.6. 4:5813.6. 18:41 8068+8072
22 111 pá 10.6. 6:2310.6. 21:06 8068+8072
16 104 čt 9.6. 7:1710.6. 0:14 8068+8072
 6  110 st 8.6. 5:138.6. 19:05 8068+8072
 7  114 út 7.6. 5:217.6. 20:42 8068+8072
 7  114 po 6.6. 5:216.6. 20:42 8068+8072
 6  110 pá 3.6. 14:303.6. 19:05 8068+8072*Z1
26 109 čt 2.6. 4:552.6. 12:40 8068+8072*MU
22 119 st 1.6. 4:511.6. 19:32 8068+8072
22 111 út 31.5. 6:2331.5. 21:06 8068+8072
22 123 po 30.5. 5:1630.5. 20:03 8068+8072
 6  110 čt 26.5. 5:1326.5. 19:05 8068+8072
 7  114 st 25.5. 5:2125.5. 20:42 8068+8072
 7  111 út 24.5. 4:4824.5. 20:26 8068+8072
 7  111 po 23.5. 4:4823.5. 20:26 8068+8072
 6  107 pá 20.5. 4:5820.5. 18:41 8068+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.