Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 pá 25.9. 5:5625.9. 19:57 8068+8072
 6  116 čt 24.9. 4:5024.9. 9:38 8068+8072
 5  110 st 23.9. 5:4024.9. 0:11 8068+8072
 8  103 út 22.9. 4:5422.9. 20:32 8068+8072
15 107 po 21.9. 5:2721.9. 22:27 8068+8072
25 114 pá 18.9. 5:5618.9. 19:57 8068+8072
 5  104 st 16.9. 6:2716.9. 20:45 8068+8072
 8  101 út 15.9. 4:3915.9. 20:01 8068+8072
 5  110 po 14.9. 5:4015.9. 0:11 8068+8072
 8  101 pá 11.9. 4:3911.9. 20:01 8068+8072
 8  104 čt 10.9. 4:5410.9. 17:15 8068+8072*MU
 6  104 st 9.9. 5:319.9. 21:06 8068+8072
 6  104 út 8.9. 5:318.9. 21:06 8068+8072
25 114 po 7.9. 5:577.9. 19:58 8068+8072
 5  104 pá 4.9. 6:274.9. 20:45 8068+8072
 5  110 čt 3.9. 5:404.9. 0:11 8068+8072
 8  104 st 2.9. 4:542.9. 20:32 8068+8072
 8  104 út 1.9. 4:541.9. 20:32 8068+8072
 8  101 po 31.8. 17:1531.8. 20:01 8068+8072*Z
 6  116 po 31.8. 4:5031.8. 9:38 8068+8072
 5  104 pá 28.8. 5:1628.8. 8:36 8068+8072
 5  101 čt 27.8. 5:0427.8. 20:45 8068+8072
 5  110 st 26.8. 6:0726.8. 9:36 8068+8072
 5  104 út 25.8. 14:1726.8. 0:51 8068+8072
 5  110 út 25.8. 6:0725.8. 9:36 8068+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362+8379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.