Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 719 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  112 po 18.11. 5:1718.11. 21:29 8072+8074
22 133 pá 15.11. 6:1615.11. 21:44 8072+8074
22 133 čt 14.11. 6:1614.11. 21:44 8072+8074
22 137 st 13.11. 6:4213.11. 19:43 8072+8074
22 108 út 12.11. 6:3212.11. 20:10 8072+8074
 7  113 po 11.11. 15:1711.11. 21:44 8072+8074
15 103 čt 7.11. 6:087.11. 19:40 8072+8074
23 106 út 5.11. 8:405.11. 13:15 8072+8074*Z
23 105 po 4.11. 10:054.11. 13:00 8072+8074*Z
26 103 čt 31.10. 6:311.11. 0:01 8072+8074
24 104 út 29.10. 6:0629.10. 19:39 8072+8074
 7  112 pá 25.10. 5:1725.10. 21:29 8072+8074
26 103 čt 24.10. 6:3125.10. 0:01 8072+8074
15 103 st 23.10. 6:0823.10. 19:40 8072+8074
15 108 út 22.10. 7:0522.10. 22:24 8072+8074
15 106 po 21.10. 6:4121.10. 20:08 8072+8074
15 103 pá 18.10. 6:0818.10. 19:40 8072+8074
15 103 čt 17.10. 6:0817.10. 19:40 8072+8074
15 104 st 16.10. 6:1716.10. 21:52 8072+8074
 7  113 út 15.10. 15:1715.10. 21:44 8072+8074
 7  113 út 15.10. 6:0415.10. 10:07 8072+8074
15 108 po 14.10. 7:0514.10. 22:24 8072+8074
15 101 pá 11.10. 5:5811.10. 21:37 8072+8074
 7  106 čt 10.10. 6:2910.10. 20:25 8072+8074
 7  112 st 9.10. 5:179.10. 21:29 8072+8074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.