Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 po 10.12. 14:4010.12. 19:25 8072+8088
 8  109 po 10.12. 5:5110.12. 9:40 8072+8088
16 116 pá 7.12. 14:007.12. 19:50 8072+8088
 8  109 pá 7.12. 5:517.12. 9:40 8072+8088
16 116 čt 6.12. 14:006.12. 19:50 8072+8088
16 103 čt 6.12. 6:276.12. 9:43 8072+8088
16 116 st 5.12. 14:005.12. 19:50 8072+8088
16 116 st 5.12. 7:075.12. 10:23 8072+8088
 6  143 út 4.12. 5:394.12. 22:10 8072+8088
 7  109 po 3.12. 5:033.12. 20:55 8072+8088
 7  105 čt 29.11. 6:2129.11. 22:14 8072+8088
15 103 st 28.11. 6:0828.11. 19:40 8072+8088
 6  141 út 27.11. 6:4627.11. 23:59 8072+8088
16 116 po 26.11. 14:0026.11. 18:35 8072+8088*MU*1
16 116 po 26.11. 7:0726.11. 10:23 8072+8088
25 116 pá 23.11. 14:4023.11. 19:25 8072+8088
25 116 pá 23.11. 5:1423.11. 9:54 8072+8088
 6  144 čt 22.11. 5:3922.11. 18:48 8072+8088
15 110 st 21.11. 5:3221.11. 21:07 8072+8088
 6  114 út 20.11. 7:1421.11. 0:19 8072+8088
 6  141 po 19.11. 5:0719.11. 18:18 8072+8088
 6  143 pá 16.11. 17:4016.11. 22:10 8072+8088*Z
 6  143 čt 15.11. 5:3915.11. 22:10 8072+8088
15 106 st 14.11. 6:4114.11. 20:08 8072+8088
26 116 út 13.11. 6:0713.11. 20:01 8072+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Palmovce Žertvy DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.