Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 739 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 110 st 8.7. 6:308.7. 20:00 8068+8072
24 110 pá 26.6. 5:4826.6. 10:00 8068+8072*MU
14 117 st 24.6. 5:0324.6. 10:33 8068+8072
 6  110 út 23.6. 17:4523.6. 20:36 8068+8072*Z
 5  113 út 23.6. 6:5123.6. 10:14 8068+8072
 6  114 po 22.6. 5:0922.6. 10:21 8068+8072
 5  104 pá 19.6. 6:2719.6. 20:45 8068+8072
 6  110 čt 18.6. 5:5018.6. 20:36 8068+8072
16 109 st 17.6. 6:5817.6. 19:57 8068+8072
 6  116 út 16.6. 6:4716.6. 9:49 8068+8072
16 122 po 15.6. 6:0815.6. 11:00 8068+8072
 5  108 pá 12.6. 16:0012.6. 19:37 8068+8072*Z1
16 120 pá 12.6. 5:3912.6. 10:27 8068+8072
26 113 čt 11.6. 5:2011.6. 9:57 8068+8072
14 117 st 10.6. 5:0310.6. 10:33 8068+8072
24 110 út 9.6. 5:489.6. 20:33 8068+8072
 8  113 po 8.6. 5:108.6. 10:27 8068+8072
 5  110 pá 5.6. 14:205.6. 19:57 8068+8072*Z2
 8  113 pá 5.6. 5:105.6. 10:27 8068+8072
16 120 čt 4.6. 5:394.6. 10:27 8068+8072
16 109 út 2.6. 6:582.6. 19:57 8068+8072
 8  115 út 26.5. 6:3726.5. 9:47 8068+8072
25 119 po 25.5. 6:2425.5. 10:46 8068+8072
 5  112 pá 22.5. 6:1022.5. 9:34 8068+8072
25 119 čt 21.5. 6:2421.5. 10:46 8068+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7275
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.