Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179926

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 108 st 24.7. 5:2924.7. 19:50 8072+8074
15 106 út 23.7. 5:1223.7. 19:30 8072+8074
15 112 po 22.7. 6:0822.7. 20:19 8072+8074
15 106 pá 19.7. 5:1219.7. 19:50 8072+8074
15 108 čt 18.7. 5:2918.7. 19:50 8072+8074
15 106 st 17.7. 5:1217.7. 19:30 8072+8074
 7  104 út 16.7. 6:0116.7. 21:29 8072+8074
 7  104 po 15.7. 6:0115.7. 21:29 8072+8074
15 112 pá 12.7. 6:0812.7. 20:19 8072+8074
 5  102 st 10.7. 5:0411.7. 1:00 8072+8068
15 106 po 8.7. 5:128.7. 19:30 8072+8068
 7  102 čt 4.7. 5:174.7. 21:29 8072+8068
15 103 st 3.7. 6:083.7. 21:22 8072+8068
 7  101 pá 1.2. 5:411.2. 19:37 8072+8088
24 106 čt 31.1. 6:2431.1. 19:59 8072+8088
 7  104 st 30.1. 6:1330.1. 20:07 8072+8088
 6  142 út 29.1. 6:2829.1. 21:00 8072+8088
16 116 po 28.1. 14:0028.1. 19:50 8072+8088
16 116 po 28.1. 7:0728.1. 10:23 8072+8088
25 116 pá 25.1. 14:4025.1. 17:05 8072+8088*MU
25 116 pá 25.1. 5:1425.1. 9:54 8072+8088
 6  144 čt 24.1. 6:0924.1. 18:32 8072+8088
 6  142 st 23.1. 6:2823.1. 21:00 8072+8088
16 116 út 22.1. 14:0022.1. 19:50 8072+8088
16 116 út 22.1. 7:0722.1. 10:23 8072+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.