Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 911 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  112 po 15.10. 5:1715.10. 15:15 8067+8076*MU
 6  142 pá 12.10. 6:2812.10. 21:00 8067+8076
25 116 čt 11.10. 14:4011.10. 19:25 8067+8076
24 105 čt 11.10. 6:1611.10. 10:00 8067+8076*MU
 7  104 st 10.10. 6:1310.10. 20:07 8067+8076
12+15 111 út 9.10. 6:579.10. 19:41 8067+8076
24 105 po 8.10. 6:168.10. 19:49 8067+8076
 8  109 pá 5.10. 5:515.10. 9:40 8067+8076
 6  144 čt 4.10. 6:094.10. 18:32 8067+8076
 6  142 st 3.10. 6:283.10. 21:00 8067+8076
25 116 út 2.10. 14:402.10. 19:25 8067+8076
 8  109 út 2.10. 5:512.10. 9:40 8067+8076
 6  143 po 1.10. 5:391.10. 22:10 8067+8076
 6  142 čt 27.9. 6:2827.9. 21:00 8067+8076
 6  101 st 26.9. 5:0926.9. 10:45 8067+8076*MU
 7  109 út 25.9. 5:0325.9. 14:10 8067+8076*MU
15 110 po 24.9. 5:5024.9. 22:07 8067+8076
15 110 pá 21.9. 5:5821.9. 22:17 8067+8076
24 105 čt 20.9. 6:1620.9. 19:49 8067+8076
15 110 st 19.9. 5:5819.9. 22:07 8067+8076
 6  142 út 18.9. 6:2818.9. 21:00 8067+8076
24 107 po 17.9. 6:4017.9. 16:19 8067+8076*MU
24 104 pá 14.9. 6:0614.9. 19:39 8067+8076
24 104 čt 13.9. 6:0613.9. 19:39 8067+8076
 7  107 st 12.9. 5:4912.9. 18:23 8067+8076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.