Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 483 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 104 st 1.7. 4:591.7. 11:00 8067+8077
 5  113 pá 19.6. 6:5119.6. 8:30 8067+8077*MU
24 109 čt 18.6. 5:4318.6. 20:22 8067+8077
22 102 st 17.6. 5:2218.6. 0:31 8067+8077
 6  107 út 16.6. 5:1716.6. 20:43 8067+8077
14 114 po 15.6. 5:2915.6. 20:27 8067+8077
 6  116 pá 12.6. 6:4712.6. 9:49 8067+8077
 4  106 čt 11.6. 6:4011.6. 10:05 8067+8077
25 119 st 10.6. 6:2410.6. 10:46 8067+8077
24 111 út 9.6. 5:599.6. 20:42 8067+8077
 6  114 po 8.6. 5:098.6. 10:21 8067+8077
 4  106 pá 5.6. 15:205.6. 18:35 8067+8077
16 122 pá 5.6. 6:085.6. 11:00 8067+8077
 5  113 čt 4.6. 6:514.6. 10:14 8067+8077
 8  115 st 3.6. 6:373.6. 9:47 8067+8077
 5  112 út 2.6. 6:102.6. 9:34 8067+8077
 5  110 pá 29.5. 14:3029.5. 19:57 8067+8077*Z
 5  112 st 27.5. 6:1027.5. 9:34 8067+8077
 6  116 po 25.5. 6:4725.5. 9:49 8067+8077
25 119 po 18.5. 6:2418.5. 10:46 8067+8077
 7  103 pá 15.5. 5:2915.5. 21:44 8067+8077
 7  103 čt 14.5. 5:2914.5. 21:44 8067+8077
 7  107 st 13.5. 6:0113.5. 22:19 8067+8077
15 102 út 12.5. 6:0912.5. 19:25 8067+8077
15 104 po 11.5. 14:2711.5. 19:45 8067+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.