Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 143 po 16.7. 6:5316.7. 21:26 8067+8087
36 105 pá 13.7. 4:5613.7. 21:14 8067+8087
36 103 čt 12.7. 5:3213.7. 0:36 8067+8087
36 142 st 11.7. 5:2911.7. 20:59 8067+8087
36 143 út 10.7. 6:5310.7. 21:26 8067+8087
36 108 po 9.7. 4:369.7. 19:48 8067+8087
 7  107 st 4.7. 6:115.7. 0:31 8067+8087
16 104 pá 15.6. 4:3815.6. 10:16 8089+8067
16 135 čt 14.6. 14:2814.6. 20:12 8089+8067
16 135 čt 14.6. 4:2814.6. 9:56 8089+8067
25 116 st 13.6. 14:4013.6. 19:25 8089+8067
 8  112 st 13.6. 6:3313.6. 8:59 8089+8067
16 135 út 12.6. 14:2812.6. 20:12 8089+8067
16 135 po 11.6. 14:2811.6. 20:12 8089+8067
16 104 po 11.6. 4:3811.6. 10:16 8089+8067
16 135 pá 8.6. 14:288.6. 20:12 8089+8067
16 104 pá 8.6. 4:388.6. 10:16 8089+8067
16 135 čt 7.6. 14:287.6. 20:12 8089+8067
16 104 čt 7.6. 4:387.6. 10:16 8089+8067
16 135 st 6.6. 14:286.6. 20:12 8089+8067
25 116 st 6.6. 5:146.6. 9:54 8089+8067
25 116 út 5.6. 14:405.6. 19:25 8089+8067
25 116 út 5.6. 5:145.6. 9:54 8089+8067
16 135 po 4.6. 14:284.6. 20:12 8089+8067
24 109 po 4.6. 6:064.6. 12:40 8089+8067*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.