Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 043 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 106 dnes 6:207.6. 20:26 8067
13 106 út 6.6. 6:206.6. 20:26 8067
13 106 po 5.6. 6:205.6. 20:26 8067
sjHL 101 so 3.6. 21:544.6. 5:50 8067
sjHL 101 pá 2.6. 21:543.6. 5:57 8067
sjHL 101 čt 1.6. 21:542.6. 5:57 8067
sjHL 101 st 31.5. 21:541.6. 5:57 8067
sjHL 101 út 30.5. 21:5431.5. 5:57 8067
sjHL 101 po 29.5. 23:2030.5. 5:57 8067*Z1
11 113 čt 6.4. 6:306.4. 9:11 8067
11 114 st 5.4. 15:055.4. 17:43 8067
11 113 st 5.4. 6:305.4. 9:11 8067
11 114 út 4.4. 15:054.4. 17:43 8067
11 113 út 4.4. 6:304.4. 9:11 8067
11 114 po 3.4. 15:053.4. 17:43 8067
11 113 po 3.4. 6:303.4. 9:11 8067
13 101 pá 31.3. 6:3931.3. 20:00 8067
13 104 čt 30.3. 15:1930.3. 18:53 8067
13 104 čt 30.3. 7:3430.3. 9:36 8067
13 101 st 29.3. 6:3929.3. 20:00 8067
13 104 út 28.3. 15:1928.3. 18:53 8067
13 104 út 28.3. 7:3428.3. 9:36 8067
13 106 po 27.3. 11:0027.3. 18:47 8067*Z2
13 104 po 27.3. 7:3427.3. 9:36 8067
13 101 po 6.3. 5:586.3. 13:30 8067*MU*1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8353
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření odporníku v zast. Želivského (Strojimp.) ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.