Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 038 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  107 pá 16.9. 6:0716.9. 20:00 8080+8067
22 110 čt 15.9. 7:0215.9. 19:07 8080+8067
16 106 st 14.9. 5:5214.9. 18:27 8080+8067
16 101 út 13.9. 15:2414.9. 0:35 8080+8067
16 101 út 13.9. 5:1113.9. 9:39 8080+8067
16 101 po 12.9. 15:2413.9. 0:35 8080+8067
16 101 po 12.9. 5:1112.9. 9:39 8080+8067
22 116 pá 9.9. 5:309.9. 19:43 8080+8067
22 106 čt 8.9. 6:158.9. 18:37 8080+8067
16 114 út 6.9. 7:006.9. 19:33 8080+8067
22 129 po 5.9. 5:395.9. 19:32 8080+8067
16 108 pá 2.9. 6:122.9. 12:30 8080+8067*MU
16 104 čt 1.9. 5:261.9. 20:30 8080+8067
22 117 st 31.8. 6:0131.8. 20:36 8080+8067
 7  113 čt 30.6. 5:5930.6. 21:11 8080+8067
22 136 st 29.6. 5:3129.6. 19:48 8080+8067
22 111 út 28.6. 6:2328.6. 21:06 8080+8067
22 116 po 27.6. 7:0428.6. 1:07 8080+8067
 7  113 čt 23.6. 5:5923.6. 13:30 8080+8067*MU
 7  113 út 21.6. 5:5921.6. 16:25 8080+8067*MU
 7  113 po 20.6. 5:5920.6. 7:00 8080+8067*MU
 7  114 st 15.6. 4:2815.6. 19:28 8077+8067
 7  114 út 14.6. 4:2814.6. 19:28 8077+8067
 7  113 po 13.6. 5:5913.6. 21:11 8077+8067
 7  106 pá 10.6. 13:4010.6. 17:46 8077+8067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.