Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 983 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  144 út 19.2. 5:3919.2. 18:48 8067+8087
24 107 po 18.2. 11:5418.2. 20:09 8067+8087*Z
25 116 po 18.2. 7:3018.2. 9:54 8067+8087*Z1
25 116 po 18.2. 5:1418.2. 6:45 8067+8087*MU
25 116 pá 15.2. 14:4415.2. 19:28 8067+8087
16 116 pá 15.2. 7:0715.2. 10:23 8067+8087
 6  144 čt 14.2. 5:3914.2. 18:48 8067+8087
11 105 st 13.2. 6:0913.2. 21:20 8067+8087
 6  113 út 12.2. 6:3412.2. 18:58 8067+8087
 6  141 po 11.2. 5:0711.2. 18:18 8067+8087
16 110 pá 8.2. 5:219.2. 0:34 8067+8087
16 116 čt 7.2. 14:007.2. 19:50 8067+8087
16 116 čt 7.2. 7:077.2. 10:23 8067+8087
16 110 st 6.2. 5:217.2. 0:34 8067+8087
16 110 út 5.2. 5:216.2. 0:34 8067+8087
 6  144 po 4.2. 5:394.2. 18:48 8067+8087
 6  142 pá 1.2. 6:281.2. 21:00 8067+8087
25 116 čt 31.1. 14:4031.1. 19:25 8067+8087
16 116 čt 31.1. 7:0731.1. 10:23 8067+8087
 6  144 st 30.1. 14:0030.1. 18:32 8067+8087*Z2
 6  144 út 15.1. 6:0915.1. 18:32 8067+8053
 7  104 po 14.1. 6:1314.1. 20:07 8067+8053
15 110 pá 11.1. 5:3211.1. 21:07 8067+8053
24 107 čt 10.1. 6:4010.1. 20:09 8067+8053
 6  109 st 9.1. 6:349.1. 22:21 8067+8053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8009+8063
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9279
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.