Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 979 648 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 111 pá 25.9. 4:2125.9. 10:26 8067+8077
25 114 čt 24.9. 8:0024.9. 19:57 8067+8077*Z
25 817 čt 24.9. 6:5024.9. 8:00 8067+8077*Z
25 114 čt 24.9. 5:5624.9. 6:50 8067+8077*MU
 7  109 st 23.9. 5:4223.9. 9:42 8067+8077
 8  101 út 22.9. 4:3922.9. 20:01 8067+8077
 5  108 po 21.9. 5:1621.9. 19:37 8067+8077
15 109 pá 18.9. 6:5018.9. 20:08 8067+8077
 5  112 čt 17.9. 6:0917.9. 9:34 8067+8077
25 114 st 16.9. 5:5616.9. 19:57 8067+8077
 5  104 út 15.9. 6:2715.9. 20:45 8067+8077
 5  108 po 14.9. 5:1614.9. 19:37 8067+8077
15 109 pá 11.9. 5:4811.9. 18:57 8067+8077
14 114 čt 10.9. 5:2910.9. 20:29 8067+8077
25 114 st 9.9. 5:569.9. 19:57 8067+8077
25 114 út 8.9. 5:568.9. 19:57 8067+8077
 7  108 po 7.9. 5:597.9. 19:56 8067+8077
 8  104 pá 4.9. 4:544.9. 20:32 8067+8077
 8  104 čt 3.9. 4:543.9. 20:32 8067+8077
 8  101 st 2.9. 4:392.9. 20:01 8067+8077
 8  101 út 1.9. 4:391.9. 20:01 8067+8077
 8  104 po 31.8. 4:5431.8. 20:32 8067+8077
15 112 pá 28.8. 6:4428.8. 8:59 8067+8077
 5  108 st 26.8. 4:3626.8. 20:16 8067+8077
16 111 út 25.8. 13:4025.8. 22:37 8067+8077*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8376+8386

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.