Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 114 st 25.4. 6:3225.4. 18:02 8029+8067
24 102 út 24.4. 6:4724.4. 20:09 8029+8067
24 114 po 23.4. 6:3223.4. 18:02 8029+8067
24 114 pá 20.4. 6:3220.4. 18:02 8029+8067
 7  113 čt 19.4. 6:2819.4. 20:26 8029+8067
 7  111 st 18.4. 6:1318.4. 20:07 8029+8067
 7  113 út 17.4. 6:2817.4. 20:26 8029+8067
24 113 po 16.4. 6:2416.4. 19:49 8029+8067
24 113 pá 13.4. 6:2413.4. 19:49 8029+8067
24 113 čt 12.4. 6:2412.4. 19:49 8029+8067
24 101 st 11.4. 6:4011.4. 19:59 8029+8067
24 113 út 10.4. 6:2410.4. 19:49 8029+8067
24 101 po 9.4. 6:409.4. 19:59 8029+8067
24 114 pá 6.4. 6:326.4. 18:02 8029+8067
24 112 čt 5.4. 6:165.4. 19:39 8029+8067
15 103 st 4.4. 5:514.4. 19:57 8029+8067
 7  111 út 3.4. 6:133.4. 20:07 8029+8067
24 112 čt 29.3. 6:1629.3. 19:39 8029+8067
 7  111 st 28.3. 6:1328.3. 20:07 8029+8067
24 114 út 27.3. 6:3227.3. 18:02 8029+8067
24 112 po 26.3. 6:1626.3. 19:39 8029+8067
24 109 pá 23.3. 6:0623.3. 19:19 8029+8067
 7  111 čt 22.3. 14:1522.3. 20:07 8029+8067*Z
 7  111 čt 22.3. 6:1322.3. 10:00 8029+8067*MU*1
15 103 st 21.3. 15:4021.3. 19:57 8029+8067*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9095
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8074+8080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.