Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 388 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 pá 28.6. 4:4928.6. 19:36 8067+8083
 6  143 čt 27.6. 5:3927.6. 22:10 8067+8083
 7  112 st 26.6. 5:1726.6. 21:29 8067+8083
 7  101 út 25.6. 5:4125.6. 19:37 8067+8083
 7  110 po 24.6. 5:0325.6. 1:04 8067+8083
 7  112 pá 21.6. 5:1721.6. 21:29 8067+8083
 6  144 st 19.6. 6:0919.6. 11:55 8067+8087*MU
 7  112 út 18.6. 5:1718.6. 21:29 8067+8087
 7  110 po 17.6. 5:0318.6. 1:04 8067+8087
 7  110 pá 14.6. 5:0315.6. 1:04 8067+8087
 7  104 čt 13.6. 6:1313.6. 20:07 8067+8087
 7  104 st 12.6. 6:1312.6. 20:07 8067+8087
 7  104 út 11.6. 6:1311.6. 20:07 8067+8087
 7  101 čt 6.6. 5:416.6. 19:37 8067+8087
 6  101 st 5.6. 5:095.6. 18:32 8067+8087
15 104 út 4.6. 6:174.6. 21:52 8067+8087
 6  141 po 3.6. 5:313.6. 20:13 8067+8087
25 116 pá 31.5. 14:4031.5. 19:25 8067+8087
16 103 pá 31.5. 6:2731.5. 9:43 8067+8087
23 103 čt 30.5. 5:4630.5. 21:21 8067+8087
23 107 st 29.5. 6:5329.5. 22:27 8067+8087
23 106 út 28.5. 6:3828.5. 20:27 8067+8087
23 106 po 27.5. 6:3827.5. 20:27 8067+8087
23 109 ne 26.5. 8:0626.5. 21:42 8067+8087
23 110 so 25.5. 8:1725.5. 20:46 8067+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.