Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 883 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 114 pá 19.1. 6:3219.1. 18:02 8029+8067
24 109 čt 18.1. 6:0618.1. 19:19 8029+8067
7 113 st 17.1. 6:2817.1. 20:26 8029+8067
24 112 út 16.1. 6:1616.1. 19:39 8029+8067
24 101 po 15.1. 6:4015.1. 19:59 8029+8067
16 102 pá 12.1. 4:2012.1. 22:49 8029+8067
16 111 čt 11.1. 18:5011.1. 21:44 8029+8067*Z
16 106 st 3.1. 15:013.1. 20:21 8029+8067
16 106 st 3.1. 5:003.1. 10:36 8029+8067
16 110 út 2.1. 5:092.1. 20:35 8029+8067
Rok 2017
16 112 pá 22.12. 5:3922.12. 15:30 8067+8029*MU
16 104 st 13.12. 4:2913.12. 10:20 8067+8053*MU
25 102 út 12.12. 6:2212.12. 19:46 8067+8053
25 102 po 11.12. 6:2211.12. 19:46 8067+8053
25 114 pá 8.12. 5:518.12. 21:39 8067+8053
25 114 čt 7.12. 5:517.12. 21:39 8067+8053
25 114 st 6.12. 5:516.12. 21:39 8067+8053
25 107 út 5.12. 4:545.12. 20:35 8067+8053
16 102 po 4.12. 7:044.12. 23:21 8067+8053
16 118 pá 1.12. 4:291.12. 19:59 8067+8053
16 118 čt 30.11. 4:2930.11. 19:59 8067+8053
16 110 st 29.11. 5:3730.11. 0:34 8067+8053
16 118 út 28.11. 4:2928.11. 19:59 8067+8053
16 117 po 27.11. 6:3328.11. 1:14 8067+8053
16 118 pá 24.11. 4:2924.11. 19:59 8067+8053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.