Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8067

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 30. 10. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179929

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 053 598 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 101 út 9.1. 6:189.1. 19:38 8067
23 108 po 1.1. 9:131.1. 19:15 8067
Rok 2023
23 110 ne 31.12. 9:5231.12. 19:45 8067
23 108 so 30.12. 9:0830.12. 19:00 8067
23 108 út 26.12. 9:1326.12. 19:15 8067
23 108 po 25.12. 9:1325.12. 19:15 8067
23 110 so 23.12. 9:3823.12. 19:30 8067
23 109 ne 17.12. 9:3117.12. 19:29 8067
23 109 so 16.12. 9:2216.12. 19:14 8067
23 107 ne 10.12. 8:5310.12. 18:59 8067
23 110 so 9.12. 9:379.12. 19:29 8067
23 112 ne 3.12. 10:243.12. 18:44 8067
23 109 so 2.12. 12:502.12. 19:14 8067*Z1
 7  112 po 23.10. 6:2523.10. 18:25 8082+8067
16 114 pá 20.10. 15:3520.10. 22:37 8082+8067
16 109 pá 20.10. 7:0320.10. 9:29 8082+8067
 7  112 čt 19.10. 5:0119.10. 21:53 8082+8067
 7  110 st 18.10. 4:4118.10. 20:05 8082+8067
 7  110 út 17.10. 4:4117.10. 20:05 8082+8067
16 112 po 16.10. 4:5316.10. 20:03 8082+8067
16 109 pá 22.9. 6:0122.9. 20:04 8082+8067
16 103 čt 21.9. 5:1221.9. 19:13 8082+8067
16 105 st 20.9. 7:0320.9. 21:02 8082+8067
16 103 po 18.9. 5:1218.9. 19:13 8082+8067
16 106 pá 15.9. 6:0115.9. 19:21 8082+8067
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8009

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.