Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 116 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 dnes 6:5127.2. 19:57 8068+8080
16 113 po 26.2. 14:3626.2. 23:56 8068+8080
16 113 po 26.2. 5:4826.2. 10:12 8068+8080
16 113 pá 23.2. 14:3623.2. 23:56 8068+8080
16 113 pá 23.2. 5:4823.2. 10:12 8068+8080
16 110 čt 15.2. 4:5415.2. 16:30 8068+8080*MU
16 102 st 14.2. 5:1414.2. 23:18 8068+8080
16 107 pá 2.2. 6:212.2. 19:28 8068+8080
16 107 st 31.1. 6:2131.1. 19:28 8068+8080
16 107 út 30.1. 6:2130.1. 19:28 8068+8080
16 104 po 29.1. 5:3129.1. 7:45 8068+8080*MU
16 105 pá 26.1. 5:5926.1. 23:58 8068+8080
 7  110 čt 25.1. 4:4525.1. 20:45 8068+8080
 7  112 st 24.1. 7:0524.1. 21:16 8068+8080
Rok 2023
16 110 pá 29.12. 4:3429.12. 19:48 8068+8080
 7  109 čt 28.12. 4:4528.12. 20:45 8068+8080
 7  106 st 27.12. 4:2528.12. 0:35 8068+8080
 7  103 pá 22.12. 5:2522.12. 19:15 8068+8080
16 114 čt 21.12. 4:3421.12. 19:28 8068+8080
16 108 st 20.12. 5:1420.12. 23:18 8068+8080
 7  107 út 19.12. 5:4019.12. 19:55 8068+8080
 7  107 po 18.12. 5:4018.12. 19:55 8068+8080
 7  101 pá 15.12. 6:5515.12. 21:16 8068+8080
 7  109 čt 14.12. 6:0514.12. 18:01 8068+8080
16 113 st 13.12. 14:3613.12. 23:58 8068+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.