Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 040 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 st 31.3. 5:2631.3. 12:30 8068+8072*MU*1
26 101 út 30.3. 4:5830.3. 22:05 8068+8072
26 101 po 29.3. 4:5829.3. 22:05 8068+8072
26 101 čt 25.3. 4:5825.3. 22:05 8068+8072
26 103 st 24.3. 5:2624.3. 22:35 8068+8072
 7  109 út 23.3. 5:2823.3. 20:24 8068+8072
 7  103 po 22.3. 6:1822.3. 20:54 8068+8072
 7  110 pá 19.3. 5:3819.3. 20:34 8068+8072
 7  109 čt 18.3. 5:2818.3. 20:24 8068+8072
 7  110 st 17.3. 5:3817.3. 20:34 8068+8072
 7  110 út 16.3. 5:3816.3. 20:34 8068+8072
26 101 po 15.3. 4:5815.3. 22:05 8068+8072
26 103 pá 12.3. 5:2612.3. 22:35 8068+8072
26 101 čt 11.3. 4:5811.3. 22:05 8068+8072
26 103 st 10.3. 5:2610.3. 22:35 8068+8072
26 101 út 9.3. 4:589.3. 22:05 8068+8072
26 103 po 8.3. 5:268.3. 22:35 8068+8072
26 101 pá 5.3. 4:585.3. 22:05 8068+8072
26 103 čt 4.3. 5:264.3. 22:35 8068+8072
26 101 st 3.3. 4:583.3. 22:05 8068+8072
26 103 út 2.3. 5:262.3. 22:35 8068+8072
 7  109 po 1.3. 5:281.3. 20:24 8068+8072
 7  109 st 24.2. 5:2824.2. 20:24 8068+8072
26 103 út 23.2. 5:2623.2. 22:35 8068+8072
26 101 po 22.2. 4:5822.2. 22:05 8068+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na křižovatce Prašný most ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.