Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 957 163 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 104 pá 20.7. 6:0820.7. 20:14 8068+8009
 7  107 čt 19.7. 6:1120.7. 0:31 8068+8009
36 103 st 18.7. 5:3219.7. 0:36 8068+8009
36 107 út 17.7. 5:5217.7. 19:38 8068+8009
36 141 po 16.7. 4:4116.7. 21:21 8068+8009
36 103 ne 15.7. 4:4115.7. 20:56 8068
36 104 so 14.7. 4:2114.7. 20:34 8068
 7  111 st 30.5. 6:1330.5. 20:07 8068+8067*MU*1
24 102 út 29.5. 6:4829.5. 20:09 8068+8067
 8  707 pá 25.5. 15:2025.5. 16:00 8068+8067*Z
24 113 st 23.5. 6:2423.5. 18:25 8068+8067*MU
24 101 út 22.5. 6:4022.5. 19:59 8068+8067
24 114 po 21.5. 9:3021.5. 18:02 8068+8067*Z1
24 109 pá 18.5. 6:0618.5. 19:19 8068+8063
15 108 čt 17.5. 5:5917.5. 21:40 8068+8063
 7  108 st 16.5. 5:4116.5. 21:54 8068+8063
15 112 út 15.5. 6:1215.5. 22:09 8068+8063
24 114 po 14.5. 6:3214.5. 18:02 8068+8063
 7  113 pá 11.5. 6:2811.5. 20:26 8068+8063
15 108 čt 10.5. 5:5910.5. 21:40 8068+8063
 7  113 st 9.5. 6:289.5. 20:26 8068+8063
25 116 po 7.5. 14:407.5. 19:25 8068+8063
 8  104 po 7.5. 5:217.5. 9:40 8068+8063
 8  109 pá 4.5. 5:054.5. 19:30 8068+8063
 8  109 čt 3.5. 5:053.5. 19:30 8068+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8321
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.