Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 092 260 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 čt 23.3. 4:2623.3. 19:01 8068+8082
 7  115 st 22.3. 15:0322.3. 21:29 8068+8082
sjHL 195 út 21.3. 18:4521.3. 19:45 8082+8068
 7  111 út 21.3. 14:3121.3. 18:40 8068+8082*MU
 7  115 út 21.3. 5:0021.3. 9:23 8068+8082
 6  115 po 20.3. 6:1420.3. 19:20 8068+8082
 7  113 pá 17.3. 4:2617.3. 19:01 8068+8082
16 108 čt 16.3. 6:1116.3. 23:36 8068+8082
16 114 st 15.3. 7:0015.3. 19:34 8068+8082
16 106 út 14.3. 5:5114.3. 18:28 8068+8082
 7  113 po 13.3. 4:2613.3. 19:01 8068+8082
 7  115 pá 10.3. 15:0310.3. 21:29 8068+8082
16 101 pá 10.3. 5:1010.3. 9:48 8068+8082
16 114 čt 9.3. 7:009.3. 19:34 8068+8082
16 112 po 27.2. 4:5527.2. 11:00 8068+8077*MU
 7  109 pá 24.2. 6:2324.2. 22:45 8068+8077
 7  103 čt 23.2. 5:1523.2. 11:30 8068+8077*MU
 7  107 st 22.2. 6:0622.2. 22:06 8068+8077
16 106 út 21.2. 5:5121.2. 18:48 8068+8077
 7  111 po 20.2. 14:3120.2. 20:50 8068+8077
16 101 po 20.2. 5:1020.2. 9:48 8068+8077
16 110 pá 17.2. 4:3517.2. 18:55 8068+8077
16 112 čt 16.2. 4:5517.2. 0:16 8068+8077
 7  113 st 15.2. 4:2615.2. 19:01 8068+8077
 6  112 út 14.2. 5:3614.2. 21:02 8068+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.