Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 104 410 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 pá 22.9. 4:4122.9. 20:05 8068+8051
16 108 čt 21.9. 15:0321.9. 21:32 8068+8051
16 106 čt 21.9. 5:4021.9. 11:50 8068+8051*MU
16 103 st 20.9. 5:1220.9. 19:13 8068+8051
16 103 út 19.9. 5:1219.9. 19:13 8068+8051
16 108 po 18.9. 6:4718.9. 10:01 8068+8051
16 109 pá 15.9. 14:5516.9. 0:17 8068+8051
16 114 pá 15.9. 7:3515.9. 10:01 8068+8051
16 112 út 12.9. 4:5312.9. 13:20 8068+8051*MU
16 108 po 11.9. 4:3211.9. 19:37 8068+8051*MU
16 114 pá 8.9. 15:358.9. 22:37 8068+8051
16 114 pá 8.9. 7:358.9. 10:01 8068+8051
16 110 čt 7.9. 6:398.9. 0:37 8068+8051
16 106 st 6.9. 6:016.9. 19:21 8068+8051
16 112 út 5.9. 4:535.9. 20:03 8068+8051
16 112 po 4.9. 4:534.9. 20:03 8068+8051
15 104 pá 4.8. 6:144.8. 18:53 8068+8051
15 106 čt 3.8. 13:003.8. 21:19 8068+8051*Z1
15 104 po 31.7. 6:1431.7. 18:53 8068+8051
16 105 pá 7.7. 7:308.7. 0:26 8068+8051*Z2
16 110 pá 30.6. 5:4230.6. 18:41 8068+8051
16 115 čt 29.6. 4:3229.6. 19:21 8068+8051
14 115 st 28.6. 4:3928.6. 23:43 8068+8051
 7  104 út 27.6. 4:2128.6. 0:49 8068+8051
16 112 po 26.6. 6:0126.6. 23:37 8068+8051
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8063
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.