Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179606

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 300 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 pá 3.4. 5:453.4. 23:23 8068+8072
 7  101 čt 2.4. 5:032.4. 21:15 8068+8072
 7  101 st 1.4. 5:031.4. 21:15 8068+8072
 7  107 út 31.3. 6:0131.3. 22:14 8068+8072
15 107 po 30.3. 6:4730.3. 22:44 8068+8072
 7  103 čt 26.3. 5:2926.3. 21:44 8068+8072
 7  107 st 25.3. 6:0125.3. 22:14 8068+8072
15 105 út 24.3. 6:1724.3. 19:59 8068+8072
15 102 po 23.3. 5:4523.3. 23:23 8068+8072
 7  104 pá 20.3. 4:2420.3. 20:07 8068+8072
 7  109 čt 19.3. 4:4419.3. 20:55 8068+8072
 7  114 st 18.3. 5:3218.3. 19:37 8068+8072
15 110 út 17.3. 5:3317.3. 21:07 8068+8087
15 101 po 16.3. 5:5816.3. 21:37 8068+8087
15 113 pá 13.3. 5:1213.3. 20:52 8068+8087
15 101 čt 12.3. 5:5812.3. 21:37 8068+8087
 7  114 st 11.3. 5:3111.3. 19:37 8068+8087
 7  104 út 10.3. 4:2310.3. 20:07 8068+8087
 7  104 po 9.3. 4:239.3. 20:07 8068+8087
 7  109 pá 6.3. 4:436.3. 20:55 8068+8087
 7  105 čt 5.3. 6:215.3. 22:29 8068+8087
 7  114 st 4.3. 5:314.3. 19:37 8068+8088
15 113 út 3.3. 5:123.3. 23:03 8068+8088
15 113 po 2.3. 5:122.3. 23:03 8068+8088
 7  112 pá 28.2. 5:1728.2. 21:29 8068+8088


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.