Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 083 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 dnes 6:4721.9. 10:01 8053+8080
16 111 st 20.9. 4:3220.9. 17:00 8053+8080*MU
16 102 út 19.9. 4:5320.9. 0:37 8053+8080
16 108 po 18.9. 15:0318.9. 21:32 8053+8080
16 114 út 5.9. 7:355.9. 10:01 8053+8080
16 108 po 4.9. 4:324.9. 19:37 8053+8080
15 101 čt 3.8. 5:413.8. 8:00 8053+8080*MU
15 107 st 2.8. 15:042.8. 19:23 8053+8080
15 107 st 2.8. 6:442.8. 8:53 8053+8080
15 101 út 1.8. 5:411.8. 20:34 8053+8080
15 107 po 31.7. 6:4431.7. 8:53 8053+8080
15 107 pá 28.7. 15:0428.7. 19:23 8053+8080
15 107 pá 28.7. 6:4428.7. 8:53 8053+8080
15 101 čt 27.7. 5:4127.7. 20:34 8053+8080
15 110 st 26.7. 7:2427.7. 0:37 8053+8080
 7  103 út 25.7. 4:4125.7. 21:35 8053+8080
16 121 pá 7.7. 4:247.7. 16:00 8053+8080*MU
16 113 út 4.7. 15:114.7. 21:47 8053+8080
16 113 út 4.7. 5:124.7. 9:35 8053+8080
16 103 po 3.7. 7:014.7. 0:17 8053+8080
 8  101 pá 30.6. 5:0430.6. 18:58 8053+8080
16 107 čt 29.6. 5:1229.6. 22:57 8053+8080
16 110 st 28.6. 5:4228.6. 18:41 8053+8080
 7  110 út 27.6. 4:4127.6. 20:05 8053+8080
16 103 po 26.6. 4:5327.6. 0:37 8053+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.