Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované reklamní polepy:

Mr.Brown II

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)
Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 917 274 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 107 út 24.4. 14:1024.4. 20:56 8080+8083*Z
24 107 út 24.4. 5:4624.4. 9:45 8080+8083*MU
24 107 po 23.4. 5:4623.4. 20:56 8080+8083
 8  109 st 28.3. 5:0528.3. 19:30 8076+8080
25 116 út 27.3. 14:4027.3. 19:24 8076+8080
16 104 út 27.3. 4:3827.3. 10:16 8076+8080
25 116 po 26.3. 14:4026.3. 19:24 8076+8080
25 116 pá 23.3. 14:4023.3. 19:24 8074+8080
25 116 pá 23.3. 5:1423.3. 9:54 8074+8080
25 116 čt 22.3. 14:4022.3. 19:24 8074+8080
 8  112 čt 22.3. 6:3322.3. 8:59 8074+8080
15 103 st 21.3. 5:5121.3. 15:40 8074+8080*MU
24 114 út 20.3. 6:3220.3. 18:02 8074+8080
24 113 po 19.3. 6:2419.3. 19:49 8074+8080
15 104 pá 16.3. 5:5916.3. 22:09 8074+8080
24 101 čt 15.3. 6:4015.3. 19:59 8074+8080
24 114 st 14.3. 6:3214.3. 18:02 8074+8080
24 109 út 13.3. 6:0613.3. 19:19 8074+8080
24 112 pá 9.3. 6:169.3. 19:39 8080+8053
24 101 čt 8.3. 6:408.3. 19:59 8080+8053
15 103 st 7.3. 6:077.3. 19:40 8080+8053
24 101 út 6.3. 6:406.3. 19:59 8080+8053
15 107 po 5.3. 6:415.3. 20:09 8080+8053
24 114 pá 2.3. 6:322.3. 18:02 8080+8053
15 107 čt 1.3. 6:411.3. 20:09 8080+8053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.