Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 110 750 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 113 pá 13.9. 15:0013.9. 19:48 8068+8080
16 108 pá 13.9. 4:5513.9. 9:40 8068+8080
16 108 čt 12.9. 14:2012.9. 23:56 8068+8080
16 108 čt 12.9. 4:5512.9. 9:40 8068+8080
16 113 st 11.9. 15:0011.9. 19:48 8068+8080
16 108 st 11.9. 4:5511.9. 9:40 8068+8080
16 111 út 10.9. 7:4011.9. 0:36 8068+8080
16 107 po 9.9. 7:089.9. 19:00 8068+8080
Zvl 119 so 7.9. 9:007.9. 12:00 8068+8080
16 101 pá 6.9. 6:216.9. 18:12 8068+8080
16 107 čt 5.9. 7:085.9. 19:00 8068+8080
16 113 st 4.9. 15:004.9. 16:15 8068+8080*MU
16 107 st 4.9. 7:084.9. 8:11 8068+8080*MU
16 107 út 3.9. 7:083.9. 19:00 8068+8080
16 106 čt 15.8. 6:0015.8. 22:56 8068+8080
16 108 út 30.7. 11:0830.7. 12:40 8068+8080*Z1+MU
16 108 út 30.7. 6:2130.7. 8:47 8068+8080*MU
19 108 út 9.7. 5:119.7. 19:52 8068+8080
16 108 po 8.7. 6:218.7. 23:36 8068+8080
19 104 út 2.7. 4:512.7. 19:12 8068+8080
16 101 pá 28.6. 6:5128.6. 19:57 8068+8080
16 114 út 25.6. 4:3525.6. 19:28 8068+8080
19 104 po 24.6. 6:4924.6. 21:05 8068+8080
16 101 pá 21.6. 6:5121.6. 19:57 8068+8080
16 117 po 17.6. 7:0817.6. 9:32 8068+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8481+8394 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.