Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 020 000 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 čt 21.1. 5:2721.1. 20:24 8080+8074
 7  103 st 20.1. 6:1720.1. 20:54 8080+8074
 7  103 út 19.1. 6:1719.1. 20:54 8080+8074
 7  103 po 11.1. 6:1711.1. 20:54 8080+8074
 7  107 pá 8.1. 5:178.1. 20:06 8080+8074
15 102 čt 7.1. 6:287.1. 21:38 8080+8074
 7  103 út 5.1. 6:175.1. 20:54 8080+8074
 7  103 po 4.1. 6:174.1. 20:54 8080+8074
Rok 2020
14 106 út 29.12. 6:0429.12. 21:29 8080+8074
 6  112 po 28.12. 5:5228.12. 21:50 8080+8074
 7  103 po 21.12. 6:1721.12. 20:54 8080+8074
 7  110 pá 18.12. 5:4718.12. 20:34 8080+8074
 7  103 čt 17.12. 6:1717.12. 20:54 8080+8074
 6  113 st 16.12. 5:0916.12. 22:53 8080+8074
 6  108 út 15.12. 6:3115.12. 22:14 8080+8074
 7  110 pá 11.12. 5:4711.12. 20:34 8080+8074
 7  103 čt 10.12. 6:1710.12. 20:54 8080+8074
 7  103 st 9.12. 6:179.12. 20:54 8080+8074
 7  103 út 8.12. 15:308.12. 20:54 8080+8074*Z
 7  107 pá 4.12. 5:174.12. 20:06 8080+8074
 7  110 čt 3.12. 5:473.12. 20:34 8080+8074
 7  107 st 2.12. 5:172.12. 20:06 8080+8074
 7  110 út 1.12. 5:471.12. 20:34 8080+8074
 7  103 po 30.11. 10:0530.11. 20:54 8080+8074*Z1
11 105 út 3.11. 5:333.11. 11:35 8080+8074*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.