Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované reklamní polepy:

Mr.Brown II

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)
Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 947 274 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 106 pá 14.12. 6:4114.12. 20:08 8080+8051
 7  101 čt 13.12. 5:4113.12. 19:37 8080+8051
 6  142 st 12.12. 6:2812.12. 21:00 8080+8051
25 116 út 11.12. 14:4011.12. 19:25 8080+8051
 6  142 čt 6.12. 6:286.12. 10:00 8080+8089*MU
16 103 st 5.12. 14:515.12. 20:45 8080+8089
 6  144 st 5.12. 6:095.12. 11:55 8080+8089*MU
24 104 út 4.12. 6:064.12. 19:39 8080+8089
24 105 po 3.12. 6:163.12. 19:49 8080+8089
 7  106 pá 30.11. 6:2930.11. 20:25 8080+8083
24 106 čt 29.11. 6:2429.11. 19:59 8080+8083
24 107 st 28.11. 6:4028.11. 20:09 8080+8083
 7  104 út 27.11. 6:1327.11. 20:07 8080+8083
 7  105 po 26.11. 6:2126.11. 22:14 8089+8080
 7  101 pá 23.11. 5:4123.11. 19:37 8089+8080
24 106 čt 22.11. 6:2422.11. 19:59 8089+8080
 6  141 st 21.11. 5:0721.11. 18:18 8089+8080
16 104 út 20.11. 14:2320.11. 20:36 8089+8080
16 104 út 20.11. 7:0720.11. 10:23 8089+8080
 6  144 po 19.11. 5:3919.11. 11:35 8089+8080*MU
 7  109 pá 16.11. 5:0316.11. 20:55 8089+8080
24 104 čt 15.11. 6:0615.11. 19:39 8089+8080
 6  142 st 14.11. 6:2814.11. 21:00 8089+8080
 6  143 po 12.11. 5:3912.11. 22:10 8089+8080
 7  112 pá 9.11. 5:179.11. 21:29 8089+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.