Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 004 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 pá 10.7. 6:0610.7. 9:35 8080+8074
26 111 čt 9.7. 6:319.7. 12:30 8080+8074*MU
24 101 st 8.7. 6:028.7. 20:52 8080+8074
14 110 pá 3.7. 6:303.7. 20:00 8080+8074
26 111 čt 2.7. 6:312.7. 20:45 8080+8074
14 114 pá 26.6. 5:2926.6. 20:27 8080+8074
 5  112 st 24.6. 6:1024.6. 9:34 8080+8074
 8  113 út 23.6. 5:1023.6. 10:27 8080+8074
 5  113 po 22.6. 6:5122.6. 10:14 8080+8074
 8  115 pá 19.6. 6:3719.6. 9:47 8080+8074
 5  113 čt 18.6. 6:5118.6. 10:14 8080+8074
 4  106 st 17.6. 6:4017.6. 10:05 8080+8074
 4  106 út 16.6. 6:4016.6. 10:05 8080+8074
 6  116 po 15.6. 6:4715.6. 9:49 8080+8074
 8  115 pá 12.6. 6:3712.6. 9:47 8080+8074
14 117 čt 11.6. 5:0311.6. 10:33 8080+8074
16 122 st 10.6. 6:0810.6. 11:00 8080+8074
25 114 út 9.6. 5:579.6. 19:57 8080+8074
 8  115 pá 5.6. 6:375.6. 9:47 8080+8074
 8  113 čt 4.6. 5:104.6. 10:27 8080+8074
16 120 út 2.6. 5:392.6. 10:27 8080+8074
 5  112 po 1.6. 6:101.6. 9:34 8080+8074
 6  114 st 20.5. 5:0920.5. 10:21 8080+8074
26 115 po 18.5. 7:0318.5. 9:17 8080+8074
15 109 pá 15.5. 5:1215.5. 18:59 8080+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.