Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 057 950 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 čt 23.6. 5:5923.6. 13:30 8080+8067*MU
 7  113 út 21.6. 5:5921.6. 16:25 8080+8067*MU
 7  113 po 20.6. 5:5920.6. 7:00 8080+8067*MU
22 133 út 19.4. 5:5319.4. 9:03 8080+8082
21 101 čt 14.4. 15:4714.4. 20:12 8080+8082
21 101 čt 14.4. 6:4314.4. 9:09 8080+8082
16 115 st 13.4. 4:3613.4. 14:30 8080+8082*MU
16 118 út 12.4. 7:1712.4. 19:33 8080+8082
21 114 po 11.4. 5:4811.4. 19:51 8080+8082
16 116 pá 8.4. 6:148.4. 17:15 8080+8082*MU
16 108 čt 7.4. 4:567.4. 18:29 8080+8082
16 103 st 6.4. 15:256.4. 19:33 8080+8082
21 101 út 5.4. 15:475.4. 18:25 8080+8082*MU
22 119 po 4.4. 4:514.4. 19:32 8080+8082
 8  109 so 2.4. 16:202.4. 21:37 8080+8082*Z1
21 115 pá 1.4. 5:581.4. 20:01 8080+8082
 7  111 čt 31.3. 5:0631.3. 19:48 8080+8082
 7  103 st 30.3. 5:0430.3. 18:57 8080+8082
16 103 út 29.3. 15:2529.3. 19:33 8080+8082
22 133 út 29.3. 5:5629.3. 9:03 8080+8082
22 127 po 28.3. 14:3128.3. 20:41 8080+8082
22 130 po 28.3. 6:1728.3. 9:27 8080+8082
22 119 pá 25.3. 4:5125.3. 19:32 8080+8082
24 116 čt 24.3. 15:0224.3. 19:56 8080+8082
22 136 čt 24.3. 6:4324.3. 9:51 8080+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8072

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.