Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8080

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 136 160 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  107 pá 23.5. 15:1223.5. 20:50 8068+8080
31 107 pá 23.5. 4:3323.5. 9:48 8068+8080
31 101 čt 22.5. 6:2522.5. 20:15 8068+8080
10 120 st 21.5. 6:2721.5. 19:52 8068+8080
31 107 út 20.5. 15:1320.5. 19:15 8068+8080
31 107 út 20.5. 4:3320.5. 9:48 8068+8080
31 105 po 19.5. 6:1519.5. 19:53 8068+8080
11 110 pá 16.5. 5:5316.5. 20:22 8068+8080
 7  107 čt 15.5. 15:1215.5. 20:50 8068+8080
 7  107 čt 15.5. 7:1215.5. 10:12 8068+8080
 7  107 st 14.5. 15:1214.5. 20:50 8068+8080
 7  107 st 14.5. 7:1214.5. 10:12 8068+8080
 7  115 út 13.5. 5:5913.5. 19:11 8068+8080
31 105 po 12.5. 6:1512.5. 19:53 8068+8080
 7  113 pá 9.5. 4:589.5. 20:04 8068+8080
 7  101 st 7.5. 14:217.5. 19:58 8068+8080
 7  101 út 6.5. 14:216.5. 19:58 8068+8080
 7  115 út 6.5. 5:596.5. 11:35 8068+8080*MU
10 120 po 5.5. 6:275.5. 19:52 8068+8080
11 110 st 30.4. 5:5330.4. 20:22 8068+8080
11 110 út 29.4. 5:5329.4. 20:22 8068+8080
 7  107 po 28.4. 7:1228.4. 10:12 8068+8080
15 101 pá 25.4. 5:2525.4. 21:11 8068+8080
15 106 čt 24.4. 6:0824.4. 19:53 8068+8080
 7  115 st 23.4. 5:5923.4. 19:11 8068+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.