Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7278

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 20. 2. 2015

Výrobní číslo: 178383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 261 821 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  824 út 17.2. 7:0817.2. 19:02 7278+7187
 9  812 po 16.2. 6:2116.2. 18:17 7278+7187
 9  815 ne 15.2. 12:2315.2. 21:59 7278+7187
 9  818 so 14.2. 5:3415.2. 0:45 7278+7187
 9  829 pá 13.2. 5:2513.2. 21:42 7278+7187
 9  802 čt 12.2. 5:4413.2. 0:25 7278+7187
 9  805 st 11.2. 5:5212.2. 0:35 7278+7187
 9  812 út 10.2. 6:2110.2. 18:17 7278+7187
 9  805 po 9.2. 5:5210.2. 0:35 7278+7187
 9  815 ne 8.2. 12:238.2. 17:10 7278+7187*MU
 9  813 so 7.2. 5:028.2. 0:05 7278+7187
 9  802 pá 6.2. 5:447.2. 0:25 7278+7187
 9  803 čt 5.2. 15:155.2. 19:53 7278+7187
 9  803 čt 5.2. 6:515.2. 9:15 7278+7187
 9  834 st 4.2. 5:364.2. 19:47 7278+7187
 9  829 út 3.2. 5:253.2. 21:42 7278+7187
 9  808 po 2.2. 15:353.2. 0:55 7278+7187
 9  833 po 2.2. 6:282.2. 8:55 7278+7187
 9  817 ne 1.2. 5:342.2. 0:35 7278+7187
 9  818 so 31.1. 5:341.2. 0:45 7278+7187
 9  824 pá 30.1. 7:0830.1. 19:02 7278+7187
 9  817 čt 29.1. 4:4629.1. 18:37 7278+7187
 9  803 st 28.1. 15:1528.1. 19:53 7278+7187
 9  803 st 28.1. 6:5128.1. 9:15 7278+7187
 9  829 út 27.1. 5:2527.1. 21:42 7278+7187
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.