Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7187

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 12. 2. 2016

Výrobní číslo: 175351

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 356 965 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
sjZI 888 pá 12.2. 8:3012.2. 9:00 7187+7271*1
 9  808 st 20.1. 7:1420.1. 9:39 7187+7123
 9  834 út 19.1. 5:3319.1. 19:46 7187+7123
 9  805 po 18.1. 5:4918.1. 22:29 7187+7123
 9  826 pá 15.1. 5:1515.1. 23:55 7187+7123
 9  831 čt 14.1. 5:2815.1. 0:05 7187+7123
 9  826 st 13.1. 5:1513.1. 23:55 7187+7123
 9  823 út 12.1. 5:0212.1. 23:49 7187+7123
 9  818 po 11.1. 6:4511.1. 18:19 7187+7123
11 810 pá 8.1. 5:088.1. 19:42 7187+7189
11 806 čt 7.1. 15:098.1. 0:20 7187+7189
11 806 čt 7.1. 5:347.1. 9:19 7187+7189
11 813 st 6.1. 5:227.1. 0:40 7187+7189
11 801 út 5.1. 5:445.1. 18:21 7187+7189
11 811 po 4.1. 6:374.1. 19:52 7187+7189
Rok 2015
11 801 út 22.12. 5:4422.12. 18:21 7187+7189
11 811 po 21.12. 6:3721.12. 19:52 7187+7189
11 801 pá 18.12. 5:4418.12. 18:21 7187+7189
11 807 čt 17.12. 4:4817.12. 21:12 7187+7189
11 805 st 16.12. 6:0316.12. 22:30 7187+7189*MU*2
11 810 út 15.12. 5:0815.12. 19:42 7187+7189
11 811 po 14.12. 6:3714.12. 19:52 7187+7189
11 810 pá 11.12. 5:0811.12. 19:42 7187+7189
11 805 čt 10.12. 6:0311.12. 0:10 7187+7189
11 811 st 9.12. 6:379.12. 19:52 7187+7189
*1 = odstavení vozů do areálu ÚDDP
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = vykolejení ve smyčce Olšanské hřbitovy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.