Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7263

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: leden 2015

Výrobní číslo: 178389

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 423 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  833 čt 8.1. 6:288.1. 8:55 7278+7263
 9  808 st 7.1. 15:358.1. 0:55 7278+7263
26 817 út 6.1. 5:406.1. 22:14 7278+7263
26 804 po 5.1. 6:295.1. 20:31 7278+7263
26 809 ne 4.1. 10:164.1. 22:04 7278+7263
26 810 so 3.1. 5:163.1. 23:13 7278+7263
22 828 pá 2.1. 5:532.1. 22:09 7278+7263
Rok 2014
22 831 st 31.12. 5:5831.12. 19:30 7278+7263
22 826 út 30.12. 5:4531.12. 0:36 7278+7263
22 811 ne 28.12. 4:5229.12. 0:36 7278+7263
22 818 so 27.12. 4:5227.12. 23:23 7278+7263
22 817 st 24.12. 4:5224.12. 18:01 7278+7263
22 831 út 23.12. 5:5823.12. 19:30 7278+7263
 5  802 ne 21.12. 9:5321.12. 21:24 7278+7263
 5  803 so 20.12. 7:4920.12. 21:39 7278+7263
22 809 pá 19.12. 4:5219.12. 19:38 7278+7263
22 827 čt 18.12. 5:4918.12. 19:12 7278+7263
22 827 st 17.12. 5:4917.12. 19:12 7278+7263
22 809 út 16.12. 4:5216.12. 15:00 7278+7263*MU*1
 9  823 po 15.12. 5:0115.12. 21:20 7278+7263
 9  819 ne 14.12. 5:0215.12. 0:15 7278+7263
 9  821 so 13.12. 5:2214.12. 0:35 7278+7263
 9  805 pá 12.12. 5:5213.12. 0:35 7278+7263
 9  826 čt 11.12. 5:1511.12. 23:59 7278+7263
 9  831 st 10.12. 5:3211.12. 0:05 7278+7263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s automobilem u Kubánského náměstí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.