Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: listopad 2014

Výrobní číslo: 176317

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 298 299 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
11 802 pá 28.11. 5:4728.11. 18:27 7228+7229
11 805 čt 27.11. 14:5927.11. 22:20 7228+7229
11 805 čt 27.11. 5:3427.11. 9:16 7228+7229
11 806 st 26.11. 6:0326.11. 22:30 7228+7229
11 811 út 25.11. 6:3626.11. 0:40 7228+7229
11 810 po 24.11. 5:0824.11. 19:42 7228+7229
11 805 pá 21.11. 5:3421.11. 9:16 7228+7229
11 810 čt 20.11. 5:0820.11. 19:42 7228+7229
11 811 st 19.11. 6:3620.11. 0:40 7228+7229
11 811 út 18.11. 6:3619.11. 0:40 7228+7229
11 813 pá 14.11. 5:2214.11. 20:17 7228+7229
11 810 čt 13.11. 5:0813.11. 19:42 7228+7229
11 810 st 12.11. 5:0812.11. 19:42 7228+7229
11 811 út 11.11. 6:3612.11. 0:40 7228+7229
11 802 čt 6.11. 5:476.11. 18:27 7228+7229
11 810 st 5.11. 5:085.11. 19:42 7228+7229
11 806 út 4.11. 6:034.11. 22:30 7228+7229
11 802 po 3.11. 5:473.11. 18:27 7228+7229
11 810 pá 31.10. 5:0831.10. 19:42 7228+7229
11 810 čt 30.10. 5:0830.10. 19:42 7228+7229
11 804 st 29.10. 5:4229.10. 21:52 7228+7229
11 810 pá 24.10. 5:0824.10. 19:42 7228+7229
11 811 čt 23.10. 6:3624.10. 0:40 7228+7229
11 802 st 22.10. 5:4722.10. 18:27 7228+7229
11 802 út 21.10. 5:4721.10. 18:27 7228+7229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.