Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7210

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 10. 6. 2015

Výrobní číslo: 176299

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 273 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
26 814 čt 13.11. 5:2113.11. 21:46 7126+7210
26 814 st 12.11. 5:2112.11. 21:46 7126+7210
26 804 út 11.11. 6:2911.11. 20:31 7126+7210
26 812 po 10.11. 5:0410.11. 19:04 7126+7210
26 811 ne 9.11. 4:569.11. 23:05 7126+7210
26 810 so 8.11. 5:168.11. 23:13 7126+7210
26 814 pá 7.11. 5:217.11. 21:46 7126+7210
26 804 čt 6.11. 6:296.11. 20:31 7126+7210
26 812 st 5.11. 5:045.11. 19:04 7126+7210
26 817 út 4.11. 5:404.11. 22:15 7126+7210
26 814 po 3.11. 5:213.11. 21:46 7126+7210
26 811 ne 2.11. 4:562.11. 23:05 7126+7210
26 810 so 1.11. 5:161.11. 23:13 7126+7210
26 814 pá 31.10. 5:2131.10. 21:46 7126+7210
20 806 st 29.10. 5:2629.10. 22:08 7126+7210
20 807 út 28.10. 11:4928.10. 23:14 7126+7210
 9  809 so 25.10. 5:2626.10. 0:24 7126+7210
 9  805 pá 24.10. 6:1025.10. 0:04 7126+7210
 9  810 čt 23.10. 4:4623.10. 19:50 7126+7210
 9  806 st 22.10. 6:1622.10. 19:14 7126+7210
 9  804 út 21.10. 5:4821.10. 19:22 7126+7210
 9  808 po 20.10. 6:2621.10. 0:44 7126+7210
 9  814 ne 19.10. 7:3320.10. 0:15 7126+7210
 9  818 so 18.10. 5:3419.10. 0:45 7126+7210
 9  831 pá 17.10. 5:3218.10. 0:05 7126+7210


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.