Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7126

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 16. 5. 2015

Výrobní číslo: 174377

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 584 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  823 st 21.1. 5:0121.1. 12:00 7126+7067*MU
 9  826 út 20.1. 5:1520.1. 23:59 7126+7067
 9  807 po 19.1. 6:0420.1. 0:45 7126+7067
 9  818 pá 16.1. 6:4516.1. 18:19 7126+7067
 9  833 čt 15.1. 14:5916.1. 0:15 7126+7067
 9  833 čt 15.1. 6:2815.1. 8:55 7126+7067
26 817 st 14.1. 5:4014.1. 22:14 7126+7067
26 817 út 13.1. 5:4013.1. 22:14 7126+7067
26 817 po 12.1. 5:4012.1. 22:14 7126+7067
26 810 ne 11.1. 12:5911.1. 22:14 7126+7067
26 808 so 10.1. 7:2010.1. 22:15 7126+7067
 9  817 čt 8.1. 4:468.1. 18:37 7126+7163
 9  824 st 7.1. 7:087.1. 19:02 7126+7163
 9  812 út 6.1. 6:216.1. 18:17 7126+7163
 9  812 po 5.1. 6:215.1. 18:17 7126+7163
 9  813 ne 4.1. 5:015.1. 0:05 7126+7163
 9  815 so 3.1. 5:223.1. 21:59 7126+7163
 9  806 pá 2.1. 6:043.1. 0:45 7126+7163
Rok 2014
 9  802 út 30.12. 5:4330.12. 19:25 7126+7163
 9  812 ne 28.12. 4:4628.12. 23:59 7126+7163
 9  814 so 27.12. 7:3228.12. 0:15 7126+7163
 9  813 pá 26.12. 5:0127.12. 0:05 7126+7163
 9  810 út 23.12. 15:3924.12. 0:55 7126+7163
 9  810 út 23.12. 6:2923.12. 8:55 7126+7163
 9  828 po 22.12. 5:3623.12. 0:15 7126+7163
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.