Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7074

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: březen 2014

Výrobní číslo: 174325

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 523 347 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 541 čt 27.2. 5:5328.2. 0:45 7074+7124
22 512 ne 23.2. 13:2923.2. 21:35 7074+7124
22 504 so 22.2. 4:3622.2. 21:06 7074+7124
22 506 ne 16.2. 12:4416.2. 23:06 7074+7124
22 510 st 12.2. 6:3112.2. 22:55 7074+7124
22 515 út 11.2. 15:1611.2. 18:11 7074+7124
22 505 út 11.2. 5:4011.2. 8:32 7074+7124
26 719 po 10.2. 14:4110.2. 22:46 7100+7074
22 525 po 10.2. 4:5411.2. 0:14 7074+7124
22 513 ne 9.2. 4:369.2. 22:45 7074+7124
22 508 so 8.2. 5:169.2. 0:35 7074+7124
17 526 pá 7.2. 6:218.2. 0:41 7074+7124
17 526 st 5.2. 6:216.2. 0:41 7074+7124
22 514 čt 30.1. 7:0130.1. 23:35 7074+7124
22 518 st 29.1. 4:5430.1. 0:25 7074+7124
22 504 út 28.1. 6:3129.1. 1:13 7074+7124
22 518 ne 26.1. 5:1626.1. 22:15 7074+7124
 7  506 čt 23.1. 6:0723.1. 21:48 7074+7124
 7  511 st 22.1. 6:2922.1. 20:44 7074+7124
 7  514 út 21.1. 6:0121.1. 9:53 7074+7124
 7  512 po 20.1. 4:4421.1. 0:36 7074+7124
22 508 so 18.1. 5:1619.1. 0:35 7074+7124
 7  504 pá 17.1. 5:5918.1. 1:05 7074+7124
22 523 út 14.1. 5:2015.1. 0:14 7074+7124
22 523 po 13.1. 5:2014.1. 0:14 7074+7124


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.