Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7100

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 17. 5. 2016

Výrobní číslo: 174351

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 612 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  808 út 17.5. 7:1417.5. 9:39 7100+7245
 9  834 po 16.5. 5:3316.5. 19:46 7100+7245
 9  813 ne 15.5. 7:1516.5. 0:05 7100+7245
 9  816 so 14.5. 7:4715.5. 0:25 7100+7245
 9  826 pá 13.5. 5:1513.5. 23:55 7100+7245
 9  833 čt 12.5. 14:5913.5. 0:15 7100+7245
 9  826 čt 12.5. 5:1512.5. 7:30 7100+7245*MU
 9  833 st 11.5. 14:5912.5. 0:15 7100+7245
 9  808 st 11.5. 7:1411.5. 9:39 7100+7245
 9  806 út 10.5. 5:5210.5. 15:00 7100+7245*MU
 9  803 po 9.5. 15:159.5. 20:01 7100+7245
 9  833 po 9.5. 6:299.5. 8:55 7100+7245
 9  825 pá 6.5. 5:246.5. 21:29 7100+7245
 9  808 čt 5.5. 15:355.5. 19:54 7100+7245
11 810 čt 5.5. 5:085.5. 8:30 7100+7245*MU
11 813 st 4.5. 5:225.5. 0:43 7100+7245
11 801 út 3.5. 5:443.5. 18:21 7100+7245
11 805 po 2.5. 6:023.5. 0:13 7100+7245
11 801 pá 29.4. 5:4429.4. 18:21 7100+7245
11 805 čt 28.4. 6:0229.4. 0:13 7100+7245
11 810 st 27.4. 5:0827.4. 19:42 7100+7245
11 808 út 26.4. 4:5126.4. 21:15 7100+7245
11 806 po 25.4. 15:0926.4. 0:28 7100+7245
11 806 po 25.4. 5:3425.4. 9:19 7100+7245
11 806 pá 22.4. 15:0923.4. 0:28 7100+7245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.