Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do 1. 4. 2022)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 037 428 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 509 dnes 6:4018.5. 0:32 8275+8157
3+26 516 čt 16.5. 5:0216.5. 21:53 8275+8157
24 502 st 15.5. 6:3615.5. 18:43 8275+8157
 4  504 út 14.5. 15:1014.5. 18:49 8275+8157
6+14 513 út 14.5. 7:2414.5. 9:14 8275+8157
3+26 515 po 13.5. 5:1113.5. 19:06 8275+8157
 7  509 ne 12.5. 4:3513.5. 0:34 8275+8157
 8  506 so 11.5. 4:3211.5. 23:41 8275+8157
22 510 pá 10.5. 6:4811.5. 0:33 8275+8157
22 511 čt 9.5. 10:009.5. 18:57 8275+8157*Z1
3+26 516 út 7.5. 5:027.5. 21:53 8275+8157
3+26 516 po 6.5. 5:026.5. 21:53 8275+8157
5+16 334 ne 5.5. 13:005.5. 15:00 8275+8157*Z2
12 503 so 4.5. 5:055.5. 0:32 8275+8157
22 514 pá 3.5. 5:503.5. 19:35 8275+8157
 4  513 čt 2.5. 5:562.5. 20:09 8275+8157
3+26 501 st 1.5. 4:262.5. 0:05 8275+8157
22 531 út 30.4. 16:011.5. 0:13 8275+8157
22 526 út 30.4. 6:0430.4. 8:56 8275+8157
22 510 po 29.4. 6:4830.4. 0:33 8275+8157
26 509 so 27.4. 4:4728.4. 0:46 8275+8157
 4  513 pá 26.4. 5:5626.4. 20:09 8275+8157
26 502 st 24.4. 14:4924.4. 18:16 8275+8157
13 504 po 22.4. 15:3022.4. 19:45 8157
13 504 po 22.4. 6:4022.4. 9:22 8157
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8376
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.