Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2004
V provozu od: 23. 8. 2004
Výrobní číslo: 020/2003
Původní evidenční číslo: 6638 II
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 037 428 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6+14 | 509 | dnes 6:40 | 18.5. 0:32 | 8275+8157 | ||
3+26 | 516 | čt 16.5. 5:02 | 16.5. 21:53 | 8275+8157 | ||
24 | 502 | st 15.5. 6:36 | 15.5. 18:43 | 8275+8157 | ||
4 | 504 | út 14.5. 15:10 | 14.5. 18:49 | 8275+8157 | ||
6+14 | 513 | út 14.5. 7:24 | 14.5. 9:14 | 8275+8157 | ||
3+26 | 515 | po 13.5. 5:11 | 13.5. 19:06 | 8275+8157 | ||
7 | 509 | ne 12.5. 4:35 | 13.5. 0:34 | 8275+8157 | ||
8 | 506 | so 11.5. 4:32 | 11.5. 23:41 | 8275+8157 | ||
22 | 510 | pá 10.5. 6:48 | 11.5. 0:33 | 8275+8157 | ||
22 | 511 | čt 9.5. 10:00 | 9.5. 18:57 | 8275+8157*Z1 | ||
3+26 | 516 | út 7.5. 5:02 | 7.5. 21:53 | 8275+8157 | ||
3+26 | 516 | po 6.5. 5:02 | 6.5. 21:53 | 8275+8157 | ||
5+16 | 334 | ne 5.5. 13:00 | 5.5. 15:00 | 8275+8157*Z2 | ||
12 | 503 | so 4.5. 5:05 | 5.5. 0:32 | 8275+8157 | ||
22 | 514 | pá 3.5. 5:50 | 3.5. 19:35 | 8275+8157 | ||
4 | 513 | čt 2.5. 5:56 | 2.5. 20:09 | 8275+8157 | ||
3+26 | 501 | st 1.5. 4:26 | 2.5. 0:05 | 8275+8157 | ||
22 | 531 | út 30.4. 16:01 | 1.5. 0:13 | 8275+8157 | ||
22 | 526 | út 30.4. 6:04 | 30.4. 8:56 | 8275+8157 | ||
22 | 510 | po 29.4. 6:48 | 30.4. 0:33 | 8275+8157 | ||
26 | 509 | so 27.4. 4:47 | 28.4. 0:46 | 8275+8157 | ||
4 | 513 | pá 26.4. 5:56 | 26.4. 20:09 | 8275+8157 | ||
26 | 502 | st 24.4. 14:49 | 24.4. 18:16 | 8275+8157 | ||
13 | 504 | po 22.4. 15:30 | 22.4. 19:45 | 8157 | ||
13 | 504 | po 22.4. 6:40 | 22.4. 9:22 | 8157 |