Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2004
V provozu od: 16. 9. 2004
Výrobní číslo: 021/2003
Původní evidenční číslo: 6734
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 030 256 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 507 | po 3.3. 15:28 | 4.3. 0:45 | 8540+8158 | ||
26 | 507 | po 3.3. 5:43 | 3.3. 9:03 | 8540+8158 | ||
7 | 512 | so 1.3. 4:56 | 2.3. 0:34 | 8540+8158 | ||
15 | 511 | pá 28.2. 5:09 | 28.2. 21:52 | 8540+8158 | ||
4 | 513 | čt 27.2. 15:10 | 27.2. 20:49 | 8540+8158 | ||
4 | 513 | čt 27.2. 7:26 | 27.2. 9:21 | 8540+8158 | ||
22 | 521 | st 26.2. 15:40 | 26.2. 19:24 | 8540+8158 | ||
22 | 516 | st 26.2. 7:10 | 26.2. 9:10 | 8540+8158 | ||
4 | 513 | út 25.2. 15:10 | 25.2. 20:49 | 8540+8158 | ||
4 | 513 | út 25.2. 7:26 | 25.2. 9:21 | 8540+8158 | ||
26 | 502 | po 24.2. 14:49 | 24.2. 18:15 | 8540+8158 | ||
22 | 521 | po 24.2. 6:28 | 24.2. 8:30 | 8540+8158 | ||
7 | 509 | pá 21.2. 5:02 | 21.2. 20:57 | 8540+8158 | ||
15 | 502 | čt 20.2. 5:55 | 20.2. 20:53 | 8540+8158 | ||
15 | 507 | st 19.2. 5:09 | 19.2. 21:51 | 8540+8158 | ||
15 | 510 | út 18.2. 5:27 | 18.2. 20:38 | 8540+8158 | ||
22 | 508 | po 17.2. 5:43 | 17.2. 23:55 | 8540+8158 | ||
26 | 502 | pá 14.2. 4:26 | 14.2. 19:51 | 8540+8158 | ||
22 | 508 | čt 13.2. 5:43 | 13.2. 23:55 | 8540+8158 | ||
26 | 510 | st 12.2. 5:44 | 13.2. 0:04 | 8540+8158 | ||
22 | 512 | út 11.2. 4:38 | 11.2. 21:01 | 8540+8158 | ||
7+15 | 531 | po 10.2. 5:09 | 11.2. 0:37 | 8540+8158 | ||
15 | 503 | ne 9.2. 4:49 | 9.2. 20:53 | 8540+8158 | ||
22 | 509 | so 8.2. 19:00 | 9.2. 0:34 | 8540+8158*Z1 | ||
15 | 504 | pá 7.2. 6:15 | 7.2. 21:21 | 8540+8158 |