Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8158

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 16. 9. 2004

Výrobní číslo: 021/2003

Původní evidenční číslo: 6734

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 030 256 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 po 3.3. 15:284.3. 0:45 8540+8158
26 507 po 3.3. 5:433.3. 9:03 8540+8158
 7  512 so 1.3. 4:562.3. 0:34 8540+8158
15 511 pá 28.2. 5:0928.2. 21:52 8540+8158
 4  513 čt 27.2. 15:1027.2. 20:49 8540+8158
 4  513 čt 27.2. 7:2627.2. 9:21 8540+8158
22 521 st 26.2. 15:4026.2. 19:24 8540+8158
22 516 st 26.2. 7:1026.2. 9:10 8540+8158
 4  513 út 25.2. 15:1025.2. 20:49 8540+8158
 4  513 út 25.2. 7:2625.2. 9:21 8540+8158
26 502 po 24.2. 14:4924.2. 18:15 8540+8158
22 521 po 24.2. 6:2824.2. 8:30 8540+8158
 7  509 pá 21.2. 5:0221.2. 20:57 8540+8158
15 502 čt 20.2. 5:5520.2. 20:53 8540+8158
15 507 st 19.2. 5:0919.2. 21:51 8540+8158
15 510 út 18.2. 5:2718.2. 20:38 8540+8158
22 508 po 17.2. 5:4317.2. 23:55 8540+8158
26 502 pá 14.2. 4:2614.2. 19:51 8540+8158
22 508 čt 13.2. 5:4313.2. 23:55 8540+8158
26 510 st 12.2. 5:4413.2. 0:04 8540+8158
22 512 út 11.2. 4:3811.2. 21:01 8540+8158
7+15 531 po 10.2. 5:0911.2. 0:37 8540+8158
15 503 ne 9.2. 4:499.2. 20:53 8540+8158
22 509 so 8.2. 19:009.2. 0:34 8540+8158*Z1
15 504 pá 7.2. 6:157.2. 21:21 8540+8158
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8579+8401

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.