Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8552

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 162498

Původní evidenční číslo: 6864

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 505 ne 25.8. 5:4225.8. 21:56 8551+8552
22 504 út 20.8. 14:2320.8. 19:37 8551+8552
22 526 út 20.8. 4:4020.8. 9:50 8551+8552
17+95 551 ne 18.8. 22:0219.8. 5:09 8551+8552
15 507 pá 16.8. 6:5716.8. 20:41 8551+8552
14 510 čt 15.8. 5:0515.8. 19:39 8551+8552
 6  513 st 14.8. 15:1014.8. 21:54 8551+8552
13 508 pá 9.8. 6:229.8. 22:12 8552
13 508 čt 8.8. 6:228.8. 22:12 8552
13 508 st 7.8. 6:227.8. 22:12 8552
5+91 557 út 6.8. 20:007.8. 4:33 8552
13+95 557 po 5.8. 13:366.8. 4:39 8552
13 510 po 5.8. 6:255.8. 10:13 8552
13+97 569 so 3.8. 7:524.8. 5:33 8552
13 508 pá 2.8. 6:222.8. 22:12 8552
26 505 čt 1.8. 6:202.8. 0:43 8552+8394
 5  511 st 31.7. 15:0031.7. 20:45 8552+8394
 5  511 st 31.7. 5:5431.7. 9:54 8552+8394
25 509 út 30.7. 18:3030.7. 21:19 8552+8394*Z
16 502 po 29.7. 5:1130.7. 0:26 8552+8394
25+97 562 so 27.7. 22:2928.7. 4:35 8552
25+97 563 pá 26.7. 21:1127.7. 5:00 8552
22 528 st 24.7. 4:4524.7. 16:45 8404+8552*MU
 9  518 út 23.7. 6:0424.7. 1:06 8404+8552
22 519 po 22.7. 5:2523.7. 1:19 8404+8552
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.