Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8552

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 162498

Původní evidenční číslo: 6864

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 749 296 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  810 út 22.3. 5:4122.3. 18:30 8552+8561*MU*1
14 803 po 21.3. 14:2821.3. 21:48 8552+8561
31 806 po 21.3. 6:0721.3. 9:12 8552+8561
25 804 ne 20.3. 4:4020.3. 22:33 8552+8561
 1  805 so 19.3. 7:4619.3. 21:48 8552+8561
 9  819 pá 18.3. 6:0319.3. 0:01 8552+8561
 5  810 čt 17.3. 5:3918.3. 0:01 8552+8561
 9  824 st 16.3. 13:1017.3. 0:21 8552+8561*Z1
 8  814 st 16.3. 6:1916.3. 9:06 8552+8561
 6  809 po 14.3. 4:5414.3. 15:45 8552+8561*MU
 1  804 pá 11.3. 4:3311.3. 19:34 8552+8561
 1  808 čt 10.3. 5:0610.3. 21:48 8552+8561
 9  819 st 9.3. 6:0310.3. 0:01 8552+8561
11 801 út 8.3. 6:169.3. 0:16 8552+8561
 8  814 po 7.3. 6:197.3. 9:06 8552+8561
 1  808 pá 4.3. 5:064.3. 21:48 8552+8561
8+14 833 čt 3.3. 4:184.3. 0:29 8552+8561
 6  803 st 2.3. 6:273.3. 0:33 8552+8561
 5  807 út 1.3. 5:071.3. 23:21 8552+8561
 6  810 po 28.2. 5:1428.2. 23:33 8552+8561
 1  813 pá 25.2. 5:4825.2. 20:50 8552+8561
 1  813 čt 24.2. 5:4824.2. 20:50 8552+8561
 9  802 st 23.2. 4:4623.2. 20:11 8552+8561
 6  803 út 22.2. 6:2723.2. 0:33 8552+8561
 1  806 po 21.2. 4:5221.2. 19:51 8552+8561
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada elektrické součástky
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8475+8402

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.