Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8552

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 162498

Původní evidenční číslo: 6864

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 679 006 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 716 út 26.5. 10:5026.5. 12:30 8552+8553*Z
 6  515 út 26.5. 5:3126.5. 9:58 8552+8553
22 503 po 25.5. 6:0425.5. 21:21 8552+8553
22 509 pá 22.5. 4:3423.5. 1:18 8552+8553
22 528 čt 21.5. 6:2722.5. 0:18 8552+8553
22 544 st 20.5. 6:5820.5. 9:43 8552+8553
22 531 út 19.5. 6:5220.5. 0:27 8552+8553
22 523 po 18.5. 5:5018.5. 20:23 8552+8553
26 501 ne 17.5. 4:2017.5. 21:54 8552+8553
16 503 so 16.5. 4:2217.5. 0:58 8552+8553
16 505 pá 15.5. 6:5116.5. 0:58 8552+8553
22 504 st 13.5. 14:2113.5. 20:57 8552+8553
22 516 st 13.5. 6:2113.5. 10:20 8552+8553
22 514 út 12.5. 6:4012.5. 19:25 8552+8553
22 519 po 11.5. 5:3311.5. 20:12 8552+8553
26 501 ne 10.5. 4:2010.5. 21:54 8552+8553
16 508 so 9.5. 4:2210.5. 0:58 8552+8553
16 503 pá 8.5. 5:028.5. 23:38 8552+8553
26 506 čt 7.5. 5:097.5. 22:41 8552+8553
22 517 st 6.5. 4:347.5. 1:19 8552+8553
26 506 út 5.5. 5:095.5. 22:41 8552+8553
22 524 po 4.5. 14:165.5. 1:04 8552+8553
22+32 526 čt 30.4. 6:201.5. 0:06 8552+8553
26 508 st 29.4. 14:0429.4. 20:18 8552+8553
26 508 st 29.4. 6:1529.4. 9:39 8552+8553
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.