Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8552

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 162498

Původní evidenční číslo: 6864

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 719 851 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 pá 22.1. 8:3022.1. 21:06 8168+8552*Z
22 518 čt 21.1. 5:0221.1. 19:58 8168+8552
22 520 st 20.1. 4:5720.1. 22:31 8168+8552
22 522 út 19.1. 5:1819.1. 23:00 8168+8552
 6  502 po 18.1. 5:4218.1. 20:44 8168+8552
22 520 ne 17.1. 4:4217.1. 22:31 8168+8552
22 507 so 16.1. 6:3216.1. 21:48 8168+8552
26 508 pá 15.1. 6:2315.1. 20:25 8168+8552
22 527 st 13.1. 5:5413.1. 21:30 8168+8552
 8  512 út 12.1. 4:4812.1. 19:49 8168+8552
22 530 po 11.1. 6:1811.1. 18:53 8168+8552
22 532 pá 8.1. 6:318.1. 22:08 8168+8552
22 530 čt 7.1. 6:187.1. 18:53 8168+8552
24 505 st 6.1. 5:496.1. 18:52 8168+8552
22 514 út 5.1. 4:595.1. 22:21 8168+8552
22 527 po 4.1. 5:544.1. 21:30 8168+8552
22 519 ne 3.1. 7:393.1. 21:59 8168+8552
Rok 2020
26+91 554 čt 31.12. 4:541.1. 6:49 8168+8552
26 514 st 30.12. 4:4030.12. 21:22 8168+8552
22 509 po 21.12. 6:0821.12. 23:19 8168+8552
26 514 pá 18.12. 4:4018.12. 21:22 8168+8552
26 516 čt 17.12. 4:5417.12. 21:38 8168+8552
16 513 st 16.12. 5:0316.12. 20:30 8168+8552
15 506 út 15.12. 5:2215.12. 21:56 8168+8552
14 509 so 12.12. 8:0012.12. 21:25 8253+8552
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8181

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.