Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8552

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 162498

Původní evidenční číslo: 6864

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 771 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  814 pá 2.12. 6:142.12. 20:08 8552+8469
22 820 čt 1.12. 4:491.12. 20:17 8552+8469
10 805 st 30.11. 4:401.12. 0:46 8552+8469
22 801 út 29.11. 5:1430.11. 0:01 8552+8469
25 808 po 28.11. 4:3228.11. 22:08 8552+8469
 6  801 pá 25.11. 5:0125.11. 23:48 8552+8469
 9  812 čt 24.11. 4:4325.11. 0:31 8552+8469
25 808 st 23.11. 4:4823.11. 21:52 8552+8469
10 805 út 22.11. 17:4523.11. 0:46 8552+8469*Z1
15 807 út 22.11. 5:2022.11. 12:00 8552+8469*MU
25 802 po 21.11. 6:1821.11. 23:25 8552+8469
 9  817 pá 18.11. 5:0618.11. 20:28 8552+8469
10 816 st 16.11. 5:2317.11. 0:26 8552+8469
15 809 út 15.11. 5:4615.11. 21:20 8552+8469
 8  805 po 14.11. 5:1414.11. 21:06 8552+8469
10 808 pá 11.11. 6:2511.11. 23:46 8552+8469
10 809 čt 10.11. 4:2010.11. 18:28 8552+8469
10 816 st 9.11. 5:2310.11. 0:26 8552+8469
 9  823 út 8.11. 5:218.11. 18:41 8552+8469
25 802 po 7.11. 6:187.11. 23:25 8552+8469
 9  827 pá 4.11. 5:424.11. 18:57 8552+8469
25 814 út 1.11. 4:351.11. 19:05 8552+8166*MU
 5  807 po 31.10. 14:4931.10. 22:41 8552+8166
10 805 po 31.10. 4:5831.10. 9:47 8552+8166
 5  808 ne 30.10. 9:5731.10. 0:01 8552+8166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.