Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8551

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 12.4.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 164522

Původní evidenční číslo: 6945

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 770 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 107 dnes 5:4528.6. 21:12 8551+8378
11 104 po 27.6. 5:3427.6. 20:46 8551+8378
 6  112 pá 24.6. 5:3724.6. 21:02 8551+8378
26 107 čt 23.6. 7:1424.6. 0:21 8551+8378
 6  112 út 21.6. 5:3721.6. 21:02 8551+8378
 6  102 po 20.6. 6:1720.6. 22:34 8551+8378
22 107 pá 17.6. 5:4617.6. 20:26 8551+8378
22 114 čt 16.6. 6:5017.6. 0:27 8551+8378
22 106 st 15.6. 6:0115.6. 23:08 8551+8378
 6  102 út 14.6. 6:1714.6. 22:34 8551+8378
15 110 po 13.6. 6:1913.6. 22:55 8551+8378
26 109 pá 10.6. 4:5510.6. 18:41 8551+8378
22 106 čt 9.6. 6:019.6. 23:08 8551+8378
16 111 st 8.6. 6:148.6. 20:43 8551+8378
26 101 út 7.6. 6:297.6. 23:03 8551+8378
26 109 po 6.6. 4:556.6. 18:41 8551+8378
26 107 pá 3.6. 7:144.6. 0:20 8551+8378
22 123 čt 2.6. 5:162.6. 20:03 8551+8378
 7  104 st 1.6. 5:491.6. 21:12 8551+8378
16 113 út 31.5. 6:3431.5. 23:34 8551+8378
22 133 po 30.5. 15:1931.5. 0:08 8551+8378
16 107 po 30.5. 5:3030.5. 10:00 8551+8378*MU
22 112 pá 27.5. 6:4127.5. 23:44 8551+8378
22 107 čt 26.5. 5:4626.5. 20:26 8551+8378
22 121 st 25.5. 4:5926.5. 0:48 8551+8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.