Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8551

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 164522

Původní evidenční číslo: 6945

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 664 104 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  502 pá 24.1. 13:4924.1. 19:12 8550+8551
 4  502 pá 24.1. 5:5724.1. 9:31 8550+8551
 4  504 čt 23.1. 14:0923.1. 19:32 8550+8551
22 522 st 22.1. 6:0822.1. 19:50 8550+8551
14 512 út 21.1. 4:3121.1. 20:46 8550+8551
25 514 po 20.1. 5:2620.1. 22:18 8550+8551
22 505 ne 19.1. 6:2419.1. 21:58 8550+8551
14 514 pá 17.1. 4:5117.1. 21:05 8550+8551
16 509 čt 16.1. 4:4317.1. 1:00 8550+8551
16 509 st 15.1. 4:4316.1. 0:40 8550+8551
26 506 út 14.1. 5:0714.1. 20:55 8550+8551
22 512 po 13.1. 14:4613.1. 20:21 8550+8551
 8  514 po 13.1. 4:4813.1. 9:42 8550+8551
25 506 ne 12.1. 4:1113.1. 1:10 8550+8551
16 505 so 11.1. 5:2212.1. 1:18 8550+8551
16 509 pá 10.1. 4:4311.1. 0:40 8550+8551
22 522 čt 9.1. 6:089.1. 19:50 8550+8551
22 519 st 8.1. 4:249.1. 0:09 8550+8551
14 505 út 7.1. 5:457.1. 16:40 8550+8551*MU
14 514 po 6.1. 4:516.1. 21:05 8550+8551
16 504 ne 5.1. 10:136.1. 1:18 8550+8551
Rok 2019
 6  513 út 31.12. 15:1031.12. 23:03 8550+8551
22 519 po 30.12. 5:2531.12. 1:19 8550+8551
22 505 čt 26.12. 6:2426.12. 21:58 8550+8551
26 501 st 25.12. 7:0026.12. 0:40 8550+8551
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.