Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8551

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 22.11.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 164522

Původní evidenční číslo: 6945

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 739 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 130 pá 3.12. 14:553.12. 20:56 8551+8549
 4  105 pá 3.12. 6:213.12. 10:14 8551+8549
22 111 čt 2.12. 6:252.12. 21:06 8551+8549
16 101 st 1.12. 4:561.12. 23:54 8551+8549
25 115 út 30.11. 6:2330.11. 22:53 8551+8549
14 113 po 29.11. 6:2629.11. 23:23 8551+8549
25 105 pá 26.11. 5:0526.11. 19:01 8551+8549
22 114 čt 25.11. 6:4126.11. 1:08 8551+8549
22 125 st 24.11. 5:1624.11. 18:33 8551+8549
25 115 út 23.11. 6:2323.11. 20:20 8551+8549*MU
22 116 po 22.11. 6:1122.11. 20:18 8551+8549
26 505 pá 19.11. 4:3819.11. 20:43 8551+8549
26 505 čt 18.11. 4:3818.11. 20:43 8551+8549
22 518 st 17.11. 4:4918.11. 0:36 8551+8549
 4  509 út 16.11. 14:5316.11. 18:29 8551+8549
 4  509 út 16.11. 6:1316.11. 9:43 8551+8549
26 502 po 15.11. 14:0515.11. 23:10 8551+8549
 4  509 po 15.11. 6:1315.11. 9:43 8551+8549
22 517 ne 14.11. 5:0815.11. 0:16 8551+8549
22 518 so 13.11. 4:4914.11. 0:36 8551+8549
26 505 pá 12.11. 4:3812.11. 20:43 8551+8549
26 505 čt 11.11. 4:3811.11. 20:43 8551+8549
22 524 st 10.11. 15:3710.11. 23:55 8551+8549
26 502 st 10.11. 5:5310.11. 9:08 8551+8549
22 524 út 9.11. 15:379.11. 23:55 8551+8549
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.