Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8551

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 164522

Původní evidenční číslo: 6945

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 626 769 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 čt 20.6. 4:0520.6. 18:30 8550+8551
22 524 st 19.6. 5:3719.6. 22:53 8550+8551
17 525 út 18.6. 6:0218.6. 23:14 8550+8551
 5  517 po 17.6. 6:5817.6. 21:14 8550+8551
22 518 pá 14.6. 4:0514.6. 18:30 8550+8551
22 524 čt 13.6. 5:3713.6. 22:53 8550+8551
22 508 st 12.6. 6:4313.6. 1:09 8550+8551
26 505 út 11.6. 4:5511.6. 20:48 8550+8551
22 532 po 10.6. 6:2111.6. 0:09 8550+8551
17+95 551 pá 7.6. 21:388.6. 4:44 8551
22 518 pá 7.6. 4:057.6. 18:30 8550+8551
22 508 čt 6.6. 6:437.6. 1:09 8550+8551
22 508 st 5.6. 6:436.6. 1:09 8550+8551
22 532 út 4.6. 6:215.6. 0:09 8550+8551
22 521 po 3.6. 5:593.6. 19:50 8550+8551
22 508 pá 31.5. 6:431.6. 1:09 8550+8551
14 505 čt 30.5. 5:4530.5. 23:29 8550+8551
 8  513 st 29.5. 18:4530.5. 1:13 8550+8551*Z
14 513 st 29.5. 5:3429.5. 11:50 8550+8551*MU
26 506 út 28.5. 5:0728.5. 20:55 8550+8551
 8  513 po 27.5. 5:2928.5. 1:13 8550+8551
 5  509 pá 24.5. 15:0725.5. 1:10 8550+8551
26 503 pá 24.5. 4:3924.5. 10:24 8550+8551
 4  505 čt 23.5. 5:3223.5. 19:52 8550+8551
22 524 st 22.5. 5:3722.5. 22:53 8550+8551
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8407+8408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.