Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8550

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 162515

Původní evidenční číslo: 6881

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 651 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  507 ne 5.4. 4:356.4. 0:27 8550+8551
24 509 čt 2.4. 5:472.4. 20:04 8550+8551
22 506 st 1.4. 5:171.4. 20:45 8550+8551
24 509 po 30.3. 5:4730.3. 20:04 8550+8551
14 503 ne 29.3. 4:5329.3. 23:29 8251+8550
 6  505 so 28.3. 4:4628.3. 23:35 8251+8550
 6  502 pá 27.3. 15:2027.3. 22:22 8550+8551
24 504 pá 27.3. 6:5727.3. 9:26 8550+8551
24 509 čt 26.3. 5:4726.3. 20:04 8550+8551
26 508 st 25.3. 14:0425.3. 20:18 8550+8551
26 508 st 25.3. 6:1525.3. 9:39 8550+8551
24 509 út 24.3. 5:4724.3. 20:04 8550+8551
 8  516 pá 20.3. 15:1620.3. 23:02 8550+8551
14 516 pá 20.3. 5:1220.3. 10:00 8550+8551
22 503 čt 19.3. 6:1120.3. 0:09 8550+8551
25 516 st 18.3. 5:4418.3. 19:35 8550+8551
 8  510 út 17.3. 4:2818.3. 0:18 8550+8551
22 516 po 16.3. 6:2416.3. 23:49 8550+8551
 8  503 pá 13.3. 5:3713.3. 19:01 8550+8551
25 504 čt 12.3. 6:2012.3. 17:10 8550+8551*MU
 8  503 st 11.3. 5:3711.3. 19:01 8550+8551
14 507 út 10.3. 6:5310.3. 23:49 8550+8551
 4  503 po 9.3. 13:599.3. 19:22 8550+8551
26 501 po 9.3. 4:399.3. 10:24 8550+8551
14 506 ne 8.3. 9:509.3. 0:29 8550+8551
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.