Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8550

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 162515

Původní evidenční číslo: 6881

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 575 393 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+90 554 so 21.7. 21:1222.7. 4:31 8550
36+91 556 pá 20.7. 21:0021.7. 4:44 8550
36+91 558 čt 19.7. 19:4220.7. 5:41 8550
36+91 558 st 18.7. 19:4219.7. 5:41 8550
36+91 558 út 17.7. 21:5518.7. 5:41 8550*Z
2+91 562 so 14.7. 19:1015.7. 4:13 8550
25+97 563 pá 13.7. 21:0514.7. 5:46 8550
7+90 554 čt 12.7. 21:2713.7. 5:21 8550
36+91 557 st 11.7. 19:2712.7. 5:09 8550
25+97 562 út 10.7. 22:2911.7. 5:47 8550
36+91 556 po 9.7. 21:0010.7. 4:39 8550
36+91 558 ne 8.7. 20:109.7. 5:41 8550
25+97 563 so 7.7. 23:068.7. 5:46 8550
36+90 550 pá 6.7. 23:087.7. 5:21 8550
36+90 559 čt 5.7. 23:126.7. 4:51 8550
36+91 557 st 4.7. 19:275.7. 5:09 8155+8550
36+91 558 út 3.7. 19:424.7. 5:41 8550
36+91 558 po 2.7. 19:423.7. 5:41 8550
25+97 562 ne 1.7. 22:292.7. 5:47 8550
36+90 559 so 30.6. 23:121.7. 4:51 8550
26+91 551 pá 29.6. 22:0030.6. 4:33 8550
 4  504 pá 29.6. 14:0929.6. 19:32 8550+8155
 4  505 pá 29.6. 6:3629.6. 10:13 8550+8155
25+97 561 čt 28.6. 22:1029.6. 5:16 8550
 4  511 čt 28.6. 13:2928.6. 18:43 8550+8161
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8174

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.