Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8550

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 162515

Původní evidenční číslo: 6881

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 719 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 556 čt 25.11. 22:3426.11. 5:50 8550
Zvl 555 čt 25.11. 9:0025.11. 11:00 8550*1
25+97 556 st 24.11. 22:3425.11. 0:45 8550*MU
13 503 st 24.11. 6:3024.11. 7:45 8550*MU
13 503 út 23.11. 6:3023.11. 19:47 8550
13 501 po 22.11. 6:2822.11. 19:13 8550
7+99 563 so 20.11. 23:0321.11. 5:21 8550
25+97 556 pá 19.11. 22:3420.11. 5:50 8550
25+97 556 čt 18.11. 22:3419.11. 5:50 8550
25+97 556 st 17.11. 22:3418.11. 5:50 8550
25+97 556 út 16.11. 22:3417.11. 5:50 8550
7+99 563 po 15.11. 23:0316.11. 5:21 8550
7+99 563 ne 14.11. 23:0315.11. 5:21 8550
7+99 563 so 13.11. 23:0314.11. 5:21 8550
7+99 563 pá 12.11. 23:0313.11. 5:21 8550
25+97 556 čt 11.11. 22:3412.11. 5:50 8550
25+97 556 st 10.11. 22:3411.11. 5:50 8550
 4  506 pá 21.5. 15:0921.5. 18:43 8398+8550
 4  508 pá 21.5. 6:2921.5. 10:02 8398+8550
24 506 st 19.5. 6:0619.5. 10:40 8550+8398*MU
24 511 út 18.5. 6:5718.5. 19:52 8550+8398
7+91 555 po 17.5. 20:3618.5. 5:16 8550
25+97 563 ne 16.5. 19:5417.5. 5:18 8550
13+99 562 so 15.5. 7:5716.5. 5:34 8550
17+95 553 pá 14.5. 21:3315.5. 5:10 8550
*1 = krycí vlak při převozu vozu 8506 do depa HL
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.