Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8550

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 162515

Původní evidenční číslo: 6881

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 683 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 pá 23.10. 6:2324.10. 0:09 8550+8381
22 522 čt 22.10. 6:0722.10. 20:00 8550+8381
22 503 st 21.10. 5:3222.10. 1:18 8550+8381
14 505 út 20.10. 4:3620.10. 21:17 8550+8381
15 506 po 19.10. 5:2219.10. 21:56 8550+8381
11 505 ne 18.10. 4:1219.10. 0:39 8550+8381
22 504 so 17.10. 7:1518.10. 0:40 8550+8381
 6  505 pá 16.10. 5:5117.10. 0:20 8550+8381
26 511 čt 15.10. 6:5015.10. 20:49 8550+8381
17 524 st 14.10. 4:5614.10. 9:56 8550+8381
 6  505 út 13.10. 5:5114.10. 0:20 8550+8381
14 505 po 12.10. 4:3612.10. 21:17 8550+8381
 6  504 pá 9.10. 5:419.10. 20:54 8550+8381
 6  502 čt 8.10. 6:318.10. 20:34 8550+8381
26 508 st 7.10. 6:197.10. 20:15 8550+8381
26 501 út 6.10. 5:077.10. 0:39 8550+8381
22 531 po 5.10. 6:535.10. 21:30 8550+8381
17 524 pá 2.10. 4:562.10. 9:56 8550+8381
26 518 čt 1.10. 6:321.10. 9:49 8550+8381
22 526 st 30.9. 6:2530.9. 20:36 8550+8381
24 511 út 29.9. 15:4529.9. 19:52 8550+8381*Z
22 535 út 29.9. 6:5929.9. 9:27 8550+8381
 6  507 po 28.9. 4:4129.9. 0:40 8550+8381
22 505 ne 27.9. 9:4728.9. 1:18 8550+8381
22 517 so 26.9. 7:1027.9. 0:09 8550+8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8154

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.