Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8550

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 162515

Původní evidenční číslo: 6881

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 426 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 512 pá 26.6. 5:0226.6. 9:02 8550
15 502 čt 25.6. 6:3625.6. 23:12 8550
26+91 552 út 23.6. 22:4924.6. 5:22 8550
5+91 557 po 22.6. 21:2223.6. 4:22 8550
25+92 552 ne 21.6. 21:1022.6. 5:30 8550
25+92 552 so 20.6. 21:1021.6. 5:30 8550
17+95 553 pá 19.6. 22:0620.6. 5:54 8550
6+99 563 čt 18.6. 20:3719.6. 5:09 8550
17+95 553 st 17.6. 22:0618.6. 5:54 8550
26+91 551 út 16.6. 20:2117.6. 4:52 8550
6+99 563 po 15.6. 20:3716.6. 5:09 8550
26+91 552 ne 14.6. 23:0115.6. 5:22 8550
5+91 557 so 13.6. 22:5214.6. 4:22 8550
26+91 551 pá 12.6. 20:2113.6. 4:52 8550
26+91 551 čt 11.6. 20:2112.6. 4:52 8550
15 514 čt 11.6. 6:0911.6. 9:39 8550
21 508 st 10.6. 15:2610.6. 18:28 8550
21 509 st 10.6. 5:5510.6. 9:22 8550
15 507 út 9.6. 5:379.6. 14:50 8550*MU
21 509 po 8.6. 15:368.6. 18:38 8550
21 508 po 8.6. 5:478.6. 9:14 8550
15 509 pá 5.6. 5:585.6. 18:46 8550
21 509 čt 4.6. 5:554.6. 9:22 8550
22 523 st 3.6. 5:503.6. 20:23 8550+8551
22 528 út 2.6. 6:273.6. 0:18 8550+8551
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.