Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8545

Evidované reklamní polepy:
Samsung Food Showcase (od 27. 2. 2015 do 30. 3. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 10. 2007

Výrobní číslo: 178394

Původní evidenční číslo: 7272

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 597 910 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 212 so 15.12. 5:1616.12. 0:26 8544+8545
10 202 pá 14.12. 22:1015.12. 0:05 8544+8545*Z
10 202 pá 14.12. 4:3614.12. 18:55 8544+8545*MU
14 205 čt 13.12. 5:4614.12. 0:14 8544+8545
12 203 st 12.12. 6:1712.12. 19:36 8544+8545
12 204 út 11.12. 6:2511.12. 19:45 8544+8545
12 204 po 10.12. 6:2510.12. 19:45 8544+8545
10 205 ne 9.12. 5:5610.12. 0:46 8544+8545
12 208 so 8.12. 16:108.12. 23:04 8544+8545*Z1
10 209 so 8.12. 4:368.12. 14:35 8544+8545*MU
10 210 pá 7.12. 15:217.12. 22:07 8544+8545
17 208 pá 7.12. 5:297.12. 9:28 8544+8545
12 213 čt 6.12. 5:266.12. 21:08 8544+8545
 6  205 st 5.12. 6:586.12. 0:55 8544+8545
 3  204 út 4.12. 14:354.12. 19:32 8544+8545
10 210 út 4.12. 6:484.12. 10:08 8544+8545
10 221 po 3.12. 7:073.12. 20:12 8544+8545
14 205 pá 30.11. 4:3730.11. 21:47 8544+8545
10 210 čt 29.11. 15:2129.11. 22:07 8544+8545
17 209 čt 29.11. 5:5029.11. 10:11 8544+8545
10 223 st 28.11. 4:1728.11. 20:08 8544+8545
12 208 út 27.11. 7:0527.11. 19:45 8544+8545
14 201 po 26.11. 5:5226.11. 21:17 8544+8545
14 202 so 24.11. 4:3724.11. 22:46 8544+8545
 3  209 pá 23.11. 15:1524.11. 0:36 8544+8545
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.