Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8545

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2020 do současnosti)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 11. 2019 do 31. 12. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 10. 10. 2019 do 4. 11. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 27. 3. 2019 do 10. 10. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Food Showcase (od 27. 2. 2015 do 30. 3. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 10. 2007

Výrobní číslo: 178394

Původní evidenční číslo: 7272

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 658 832 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 út 7.4. 5:227.4. 22:31 8544+8545
 3  210 po 6.4. 5:056.4. 22:40 8544+8545
14 204 pá 3.4. 5:573.4. 23:49 8544+8545
12 207 čt 2.4. 5:422.4. 23:00 8544+8545
 3  205 st 1.4. 14:211.4. 22:11 8544+8545
10 213 pá 27.3. 4:3727.3. 20:40 8544+8545
17 218 čt 26.3. 6:2527.3. 0:33 8544+8545
17 218 st 25.3. 6:2526.3. 0:33 8544+8545
14 204 út 24.3. 5:5724.3. 23:49 8544+8545
14 203 pá 20.3. 6:2820.3. 8:50 8544+8545*MU
10 220 čt 19.3. 4:1419.3. 20:03 8544+8545
12 211 st 18.3. 5:5219.3. 0:21 8544+8545
12 202 út 17.3. 4:3917.3. 18:18 8544+8545
 3  217 po 16.3. 4:4517.3. 0:56 8544+8545
12 204 ne 15.3. 4:3915.3. 23:20 8544+8545
9+10 231 so 14.3. 5:5615.3. 1:00 8544+8545
 3  207 čt 12.3. 6:1112.3. 10:45 8544+8545*MU*1
 3  207 st 11.3. 6:1112.3. 0:16 8544+8545
10 207 út 10.3. 5:2211.3. 0:45 8544+8545
17 222 po 9.3. 4:3810.3. 0:33 8544+8545
9+10 231 ne 8.3. 5:569.3. 1:00 8544+8545
10 206 so 7.3. 4:167.3. 22:54 8544+8545
 3  217 pá 6.3. 4:457.3. 0:56 8544+8545
10 207 čt 5.3. 5:226.3. 0:45 8544+8545
10 221 st 4.3. 7:074.3. 20:12 8544+8545
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Karlínským nám. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.