Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8545

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2023 do 18. 2. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 21. 9. 2022 do 31. 12. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 25. 5. 2022 do 20. 9. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 4. 2022 do 25. 5. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 2. 4. 2022 do 4. 4. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2022 do 2. 4. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2021 do 1. 1. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 11. 2019 do 31. 12. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 10. 10. 2019 do 4. 11. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 27. 3. 2019 do 10. 10. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Samsung Food Showcase (od 27. 2. 2015 do 30. 3. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 10. 2007

Výrobní číslo: 178394

Původní evidenční číslo: 7272

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
19+95 166 so 22.4. 23:0423.4. 4:59 8545
19+95 166 pá 21.4. 23:0422.4. 4:59 8545
15+99 169 čt 20.4. 20:3121.4. 5:34 8545
19+95 165 st 19.4. 22:0720.4. 4:31 8545
18+95 166 út 18.4. 23:0419.4. 4:59 8545
15+99 169 po 17.4. 20:2918.4. 5:34 8545
19+95 165 ne 16.4. 22:0717.4. 4:31 8545
7+99 168 so 15.4. 22:2616.4. 5:04 8545
13+95 161 pá 14.4. 6:0815.4. 5:29 8545
7+99 168 st 12.4. 22:2613.4. 5:04 8545
15+99 169 út 11.4. 20:2912.4. 5:34 8545
19+95 165 po 10.4. 22:1811.4. 4:31 8545
7+99 168 ne 9.4. 22:2610.4. 5:04 8545
13+95 161 so 8.4. 12:309.4. 5:29 8545*Z1
13+95 161 so 8.4. 8:068.4. 9:00 8545*MU
sjHL 101 čt 6.4. 21:547.4. 5:57 8545
18+95 166 st 5.4. 22:586.4. 4:59 8545
15+99 169 út 4.4. 20:295.4. 5:34 8545
19+95 165 po 3.4. 22:184.4. 4:31 8545
15+99 169 ne 2.4. 20:453.4. 5:34 8545
15+99 169 so 1.4. 20:452.4. 5:34 8545
15+99 169 pá 31.3. 20:291.4. 5:34 8545
15+99 169 čt 30.3. 20:2931.3. 5:34 8545
15+99 169 st 29.3. 20:2930.3. 5:34 8545
15+99 169 út 28.3. 20:2929.3. 5:34 8545
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.