Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 659 521 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 405 po 11.3. 6:0511.3. 9:57 8525*MU*1
 2  404 ne 10.3. 6:1210.3. 21:13 8525
 2  407 so 9.3. 7:479.3. 20:43 8525
 2  411 pá 8.3. 5:128.3. 21:28 8525
13 402 čt 7.3. 7:077.3. 20:37 8525
1+96 462 st 6.3. 20:377.3. 5:13 8525
25+92 452 út 5.3. 20:476.3. 5:16 8525
25+92 453 po 4.3. 21:045.3. 5:46 8525
13 407 po 4.3. 6:344.3. 19:56 8525
5+95 456 ne 3.3. 22:284.3. 4:57 8525
13+95 457 so 2.3. 23:003.3. 4:57 8525
25+92 453 pá 1.3. 21:042.3. 5:46 8525
 2  413 pá 1.3. 5:331.3. 19:35 8525
 2  411 čt 28.2. 5:1228.2. 21:28 8525
13 409 st 27.2. 6:4327.2. 20:24 8525
5+95 456 út 26.2. 22:2827.2. 4:57 8525
21 402 út 26.2. 15:1426.2. 19:02 8525
13 411 út 26.2. 6:2626.2. 9:59 8525
1+98 454 po 25.2. 21:3226.2. 5:08 8525
21 403 po 25.2. 15:2225.2. 19:09 8525
21 403 po 25.2. 5:5025.2. 9:40 8525
14+94 460 so 23.2. 20:5624.2. 5:32 8525
1+96 463 pá 22.2. 22:3323.2. 5:13 8525
 2  410 pá 22.2. 5:0922.2. 19:15 8525
13 402 čt 21.2. 7:0721.2. 20:37 8525
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Dvorcích

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.