Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 692 714 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 502 čt 2.4. 6:472.4. 20:37 8525+8529
14 513 st 1.4. 14:071.4. 21:06 8525+8529
14 513 st 1.4. 5:121.4. 9:56 8525+8529
22 508 út 31.3. 15:0131.3. 20:59 8525+8529
22 508 út 31.3. 6:2131.3. 9:21 8525+8529
24 512 po 30.3. 6:0730.3. 20:26 8525+8529
26 502 čt 26.3. 7:2026.3. 22:09 8525+8529*Z
 6  502 út 24.3. 15:2024.3. 22:22 8525+8529
 6  502 út 24.3. 5:2024.3. 10:11 8525+8529
22 517 po 23.3. 4:3424.3. 1:19 8525+8529
25 506 ne 22.3. 4:1123.3. 1:10 8525+8529
6+14 505 so 21.3. 5:3022.3. 0:15 8525+8529
25 512 pá 20.3. 5:1020.3. 19:05 8525+8529
15 503 čt 19.3. 6:1819.3. 19:29 8525+8529
25 509 st 18.3. 14:3518.3. 21:12 8525+8529
25 509 st 18.3. 6:3418.3. 10:35 8525+8529
15 514 út 17.3. 6:3517.3. 21:56 8525+8529
22 522 po 16.3. 6:0816.3. 19:50 8525+8529
22 522 pá 13.3. 6:0813.3. 19:50 8525+8529
25 514 čt 12.3. 5:2612.3. 22:18 8525+8529
 8  511 st 11.3. 14:3611.3. 20:06 8525+8529
 8  511 st 11.3. 6:4611.3. 9:46 8525+8529
 4  512 út 10.3. 15:1510.3. 18:52 8525+8529
 4  504 út 10.3. 6:2810.3. 10:03 8525+8529
25 514 po 9.3. 5:269.3. 22:18 8525+8529
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8409+8408

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.