Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 19.12.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 502 dnes 5:0924.7. 20:50 8525+8404
15 508 út 23.7. 12:0023.7. 21:49 8525+8404*Z1
22 503 pá 19.7. 6:3119.7. 20:48 8525+8404
26 518 čt 18.7. 15:5118.7. 19:23 8525+8404
26 516 st 17.7. 6:3317.7. 22:02 8525+8404
 6  501 út 16.7. 5:5416.7. 23:56 8525+8404
26 511 po 15.7. 5:4516.7. 0:06 8525+8404
26 508 čt 11.7. 5:0211.7. 20:40 8525+8404
15 502 st 10.7. 5:0910.7. 20:50 8525+8404
 6  507 út 9.7. 4:549.7. 23:56 8525+8404
 6  505 po 8.7. 5:348.7. 21:00 8525+8404
26 505 pá 5.7. 5:065.7. 23:46 8525+8404
22 523 čt 4.7. 22:005.7. 0:33 8525+8404*Z2
22 510 čt 4.7. 4:524.7. 19:12 8525+8404
15 507 st 3.7. 6:053.7. 21:35 8525+8404
 7  509 út 2.7. 4:562.7. 20:38 8525+8404
 7  509 po 1.7. 4:561.7. 20:38 8525+8404
22 502 ne 30.6. 8:171.7. 0:33 8525+8404
26 511 pá 28.6. 5:2328.6. 19:27 8525+8404
15 508 čt 27.6. 4:4927.6. 21:35 8525+8404
26 505 st 26.6. 7:1727.6. 0:06 8525+8404
33 509 út 25.6. 14:0625.6. 19:13 8525+8404
33 512 po 24.6. 6:0024.6. 19:15 8525+8379*MU
15 503 so 22.6. 4:4922.6. 20:50 8525+8379
33 510 pá 21.6. 5:3621.6. 21:27 8525+8379
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8539+8167
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.