Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 603 620 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 402 út 23.1. 15:1423.1. 19:03 8525
21 405 út 23.1. 6:0523.1. 9:57 8525
13 401 po 22.1. 6:3522.1. 20:37 8525
12+93 452 ne 21.1. 20:1222.1. 4:30 8525
20+94 460 so 20.1. 19:0521.1. 5:31 8525
14+92 462 pá 19.1. 19:4820.1. 5:02 8525
14+92 462 čt 18.1. 19:4819.1. 5:17 8525
21 402 čt 18.1. 5:4118.1. 9:32 8525
13 407 st 17.1. 6:1318.1. 0:54 8525
11+95 467 út 16.1. 20:3017.1. 4:57 8525
2+96 461 po 15.1. 5:1216.1. 4:41 8525
11 407 ne 14.1. 3:5614.1. 22:32 8525
13 401 so 13.1. 7:3614.1. 0:54 8525
12+93 452 pá 12.1. 20:1213.1. 4:10 8525
2+96 463 út 9.1. 5:519.1. 17:30 8525*MU*1
13 406 po 8.1. 15:058.1. 22:22 8525
21 408 po 8.1. 6:138.1. 10:00 8525
11 405 ne 7.1. 21:408.1. 0:12 8525*Z
14+98 450 so 6.1. 20:047.1. 5:08 8525
11+96 460 pá 5.1. 21:166.1. 5:41 8525
12+93 453 čt 4.1. 20:575.1. 5:00 8525
2+96 463 st 3.1. 5:514.1. 5:41 8525
2 404 út 2.1. 6:033.1. 1:06 8525
13 406 po 1.1. 8:162.1. 0:11 8525
Rok 2017
13 402 ne 31.12. 7:5131.12. 22:07 8525
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Hradčanské v 16:37
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8417

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.