Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 701 491 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 pá 24.1. 6:4924.1. 19:27 8251+8525
 4  501 čt 23.1. 13:3923.1. 19:02 8251+8525
 4  501 čt 23.1. 6:0923.1. 9:47 8251+8525
16 515 st 22.1. 5:3223.1. 1:38 8251+8525
22 532 út 21.1. 6:2122.1. 0:32 8251+8525
 4  509 po 20.1. 13:0920.1. 18:27 8525+8375
26 501 po 20.1. 4:3920.1. 10:24 8525+8375
 4  511 pá 17.1. 13:2917.1. 18:43 8525+8375
 8  514 pá 17.1. 4:4817.1. 9:42 8525+8375
 4  509 čt 16.1. 13:0916.1. 18:27 8525+8375
 4  504 čt 16.1. 6:2816.1. 10:03 8525+8375
26 504 st 15.1. 4:5515.1. 20:37 8525+8375
14 512 út 14.1. 4:3114.1. 20:46 8525+8375
22 535 po 13.1. 14:2614.1. 0:49 8525+8375
 4  505 po 13.1. 6:3613.1. 10:13 8525+8375
16 512 pá 10.1. 5:1210.1. 19:48 8525+8375
22 512 čt 9.1. 14:469.1. 16:55 8525+8375*MU
22 535 čt 9.1. 7:019.1. 9:26 8525+8375
22 535 st 8.1. 14:269.1. 0:49 8525+8375
22 512 st 8.1. 5:438.1. 10:06 8525+8375
22 535 út 7.1. 14:268.1. 0:49 8525+8375
22 535 út 7.1. 7:017.1. 9:26 8525+8375
16 512 po 6.1. 5:126.1. 19:48 8525+8375
22 517 pá 3.1. 5:004.1. 0:22 8525+8375
Rok 2019
16 517 pá 20.12. 5:4220.12. 23:08 8525+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.