Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8525

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Vokovice (od 26.9.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 4. 2007

Výrobní číslo: 162471

Původní evidenční číslo: 6837

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 834 524 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 765 ne 4.12. 23:015.12. 4:44 8525
2+98 757 so 3.12. 5:534.12. 5:29 8525
25+94 764 čt 1.12. 20:092.12. 5:20 8525
2+91 751 st 30.11. 5:391.12. 5:41 8525
13+99 765 po 28.11. 19:1329.11. 5:42 8525
2+98 757 ne 27.11. 5:3328.11. 5:29 8525
 2  703 so 26.11. 6:1327.11. 0:55 8525
 2  706 pá 25.11. 5:2526.11. 0:54 8525
 2  709 čt 24.11. 6:0824.11. 19:30 8525
7+91 755 st 23.11. 20:1924.11. 4:40 8525
1+96 761 út 22.11. 20:4623.11. 5:39 8525
2+92 755 po 21.11. 10:0022.11. 5:27 8525*Z1
sjVO 701 ne 20.11. 22:2521.11. 5:09 8525
sjVO 701 so 19.11. 22:2520.11. 5:09 8525
19+93 754 pá 18.11. 20:0719.11. 5:03 8525
13+97 752 čt 17.11. 22:0318.11. 5:45 8525
7+91 756 st 16.11. 22:2717.11. 5:12 8525
2+91 751 út 15.11. 5:3916.11. 5:41 8525
 2  706 po 14.11. 5:2515.11. 0:54 8525
 2  703 ne 13.11. 5:5314.11. 0:55 8525
 2  703 so 12.11. 6:1313.11. 0:55 8525
 2  706 pá 11.11. 5:2512.11. 0:54 8525
 2  711 čt 10.11. 5:2510.11. 22:35 8525
 2  703 st 9.11. 14:059.11. 23:55 8525
 2  703 st 9.11. 5:129.11. 10:10 8525
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8530

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.