Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8512

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 11. 2006

Výrobní číslo: 164625

Původní evidenční číslo: 6967

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 702 779 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 221 po 18.11. 7:0718.11. 20:12 8512+8536
5+94 266 ne 17.11. 22:2118.11. 6:12 8512
14+94 262 so 16.11. 19:5017.11. 4:26 8512
24 208 pá 15.11. 5:4415.11. 10:02 8512+8546
10 223 st 13.11. 4:1713.11. 20:08 8512+8546
14 202 út 5.11. 5:255.11. 19:30 8512+8495
10 221 po 4.11. 7:074.11. 20:12 8512+8495
11+93 266 so 2.11. 22:403.11. 4:48 8512
5+94 264 pá 1.11. 21:512.11. 5:26 8512
10 221 pá 1.11. 7:071.11. 20:12 8512+8504
11+93 266 čt 31.10. 22:491.11. 5:14 8512
10 211 čt 31.10. 5:4231.10. 18:48 8504+8512
10 221 st 30.10. 7:0730.10. 20:12 8509+8512
24 208 út 29.10. 14:3129.10. 18:50 8512+8458
12 216 út 29.10. 7:0529.10. 9:36 8512+8458
11+93 265 po 28.10. 19:5729.10. 4:43 8512
5+95 254 ne 27.10. 20:3828.10. 4:41 8512
11+93 260 so 26.10. 22:0427.10. 5:40 8512
11+93 266 pá 25.10. 22:4026.10. 4:45 8512
24 212 pá 25.10. 6:2325.10. 19:28 8495+8512
5+95 254 čt 24.10. 21:3625.10. 4:41 8512
24 212 čt 24.10. 6:2324.10. 19:28 8458+8512
5+95 254 st 23.10. 21:3624.10. 4:41 8512
12 221 st 23.10. 15:4723.10. 19:47 8509+8512
10 210 st 23.10. 6:4823.10. 10:08 8509+8512


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.