Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8512

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 11. 2006

Výrobní číslo: 164625

Původní evidenční číslo: 6967

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 718 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 258 so 11.1. 20:5112.1. 4:21 8512
5+95 250 pá 10.1. 22:1611.1. 5:11 8512
12 203 pá 10.1. 6:1710.1. 19:36 8536+8512
11+93 266 čt 9.1. 22:4910.1. 5:10 8512
17 202 čt 9.1. 14:249.1. 18:16 8512+8496
17 220 čt 9.1. 6:049.1. 10:00 8512+8496
sjKO 201 čt 9.1. 2:579.1. 4:50 8512
12 207 st 8.1. 4:358.1. 20:13 8512+8480
12 204 út 7.1. 6:257.1. 19:45 8512+8480
11+93 265 po 6.1. 19:577.1. 4:42 8512
24 202 po 6.1. 6:556.1. 18:02 8512+8505
11+93 261 ne 5.1. 20:326.1. 5:40 8512
16 203 pá 3.1. 5:214.1. 0:40 8512+8547
 8  211 čt 2.1. 4:493.1. 0:53 8512+8547
12 204 st 1.1. 7:442.1. 0:44 8512+8547
Rok 2019
 8  211 út 31.12. 4:4931.12. 22:49 8512+8547
 3  211 po 30.12. 4:4530.12. 23:56 8512+8547
10 204 ne 29.12. 5:1630.12. 0:26 8512+8547
10 211 so 28.12. 4:5628.12. 23:34 8512+8547
 3  211 pá 27.12. 4:4527.12. 23:56 8512+8547
10 210 čt 26.12. 4:1626.12. 22:54 8512+8547
12 202 st 25.12. 7:0226.12. 0:04 8512+8547
12+94 263 út 24.12. 4:5524.12. 20:26 8512+8547
12 210 po 23.12. 4:5523.12. 22:50 8512+8547
10 204 ne 22.12. 5:1623.12. 0:26 8512+8547


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.