Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8512

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.9.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 11. 2006

Výrobní číslo: 164625

Původní evidenční číslo: 6967

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 952 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  801 dnes 6:0322.10. 23:56 8512+8477
 5  810 po 21.10. 5:1721.10. 23:17 8512+8477
11 808 ne 20.10. 4:3221.10. 0:17 8512+8477
 9  817 pá 18.10. 7:0218.10. 20:31 8512+8477
 5  806 čt 17.10. 4:3717.10. 18:19 8512+8477
12 820 st 16.10. 15:2617.10. 1:22 8512+8477
 8  807 st 16.10. 6:4816.10. 9:33 8512+8477
 9  815 út 15.10. 15:5315.10. 20:18 8512+8477
11 813 út 15.10. 5:2615.10. 9:09 8512+8477
11 802 po 14.10. 4:3214.10. 21:20 8512+8477
 5  808 ne 13.10. 10:0714.10. 0:17 8512+8477
 7  806 pá 11.10. 4:4211.10. 20:51 8512+8477
 7  806 čt 10.10. 4:4210.10. 18:10 8512+8477*MU
 9  829 st 9.10. 5:459.10. 20:59 8512+8477
 5  810 út 8.10. 5:178.10. 23:17 8512+8477
 7  809 po 7.10. 5:027.10. 20:48 8512+8477
 8  802 so 5.10. 5:186.10. 0:49 8512+8477
 5  810 pá 4.10. 5:174.10. 23:17 8512+8477
 9  817 čt 3.10. 7:023.10. 20:31 8512+8477
 9  818 st 2.10. 5:002.10. 20:32 8512+8477
11 813 út 1.10. 15:082.10. 0:37 8512+8477
12 820 út 1.10. 5:341.10. 9:13 8512+8477
11 802 po 30.9. 4:3230.9. 21:20 8512+8477
11 808 so 28.9. 6:3828.9. 17:29 8512+8477
22 839 pá 27.9. 6:5927.9. 22:04 8512+8477
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.