Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8512

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 11. 2006

Výrobní číslo: 164625

Původní evidenční číslo: 6967

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 937 464 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 104 pá 19.7. 4:5119.7. 19:12 8512+8477
16 106 čt 18.7. 6:0018.7. 22:56 8512+8477
19 104 st 17.7. 4:5117.7. 19:12 8512+8477
16 111 út 16.7. 4:3517.7. 0:16 8512+8477
19 108 po 15.7. 5:1115.7. 19:52 8512+8477
22 104 ne 14.7. 8:0614.7. 22:32 8512+8477
12 104 so 13.7. 8:2014.7. 1:04 8512+8477
16 111 pá 12.7. 4:3513.7. 0:16 8512+8477
16 111 čt 11.7. 4:3512.7. 0:16 8512+8477
19 108 st 10.7. 5:1110.7. 19:52 8512+8477
22 108 út 9.7. 5:0310.7. 0:47 8512+8477
22 108 po 8.7. 5:039.7. 0:47 8512+8477
19 110 čt 4.7. 15:154.7. 18:32 8512+8477
16 105 čt 4.7. 5:154.7. 9:58 8512+8477
19 110 st 3.7. 15:153.7. 18:32 8512+8477
16 105 st 3.7. 5:153.7. 9:58 8512+8477
19 107 po 1.7. 6:451.7. 19:42 8512+8477
 3  402 pá 28.6. 5:1428.6. 20:08 8512+8477
12 402 čt 27.6. 5:5227.6. 20:59 8512+8477
12 402 st 26.6. 5:5226.6. 20:59 8512+8477
12 402 út 25.6. 5:5225.6. 20:59 8512+8477
 3  402 po 24.6. 5:1424.6. 19:53 8512+8477
18 405 pá 21.6. 4:5922.6. 0:12 8512+8477
 3  402 čt 20.6. 5:1420.6. 19:53 8512+8477
 3  402 st 19.6. 5:1419.6. 19:53 8512+8477


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.