Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8465

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 3.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 15. 10. 2005

Výrobní číslo: 157256

Původní evidenční číslo: 6705

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 935 676 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 302 st 22.5. 6:1822.5. 15:00 8465*MU
13+99 366 út 21.5. 21:0622.5. 5:08 8465
21 312 út 21.5. 6:3721.5. 18:24 8465
15+98 351 po 20.5. 20:0821.5. 5:23 8465
21 302 po 20.5. 6:1820.5. 18:48 8465
13+99 366 ne 19.5. 21:0620.5. 5:08 8465
24+90 364 so 18.5. 20:0319.5. 5:18 8465
13+99 364 pá 17.5. 20:3218.5. 4:08 8465
21 310 pá 17.5. 6:1017.5. 18:35 8465
9+98 357 čt 16.5. 23:1517.5. 4:52 8465
21 311 čt 16.5. 6:2116.5. 18:16 8465
15+98 351 st 15.5. 20:0816.5. 5:23 8465
21 310 st 15.5. 6:1015.5. 18:35 8465
9+98 357 út 14.5. 23:1515.5. 4:52 8465
21 307 út 14.5. 5:5814.5. 18:19 8465
13+99 364 po 13.5. 20:3214.5. 4:08 8465
21 302 po 13.5. 6:1813.5. 18:48 8465
13+99 366 ne 12.5. 21:0613.5. 5:08 8465
24+90 364 so 11.5. 20:0312.5. 5:18 8465
sjMO 301 so 11.5. 3:2711.5. 4:11 8465
21 310 pá 10.5. 6:1010.5. 18:35 8465
31+98 357 čt 9.5. 22:1210.5. 4:52 8465
21 312 čt 9.5. 6:379.5. 18:24 8465
15+98 351 st 8.5. 20:089.5. 5:23 8465
31+98 357 út 7.5. 22:128.5. 4:52 8465
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.