Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8465

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 3.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 15. 10. 2005

Výrobní číslo: 157256

Původní evidenční číslo: 6705

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 496 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+94 363 st 20.11. 22:4821.11. 6:00 8465
21 311 st 20.11. 6:2120.11. 18:16 8465
15+98 351 út 19.11. 20:5420.11. 5:23 8465
21 310 út 19.11. 6:1319.11. 18:35 8465
13+99 364 po 18.11. 20:3319.11. 4:08 8465
21 302 po 18.11. 6:1818.11. 18:49 8465
13+99 366 ne 17.11. 20:5318.11. 5:07 8465
13+99 366 so 16.11. 20:5317.11. 5:07 8465
13+99 366 pá 15.11. 20:5316.11. 5:07 8465
21 312 pá 15.11. 6:3015.11. 18:24 8465
15+98 352 čt 14.11. 21:2815.11. 5:23 8465
21 312 čt 14.11. 13:0014.11. 18:24 8465*Z1
21 106 st 13.11. 12:4813.11. 13:38 8465*Z2
sjMO 301 po 4.11. 3:274.11. 4:10 8465
sjMO 301 ne 3.11. 3:273.11. 4:10 8465
sjMO 301 so 2.11. 3:272.11. 4:10 8465
sjMO 301 pá 1.11. 3:271.11. 4:10 8465
13+99 364 st 30.10. 20:3231.10. 4:08 8465
21 310 st 30.10. 6:1330.10. 18:35 8465
31+98 357 út 29.10. 18:4230.10. 4:52 8465
21 313 út 29.10. 6:4729.10. 9:04 8465
7+94 363 po 28.10. 22:4829.10. 6:00 8465
13+99 364 ne 27.10. 20:3228.10. 4:08 8465
7+99 369 so 26.10. 21:3027.10. 5:36 8465
31+98 357 pá 25.10. 18:4226.10. 4:52 8465
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.