Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8465

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 15. 10. 2005

Výrobní číslo: 157256

Původní evidenční číslo: 6705

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 740 493 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+98 355 ne 5.4. 20:026.4. 4:58 8465
7+99 367 so 4.4. 22:025.4. 4:37 8465
5+94 365 pá 3.4. 20:534.4. 5:29 8465
10 213 po 30.3. 4:3730.3. 20:40 8464+8465
10 219 pá 27.3. 15:1027.3. 21:40 8464+8465
10 201 pá 27.3. 6:4927.3. 10:18 8464+8465
25 206 čt 26.3. 4:1226.3. 22:19 8464+8465
14 204 st 25.3. 5:5725.3. 23:49 8464+8465
12 205 út 24.3. 5:2224.3. 22:31 8464+8465
10 219 po 23.3. 15:1023.3. 21:40 8464+8465
12 210 po 23.3. 5:0823.3. 10:23 8464+8465
12 203 pá 20.3. 14:4920.3. 21:47 8464+8465
10 205 pá 20.3. 6:0920.3. 9:29 8464+8465
10 205 čt 19.3. 14:4320.3. 0:26 8464+8465
10 210 čt 19.3. 6:4819.3. 10:09 8464+8465
10 205 st 18.3. 14:4319.3. 0:26 8464+8465
 3  209 st 18.3. 5:0518.3. 9:51 8464+8465
12 213 út 17.3. 16:0918.3. 0:41 8464+8465
10 205 út 17.3. 6:0917.3. 9:29 8464+8465
10 221 po 16.3. 7:0716.3. 20:12 8464+8465
12 208 pá 13.3. 11:3013.3. 22:45 8464+8465*Z
10 220 čt 12.3. 4:1412.3. 20:02 8464+8465
12 207 st 11.3. 4:3511.3. 20:13 8464+8465
12 205 út 10.3. 15:1311.3. 0:44 8464+8465
10 205 út 10.3. 6:0910.3. 9:28 8464+8465
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8472+8473

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.