Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8459

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 8. 2005

Výrobní číslo: 160464

Původní evidenční číslo: 6805

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 794 440 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+99 362 st 15.7. 21:4916.7. 5:38 8459
14+94 363 út 14.7. 22:5215.7. 5:29 8459
1+96 361 po 13.7. 21:4614.7. 5:05 8459
1+98 356 ne 12.7. 22:3913.7. 5:22 8459
1+98 355 so 11.7. 19:1712.7. 4:58 8459
7+99 366 pá 10.7. 20:2211.7. 4:07 8459
1+98 355 čt 9.7. 20:1210.7. 4:58 8459
6+99 362 st 8.7. 21:499.7. 5:38 8459
14+94 363 út 7.7. 22:528.7. 5:29 8459
25+97 363 po 6.7. 21:267.7. 5:08 8459
15+98 351 ne 5.7. 20:176.7. 5:43 8459
6+99 362 so 4.7. 21:485.7. 5:38 8459
6+99 362 pá 3.7. 21:494.7. 5:38 8459
25+97 363 čt 2.7. 21:113.7. 5:08 8459
6+99 361 st 1.7. 21:082.7. 5:10 8459
14+94 363 út 30.6. 22:521.7. 5:29 8459
25+97 363 po 29.6. 21:1130.6. 5:08 8459
7+99 367 ne 28.6. 22:2329.6. 4:37 8459
1+98 356 so 27.6. 22:3928.6. 5:22 8459
6+99 361 pá 26.6. 20:4727.6. 5:10 8459
25+97 363 čt 25.6. 21:0626.6. 5:08 8459
25+97 363 st 24.6. 21:0625.6. 5:08 8459
1+98 356 út 23.6. 20:2724.6. 5:22 8459
1+98 356 po 22.6. 20:2723.6. 5:22 8459
1+98 356 ne 21.6. 22:3922.6. 5:22 8459


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.