Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8459

Evidované reklamní polepy:
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 8. 2005

Výrobní číslo: 160464

Původní evidenční číslo: 6805

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 696 545 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 257 út 22.5. 21:1023.5. 5:48 8459
17 223 út 22.5. 7:1222.5. 18:08 8459+8531
5+94 257 po 21.5. 21:1022.5. 5:48 8459
12 203 po 21.5. 6:1721.5. 19:36 8453+8459
5+95 265 ne 20.5. 19:2121.5. 4:54 8459
12+93 251 so 19.5. 20:5620.5. 5:40 8459
5+94 255 pá 18.5. 21:2519.5. 4:48 8459
12 203 pá 18.5. 6:1718.5. 19:36 8459+8444
14+93 252 čt 17.5. 20:2618.5. 5:10 8459
12 209 čt 17.5. 4:5517.5. 18:16 8446+8459
17 215 st 16.5. 6:3616.5. 19:51 8446+8459
5+94 256 út 15.5. 20:4916.5. 5:18 8459
12 209 út 15.5. 4:5515.5. 18:16 8457+8459
24 206 po 14.5. 6:0614.5. 20:06 8457+8459
12+93 254 ne 13.5. 22:1514.5. 4:13 8459
14+93 254 so 12.5. 20:2913.5. 4:05 8459
12+93 251 pá 11.5. 20:4512.5. 5:40 8459
17 223 pá 11.5. 7:1211.5. 18:08 8530+8459
12+93 251 čt 10.5. 20:4511.5. 5:40 8459
17 223 čt 10.5. 7:1210.5. 18:08 8452+8459
12+93 251 st 9.5. 20:4510.5. 5:40 8459
17 223 st 9.5. 7:129.5. 18:08 8531+8459
5+94 256 út 8.5. 19:389.5. 5:18 8459
5+94 257 po 7.5. 21:108.5. 5:48 8459
12 204 po 7.5. 6:257.5. 19:45 8444+8459


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.