Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8459

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 8. 2005

Výrobní číslo: 160464

Původní evidenční číslo: 6805

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 763 135 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 363 so 4.4. 23:025.4. 5:29 8459
6+99 361 pá 3.4. 21:414.4. 5:10 8459
10 220 pá 20.3. 4:1420.3. 20:03 8458+8459
12 202 čt 19.3. 4:3919.3. 18:18 8458+8459
 3  217 st 18.3. 4:4519.3. 0:57 8458+8459
 3  217 út 17.3. 4:4518.3. 0:57 8458+8459
12 207 po 16.3. 4:3917.3. 0:40 8458+8459
10 223 pá 13.3. 4:1713.3. 20:08 8458+8459
10 221 čt 12.3. 7:0712.3. 20:12 8458+8459
24 212 st 11.3. 6:2311.3. 19:28 8458+8459
10 223 po 9.3. 4:179.3. 20:08 8458+8459
10 205 pá 6.3. 14:437.3. 0:25 8458+8459
12 205 pá 6.3. 5:136.3. 9:52 8458+8459
 3  217 čt 5.3. 4:456.3. 0:56 8458+8459
24 212 út 3.3. 8:003.3. 19:28 8458+8459*Z
10 221 po 2.3. 7:072.3. 20:12 8458+8459
12 208 pá 28.2. 6:5728.2. 22:45 8458+8459
10 223 st 26.2. 4:1726.2. 20:08 8458+8459
12 205 út 25.2. 15:1326.2. 0:44 8458+8459
12 205 út 25.2. 5:1325.2. 9:52 8458+8459
 3  204 po 24.2. 14:3524.2. 19:32 8458+8459
10 210 po 24.2. 6:4824.2. 10:08 8458+8459
25 216 pá 21.2. 4:4821.2. 10:18 8458+8459
14 204 čt 20.2. 14:2221.2. 0:14 8458+8459
14 204 čt 20.2. 5:0720.2. 10:30 8458+8459
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.