Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8459

Evidované reklamní polepy:

Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 8. 2005

Výrobní číslo: 160464

Původní evidenční číslo: 6805

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 737 851 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+93 261 út 18.6. 20:4219.6. 5:40 8459
11+93 266 po 17.6. 21:2618.6. 5:10 8459
5+94 264 ne 16.6. 21:5517.6. 5:26 8459
11+93 266 so 15.6. 22:3916.6. 4:45 8459
sjKO 201 so 15.6. 2:5715.6. 4:50 8459
10 216 pá 14.6. 6:2714.6. 19:28 8481+8459
17+95 253 čt 13.6. 22:1314.6. 4:11 8459
10 211 čt 13.6. 5:4213.6. 18:48 8459+8519
17+93 264 st 12.6. 22:0813.6. 4:12 8459
10 211 st 12.6. 5:4212.6. 18:48 8530+8459
17+95 253 út 11.6. 22:1312.6. 4:11 8459
17 228 út 11.6. 15:0611.6. 18:32 8530+8459
10 210 út 11.6. 6:4811.6. 10:08 8530+8459
5+95 255 po 10.6. 20:5111.6. 5:11 8459
10 206 po 10.6. 5:1110.6. 18:08 8446+8459
11+93 266 so 8.6. 22:499.6. 4:45 8446+8459
14+94 262 pá 7.6. 19:448.6. 4:26 8459
14 208 čt 6.6. 6:146.6. 20:18 8481+8459
12 208 st 5.6. 6:575.6. 20:22 8481+8459
2+92 255 út 4.6. 20:325.6. 5:05 8459
10 211 út 4.6. 5:424.6. 18:48 8459+8505
17+93 264 po 3.6. 22:414.6. 4:12 8459
10 216 po 3.6. 6:273.6. 19:28 8459+8505
2+92 255 ne 2.6. 22:343.6. 5:05 8459
5+95 250 so 1.6. 21:562.6. 5:11 8459


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.