Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8459

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 8. 2005

Výrobní číslo: 160464

Původní evidenční číslo: 6805

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 234 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 362 pá 29.9. 20:2330.9. 5:36 8459
21 307 pá 29.9. 15:1129.9. 18:17 8459
21 310 pá 29.9. 6:2129.9. 9:30 8459
7+99 362 čt 28.9. 20:2329.9. 5:36 8459
sjMO 301 čt 28.9. 3:2728.9. 4:11 8459
16+99 364 st 27.9. 21:0328.9. 0:40 8459*MU
7+94 361 út 26.9. 21:5327.9. 5:34 8459
21 308 út 26.9. 15:1926.9. 18:25 8459
21 310 út 26.9. 6:2126.9. 9:30 8459
7+99 362 po 25.9. 20:2326.9. 5:36 8459
sjMO 301 po 25.9. 3:2725.9. 4:11 8459
sjMO 301 ne 24.9. 3:2724.9. 4:11 8459
sjMO 301 so 23.9. 3:2723.9. 4:11 8459
sjMO 301 pá 22.9. 3:2722.9. 4:11 8459
sjMO 301 čt 21.9. 3:2721.9. 4:11 8459
sjMO 301 st 20.9. 3:2720.9. 4:11 8459
sjMO 301 út 19.9. 3:2719.9. 4:11 8459
sjMO 301 po 18.9. 3:2718.9. 4:11 8459
sjMO 301 ne 17.9. 3:2717.9. 4:11 8459
sjMO 301 so 16.9. 3:2716.9. 4:11 8459
sjMO 301 pá 15.9. 3:2715.9. 4:11 8459
sjMO 301 čt 14.9. 3:2714.9. 4:11 8459
sjMO 301 st 13.9. 3:2713.9. 4:11 8459
sjMO 301 út 12.9. 3:2712.9. 4:11 8459
sjMO 301 po 11.9. 3:2711.9. 4:11 8459
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.