Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 169 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 367 st 21.8. 21:4422.8. 4:07 8453
1+98 355 út 20.8. 22:2921.8. 4:58 8453
1+96 361 po 19.8. 21:0920.8. 5:01 8453
13+99 362 ne 18.8. 20:1619.8. 5:10 8452+8453
13+99 362 so 17.8. 19:3118.8. 4:42 8453
2+99 368 pá 16.8. 20:4917.8. 5:36 8453
15+98 356 čt 15.8. 21:3616.8. 5:22 8453
13+97 364 st 14.8. 20:4615.8. 5:08 8453
1+96 361 út 13.8. 21:0914.8. 5:01 8453
14+94 363 po 12.8. 21:2713.8. 5:29 8453
1+98 355 ne 11.8. 22:1912.8. 4:58 8453
7+99 364 so 10.8. 20:3711.8. 5:10 8453
13+99 362 pá 9.8. 19:2710.8. 4:42 8453
 9  808 čt 8.8. 7:128.8. 9:35 8452+8453
14 814 st 7.8. 14:477.8. 20:08 8452+8453
 9  804 st 7.8. 5:297.8. 10:00 8452+8453
24 805 út 6.8. 5:546.8. 20:37 8452+8453
25 810 po 5.8. 13:525.8. 21:33 8452+8453
 8  802 po 5.8. 5:355.8. 10:08 8452+8453
15 809 pá 2.8. 4:182.8. 20:18 8452+8453
15 809 čt 1.8. 4:181.8. 20:18 8452+8453
 9  808 st 31.7. 15:251.8. 0:56 8452+8453
 9  814 st 31.7. 6:3631.7. 9:00 8452+8453
 1  801 út 30.7. 4:4830.7. 19:42 8452+8453
25 810 po 29.7. 13:5229.7. 21:33 8452+8453


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.