Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 30.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 994 348 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+98 351 pá 24.3. 19:5325.3. 5:22 8453
21 307 pá 24.3. 15:0524.3. 18:25 8453
21 312 pá 24.3. 6:3324.3. 10:00 8453
25+97 357 čt 23.3. 22:4824.3. 5:15 8453
21 307 čt 23.3. 15:0523.3. 18:25 8453
21 312 čt 23.3. 6:3323.3. 10:00 8453
25+97 357 st 22.3. 22:4823.3. 5:15 8453
21 307 st 22.3. 15:0522.3. 18:25 8453
21 312 st 22.3. 6:3322.3. 10:00 8453
25+97 357 út 21.3. 22:4822.3. 5:15 8453
21 307 út 21.3. 15:0521.3. 18:25 8453
21 312 út 21.3. 6:3321.3. 10:00 8453
6+94 362 po 20.3. 21:5821.3. 5:31 8453
25+97 357 ne 19.3. 22:4820.3. 5:15 8453
13+99 366 so 18.3. 21:2319.3. 5:07 8453
19+98 358 pá 17.3. 22:3918.3. 5:00 8453
7+98 351 čt 16.3. 19:5317.3. 5:22 8453
13+99 364 st 15.3. 22:2316.3. 3:00 8453*MU
21 309 st 15.3. 15:2015.3. 18:41 8453
21 310 st 15.3. 6:1615.3. 9:40 8453
13+97 351 út 14.3. 21:4315.3. 5:30 8453
13+97 351 po 13.3. 21:4314.3. 5:30 8453
21 310 po 13.3. 15:2913.3. 18:50 8453
21 309 po 13.3. 6:0813.3. 9:30 8453
13+99 366 ne 12.3. 21:2313.3. 5:07 8453
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.