Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 807 403 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 355 st 8.4. 20:119.4. 4:58 8453
7+99 362 út 7.4. 22:018.4. 5:38 8453
6+99 361 po 6.4. 21:417.4. 5:10 8453
14+94 363 ne 5.4. 23:026.4. 5:29 8453
6+99 361 so 4.4. 20:465.4. 5:10 8453
7+99 367 pá 3.4. 22:334.4. 4:37 8453
 4  307 pá 20.3. 15:2320.3. 19:13 8452+8453
 7  307 pá 20.3. 5:1620.3. 9:58 8452+8453
17 328 čt 19.3. 6:2019.3. 15:35 8452+8453*MU
17 311 st 18.3. 5:4618.3. 19:13 8452+8453
 9  307 út 17.3. 4:3317.3. 21:00 8452+8453
 9  326 po 16.3. 5:4017.3. 0:49 8452+8453
 9  307 pá 13.3. 4:3313.3. 21:00 8452+8453
10 318 čt 12.3. 14:3713.3. 0:44 8452+8453
 9  329 st 11.3. 4:4311.3. 9:19 8452+8453
 9  326 út 10.3. 5:4011.3. 0:49 8452+8453
 7  302 po 9.3. 4:419.3. 19:04 8452+8453
 9  326 pá 6.3. 5:407.3. 0:49 8452+8453
 9  307 čt 5.3. 4:335.3. 21:00 8452+8453
 5  306 st 4.3. 5:574.3. 21:09 8452+8453
 7  302 út 3.3. 4:443.3. 19:01 8452+8453
 9  315 po 2.3. 5:023.3. 0:09 8452+8453
 5  315 pá 28.2. 4:5628.2. 22:12 8452+8453
20 308 čt 27.2. 6:0028.2. 0:30 8452+8453
 9  318 st 26.2. 14:5326.2. 19:37 8452+8453
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.