Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 363 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 202 čt 18.10. 4:3719.10. 0:05 8452+8453
 3  217 st 17.10. 4:4518.10. 0:56 8452+8453
 3  207 út 16.10. 6:1117.10. 0:16 8452+8453
 3  203 po 15.10. 5:2415.10. 23:56 8452+8453
 6  204 ne 14.10. 4:2615.10. 0:55 8452+8453
 6  203 so 13.10. 6:4613.10. 13:30 8452+8453*MU
10 202 pá 12.10. 4:3713.10. 0:05 8452+8453
14 205 čt 11.10. 5:4612.10. 0:14 8452+8453
25 209 st 10.10. 5:4310.10. 22:34 8452+8453
14 205 út 9.10. 5:4610.10. 0:14 8452+8453
10 209 po 8.10. 5:329.10. 1:05 8452+8453
12 204 pá 5.10. 6:255.10. 19:45 8452+8453
12 203 čt 4.10. 6:174.10. 19:36 8452+8453
24 216 st 3.10. 6:473.10. 20:07 8452+8453
10 217 út 2.10. 6:352.10. 19:36 8452+8453
24 208 po 1.10. 14:311.10. 18:50 8452+8453
24 208 po 1.10. 5:441.10. 10:02 8452+8453
12 202 ne 30.9. 4:551.10. 0:04 8453+8458
12 202 so 29.9. 4:5530.9. 0:04 8453+8458
10 211 pá 28.9. 3:5628.9. 23:34 8453+8458
10 209 čt 27.9. 5:3228.9. 1:05 8453+8458
 3  203 st 26.9. 5:2426.9. 23:56 8453+8458
10 202 út 25.9. 4:3726.9. 0:05 8453+8458
12 215 po 24.9. 5:4925.9. 0:04 8453+8458
 3  209 ne 23.9. 4:2524.9. 0:16 8453+8458
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.