Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 30.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 064 738 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 307 dnes 5:5821.11. 18:19 8453
13+99 364 st 20.11. 20:3321.11. 4:08 8453
21 302 st 20.11. 6:1820.11. 19:19 8453
13+99 366 út 19.11. 20:5320.11. 5:07 8453
21 313 út 19.11. 15:1019.11. 18:32 8453
sjMO 301 út 19.11. 3:2719.11. 4:10 8453
sjMO 301 po 18.11. 3:2718.11. 4:10 8453
sjMO 301 ne 17.11. 3:2717.11. 4:10 8453
sjMO 301 so 16.11. 3:2716.11. 4:10 8453
sjMO 301 pá 15.11. 3:2715.11. 4:10 8453
sjMO 301 čt 14.11. 3:2714.11. 4:10 8453
sjMO 301 st 13.11. 3:2713.11. 4:10 8453
sjMO 301 út 12.11. 3:2712.11. 4:10 8453
sjMO 301 po 11.11. 3:2711.11. 4:10 8453
sjMO 301 ne 10.11. 3:2710.11. 4:10 8453
sjMO 301 so 9.11. 3:279.11. 4:10 8453
sjMO 301 pá 8.11. 3:278.11. 4:10 8453
21 307 čt 7.11. 5:587.11. 18:19 8453
13+99 364 st 6.11. 20:327.11. 4:08 8453
sjMO 301 st 6.11. 3:276.11. 4:10 8453
sjMO 301 út 5.11. 3:275.11. 4:10 8453
21 307 po 4.11. 5:584.11. 18:19 8453
13+99 364 ne 3.11. 20:324.11. 4:08 8453
7+94 363 so 2.11. 22:483.11. 6:00 8453
7+99 362 pá 1.11. 20:222.11. 2:06 8453*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.