Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8453

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162468

Původní evidenční číslo: 6834

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 813 679 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 305 st 29.1. 14:5829.1. 18:51 8452+8453
12 312 st 29.1. 6:2629.1. 9:56 8452+8453
 7  302 út 28.1. 4:4128.1. 19:04 8452+8453
 9  326 po 27.1. 5:4028.1. 0:49 8452+8453
 5  306 pá 24.1. 5:5724.1. 21:09 8452+8453
 7  302 čt 23.1. 4:4123.1. 19:04 8452+8453
 9  307 st 22.1. 4:3322.1. 21:00 8452+8453
20 310 út 21.1. 6:1222.1. 0:53 8452+8453
15 305 po 20.1. 14:5820.1. 18:51 8452+8453
16 320 po 20.1. 6:1520.1. 9:17 8452+8453
 9  325 pá 17.1. 15:2117.1. 20:07 8452+8453
 9  318 pá 17.1. 6:1017.1. 8:43 8452+8453
 5  306 čt 16.1. 5:5716.1. 21:09 8452+8453
 7  302 st 15.1. 4:4115.1. 19:04 8452+8453
 5  315 út 14.1. 4:5614.1. 22:28 8452+8453
 9  325 po 13.1. 15:2113.1. 20:07 8452+8453
16 320 po 13.1. 6:1513.1. 9:17 8452+8453
 5  315 pá 10.1. 4:5610.1. 13:50 8452+8453*MU*1
16 314 čt 9.1. 15:159.1. 23:34 8452+8453
 9  329 čt 9.1. 4:439.1. 9:19 8452+8453
 9  315 st 8.1. 5:029.1. 0:09 8452+8453
 9  326 út 7.1. 5:408.1. 0:49 8452+8453
 9  326 po 6.1. 5:407.1. 0:49 8452+8453
Rok 2019
 5  309 po 23.12. 13:5723.12. 18:10 8452+8453*MU*2
15 309 po 23.12. 6:2923.12. 10:21 8452+8453
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním automobilem na Želivského DC
*2 = nehoda na Husinecké ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.