Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8423

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 9. 2004

Výrobní číslo: 162545

Původní evidenční číslo: 6911

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 023 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 461 út 29.4. 22:2430.4. 5:40 8423
1+93 456 po 28.4. 21:1329.4. 4:59 8423
1+93 456 ne 27.4. 21:1328.4. 4:59 8423
25+97 459 so 26.4. 21:4427.4. 5:09 8423
25+97 459 pá 25.4. 20:3126.4. 5:09 8423
1+93 456 čt 24.4. 21:1325.4. 4:59 8423
13+99 465 st 23.4. 19:1724.4. 5:09 8423
2+95 463 út 22.4. 4:5723.4. 4:57 8423
1+93 452 ne 20.4. 20:5221.4. 4:29 8423
14+96 463 so 19.4. 21:3020.4. 5:10 8423
14+96 463 pá 18.4. 21:3019.4. 5:10 8423
1+93 452 čt 17.4. 19:4418.4. 4:29 8423
14+96 463 st 16.4. 21:4417.4. 5:10 8423
25+97 459 út 15.4. 20:3116.4. 5:09 8423
2+95 463 po 14.4. 4:5715.4. 4:57 8423
1+96 461 so 12.4. 23:5513.4. 5:40 8423
1+93 456 pá 11.4. 21:1312.4. 4:59 8423
13+99 465 čt 10.4. 19:1711.4. 5:09 8423
2+95 463 st 9.4. 6:0010.4. 4:57 8423*Z1
19+93 455 út 8.4. 22:579.4. 4:29 8423
13+99 465 po 7.4. 19:178.4. 5:09 8423
25+93 452 ne 6.4. 20:237.4. 4:29 8423
14+96 461 so 5.4. 22:246.4. 5:40 8423
1+96 463 pá 4.4. 23:155.4. 5:10 8423
14+96 461 čt 3.4. 22:244.4. 5:40 8423
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8432

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.