Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8423

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 9. 2004

Výrobní číslo: 162545

Původní evidenční číslo: 6911

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 780 942 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 106 pá 25.9. 4:4125.9. 21:13 8423+8435
25 106 čt 24.9. 4:4124.9. 21:13 8423+8435
 8  103 st 23.9. 4:5423.9. 20:32 8423+8435
25 114 út 22.9. 5:5622.9. 19:57 8423+8435
13 107 po 21.9. 6:4021.9. 9:55 8423
21 408 pá 18.9. 15:3318.9. 18:39 8423
21 410 pá 18.9. 5:3118.9. 9:24 8423
21 407 čt 17.9. 15:2317.9. 18:15 8423
21 408 čt 17.9. 5:5717.9. 9:48 8423
21 410 st 16.9. 5:3116.9. 9:24 8423
21 408 út 15.9. 15:3315.9. 18:25 8423
21 407 út 15.9. 5:4815.9. 9:40 8423
21 407 po 14.9. 15:2314.9. 18:15 8423
21 408 po 14.9. 5:5714.9. 9:48 8423
21 406 pá 11.9. 15:1311.9. 18:05 8423
21 406 pá 11.9. 6:1211.9. 10:04 8423
21 410 čt 10.9. 5:3110.9. 9:24 8423
 2  403 st 9.9. 5:099.9. 20:53 8423
 2  412 út 8.9. 6:248.9. 20:29 8423
 2  414 po 7.9. 4:517.9. 9:24 8423
 2  403 pá 4.9. 5:094.9. 20:53 8423
 2  412 čt 3.9. 6:243.9. 20:29 8423
21 410 st 2.9. 5:312.9. 9:24 8423
14+97 469 st 26.8. 21:0926.8. 22:40 8423*MU*1
15+99 465 út 25.8. 20:3526.8. 5:50 8423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Teplárně Michle DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.