Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8423

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 9. 2004

Výrobní číslo: 162545

Původní evidenční číslo: 6911

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 980 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31+98 458 po 21.10. 20:3722.10. 5:09 8423
 3  417 po 21.10. 6:4121.10. 10:12 8424+8423
31+92 453 ne 20.10. 22:5921.10. 5:48 8423
31+92 453 so 19.10. 22:5920.10. 5:48 8423
31+92 453 pá 18.10. 22:5919.10. 5:48 8423
18 411 pá 18.10. 6:2818.10. 18:54 8423+8424
25+97 459 čt 17.10. 21:3918.10. 5:08 8423
31+98 458 st 16.10. 20:3717.10. 5:09 8423
1+93 452 út 15.10. 20:4616.10. 4:29 8423
25+97 459 po 14.10. 21:3915.10. 5:08 8423
1+93 452 ne 13.10. 19:4614.10. 4:29 8423
31+98 458 so 12.10. 16:0713.10. 5:09 8423
31+98 458 pá 11.10. 20:3712.10. 5:09 8423
1+96 461 čt 10.10. 23:2911.10. 5:40 8423
18 411 čt 10.10. 6:2810.10. 18:54 8424+8423
1+96 463 st 9.10. 22:4910.10. 5:10 8423
 3  412 st 9.10. 5:429.10. 19:50 8424+8423
14 405 út 8.10. 4:228.10. 19:39 8424+8423
 3  414 po 7.10. 4:318.10. 0:20 8424+8423
Zvl 449 ne 6.10. 19:306.10. 22:00 8424+8423*1
11 405 pá 4.10. 14:405.10. 0:36 8424+8423
 3  417 pá 4.10. 6:414.10. 10:12 8424+8423
31+92 453 čt 3.10. 22:594.10. 5:48 8423
14 408 čt 3.10. 15:053.10. 22:27 8423+8424
 3  417 čt 3.10. 6:413.10. 10:12 8423+8424
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.