Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8423

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 9. 2004

Výrobní číslo: 162545

Původní evidenční číslo: 6911

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 773 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  406 st 8.7. 14:508.7. 21:12 8424+8423
 4  403 st 8.7. 6:168.7. 9:51 8424+8423
 4  404 út 7.7. 15:267.7. 19:01 8424+8423
14 403 út 7.7. 5:067.7. 10:55 8424+8423
11 406 po 6.7. 4:096.7. 20:38 8424+8423
 7  407 ne 5.7. 9:145.7. 20:46 8424+8423
 7  404 so 4.7. 7:144.7. 21:51 8424+8423
14 403 pá 3.7. 14:083.7. 22:11 8424+8423
 6  406 pá 3.7. 5:013.7. 10:16 8424+8423
18 412 čt 2.7. 15:102.7. 18:56 8424+8423
17 406 čt 2.7. 4:312.7. 9:33 8424+8423
17 406 st 1.7. 14:211.7. 23:52 8424+8423
17 407 st 1.7. 4:511.7. 9:43 8424+8423
22 418 út 30.6. 14:0730.6. 23:16 8424+8423
 4  403 út 30.6. 6:1630.6. 9:51 8424+8423
24 415 pá 26.6. 6:4326.6. 9:56 8423+8424
14 415 čt 25.6. 4:3825.6. 10:08 8423+8424
22 437 st 24.6. 5:0024.6. 11:03 8423+8424
22 444 út 23.6. 6:4023.6. 9:53 8423+8424
22 415 po 22.6. 4:4622.6. 14:30 8423+8424*MU*1
22 413 pá 19.6. 4:3219.6. 20:18 8421+8423
22 423 čt 18.6. 5:3318.6. 20:41 8424+8423
 4  401 st 17.6. 6:0917.6. 9:52 8424+8423
22 411 út 16.6. 4:0416.6. 20:01 8424+8423
22 411 po 15.6. 4:0415.6. 20:01 8424+8423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada palubního systému

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.