Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8423

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 9. 2004

Výrobní číslo: 162545

Původní evidenční číslo: 6911

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 695 129 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+94 451 so 21.7. 4:0122.7. 5:31 8423
5+16 406 pá 20.7. 4:5520.7. 23:24 8424+8423
14 413 čt 19.7. 14:3719.7. 22:00 8424+8423
14 413 čt 19.7. 4:5819.7. 10:12 8424+8423
15+16 436 st 18.7. 6:1319.7. 0:56 8424+8423
14 413 po 16.7. 14:3716.7. 22:00 8424+8423
14 413 po 16.7. 4:5816.7. 10:12 8424+8423
5+16 403 pá 13.7. 4:2514.7. 1:37 8424+8423
5+16 401 čt 12.7. 3:5013.7. 1:17 8424+8423
5+16 403 st 11.7. 4:2512.7. 1:37 8424+8423
5+16 401 út 10.7. 3:5011.7. 1:17 8424+8423
5+16 403 po 9.7. 4:2510.7. 1:37 8424+8423
5+16 414 st 4.7. 22:255.7. 0:57 8424+8423*Z
2+91 452 st 4.7. 19:384.7. 20:40 8424+8423*MU
25+92 466 út 3.7. 21:034.7. 5:46 8423
1+96 463 po 2.7. 21:193.7. 5:41 8423
25+92 466 ne 1.7. 21:032.7. 5:46 8423
2+91 454 so 30.6. 20:121.7. 5:17 8423
11+96 460 pá 29.6. 22:1130.6. 5:41 8423
13 407 pá 29.6. 6:3429.6. 19:56 8423
1+98 451 čt 28.6. 20:3729.6. 5:08 8423
21 402 čt 28.6. 15:1428.6. 19:03 8423
21 403 čt 28.6. 5:5028.6. 9:40 8423
14+93 452 st 27.6. 21:4128.6. 4:30 8423
 2  414 st 27.6. 5:3327.6. 19:36 8423
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8430+8431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.