Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8414

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 6. 2004

Výrobní číslo: 160422

Původní evidenční číslo: 6763

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 054 700 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31+92 453 po 21.10. 22:5922.10. 5:48 8414
18 411 po 21.10. 6:2821.10. 18:54 8414+8415
1+93 452 ne 20.10. 19:4621.10. 4:29 8414
31+98 458 so 19.10. 16:0720.10. 5:09 8414
1+93 452 pá 18.10. 20:4619.10. 4:29 8414
31+92 453 čt 17.10. 22:5918.10. 1:41 8414*MU
1+96 461 st 16.10. 23:2917.10. 5:40 8414
31+92 453 út 15.10. 22:5916.10. 5:48 8414
31+92 453 po 14.10. 22:5915.10. 5:48 8414
1+93 456 ne 13.10. 19:4414.10. 4:59 8414
19+95 463 so 12.10. 21:5313.10. 4:57 8414
19+95 463 pá 11.10. 19:1412.10. 4:57 8414
19+95 463 čt 10.10. 19:1411.10. 4:57 8414
1+93 452 st 9.10. 20:4610.10. 4:29 8414
19+95 463 út 8.10. 19:149.10. 4:57 8414
1+96 461 po 7.10. 23:298.10. 5:40 8414
18 403 po 7.10. 5:187.10. 17:55 8415+8414*MU
14 411 pá 4.10. 5:024.10. 22:47 8415+8414
 3  417 čt 3.10. 15:044.10. 0:40 8415+8414
17 407 čt 3.10. 5:543.10. 9:10 8415+8414
 3  410 st 2.10. 5:242.10. 19:53 8415+8414
17 413 út 1.10. 5:231.10. 20:44 8415+8414
 3  412 po 30.9. 5:4230.9. 19:50 8415+8414
12 414 pá 27.9. 5:5027.9. 11:30 8415+8414*MU
18 411 čt 26.9. 6:2826.9. 18:54 8415+8414
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.