Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8414

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 6. 2004

Výrobní číslo: 160422

Původní evidenční číslo: 6763

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 035 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 411 pá 19.7. 5:1219.7. 23:56 8414+8415
18 402 čt 18.7. 6:5818.7. 23:53 8414+8415
18 409 st 17.7. 4:3817.7. 18:58 8414+8415
17 404 út 16.7. 5:3417.7. 1:08 8414+8415
18 402 po 15.7. 6:5815.7. 23:53 8414+8415
18 409 pá 12.7. 4:3812.7. 18:58 8414+8415
18 402 čt 11.7. 6:5811.7. 23:53 8414+8415
18 409 st 10.7. 4:3810.7. 18:58 8414+8415
17 404 út 9.7. 5:3410.7. 1:08 8414+8415
5+14 414 po 8.7. 5:448.7. 22:18 8414+8415
5+14 414 čt 4.7. 5:444.7. 22:18 8414+8415
11 404 st 3.7. 14:553.7. 19:53 8414+8415
3+9 402 st 3.7. 5:033.7. 10:29 8414+8415
18 402 út 2.7. 6:582.7. 23:53 8414+8415
17 411 pá 28.6. 14:5429.6. 1:23 8414+8415
17 411 pá 28.6. 7:0228.6. 9:59 8414+8415
21 403 út 18.6. 13:5018.6. 18:54 8414
21 403 út 18.6. 6:3118.6. 9:51 8414
1+96 463 po 17.6. 21:2418.6. 5:10 8414
31+92 453 ne 16.6. 22:5917.6. 5:47 8414
1+96 463 so 15.6. 20:0216.6. 5:10 8414
1+96 463 pá 14.6. 21:2415.6. 5:10 8414
1+96 464 čt 13.6. 23:4414.6. 5:40 8414
21 401 čt 13.6. 6:4413.6. 18:58 8414
15+93 456 st 12.6. 19:1513.6. 4:59 8414


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.