Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8414

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 6. 2004

Výrobní číslo: 160422

Původní evidenční číslo: 6763

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 pá 25.9. 5:3425.9. 20:27 8414+8415
12 205 čt 24.9. 7:0024.9. 20:18 8414+8415
12 212 út 22.9. 6:0422.9. 9:28 8414+8415
12 201 po 21.9. 6:2021.9. 19:40 8414+8415
22 421 pá 18.9. 6:4118.9. 10:05 8414+8415
24 413 čt 17.9. 5:5117.9. 9:44 8414+8415
17+95 453 út 15.9. 22:3616.9. 5:00 8414
17+95 453 po 14.9. 22:3615.9. 5:00 8414
1+96 462 ne 13.9. 20:1514.9. 5:13 8414
6+95 457 so 12.9. 22:0113.9. 4:57 8414
6+99 463 pá 11.9. 22:2112.9. 5:04 8414
6+99 463 čt 10.9. 22:2111.9. 5:04 8414
6+99 463 st 9.9. 22:2110.9. 5:04 8414
1+96 463 út 8.9. 20:359.9. 5:42 8414
11+93 462 po 7.9. 20:178.9. 4:30 8414
11+93 463 ne 6.9. 22:567.9. 5:00 8414
14+94 462 so 5.9. 22:266.9. 5:18 8414
1+96 463 pá 4.9. 20:355.9. 5:42 8414
 2  414 pá 4.9. 4:514.9. 9:24 8414
 2  408 čt 3.9. 5:413.9. 19:44 8414
 2  408 st 2.9. 12:452.9. 19:44 8414*Z
21 409 st 2.9. 6:052.9. 9:56 8414
 2  408 út 1.9. 5:411.9. 19:44 8414
 2  408 po 31.8. 5:4131.8. 19:44 8414
1+96 463 čt 27.8. 20:3628.8. 5:42 8414
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.