Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8395

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 16. 12. 2003

Výrobní číslo: 156181

Původní evidenční číslo: 6537

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 029 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 út 31.3. 4:4031.3. 22:34 8395+8396
22 520 po 30.3. 5:5731.3. 0:22 8395+8396
26 506 pá 27.3. 5:0927.3. 22:41 8395+8396
 8  501 čt 26.3. 5:0426.3. 20:22 8395+8396
26 506 st 25.3. 5:0925.3. 22:41 8395+8396
24 510 út 24.3. 5:5824.3. 20:14 8395+8396
 6  502 po 23.3. 15:2023.3. 22:22 8395+8396
 6  502 po 23.3. 5:2023.3. 10:11 8395+8396
26 507 ne 22.3. 5:2022.3. 22:50 8395+8396
22 502 so 21.3. 7:5021.3. 22:08 8395+8396
22 524 pá 20.3. 5:3820.3. 22:29 8395+8396
25 509 čt 19.3. 14:3519.3. 21:12 8395+8396
 8  510 st 18.3. 4:2819.3. 0:18 8395+8396
 8  511 út 17.3. 14:3617.3. 20:06 8395+8396
 8  516 út 17.3. 5:1817.3. 10:26 8395+8396
15 506 po 16.3. 6:4316.3. 19:57 8395+8396
22 525 pá 13.3. 5:5313.3. 22:53 8395+8396
25 502 čt 12.3. 5:5513.3. 1:03 8395+8396
 4  505 st 11.3. 14:1911.3. 19:42 8395+8396*MU
 4  512 st 11.3. 6:0311.3. 9:39 8395+8396
26 501 út 10.3. 14:1710.3. 20:19 8395+8396
22 512 út 10.3. 5:4310.3. 10:06 8395+8396
 4  504 po 9.3. 14:099.3. 19:32 8395+8396
26 509 po 9.3. 4:209.3. 10:16 8395+8396
22 509 ne 8.3. 4:448.3. 22:58 8395+8396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.