Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8395

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 16. 12. 2003

Výrobní číslo: 156181

Původní evidenční číslo: 6537

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 563 ne 18.10. 21:4419.10. 5:44 8395
2+91 551 so 17.10. 19:2118.10. 4:49 8395
22 501 pá 16.10. 5:1717.10. 0:40 8259+8395
22 515 čt 15.10. 4:4516.10. 0:40 8259+8395
 5  113 st 14.10. 8:1514.10. 10:14 8259+8395*Z
22 542 po 12.10. 6:3812.10. 9:39 8259+8395
22 541 pá 9.10. 6:059.10. 9:07 8259+8395
26 517 čt 8.10. 6:548.10. 10:29 8259+8395
24 505 st 7.10. 5:497.10. 18:52 8259+8395
26 520 út 6.10. 5:566.10. 9:09 8259+8395
22 515 po 5.10. 4:456.10. 0:48 8259+8395
 6  503 ne 4.10. 6:095.10. 0:53 8259+8395
26 503 pá 2.10. 10:403.10. 0:59 8259+8395*Z1
26 518 pá 2.10. 6:322.10. 9:49 8259+8395
22 536 čt 1.10. 6:151.10. 8:47 8259+8395
17 524 st 30.9. 4:5630.9. 9:56 8259+8395
22 515 út 29.9. 4:4530.9. 0:48 8259+8395
 6  503 po 28.9. 6:4829.9. 0:53 8259+8395
 6  505 so 26.9. 4:4826.9. 20:53 8259+8395
22 529 pá 25.9. 6:4825.9. 21:14 8259+8395
17 525 čt 24.9. 5:0224.9. 10:09 8259+8395
22 501 st 23.9. 5:1724.9. 0:40 8259+8395
22 501 út 22.9. 5:1723.9. 0:40 8259+8395
16 512 po 21.9. 5:0421.9. 20:30 8259+8395
37 506 pá 18.9. 5:0018.9. 9:54 8395
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8360+8363

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.