Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8395

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 16. 12. 2003

Výrobní číslo: 156181

Původní evidenční číslo: 6537

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 114 973 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  503 dnes 6:1421.11. 22:12 8395
 2  508 st 20.11. 5:1820.11. 21:26 8395
 2  508 út 19.11. 5:1819.11. 21:26 8395
13 506 po 18.11. 8:1018.11. 21:06 8395
26 504 út 12.11. 4:2612.11. 21:02 8295+8395
22 541 po 11.11. 5:1112.11. 0:33 8295+8395
22 501 ne 10.11. 4:3311.11. 0:12 8295+8395
26 508 so 9.11. 20:5210.11. 0:24 8295+8395*Z1
12 504 pá 8.11. 4:558.11. 16:00 8295+8395*MU
22 523 čt 7.11. 5:078.11. 0:52 8295+8395
4+12 531 st 6.11. 5:136.11. 20:59 8295+8395
22 523 út 5.11. 5:076.11. 0:57 8295+8395
 8  510 po 4.11. 5:265.11. 0:36 8295+8395
15 507 ne 3.11. 9:413.11. 21:35 8295+8395
22 523 pá 1.11. 5:072.11. 0:52 8295+8395
4+12 531 čt 31.10. 5:1331.10. 20:59 8295+8395
22 510 st 30.10. 15:0830.10. 20:41 8295+8395
 4  501 st 30.10. 7:2630.10. 9:20 8295+8395
26 510 út 29.10. 5:4629.10. 19:17 8295+8395
26 510 pá 25.10. 7:0025.10. 19:17 8295+8395*Z2
 4  504 čt 24.10. 15:1024.10. 18:49 8295+8395
22 514 čt 24.10. 6:3624.10. 9:33 8295+8395
22 519 st 23.10. 16:2024.10. 0:13 8295+8395
22 512 st 23.10. 6:1723.10. 9:09 8295+8395
22 514 út 22.10. 15:4022.10. 18:39 8295+8395
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8753+8164
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8176

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.