Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8395

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 16. 12. 2003

Výrobní číslo: 156181

Původní evidenční číslo: 6537

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 140 893 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 ne 6.4. 4:466.4. 22:35 8295+8395
26 509 so 5.4. 6:066.4. 0:45 8295+8395
22 523 pá 4.4. 5:085.4. 0:53 8295+8395
22 540 čt 3.4. 5:163.4. 19:05 8295+8395
22 519 st 2.4. 16:202.4. 22:04 8295+8395
22 512 st 2.4. 6:172.4. 9:09 8295+8395
16 517 út 1.4. 14:472.4. 0:46 8295+8395
22 504 út 1.4. 5:381.4. 8:29 8295+8395
22 540 po 31.3. 5:1631.3. 19:05 8295+8395
26 508 ne 30.3. 21:0031.3. 0:25 8295+8395*Z1
22 503 so 29.3. 5:1430.3. 0:53 8295+8395
22 504 pá 28.3. 14:1628.3. 19:57 8295+8395
26 512 čt 27.3. 5:0327.3. 22:33 8295+8395
22 513 st 26.3. 6:4826.3. 23:54 8295+8395
26 507 út 25.3. 15:2826.3. 0:45 8295+8395
26 506 so 22.3. 5:0622.3. 22:33 8295+8395
22 523 pá 21.3. 5:0822.3. 0:53 8295+8395
22 519 čt 20.3. 16:2020.3. 22:04 8295+8395
22 510 čt 20.3. 6:0020.3. 8:53 8295+8395
 4  503 st 19.3. 6:2619.3. 20:59 8295+8395
22 539 út 18.3. 7:1319.3. 0:13 8295+8395
6+17 534 po 17.3. 5:1017.3. 22:41 8295+8395
 6  501 ne 16.3. 4:5017.3. 0:28 8295+8395
22 515 so 15.3. 7:3716.3. 0:14 8295+8395
22 524 pá 14.3. 5:3214.3. 19:56 8295+8395
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8762+8562

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.