Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8395

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 16. 12. 2003

Výrobní číslo: 156181

Původní evidenční číslo: 6537

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 825 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 510 po 19.8. 5:0519.8. 19:39 8395+8396
14 510 ne 18.8. 9:3119.8. 0:18 8395+8396
22 504 st 14.8. 14:2314.8. 19:37 8395+8396
22 526 st 14.8. 4:4014.8. 9:50 8395+8396
 6  513 út 13.8. 15:1013.8. 21:54 8395+8396
 6  513 út 13.8. 5:3113.8. 11:12 8395+8396
15 507 po 12.8. 6:5712.8. 20:41 8395+8396
5+7 509 pá 9.8. 4:599.8. 9:32 8395+8396
15 512 čt 8.8. 14:478.8. 20:59 8395+8396
15 512 čt 8.8. 5:508.8. 10:01 8395+8396
26 513 st 7.8. 14:107.8. 21:17 8395+8396
22 526 st 7.8. 4:407.8. 9:50 8395+8396
25 513 út 6.8. 5:256.8. 22:29 8395+8396
22 509 po 5.8. 5:555.8. 23:00 8395+8396
22 506 pá 2.8. 5:233.8. 0:49 8395+8396
 8  505 čt 1.8. 5:191.8. 23:18 8395+8396
14 510 st 31.7. 5:0531.7. 19:39 8395+8396
 6  513 út 30.7. 15:1030.7. 20:34 8395+8396
24 507 út 30.7. 4:3830.7. 9:57 8395+8396
 6  502 po 29.7. 6:4030.7. 0:15 8395+8396
 8  503 ne 28.7. 4:2828.7. 20:05 8395+8396
16 510 so 27.7. 5:2228.7. 1:19 8395+8396
26 513 pá 26.7. 14:1026.7. 21:08 8395+8396
24 507 pá 26.7. 4:3826.7. 9:57 8395+8396
14 507 čt 25.7. 4:3126.7. 0:14 8395+8396


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.