Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8368

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 5. 2003

Výrobní číslo: 156255

Původní evidenční číslo: 6576

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 út 28.1. 15:0128.1. 21:38 8368+8300
11 414 út 28.1. 4:1528.1. 10:13 8368+8300
24 406 po 27.1. 6:1027.1. 20:08 8368+8300
11 405 pá 24.1. 6:0424.1. 18:33 8368+8300
11 414 čt 23.1. 15:0123.1. 21:38 8368+8300
11 414 čt 23.1. 4:1523.1. 10:13 8368+8300
11 414 st 22.1. 15:0122.1. 21:38 8368+8300
 6  412 st 22.1. 5:1922.1. 10:30 8368+8300
18 415 út 21.1. 15:3421.1. 19:28 8368+8300
14 416 út 21.1. 5:3521.1. 9:15 8368+8300*MU*1
 3  411 po 20.1. 4:4120.1. 19:39 8368+8300
17 425 pá 17.1. 6:0718.1. 1:33 8368+8300
11 405 čt 16.1. 6:0416.1. 18:33 8368+8300
 3  411 st 15.1. 16:2515.1. 19:39 8368+8300*Z
5+94 467 út 14.1. 21:3815.1. 5:18 8368
5+94 467 po 13.1. 21:3814.1. 5:18 8368
1+96 463 ne 12.1. 20:3513.1. 5:42 8368
25+92 453 so 11.1. 22:2312.1. 5:47 8368
11+93 463 pá 10.1. 20:4211.1. 4:30 8368
11+93 463 čt 9.1. 20:4810.1. 5:00 8368
25+92 453 st 8.1. 22:039.1. 5:47 8368
1+98 454 út 7.1. 20:378.1. 5:08 8368
1+96 463 po 6.1. 22:497.1. 5:42 8368
13 411 po 6.1. 15:076.1. 18:55 8368
21 405 po 6.1. 6:056.1. 9:57 8368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškozený sběrač o trolejové vedení Chodovská DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.