Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8368

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 5. 2003

Výrobní číslo: 156255

Původní evidenční číslo: 6576

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 763 509 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 po 22.10. 4:4323.10. 1:04 8368+8352
15 101 pá 19.10. 5:5819.10. 21:36 8368+8352
 7  109 čt 18.10. 5:0318.10. 20:55 8368+8352
 5  107 st 17.10. 5:5517.10. 22:02 8368+8352
26 105 út 16.10. 4:4416.10. 21:01 8368+8352
 6  101 po 15.10. 5:0915.10. 20:40 8368+8352
 6  101 pá 12.10. 5:0912.10. 20:40 8368+8352
 6  101 čt 11.10. 5:0911.10. 20:40 8368+8352
12+15 107 st 10.10. 6:3310.10. 19:11 8368+8352
24 104 út 9.10. 6:069.10. 19:39 8368+8352
 7  105 po 8.10. 6:218.10. 22:14 8368+8352
 6  101 pá 5.10. 5:095.10. 20:40 8368+8352
26 111 čt 4.10. 5:354.10. 22:07 8368+8352
15 110 st 3.10. 5:323.10. 21:07 8368+8352
15 103 út 2.10. 6:072.10. 19:40 8368+8352
 6  141 po 1.10. 5:311.10. 20:13 8368+8352
25 116 čt 27.9. 14:4027.9. 19:25 8368+8352
25 116 čt 27.9. 5:1427.9. 9:54 8368+8352
16 103 st 26.9. 14:5126.9. 20:45 8368+8352
 8  109 st 26.9. 5:5126.9. 9:40 8368+8352
 6  144 út 25.9. 6:0925.9. 18:32 8368+8352
24 105 po 24.9. 6:1624.9. 19:49 8368+8352
 5  114 pá 21.9. 7:1521.9. 20:07 8368+8352*Z
 7  112 čt 20.9. 5:1720.9. 21:29 8368+8352
 7  107 st 19.9. 5:4919.9. 18:23 8368+8352
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228+8317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.