Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8368

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 5. 2003

Výrobní číslo: 156255

Původní evidenční číslo: 6576

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 čt 8.8. 6:438.8. 11:25 8368+8353*MU
11 808 st 7.8. 6:177.8. 20:02 8368+8353
 1  801 út 6.8. 4:486.8. 19:42 8368+8353
25 805 po 5.8. 4:175.8. 23:07 8368+8353
25 807 ne 4.8. 7:255.8. 1:20 8368+8353*Z
24 814 pá 2.8. 4:382.8. 21:54 8368+8353
11 805 čt 1.8. 6:001.8. 21:21 8368+8353
 9  821 st 31.7. 4:5131.7. 23:48 8368+8353
24 804 út 30.7. 5:3231.7. 0:24 8368+8353
 5  810 po 29.7. 5:5929.7. 21:09 8368+8353
 9  818 ne 28.7. 6:2828.7. 23:48 8368+8353
 9  821 pá 26.7. 4:5126.7. 23:48 8368+8353
 9  821 čt 25.7. 4:5125.7. 23:48 8368+8353
25 810 st 24.7. 13:5224.7. 21:33 8368+8353
25 810 st 24.7. 4:3724.7. 9:49 8368+8353
 8  808 út 23.7. 6:0424.7. 1:23 8368+8353
 9  807 po 22.7. 15:1022.7. 16:45 8368+8449*MU
25 810 po 22.7. 4:3722.7. 9:49 8368+8449
16 813 pá 19.7. 14:5719.7. 22:42 8368+8449
 9  819 pá 19.7. 5:0819.7. 9:43 8368+8449
16 805 čt 18.7. 13:3718.7. 21:00 8368+8449
16 805 čt 18.7. 5:0118.7. 10:17 8368+8449
25 810 st 17.7. 13:5217.7. 21:33 8368+8449
16 807 út 16.7. 5:1116.7. 23:30 8368+8449
 8  802 po 15.7. 14:1415.7. 20:39 8368+8449
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.